Sari la conținut

Păreri: FJR1300 2008 vs. BMW k1200 GT 2006


lebada
 Share

Postări Recomandate

Curios dacă cineva a mers pe ambele și dacă sunt diferențe majore la condus? Eu am mers doar pe FJR și îmi place foarte mult , sunt curios de K12000gt cum este ?

Am o oferta . Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un plus mare pentru BMW la ciclistica in primul rand si la optionale, un minus la fiabilitate, BMW-ul a avut niste hibe pe la ABS, senzori motor si ESA, la FJR nu am auzit nimic, bulletproof. Este si normal, cu cat lucrurile sunt mai complicate dpdv tehnic, cu atat scade oarecum fiabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Eu am avut FJR din 2008 si acum calaresc un K1200GT din 2008. Din experienta personala, pot sa-ti spun ca Yamaha este mult mai rafinata ca motorizare, fara probleme tehnice speciale, dar eu am avut ceva experiente neplacute cu instalatia electrica dupa o spalare serioasa cu wap-ul, toate mufele fiind neprotejate la apa, din pacate. Am vandut-o pentru ca nu mi se potrivea, nu stiu prea bine de ce, dar dupa ce am cumparat K1200GT, am realizat ca nu exista varianta mai buna pentru mine, in bugetul disponibil, bineinteles. Acum am ESA, manere si sei incalzite, pilot automat, duolever, paralever, xenon, etc. Foarte multumit de ciclistica si stabilitate la drum intins. Urmeaza K1300GT, candva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul ala de FJR a fost un recall pe partea de legaturi la masa, problema cunoscuta sub denumirea de ''spider problem'', ''spider bite'' etc. 

E foarte posibil ca a ta sa nu fi fost dusa la recall.

In 2014 am avut una model 2007 in Franta. Ii verificasem si curatasem toate mufele+ spray de protectie si cu toate astea pe o ploaie torentiala s-a oprit. A fost dusa la reprezentanta unde i s-a remediat problema gratuit.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esa, si cardanul, si pompa frana, la bmw, trebuie urmărite foarte din scurt. Mai ales la motociclete de tipul acestora, k1200 k1300, ce au, deja 10 15 ani, si implicit, 100.000 km. A, si ambreiajul, care numa ala te, costa 4500 sa l faci. Ia verificati inxschimb ce probleme, respectiv cum sta cu fiabilitatea , fjrul? Am cochetat cu ambele. Avut un bmw, dar nu mai vreau. Sunt misto, dar pentru cine isi permite. Al meu avea deja multe picate si schimbate. Dar, cand ma, uitam pe, facturi, ma lua cu fiori.  Si esa, cum e pe k1200 si, 1300,nu i mare smecherie. Diferenta între normal, confort, sport, nu i prea sesizabila. Ajuta mult la preload, cand nu mai stai sa  dai la mana reglaj. Da, suspensia duolever paralever e misto. In sensul ca te izoleaza de drum, nu mai ai compresia asa mare a furcii fata, cand dai in frane se așează toata. E si de gusturi, unii prefera sa simta ce face motoreta.

Cu fjrul, treaba i alta. Esti conectat. Motorul, comparabil cu k. Trage ca apucatul, si nici nu iti dai, seama cum intre 2 curbe, ai, deja 130. Vezi ca fjru e pe generatii. Gen 1 2 3. Eu as lua minim gen 2,ca au mai schimbat/îmbunătățit mici chestii. Google e prietenul tau. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Topicul are deja 2 ani, omul și-a luat FJR până la urmă.

Dar informațiile sunt de actualitate. 

 

În clasa asta intră și GTR-ul. 

Am avut și eu de ales, am avut mulți ani BMW, modele mai vechi și oarecum trainice. 

Anul trecut am avut de ales, K1300 GT vs GTR 1400.

Din punctul meu de vedere, Opțiuni full de auto de lux vs frumusețe și tehnologie atât cât trebuie. 

Am citit review uri câteva nopți, am stat și le-am sucit. 

Decisiv a fost însă faptul că am vorbit cu un posesor de K13 în țară, mobra din 2009, full și aia, dar avea probleme la ESA, plus altele. 

Am luat GTR1400 din 2010, are 53.000 km. Are ABS performant cu frâne combinate, controlul tracțiunii, parbriz electric și mânere incălzite. Plus 2 moduri de mers, ECO, plus dezactivare control tracțiune și frâne combinate. 

Dintre toate imi folosesc doar primele 3 și modul ECO în oraș. De ex, la vechiul LT aveam șei, mânere încălzite și instalație audio, în 8 ani și 100.000 km le-am folosit de 2 ori, la început, de curiozitate. 

Cu BMW lucrurile sunt simple, ai bani și o iei noua, plătești garanție extinsă și apoi o dai. 

Dar nu scapi de cheltuieli, am un amic cu K1600, care îmi povestea că revizia la fiecare 10.000 km îl costa aproximativ 1000 euro la Bavaria. Din punctul lui de vedere, suma este foarte mare. Și are o situație socială peste medie. Culmea, înainte de asta a avut GTR, și m-a felicitat și încurajat să îmi iau GTR. 

De câteva luni, la toate K1600 au fost descoperite probleme de transmisie, în USA se face recall pentru fiecare K16, indiferent că este GT, GTL, Bagger etc. 

Adevărul este ca BMW fabrică niște motorete extrem de confortabile, nimeni nu ii egalează la asta și la opțiunile puse pe ele. 

Dar, dacă ții cont de orgoliu și ai banii necesari de întretinere, GO for IT! 

Dacă vrei ceva durabil, fiabil și ieftin, treci la japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat atat FJR-ul cat si GTR-ul...Nu ai cum sa faci o paralela. Kawasaki e un monstru deghizat. Pana la 250kmh trage ca un ZZR 1400. Pe viraj sta lipit iar protectia la vant e mult peste.

 

De FJR zici ca-i racheta pana te dai cu Kawa sau cu BMW. 

 

De sunet nu mai zic. Evacuarea "Bos" o facea sa se auda ca un zx10 suparat, chiar daca avea DB-ul la locul lui.

 

Anul trecut, pe drumul spre Italia m-am tinut in spatele unui SuperDuke GT de l-am bulversata pe amaratul ala. Aceiasi poveste in Tavullia, in spatele unui Panigale :)

 

Minusul la ambele e pilotul automat, mega fun la drum lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...