Jump to content

domnul de la unimotors


petru_xxl
 Share

Recommended Posts

Abia ce m-am certat acuma 2 zile cu imbecilii de la DPD carora le-a luat 1 saptamana sa livreze din depozitul de la Bucuresti (Mogosoaia) si evident ca eu am fost de

vina.

 

Iti dau un sfat, la orice expeditie verifica in mod constant unde se afla coletul. Astfel nu esti nevoit sa astepti o saptamana pt livrarea coletului. Se poate intampla ca expeditorul sa faca o greseala la completarea datelor si din acest motiv coletul sa nu poata fi livrat, chestia asta se intampla cel mai des la coletele externe.

 

 

Si ca treaba asta cu vina clientului sa functioneze s-a inventat reclamatia prin e-mail, call center-ul si alte minuni din acestea.

 

Call center este un cakat pansat, numarul AWB are putere de lege in orice companie de curierat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti dau un sfat, la orice expeditie verifica in mod constant unde se afla coletul. Astfel nu esti nevoit sa astepti o saptamana pt livrarea coletului. Se poate intampla ca expeditorul sa faca o greseala la completarea datelor si din acest motiv coletul sa nu poata fi livrat, chestia asta se intampla cel mai des la coletele externe.

 

 

 

Call center este un cakat pansat, numarul AWB are putere de lege in orice companie de curierat.

N-ai inteles. Omul nostru cred ca e in postura de expeditor si daca are 20-30 de colete expediate pe zi n-are cum sa le urmareasca, ca mai are si alte treburi. Si cand DPD (care, fie vorba intre noi, nu sunt asa smecheri cum lasa sa se creada renumele lor si cota de piata) nu livreaza coletul la timp poa' sa se trezeasca ca ii face unu' topic pe forum si-l face jeg pe om.

Link to comment
Share on other sites

Adevarul este ca daca stau si ma gandesc bine uleiul motul 5100 l-am comandat acuma ceva timp in urma aproximativ 2 luni. De incredere domnul Constantin daca dupa 2-a luni de zile ii da un client sms si ii spune ca a uitat sa ii puna 1l de ulei iar el, nici una nici doua il trimite fara nici o problema :)))))))))) , de curiozitate am sa recuperez factura aia sa vad exact data in care ai trimis coletul ce continea ulei-ul motul 5100 cert este ca pe 28februarie faceam ture cu agregatul pentru care mi-a trebuit uleiu, deci comada a fost pe la inceputul lui februarie. Ce draq suntem copii, stiai ca ai uitat ceva si ca sa imi scoti ochii mi-ai trimis 5100 ca merge si asa.

 

Adica aveai datele la factura, ai vazut ca este de aprox. 2 luni si mi-ai trimis asa ca esti tu baietas 1l de ulei fara sa suni fara sa te interesezi, livrezi fara sa te uiti 1L de ulei, am sa mai dau sms-uri de astea poate imi fac stoc de uleiuri moca, eu te numesc ANGAJATUL ANULUI (daca esti angajat si nu iti apartine firma) pentru felul in care ai lasat de la tine dupa 2luni un litru de ulei doar sa fie bine. Toata aprecierea mea pentru faza asta.

 

Cum se face ca de 3 ani de cand fac comanda de piese la un baiat pe nume Romi din cluj nu a gresit niciodata vreo piesa si nu a lipsit niciodata nimic din nici un colet, intamplarea a facut sa nu aiba el piesele ce le-am comandat la unimotors, ala cum naiba nu greseste, o fi mai grijuliu de felul lui probabil.

 

E lucru mare sa ai coloana vertebrala in ziua de astazi, cine ma cunoaste stie cum lucrez, ce fac si ce fel de om sunt si nu deschideam un topic sa ma aflu in treaba, dar toata faza m-a deranjat tare.


» Post actualizat in 05 Apr 2018 20:18

Si inca o chestie, daca se intampla in alta tara a uniunii treaba asta, oare ce se intampla?

Link to comment
Share on other sites

 

» Post actualizat in 05 Apr 2018 20:18

 

Si inca o chestie, daca se intampla in alta tara a uniunii treaba asta, oare ce se intampla?

Fix o autosatisfacere trista. Daca nu e asa, ne explici tu ce si cum ca doar vinzi tot si pleci.

 

A tunat si v-ati adunat amandoi. Esti cu gura mare ca nu a fost ala atent la comanda in conditiile in care tu nu ai fost atent sa ii dai datele corecte. Geme pamantul de d-astia ca tine care nu au habar pe ce lume traiesc si fac scandal. Sunteti la fel de multi ca vanzatorii neseriosi.

» Post actualizat in 05 Apr 2018 20:29

Cum se face ca de 3 ani de cand fac comanda de piese la un baiat pe nume Romi din cluj nu a gresit niciodata vreo piesa si nu a lipsit niciodata nimic din nici un colet,

N-a gresit la tine, stai tu linistit. Mai sunt cumparatori care rezolva situatia civilizat si calm, chiar daca apar probleme.

Link to comment
Share on other sites

5691730-aplauding.gif

Fix o autosatisfacere trista. Daca nu e asa, ne explici tu ce si cum ca doar vinzi tot si pleci.

 

A tunat si v-ati adunat amandoi. Esti cu gura mare ca nu a fost ala atent la comanda in conditiile in care tu nu ai fost atent sa ii dai datele corecte. Geme pamantul de d-astia ca tine care nu au habar pe ce lume traiesc si fac scandal. Sunteti la fel de multi ca vanzatorii neseriosi.


» Post actualizat in 05 Apr 2018 20:29

N-a gresit la tine, stai tu linistit. Mai sunt cumparatori care rezolva situatia civilizat si calm, chiar daca apar probleme.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imi pare sincer rau ca in ajun de Pasti, la 23:30 trebuie sa scriu aici, dar o voi face, nu pentru dvs. dl. Petru, ci pentru toti ceilalti membrii ai comunitatii de aici, fie ei cu pareri pro sau contra.

Au exista 2 comenzi, cu aceste facturi:
bancila_1.png

 

respectiv:
lerdo_1.jpg

 

dupa livrarea comenzilor, a exista urmatorul mesaj de la dvs. la ora 21:30
sms1.jpg

 

 

dimineata v-am contactat pentru a clarifica:
sms2.jpg

 

ne-ati raspuns si am continuat analiza:
sms3.jpg

 

pe baza analizei am identificat prima factura, cea pe numele Bancila Petru. Deoarece nu exista un alt client cu acelasi nume iar pe numele dvs. a existat o singura factura, am procedat la expedierea uleiului considerat de catre noi lipsa:
sms4.jpg

 


Dvs. spuneti ca ne-ati sunat, posibil, insa si SMS poate fi o metoda eficienta de comunicare, chiar si seara tarziu. Ca nu am reusit sa va sunam inapoi, ne-am cerut scuze, sunt momente ale zilei cand suntem foarte aglomerati.

Ca am trimis comanda incompleta initial, ne-am asumat, ne-am cerut scuze si la 12-13h dupa semnalarea greselii, coletul cu uleiul lipsa era in drum spre dvs.
Ca nu a fost uleiul corect, acest lucru se datoreaza EXCLUSIV VINEI dvs. cand ne-ati comunicat numele. Aceasta nu ne-o vom asuma.


Ca ati ales sa ma jigniti pe un forum public, acest lucru nu il voi comenta.

Verificarea gestiunii noastre nu este problema dvs. - daca avem clienti care mint pentru 1 litru de ulei, le uram multa sanatate. Este foarte posibil ca nici macar eu sa va fi ambalat comanda initiala, sincer nu imi aduc aminte.


Daca dvs. credeti ca in buna stiinta v-am trimis un alt ulei, este parerea dvs. pe care nu voi incerca sa o schimb.

Modul dvs. agresiv si jignitor in relatia cu noi este cel putin incorect, dar iarasi este alegerea dvs.

 

De asemenea, rog un moderator sa inchida acest topic, consider ca s-a discutat suficient pe aceasta tema.

 


Link to comment
Share on other sites

Bai voi sunteti batuti in cap rau, cu cine sa rezolv problema daca omul nu raspunde la telefon, a avut timp astazi toata ziua sa o arda pe forum dar la telefon nu are timp sa stea ca are multi clienti e full de comenzi :)))), asa ca endurache sstttt.

Link to comment
Share on other sites

Avem:
- formular contact pe site
- online chat
- e-mail
- sms
si
- telefon

Comenzile cum le-ati realizat? Nu oare telefonic? Nu ati mai putut da un sms daca la telefon nu vi s-a raspuns? Eu, personal, nu va inteleg.

Link to comment
Share on other sites

De ce sa stearga topicul, are potential, puteai sa suni sa rezolvam problema, sau trebuia sa insist eu ca dilimanul din 2-a in 2-a minute la telefon.

» Post actualizat in 05 Apr 2018 21:13

Ca m-ai umplut de draci de aia nu ti-am mai scris sms, nu sunt pi-zda sa scriu sms-uri.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa nu te deranjez "domnu" Constantin

» Post actualizat in 05 Apr 2018 21:42

Sa iti explic ca vad ca esti greu tare de cap, ti-am trimis sms seara in ideea ca ai sa il vezi a 2-a zi si ai sa ma contactezi telefonic, in sms se vede clar si explicatia, in timpul zilei se schimba problema vorbesti la telefon, in sms am fost destul de decent cred eu, ti-am si scris ca este vorba de un ulei de transmisie, chiar vrei numaidecat sa iti fac o vizita personala sa rezolvam problema face to face? Fara telefoane, sms-uri si altele, poate face to face putem comunica, dar nu iti bate joc te rog eu mult.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Cred ca m-am lamurit de unde vine neintelegerea, vanzatorul i-a cerut "numele dvs va rog" (era mult mai bine daca precizai sa iti spuna numele care apare pe factura!), iar cumparatorul s-a conformat, ma cheama xxxx xxxx, fara sa isi dea seama ca i se cere numele aflat pe factura! Pana la urma o neintelegere omeneasca.

Oricum, modul de adresarea a clientului lasa mult de dorit, vorba buna aduce mult mai mult.

 

Este clar, inchid topicul?

Link to comment
Share on other sites

N-ai inteles. Omul nostru cred ca e in postura de expeditor si daca are 20-30 de colete expediate pe zi n-are cum sa le urmareasca, ca mai are si alte treburi. Si cand DPD (care, fie vorba intre noi, nu sunt asa smecheri cum lasa sa se creada renumele lor si cota de piata) nu livreaza coletul la timp poa' sa se trezeasca ca ii face unu' topic pe forum si-l face jeg pe om.

 

Nu mai stiu la DPD dar Fan Courier are borderou de expeditii online care iti arata statusul expeditiei, verificarea in cazul lor dureaza sub 1 minut daca ai 30-40 colete.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...