Sari la conținut

ce touring recomandati


XorX
 Share

Postări Recomandate

Ce motor de touring recomandati pentru ture de genul 2-3 saptamini, cu pasager si bagaje, preponderent asfalt?

Acum ma uit la ceva de genul:

Kawa ZZR1400 - ca minus ar fi locul pasagerului, imi pare cam meschina saua pentru pasager (probabil ca exista o sa aftermarket, trebuie sa mai caut)

Yamaha FJR1300 - pare cam scumpa pentru ce ofera (pe specificatii imi pare mult sub kawa)

Honda VFR1200 - pret bun si cutia automata poate fi interesanta la drum lung

categoria "adventure" (Super Tenere, Africa Twin) - nu-mi dau seama daca merita in conditiile in care +90% va fi asfalt

 

Va rog, fara recomandari de genul BMW 1200. Nu vreau polemici, pur si simplu nu ma intereseaza nimic de la constructorul asta. Orice altceva e binevenit.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca te referi la nr. de km., pentru 10% macadam n-ai ce sa faci cu niciuna din alea. 10% inseamna 100 km de macadam la 900 km asfalt. Chiar daca reducem la 5%, vin 50 km. macadam la 950 km asfalt.

Stii ce inseamna 50 km de macadam?! Dupa mobrele de la profil ar trebui sa stii. Deci daca vrei sa iesi macar 3% de pe asfalt iti trebuie adventure (sau enduro-touring)

 

Zici 2-3 saptamani. Unde, in Romania? Daca da, ajungem la aceeasi concluzie: adventure (sau enduro-touring). Chiar in toamna trecuta am gasit inca niste DN neasfaltate prin tarisoara. De judetene nici nu mai vorbesc, pe unele nu le-am trecut cu Tucsonul 4x4...

Daca vrei 2-3 saptamani afara e alta discutie. Dincolo de Ungaria nu mai gasesti nici 0,05% macadam pe care accesul sa fie permis si, de cele mai multe ori, sunt ultimii 2-3 km pana la o cabanuta, iar macadamul e mai neted decat asfaltul de Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut aceeasi dilemma, motoreta pentru moto-concediu cu pasager, bagaje, etc., eu m-am oprit la K1200LT(sper sa-l si iau anul asta). Mobrele ce le-ai enumarat sunt sport-tourere de unde si mai putin comfort pt pasager...Pt comfort sporit pasagerului, din moment ce ai scos din calcul bavarezele, ar mai fii Honda GW sau de ce nu HD Electra Glide...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la nr. de km., pentru 10% macadam n-ai ce sa faci cu niciuna din alea. 10% inseamna 100 km de macadam la 900 km asfalt. Chiar daca reducem la 5%, vin 50 km. macadam la 950 km asfalt.

Stii ce inseamna 50 km de macadam?! Dupa mobrele de la profil ar trebui sa stii. Deci daca vrei sa iesi macar 3% de pe asfalt iti trebuie adventure (sau enduro-touring)

 

Zici 2-3 saptamani. Unde, in Romania? Daca da, ajungem la aceeasi concluzie: adventure (sau enduro-touring). Chiar in toamna trecuta am gasit inca niste DN neasfaltate prin tarisoara. De judetene nici nu mai vorbesc, pe unele nu le-am trecut cu Tucsonul 4x4...

Daca vrei 2-3 saptamani afara e alta discutie. Dincolo de Ungaria nu mai gasesti nici 0,05% macadam pe care accesul sa fie permis si, de cele mai multe ori, sunt ultimii 2-3 km pana la o cabanuta, iar macadamul e mai neted decat asfaltul de Bucuresti.

 

Corect, am exagerat cind am zis 90% asfalt, evident situatia ar fi cum zici 1 max 2 km un drum pietruit (gen piatra cubica) daca te abati din sosea si tre sa ajungi pe la ceva de vizitat. Ca trasee ar fi pentru Europa si maxim ceva zona civilizata din nordul africii (i.e. nord maroc, nord algeria)

» Post actualizat in 18 Apr 2018 20:02

Am avut aceeasi dilemma, motoreta pentru moto-concediu cu pasager, bagaje, etc., eu m-am oprit la K1200LT(sper sa-l si iau anul asta). Mobrele ce le-ai enumarat sunt sport-tourere de unde si mai putin comfort pt pasager...Pt comfort sporit pasagerului, din moment ce ai scos din calcul bavarezele, ar mai fii Honda GW sau de ce nu HD Electra Glide...

deci zici ca pe ZZR/FJR indiferent cit de moale/confortabila ar fi saua pentru pasager tot naspa este din cauza pozitiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce motor de touring recomandati pentru ture de genul 2-3 saptamini, cu pasager si bagaje, preponderent asfalt?

 

FJR are 296kg si 150CP iar ZZR 269kg si 200CP.

Daca eu ti-as spune ca vreau o casa, fara insa sa-ti spun la ce bani, cate camere, ce cartier, bloc, pe pamant etc, tu ce mi-ai recomanda?

 

Ce inaltime ai, cate kg, astea sunt amanunte care conteaza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi este permis, cred ca s-a strecurat o mica eroare: ZZRul nu prea e touring. Probabil ca era vorba despre superbul GTR 1400. Ala e touring adevarat. Am admirat unul in WE intr-o benzinarie.

Cred ca ofera un confort sporit pentru pasager fata de ZZR.

Alte sfaturi nu vreau sa dau pentru ca (inca) nu mi-am castigat acest drept. Mai rebuie muuuulta experienta.

 

Cu stima

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FJR are 296kg si 150CP iar ZZR 269kg si 200CP.

Care ar fi motivul pentru FJR?

Goldwing e deja "masina" :)

un drive test cu Goldwing? Te pasioneaza?

O sa ramai surprins cat este de motocicleta :) desi are 420 Kg.

Touring-ul trebuie sa fie in primul rand confortabil. Iar la acest capitol GW-ul corespunde.

Intr-adevar la Kawa ai putere din belsug dar pe la 9.500 rot/min iar cuplul maxim pe la 7500 rot/min. La Goldwing puterea si cuplul maxim, evident mult mai mici, le gasesti pe la 4.000- 5000 rot/min adica cam pe la jumatate.

Ceea ce nu imi place la Kawa ar fi compresia mare 12,3:1 fata de 9,8:1 la GW. Asa ca trebuie benzina buna. Ma rog asta nu ar fi o problema pe afara.

Si cei 6 cilindrii torc mai frumos decat 4 :).

In schimb la GW lipseste treapta 6, mai ales daca iti place sa ii dai peste 130-140 Km/h.

 

Daca totusi vrei touring cu muschi poate ar trebui sa te uiti la un K1600GTL chiar daca este BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca eu ti-as spune ca vreau o casa, fara insa sa-ti spun la ce bani, cate camere, ce cartier, bloc, pe pamant etc, tu ce mi-ai recomanda?

 

Ce inaltime ai, cate kg, astea sunt amanunte care conteaza..

 

Ok, BMW 1150, BMW 1300, BMW 1600 ..

 

174/80kg. pasager vreo 60-65kg dar chiar nu cred ca e relevant.

Pentru ca stiu ca esti mare fan BMW, am mers pe 1200GS si e ok la gabarit (alte lucruri nu-mi plac la ea).

Cum am zis in primul post, nu vreau sa pornesc o polemica si nu prea vad sensul ca ea sa fie pornita de un admin. (sau a fost poanta dar nu am prins-o eu?)

» Post actualizat in 18 Apr 2018 20:56

Daca imi este permis, cred ca s-a strecurat o mica eroare: ZZRul nu prea e touring. Probabil ca era vorba despre superbul GTR 1400. Ala e touring adevarat. Am admirat unul in WE intr-o benzinarie.

Cred ca ofera un confort sporit pentru pasager fata de ZZR.

Alte sfaturi nu vreau sa dau pentru ca (inca) nu mi-am castigat acest drept. Mai rebuie muuuulta experienta.

 

Cu stima

Andrei

corect! GTR 1400 pare ce trebuie. Deci GTR1400 in loc de ZZR1400

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Adevarat, nu e relevanta greutatea, ci tehnica pilotului, dar la datele tale pretabile sunt FJR si VFR, care par un fel de maxiscutere fata de un GTR sau ST de pilda. Si are dreptatea cel care a remarcat, ZZR nu are ce cauta aici, poate GTR.

 

PS: Am vazut ca ai corectat, fara sa stiu cata experienta ai si pe ce, dar GTR -ul este destul de mare si greu raportat la fizicul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai abia dupa ce l-am adaugat am vazut ca are 313kg... initial ma uitasem la ZZR care pare "usurica" :)

Pina acum FJR e in frunte, vedem poate ma inspira ceva pe la salon in week-end.

Cineva cu experienta pe Africa Twin/Super Tenere/Crosstourer, care e protectia la vint la mers in regim de autostrada (comparativ cu o carenata)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sari din una in alta. Pana la urma, de ce nu raspunzi la intrebarile adresate? Vrei de noua? Vrei sh de 5000 de euro? Ca sa iti raspund:

Daca vrei sport touring, ai in aceasta clasa fjr1300, gtr1400,r1200rt, k1200gt, k1300gt,vfr1200, st1300. Si s a terminat lista. Toate din lista sunt mobre spre 300 kile(singura exceptie o face rtul)

Daca vrei tourer suprem, ai goldwind, k1600gt gtl, sau un harli road, ultra, etc.

Daca vrei enduro touring, ai yamaha xt1200z, bmw r1200gs/gsa, tiger 1200 explorer, ktm 1190 adventure, super adventure,africa twin, vestrom 1000, vfr1200x.

Categoria, si bugetul, dupa incepe dezbaterea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti pot spune ca multi oameni pe care ii cunosc, fac ture lungi si au avut sport tourere s-au reorientat si acum au adventure sau enduro tourere. Ma gandesc ca or fi stind ei ceva...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca excluzi tot ce este sub sigla BMW. Ok!!

 

ZZ-R 1400 este sport-tourer, iar daca vrei cu adevarat confort pentru pasager, saua se poate modifica fara probleme, fara a afecta aspectul motocicletei.

 

Parerea mea, este sa te indrepti spre un Kawasaki GTR 1400, care este cu adevarat un tourer pregatit pentru acele doua-trei saptamani si preponderent asfalt. Acum depinde si de ce suma dispui, dar chiar si asa voi atasa un link.....Succes, la indiferent ce iti vei propune sa-ti achizitionezi!

 

/index.php?/topic/749212-vand-kawasaki-gtr-1400-abs-si-ktrc-din-2016/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...