Jump to content

domnul de la unimotors


petru_xxl
 Share

Recommended Posts

Intrebare @petru_xxl: Nu s-a inteles ce ulei si in ce cantitati ai comandat si ce ai primit pina la urma

 

Intrebare @Unimotors: ati livrat exact ceea ce a comandat? Dvs ati spus ce s-a facturat, nu ce a comandat omul.

 

Daca datele de AWB sunt cele reale , marfa ajuns la nea Petru in 24.02 adica la 5 zile de la comanda. Nea Petru, asa este?

 

@Xael: poimaine va fi fost Pastele ... (viitorul anterior)

Merge?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua stimate client,

pe factura dvs. erau trecuti 2 litri Motul 5100 10w50, din care 1 litru s-a livrat cu prima comanda iar al 2-lea litru gratuit dupa ce ne-ati semnalat greseala.

Nu intelegem nemultumirea dvs. cu privire la modul in care noi am remediat greseala.

De altfel, comanda dvs. a fost inregistrata:

6530 - 2018-02-19 15:39:50

s-a facturat respectiv expediat:

Serie F Numar 5786 UNIFORM SRL Data 23.02.2018 Scadent la 23.02.2018

 

si s-a livrat, cu AWB 2054806050003:

Ultimul status al expeditiei: livrat in data 24.02.2018 11:43

Cateva concluzii:

- valoarea comenzii a fost de 1013 lei si nu 1500 lei

- am remediat greseala cat de repede am putut, fara costuri suplimentare pentru dvs.

- comanda a durat 5 zile, si nu 3 saptamani cum sustineti dvs.

Ne pare rau ca nu ne-am ridicat la asteptarile dvs. iar eu, Constantin "jegul de la Unimotors", va urez Sarbatori Fericite!

 

Pozitia 5 si puteai sa ma suni totusi sau sa raspunzi la telefonul ala, ai apel pierdut de la mine, totusi ma bucur ca ai raspuns aici , merci de serviciile de calitate oferite am sa mai apelez la voi la pastele cailor, nici acuma nu ai habar despre ce factura vorbesti. Sper ca dupa fotografiile astea sa intelegi despre ce factura vorbesc, scuzele mele ca am gresit nu era de 1500lei ci de 1428lei suma. Tot jeg ramai in ochii mei.

Poate nu vad eu dar pe factura nu este nici un motul 5100 si ti-am scris si in msg ulei transmisie, ca daca raspundeai la telefonul ala o clarificam altfel.

 

Sarbatori Fericite.

Link to comment
Share on other sites

exact cum ai zis tu niste jeguri de oameni asta sunt dupa ce o gafeaza mai si comenteaza dar ce conteaza ti a luat banii " fraiere" ca asta suntem in ochii lor niste ........ deci restu e cancan:)

Edited by KONGLY
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg frate dar ma lovesc din ce in ce mai mult de niste vanzatori care n-au pic de profesionalism.

De la cofetarie pana la orice magazin. Nu stiu sa vanda, nu stiu sa trateze clientul.

Link to comment
Share on other sites

Final Repriza 1: Dupa clarificare livrarii:

 

Unimotors - petru_xxl

1 0

 

Final Repriza 2: Dupa prezentarea facturii:

 

Unimotors - petru_xxl

1 1

 

Acuma domn' Petru dorim daca ne prezinti si mesajul pe care l-ai trimis (daca suporta ecranul :) ).

Daca i-ai luat tot asa tare, direct cu jeguri si mama, s-or fi atacat oamenii la sentiment si iata ce a iesit.

AWB-ul este cel corect sau este si ala gresit?

 

Asteptam repriza 3.

 

@unimotors: daca tot te-a sunat omul si ti-a trimis si mesaj de ce draqu nu ai vorbit cu el? Pentru ce aveti mobile? Stii treaba cu ''vorba dulce, mult aduce''. Si sunt convins ca omul ar fi inteles eroarea si nu iesea discutia asta de rahat.

Link to comment
Share on other sites

..

Altul ...... :-L

Nu-i altu',is tot io...:)

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg frate dar ma lovesc din ce in ce mai mult de niste vanzatori care n-au pic de profesionalism.

De la cofetarie pana la orice magazin. Nu stiu sa vanda, nu stiu sa trateze clientul.

Dupa 1989 majoritatea vanzatorilor erau oameni cu facultate, fie ramasi pe drumuri pt ca s-au dus draqu fabricile sau pentru ca puteau castiga mai bine ca vanzatori (gen medic falit in RO sau asistent cu salariu normal in UE). Stiau sa interactioneze cu oamenii. Veneau dintr-o lume in care singurul mod de interactiune era cel direct, fara computer sau telefon mobil.

Si in plus ei pricepeau ce au de vandut (tehnic vorbind).

In ziua de astazi vanzatorii sau cumparatorii au scoala americana. Fac tot felul de cursuri imbecile gen ''tehnici avansate de vanzare'' sau cine stie ce rahat de curs.

Aia de vand au o pregatire sumara despre ceea ce vand, invata 3-4 chestii despre produs cu care sa iti faca capul mare, si cel mai important sunt foarte agresivi. Asa ii invata la curs.

Mai au putin si iti dau si o palma ca sa cumperi ceea ce au ei de vanzare.

Aia care cumpara (in principal cei de pe la serviciile de achizitie din multinationale) au in cap un singur lucru: cat este discount-ul. Pentru ei nu exista notiunea de pretul pietii - pentru ca ei habar nu au ce cumpara, cumpara niste chestii pe baza unor coduri venite de la tehnic - ei au in cap doar DISCOUNT. Exact chestia cu ''halatul halatul! Cat este halatul? Aaa, dincolo era mai ieftin''

Daca ii dai un pret normal si apoi 1-2 % discount este de porc. Daca insa ii bagi pretul dublu si 30% discount esti prietenul lui. Pentru ca la randul lor cretinii de MBA-isti care conduc diverse companii au drept criteriu de performanta ce discount a obtinut cumparatorul de la vanzator. Motivul este acelasi: nici MBA-istii nu au habar ce se cumpara si cum arata. Ei cu ''spread sheet-ul'' care arat frumos, colorat si cu curba de profit tot mai abrupt in sus.

Link to comment
Share on other sites

La mesajul ce in care ne-ati semnalat lipsa unui litru de ulei, de transmisie, v-am intrebat pe ce nume a fost comanda. Dvs. ne-ati raspuns "Bancila Petru".
Motul 5100 poate fi folosit si ca ulei de transmisie, este multivalent.

Factura ce o prezentati, a fost emisa catre Lerd Expo Fact SRL. Verificarea neconcordantei s-a facut in baza numelui ce ni l-ati furnizat in sms. De aici si greseala ulterioara.
Astazi v-am expediat 1L de ulei de transmisie cum este pe factura emisa catre Lerd Expo Fact SRL, nr. AWB 2095806050017.

Ati avut repere OEM Polaris ce se aduc pe comanda din America iar timpul de livrare este de 2-3 saptamani. Timp care vi s-a comunicat la efectuarea comenzii.

Inca o data, Sarbatori Fericite!

Edited by unimotors
Link to comment
Share on other sites

Ulei de motor folosit si pt transmisie....really???

Probabil merge si in loc de lichid de frana

Raspunsul asta a spus totul

Edited by andutzu_85
Link to comment
Share on other sites

Andutzu, iti dau un exemplu de recomandare de la Motul pentru un CRF, sa ne spui te rog... ce uleiuri sunt la transmisie.... asa ca tot te indoiesti de profesionalismul nostru:
https://ro.oelberater.de/motocicleta?REQUEST_TOKEN=75deea20104018dd0f3219d95c0eef2f&FORM_SUBMIT=easybike&part=bke&model_id=2664&search=crf+450


Ulei de motor folosit si pt transmisie....really???
Probabil merge si in loc de lichid de frana
Raspunsul asta a spus totul

Link to comment
Share on other sites

Ceea ce spuneti este ca sa va scoateti...din cate stiu eu atv-ul ,fata de crf are grupuri care nu merg cu 10w40...da in fine nu vreau sa intru in alte discutii

Treaba e foarte simpla...daca eu comand ulei de transmisie ...ulei de transmisie vreau sa primesc...nu imi trimiti altceva pe conceptia "eu stiu ca se poate folosi si asta la transmisie"!

Daca raspundeai la telefon cred ca se rezolva foarte amiabil fara a mai fi nevoie de atata circ!

Nu ca ii tin partea dar Il cunosc pe Petru de ani buni si stiu ce fel de om este!In nici un caz genul de om care sa faca rau cuiva!!!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

La mesajul ce in care ne-ati semnalat lipsa unui litru de ulei, de transmisie, v-am intrebat pe ce nume a fost comanda. Dvs. ne-ati raspuns "Bancila Petru".

Motul 5100 poate fi folosit si ca ulei de transmisie, este multivalent.

Factura ce o prezentati, a fost emisa catre Lerd Expo Fact SRL. Verificarea neconcordantei s-a facut in baza numelui ce ni l-ati furnizat in sms. De aici si greseala ulterioara.

Astazi v-am expediat 1L de ulei de transmisie cum este pe factura emisa catre Lerd Expo Fact SRL, nr. AWB 2095806050017.

Ati avut repere OEM Polaris ce se aduc pe comanda din America iar timpul de livrare este de 2-3 saptamani. Timp care vi s-a comunicat la efectuarea comenzii.

Inca o data, Sarbatori Fericite!

Da si coletul a ajuns la mama mea, nu la Bancila Petru? dar daca raspundeai la telefon nu era nici o problema sau ma sunai inapoi sa rezolvam treaba. Nu imi mai trebuie nici un ulei acuma. Si daca puneai dracu de prima data uleiu in colet era treaba buna, 5100 sa bagi tu in grupuri la atv-uri.

 

O zi buna incontinuare.

Link to comment
Share on other sites

Nu e obligatoriu să fii de acord cu mine. Dar ar fi mai rapid aşa.

Ai dreptate.

 

 

Ce legatura are...asuma-ti greselile..si nu mai cauta acul in carul cu fan!

Link to comment
Share on other sites

Dvs. nu intelegeti. Noi lucram cu zeci de comenzi pe zi si nu analizam fiecare colet / continut in parte.

Ne-ati spuns ca nu ati primit 1L ulei transmisie pe numele de Bancila Petru. Am verificat facturile pe numele dat, si singura factura era pe numele dvs. cu 2L de 5100. Daca ne-ati fi spus numele firmei pe care a fost intocmita factura v-am fi trimis uleiul de pe respectiva factura. Nu stiam ca Bancila Petru este aceiasi entitate cu Lerd-Expo Fact SRL

Nu am zis ca 5100 este bun pentru grupuri la ATV, am zis ca se foloseste si ca ulei de transmisie.

 

Si nu, nu este normal sa jignesti, nici chiar atunci cand esti nemultumit.

O zi buna in continuare si dvs.

Link to comment
Share on other sites

B

 

La mesajul ce in care ne-ati semnalat lipsa unui litru de ulei, de transmisie, v-am intrebat pe ce nume a fost comanda. Dvs. ne-ati raspuns "Bancila Petru".
Motul 5100 poate fi folosit si ca ulei de transmisie, este multivalent.

Factura ce o prezentati, a fost emisa catre Lerd Expo Fact SRL. Verificarea neconcordantei s-a facut in baza numelui ce ni l-ati furnizat in sms. De aici si greseala ulterioara.
Astazi v-am expediat 1L de ulei de transmisie cum este pe factura emisa catre Lerd Expo Fact SRL, nr. AWB 2095806050017.

Ati avut repere OEM Polaris ce se aduc pe comanda din America iar timpul de livrare este de 2-3 saptamani. Timp care vi s-a comunicat la efectuarea comenzii.

Inca o data, Sarbatori Fericite!

Deci de fapt timpul de livrare a fost totusi de 2-3 saptamani, nu 5 zile. Asadar golul marcat de Unimotors la finalul reprizei 1 a fost ca ala a lu' Maradona de pe Wembley in 1986!!

 

Oricum inteleg ca omul v-a dat un destinatar/comanda gresita si de aceea ati trimis alt ulei. Sa intelegem ca si acea comanda a fost incompleta din moment ce ati trimis fara discutii uleiul?

 

 

Asadar rezultat final:

 

Unimotors - petru_xxl

1 2

 

Pe scurt: daca Unimotors se deranja cu o discutie de 2-3 minute cu clientul, treaba se clarifica fara nici o problema. Da deh, asa se face in ziua de astazi: mesaje, facebook, e-mail. A disparut comunicarea directa prin viu grai.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca exista o mai buna comunicare...asa, greseala voastra poate i-a daunat omului, ca nu pune uleiul la camara, de uleiul ala asigura un serviciu de calitate altui client. Acum a picat el rau. Voi comunicati scuze de complezenta in limbaj robotizat si pretindeti respect ca de sarbatori. C'mon...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...