Jump to content

domnul de la unimotors


petru_xxl
 Share

Recommended Posts

Dvs. nu intelegeti. Noi lucram cu zeci de comenzi pe zi si nu analizam fiecare colet / continut in parte.

 

atunci lasati-va sau preluati doar atatea comenzi la cate puteti face fata 2/3 pe luna

 

jalnica scuza

Edited by -UFO-
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine nu a lucrat intr-un magazin online care expediaza zeci sau sute de colete zilnic habar n-are ce vorbeste.

1. oricand se poate gresi la impachetatul coletelor. sa uiti un litru de ulei e o nimica toata. am avut situatie in care au uitat sa trimita un copiator. au trimis doar capacul, standul si tonerele. sunt oameni si sunt predispusi greselilor, nimeni nu e perfect.

 

2. sistemul de comenzi/facturare, daca nu dai numele corect pe care s-a facturat sau inregistrat comanda, e posibil sa caute si sa gaseasca o alta comanda.

 

nu caut nimanui scuze. de la greseala vanzatorului completata apoi lipsa clara de comunicare intre client si vanzator este de vina pt situatia asta. dar eu dau mai mult vina pe partea a doua, se vede ca vanzatorul a incercat sa remedieze rapid problema

Link to comment
Share on other sites

Recapitulare

Dl. B. Petru a facut la noi 2 comenzi:

- prima: 2 litri de Motul 5100 si alte repere pe numele: B. Petru
- a 2-a: 2 litri de ulei transmisie Bel-Ray si alte repere pe numele: Lerd Expo Fact SRL

Ne-a trimis mesaj ca i s-a livrat decat 1 litru din comanda, am intrebat pe ce nume si ni s-a transmis B. Petru. Am verificat facturile emise pe numele dansului si am identificat factura cu Motul 5100, singura factura de altfel pe numele acesta. I-am expediat in consecinta, in urmatoarea zi, gratuit 1 litru de Motul 5100.

El spune ca nu e existat comunicare, noi credem ca cele 4 SMS prin care ne-a semnalat problema respectiv i-am raspuns ca s-a rezovat, sunt o forma de comunicare.

Ne cerem oricum scuze pentru neplacerea cauzata desi nu vad cum am fi putut sa nu gresim cand cautam comenzi pe B. Petru cand de fapt dansul facea referire la o comanda pe Lerd Expo Fact SRL.

Numai bine, Constantin

Link to comment
Share on other sites

Cu totii suntem supusi greselii.

 

Doar ca noi astia mai batrani am crescut intr-o societate in care Clientul are (avea) intotdeauna dreptate.

 

In ziua de astazi s-a ajuns ca aproape intotdeauna clientul este de vina (cam cum prezinta si Unimotors).

Abia ce m-am certat acuma 2 zile cu imbecilii de la DPD carora le-a luat 1 saptamana sa livreze din depozitul de la Bucuresti (Mogosoaia) si evident ca eu am fost de vina.

Si ca treaba asta cu vina clientului sa functioneze s-a inventat reclamatia prin e-mail, call center-ul si alte minuni din acestea.

 

In ziua de astazi in general a disparut ''Ma scuzati'' sau ''Imi pare rau''. A ramas de baza injuratura, agresivitatea si in curand (deja a inceput dar mai timid) scosul pistolului.

 

@Unimotors: daca tot aveti calculatoare, programe de sta mita-n coada, ce draqu este atata de greu sa iti dea calculatorul estimarea de greutate a coletului si cand apar discrepante mai mari de X% sa tipe acesta ca ceva nu este bine? Ai eticheta coletului cu cod de bare, intra pe banda cu cantarir si citire eticheta automata si stie computerul cand sa tipe. Nici nu este complicat sau costisitor asa ceva.

Daca voi va impiedicati la zeci de comenzi nu sunteti pe drumul cel bun.

 

Dupa parerea mea ati fi iesit mai castigati din aceasta incurcatura daca apareati pe forum cu un text in care va asumati greseala in intregime chiar daca nu ar fi fost asa, va cereati scuze si poate lumea spunea ca sunteti furnizori in regula cu care te poti intelege, basca reclama moca si ieseati pe plus. Asa ati dat cu mucii in fasole.

Cand incepi cu scuze inventate la repezeala nu faci decat sa alimentezi cu munitie echipa adversa.

 

E proverbul: Cine se scuza se acuza.

 

Si in plus va descalificati singuri intr-un mod absolut lamentabil: in loc sa spuneti, citez ''Noi lucram cu zeci de comenzi pe zi si nu analizam fiecare colet / continut in parte'' (complet idioata remarca) spuneati ca desi lucram cu sute de colete pe zi avem grija ca fiecare colet sa fie verificat si trimis corespunzator. Regretam situatia aparuta.

Dar voi tot o dati cu vina omului.

 

Ia uite, in timp ce scriu ati luat-o de la capat!

 

Opreste domn' Constantin povestea ca va faceti rau singuri. Clientul are intotdeauna dreptate. Asta este comertul. Inghiti in sec si mergi mai departe. Ce draqu, voi chiar vreti sa va inchideti singuri pravalia?

Link to comment
Share on other sites

Daca unul te face jeg (si moderatorii dorm) si te acuza in public, este cam complicat sa abordezi discutia in privat intrucat instant apar discutii de musamalizare.

 

In egala masura, se te apuci sa dai cu vorba (gratuit sau nu) este simplu....

 

PS: mie imi pare de bun simt abordarea vanzatorului (nu ii absolva de situatia creata).

PS2: vanzatorul foloseste un limbaj respectuos, dovada de interes pentru relatia comerciala in care este implicat.

Edited by 1xu1xf1xu
Link to comment
Share on other sites

uita-te la locatie.Radauti.

Stai boss, unde era aia cu iubeste-ti aproapele? Sa fim Nemuritori, bunatate inainte de toate, pace tuturor, alea alea

 

ONTOPIC Numai eu observ ca atunci cand se adreseaza "clientului" se face cu "dvs" iar cand sunt contre pe forum se fac la per tu?

DVS-urile astea printre dinti sunt amuzante tare.

Link to comment
Share on other sites

....

Opreste domn' Constantin povestea ca va faceti rau singuri. Clientul are intotdeauna dreptate. Asta este comertul. Inghiti in sec si mergi mai departe. Ce draqu, voi chiar vreti sa va inchideti singuri pravalia?

 

Clientul nu are intotdeauna dreptate - exista situatii in care continuarea relatiei cu un client poate fi daunuatoare/paguboasa, fapt care impune denuntarea acordului comercial.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau, nu pot fi de acord cu tine...Silver Arrow

Numai bine, Constantin

Nu trebuie sa iti para rau, normal ca poti sa nu fi de acord cu mine. Conduceti firma cum doriti voi. E pravalia voastra. Eu ti-am expus un punct de vedere fara pretentia de a fi cel corect.

 

Tot nu ai raspuns la intrebarea pusa mai inainte de un coleg: l-ai sunt pe client sa vorbesti prin viu grai cu el dupa ce ai vazut ca ai avut apel si SMS de la el?

 

@1xu1fx1xu te-ai dus prea departe. Aici vorbim de un relatie firma-client particular. Nu vorbim de un acord comercial care inseamna 25 sau 50 % din cifra de afaceri. Vorbim de un client care inseamna 0,... % din cifra de afaceri. Nu mori si daca ii dai marfa gratis. Aici nu este vorba de cine are dreptate. Aici este in primul rand vorba de reputatia firmei. A accepta o greseala, mai ales cand ai partea ta de vina, stinge din fasa orice conflict. Si nu mai ajungi pe aici pe forum. Dar daca o tii pe a ta, moare firma cu dreptatea in mana. Mai ales cand esti o firma mica.

 

Asta este gandirea mea in relatiile cu clientii. Ei au intotdeauna dreptate pentru ca ei ma tin in viata. Fara clienti firma nu exista. Am schimbat marfa la clienti desi o comandasera ei gresit, si le-am schimbat marfa pe care au stricat-o din vina lor, etc, dar am pastrat o relatie buna cu ei. Si deseori se intampla sa isi aduca aminte cum i-ai ajutat si te ajuta si ei. Daca relatia cu un client se cladeste doar pe un acord comercial, nu este o treaba de viitor.

 

Nu cred ca i-a pizduit din prima @petru_xxl pe cei de la Unimotors, desi este posibil. Dar cu siguranta s-a inflamat cand nu i-au raspuns la telefon. Intr-un conflict este cel mai important sa il aplanezi, ceea ce se pare ca cei de la Unimotors au incercat dar din lipsa de comunicare (de neinteles) a iesit prost pina la urma. Iar cu explicatiile de pe forum, din punctul meu de vedere, si-au dat singuri cu firma in cap.

Link to comment
Share on other sites

 

Stai boss, unde era aia cu iubeste-ti aproapele? Sa fim Nemuritori, bunatate inainte de toate, pace tuturor, alea alea

 

ONTOPIC Numai eu observ ca atunci cand se adreseaza "clientului" se face cu "dvs" iar cand sunt contre pe forum se fac la per tu?

DVS-urile astea printre dinti sunt amuzante tare.

Doamne ajuta,

Pentru dezovoltarea subiectului (si oricare alt subinect in care cu voia lui Dumnezeu ma pricep ) iti stau la dispozitie pe PM. Cred ca am mai discutat dar e posibil sa confund, nu e o prioritate netul.

Ca "hint" recomand si semnatura ( "

Pr. Arsenie Boca:"Sa-ti feresti capul de frig si de prostie."

 

Nicaieri si niciodata nu ne-a cerut Hristos sa fim prosti. Ne cheama sa fim buni, blanzi si cinstiti, smeriti cu inima, dar nu tampiti.

"

Si da, e Saptamana Patimilor.

Cum zicea un mare om cu har de pe aici de pe la noi, prostia nu e o boala cu un nacaz.

Sa nu fim nacajiti!

Link to comment
Share on other sites

Cati clienti nemultimuiti te-au numit "jeg" pe forum Arrow?

primul sms - ne-a anuntat ca nu a primit 1l ulei
al 2-lea sms - l-am intrebat cum se numeste
al 3-lea sms - ne-a raspuns b. petru
al 4-lea sms - i-am confirmat ca i-am trimis uleiul lipsa (din punctul nostru problema a fost rezolvata, in urmatoarea zi dupa ce ne-a semnalat problema).



nu a mai exista nici un mesaj de la dansul, daca ne-a sunat si nu am raspuns, putea sa ne scrie un alt sms. dupa cum am explicat mai devreme, dansul facea referire la o comanda pe un alt nume, nu cel ce ni l-a spus noua.

in schimb dansul a ales sa ne jigneasca pe forum. Poate in momentul in care a sunat dansul nu era nimeni disponibil, asta vom incerca sa inbunatatim. Daca nu doream sa reparam greseala, nu ii trimiteam a 2-a zi uleiul care l-a reclamat ca lipsa in colet. Si repet, motivul pentru care s-a trimis alt ulei este ca dansul nu ne-a dat numele corect ce era pe comanda respectiva. Nu pot sa ii dau dreptate, doar ca asa crezi tu ca e ok.

 




Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa iti para rau, normal ca poti sa nu fi de acord cu mine. Conduceti firma cum doriti voi. E pravalia voastra. Eu ti-am expus un punct de vedere fara pretentia de a fi cel corect.

 

Tot nu ai raspuns la intrebarea pusa mai inainte de un coleg: l-ai sunt pe client sa vorbesti prin viu grai cu el dupa ce ai vazut ca ai avut apel si SMS de la el?

 

@1xu1fx1xu te-ai dus prea departe. Aici vorbim de un relatie firma-client particular. Nu vorbim de un acord comercial care inseamna 25 sau 50 % din cifra de afaceri. Vorbim de un client care inseamna 0,... % din cifra de afaceri. Nu mori si daca ii dai marfa gratis. Aici nu este vorba de cine are dreptate. Aici este in primul rand vorba de reputatia firmei. A accepta o greseala, mai ales cand ai partea ta de vina, stinge din fasa orice conflict. Si nu mai ajungi pe aici pe forum. Dar daca o tii pe a ta, moare firma cu dreptatea in mana. Mai ales cand esti o firma mica.

 

Asta este gandirea mea in relatiile cu clientii. Ei au intotdeauna dreptate pentru ca ei ma tin in viata. Fara clienti firma nu exista. Am schimbat marfa la clienti desi o comandasera ei gresit, si le-am schimbat marfa pe care au stricat-o din vina lor, etc, dar am pastrat o relatie buna cu ei. Si deseori se intampla sa isi aduca aminte cum i-ai ajutat si te ajuta si ei. Daca relatia cu un client se cladeste doar pe un acord comercial, nu este o treaba de viitor.

 

Nu cred ca i-a pizduit din prima @petru_xxl pe cei de la Unimotors, desi este posibil. Dar cu siguranta s-a inflamat cand nu i-au raspuns la telefon. Intr-un conflict este cel mai important sa il aplanezi, ceea ce se pare ca cei de la Unimotors au incercat dar din lipsa de comunicare (de neinteles) a iesit prost pina la urma. Iar cu explicatiile de pe forum, din punctul meu de vedere, si-au dat singuri cu firma in cap.

 

In conditia in care exista disponibilitatea pentru discutie, abordarea propusa de tine ar putea functiona.

 

Cand nemultumirea se doreste a fi transformata in razbunare, atunci situatia este diferita.

 

In continuare, sunt de parere ca adevarul este undeva la mijloc si ca lucrurile puteau fi rezolvate cu o discutie mai calma.

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca e prea tarziu pt radauteanul nostru , un avocat bun si niste prejudicii aduse imaginii / calomnii i-ar baga macar 2-3 luni in cap, din cei 7 ani care-i lipsesc cu desavarsire.

Link to comment
Share on other sites

Eu inclin sa dau si firmei dreptate. Sunt mai multe motive inclusiv tonul si limbajul folosit.

 

Sotia mea lucreaza intr-un domeniu in care se loveste zilnic de zeci de clienti. I-am vazut si ii cunosc, din pacate la noi, in zona Muntenia, clientul are impresia ca i se cuvine totul. Este imparat.

S-a gresit, se greseste si se va gresi in continuare in comertul online sau nu. Asta nu justifica nicicum jignirile de o parte sau alta, indiferent daca esti vanzator sau client.

Link to comment
Share on other sites

Doar ca noi astia mai batrani am crescut intr-o societate in care Clientul are (avea) intotdeauna dreptate.

Nu. Voi astia mai batrani ati trait intr-o societate in care asteptati 5 ani sa luati o dacie si intr-un final ati ajuns sa mai puneti niste bani si sa luati un video. Societatea aia in care trebuia sa te ai bine cu toti vanzatorii daca vroiai sa cumperi ceva. "Cumperi" e un termen gresit. Mai corect e "daca vroiai sa prinzi ceva". Societatea aia a ta era bazata pe prins, nu pe cumparat. Nu prea existau clienti in societatea aia.

 

Tu spui treburile astea pentru ca probabil nu lucrezi direct cu clienti. Baga si tu cativa ani de lucrat cu omul si sa te vedem daca o mai bagi pe aia cu stapanul.

 

Daca initiatorul a dat alt nume decat cel de pe factura, e vina lui pentru confuzie. Unii din voi nu intelegeti ce inseamna jonglatul cu mai multi clienti si cate o informatie strecurata gresit. E foarte greu sa identifici ceva plecand de la un mesaj de genul ulei de transmisie. Multi aveti impresia ca se proceseaza o singura comanda. A voastra.

Treaba sta in felul urmator:

- Clientul a dat comanda.

- Livrarea a durat cateva saptamani. Daca a fost informat de durata, nu are de ce sa se planga de aspectul asta. Daca nu, are dreptul sa se planga.

- Coletul a fost trimis cu produse lipsa. Vina este a vanzatorului.

- Clientul a informat vanzatorul de problema. Daca l-a informat furnizand datele de facturare corecte, mentionand numarul comenzii si ziua in care a fost plasata nu are nici o vina. A procedat foarte corect si civilizat. Daca l-a informat cu un mesaj de genul "Vedeti ca nu mi-ati pus 1 litru de ulei de transmisie in colet", poarta 51% din vina expedierii uleiului gresit.

- Vanzatorul a primit informatia legata de coletul incomplet. Daca a primit datele de facturare corecte cu numarul comenzii, e vina lui 100% pentru confuzie. Daca a primit datele aiurea, e vina lui 49%. De ce? Pentru ca oricat de ambiguu e cumparatorul, datoria lui e sa lamureasca clar situatia. Trebuia sa verifice comenzile, sa contacteze sictiritu' si sa verifice detaliile comenzii cu o intrebare de genul "Buna ziua, Am inteles ca ati dat o comanda de 2 litri de ulei Motul 5100 si un dildo roz." La care cumparatorul sictirit spunea ceva de genul "Nu, jegule, eu am dat comanda de 2 litri de ulei de transmisie si un dildo de juma' de metru, negru". In felul asta verifici situatia comenzii si elimini confuziile. Vanzatorul probabil ca a cautat in graba niste date si scarbit de faptul ca trebuie sa piarda niste bani pe al 2 lea transport, a aruncat un bidon acolo, a mormait o injuratura si gata.

 

Ca fost utilizator de Motul 5100 eu nu inteleg cum sa bagi kktu' ala in transmisie. Eu nu l-as da nici pe ulucile de gard.

Link to comment
Share on other sites

Cati clienti nemultimuiti te-au numit "jeg" pe forum Arrow?

 

primul sms - ne-a anuntat ca nu a primit 1l ulei

al 2-lea sms - l-am intrebat cum se numeste

al 3-lea sms - ne-a raspuns b. petru

al 4-lea sms - i-am confirmat ca i-am trimis uleiul lipsa (din punctul nostru problema a fost rezolvata, in urmatoarea zi dupa ce ne-a semnalat problema).

 

 

nu a mai exista nici un mesaj de la dansul, daca ne-a sunat si nu am raspuns, putea sa ne scrie un alt sms. dupa cum am explicat mai devreme, dansul facea referire la o comanda pe un alt nume, nu cel ce ni l-a spus noua.

 

in schimb dansul a ales sa ne jigneasca pe forum. Poate in momentul in care a sunat dansul nu era nimeni disponibil, asta vom incerca sa inbunatatim. Daca nu doream sa reparam greseala, nu ii trimiteam a 2-a zi uleiul care l-a reclamat ca lipsa in colet. Si repet, motivul pentru care s-a trimis alt ulei este ca dansul nu ne-a dat numele corect ce era pe comanda respectiva. Nu pot sa ii dau dreptate, doar ca asa crezi tu ca e ok.

 

 

 

 

 

 

 

1.Este deranjant pentru ochi, cum o tot lungiti atata fara sa va asumati si tot pe client il invinovatiti.

Voi chiar nu vreti sa recunoasteti ca aveti un serviciu de customer care/post vanzare defectuos, ca sa nu zic prost.

 

2. Sa inteleg ca daca maine comand 5 litri de ulei de la voi iar peste o saptamana va anunt ca lipseste 1 litru din colet voi imi trimiteti inca un bidon fara prea multe intrebari?

Doar intreb.

In cazul in care raspunsul este DA, atunci voi aveti acolo un bad business, pentru ca nu verificati toate coletele (lucru pe care voi l-ati zis) apoi scoateti produse din gestiune

pe care le "oferiti" clientilor, luandu-i de buna credinta pe toti.

Link to comment
Share on other sites

Cati clienti nemultimuiti te-au numit "jeg" pe forum Arrow?

 

primul sms - ne-a anuntat ca nu a primit 1l ulei

al 2-lea sms - l-am intrebat cum se numeste

al 3-lea sms - ne-a raspuns b. petru

al 4-lea sms - i-am confirmat ca i-am trimis uleiul lipsa (din punctul nostru problema a fost rezolvata, in urmatoarea zi dupa ce ne-a semnalat problema).

 

 

nu a mai exista nici un mesaj de la dansul, daca ne-a sunat si nu am raspuns, putea sa ne scrie un alt sms. dupa cum am explicat mai devreme, dansul facea referire la o comanda pe un alt nume, nu cel ce ni l-a spus noua.

 

in schimb dansul a ales sa ne jigneasca pe forum. Poate in momentul in care a sunat dansul nu era nimeni disponibil, asta vom incerca sa inbunatatim. Daca nu doream sa reparam greseala, nu ii trimiteam a 2-a zi uleiul care l-a reclamat ca lipsa in colet. Si repet, motivul pentru care s-a trimis alt ulei este ca dansul nu ne-a dat numele corect ce era pe comanda respectiva. Nu pot sa ii dau dreptate, doar ca asa crezi tu ca e ok.

 

 

 

 

 

 

Iti cam meriti soarta daca procedezi asa.

 

Comanda aia cu Motul tot a lui era? Era aceeasi adresa? Adica cum de a ajuns uleiul Motul la el daca ati luat datele de pe alta comanda?

Link to comment
Share on other sites

Ca fost utilizator de Motul 5100 eu nu inteleg cum sa bagi kktu' ala in transmisie. Eu nu l-as da nici pe ulucile de gard.

Motul 5100 e universal, poti sa dai si pe gard, poti sa bagi si in Ferrari. Dar numai in Ramnicu Valcea.

Link to comment
Share on other sites

Cati clienti nemultimuiti te-au numit "jeg" pe forum Arrow?

primul sms - ne-a anuntat ca nu a primit 1l ulei

al 2-lea sms - l-am intrebat cum se numeste

al 3-lea sms - ne-a raspuns b. petru

al 4-lea sms - i-am confirmat ca i-am trimis uleiul lipsa (din punctul nostru problema a fost rezolvata, in urmatoarea zi dupa ce ne-a semnalat problema).

 

nu a mai exista nici un mesaj de la dansul, daca ne-a sunat si nu am raspuns, putea sa ne scrie un alt sms. dupa cum am explicat mai devreme, dansul facea referire la o comanda pe un alt nume, nu cel ce ni l-a spus noua.

in schimb dansul a ales sa ne jigneasca pe forum. Poate in momentul in care a sunat dansul nu era nimeni disponibil, asta vom incerca sa inbunatatim. Daca nu doream sa reparam greseala, nu ii trimiteam a 2-a zi uleiul care l-a reclamat ca lipsa in colet. Si repet, motivul pentru care s-a trimis alt ulei este ca dansul nu ne-a dat numele corect ce era pe comanda respectiva. Nu pot sa ii dau dreptate, doar ca asa crezi tu ca e ok.

 

Ai gasit nr meu de telefon si ai vazut mesajele pana la urma, bravo. Nici acum nu m-ai sunat sa ma injuri, sa o dam la pace poate, sa clarificam situatia, sa vorbim spre binele tau si al meu si al tuturor userilor care s-au abonat la topic, am tot batut apropouri cu telefoanele in fiecare post al meu. Imi place topicul are potential, imi place cum ma bombardezi cum uleiuri de acuma. De unde naiba sa stiu eu ca trebuie numele firmei de pe factura cand comanda a fost livrata la Bancila Petru, daca erai asa profesionist imi cereai in msg numarul facturii daca tot esti scump la vorba si ai comenzi ca la balamuc, cred ca era mai simplu si pentru tine. Eu cu facturi prea multe nu lucrez spre deosebire de tine, eu doar dau comanda de piesele ce imi trebuie, comanda telefonica nu prin sms, prin viu grai.

 

 

 

 

Chiar daca e prea tarziu pt radauteanul nostru , un avocat bun si niste prejudicii aduse imaginii / calomnii i-ar baga macar 2-3 luni in cap, din cei 7 ani care-i lipsesc cu desavarsire.

Corect, cu un avocat bun puteam sa ii dau in judecata pentru "furt" de 1L de ulei pe care nu l-am primit.

Link to comment
Share on other sites

....

 

2. Sa inteleg ca daca maine comand 5 litri de ulei de la voi iar peste o saptamana va anunt ca lipseste 1 litru din colet voi imi trimiteti inca un bidon fara prea multe intrebari?

Doar intreb.

In cazul in care raspunsul este DA, atunci voi aveti acolo un bad business, pentru ca nu verificati toate coletele (lucru pe care voi l-ati zis) apoi scoateti produse din gestiune

pe care le "oferiti" clientilor, luandu-i de buna credinta pe toti.

 

Mai bine zici ca te cheama b.petru si mai primeste un bidon de 5100.... :) sa vezi atunci ceata pe ochi....

Link to comment
Share on other sites

Ps de acuma nu ma mai suna ca injur ca la usa cortului, vrei sa facem proba?

» Post actualizat in 05 Apr 2018 13:43

Inca o chestie, ajung zilele astea la curier sa iti trimit inapoi 5100-le sa faci ce vrei cu el, eu in grupuri nu il bag, chiar nu am ce face cu el si stai linistit ca platesc eu transportul.

 

Pentru toti carcotasi care spun ca eu ca si client am gresit, de unde mama naibi sa stiu ce baza de date au ei in calculatoarele lor, factura a fost pe firma dar comanda am facut-o eu Bancila Petru, coletul a fost trimis pe adresa mea, dar omului ii este greu sa raspunda la telefon, iar dupa cum spune si el nu am fost la prima comanda facuta la ei.

Link to comment
Share on other sites

uita-te la locatie.Radauti.

Foxbat, te rog, lamureste-ma ce ai vrut sa spui, nu de alta, dar mi-am propus vara asta sa ajung prin zona, și poate ști tu ceva ce eu nu știu.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...