Sari la conținut

2015 ER6N smuceala scurta in acceleratie sau RPM constant


9470m
 Share

Postări Recomandate

Se da un er6n 2015 luata la 5000 de km ( acum 6200 ) la care am observat un comportament ciudat, o chestie care se intampla complet ramdom din cate vad eu.

 

Ori in acceleratie puternica, ori la turatie constanta, fie ca e in partea de jos sau partea de sus a range-ului smuceste scurt, nu foarte violent, nu pot descrie decat ca pe un gol in functionare pt ca nu da in nas si nu accelereaza singura, e o simpla pauza, ca si cum nu ar mai aprinde pt 0.1 secunde. Nu se modifica viteza insa se modifica sunetul motorului, ca si cum ar rata o aprindere sau doua. Nu am gasit un mode de a reproduce in mod constatn pt lucrul asta.

 

filtre, ulei, bujii schimbate la 5000. Singura chestie la care ma pot gandi e ca a intrat apa in rezervor si tot trage picaturi pt ca acum 1 saptamana cand a fost furtuna in Bucuresti am uitat clapeta de peste incuietoarea rezervorului deschisa, rezultat blocat incuietoare, scos 2 lingurite de apa din ea si dat cu WD din belsug ca sa pot deschide rezervorul. Nu imi apare check engine sau vreun cod ceva pe display. Am facut plinul de 2 ori de atunci.

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as suspecta bujiile. Ai pus acelasi tip de bujii pe care le recomanda fabricantul (nu mecanicul care, de regula, "stie mai bine")? Asta e simtomul de bujii neconforme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smucitura este la accelerare dupa ce motorul a fost in decelerare?

Adica un on/off al acceleratiei?

» Post actualizat in 29 Apr 2018 03:10

 

Eu as suspecta bujiile. Ai pus acelasi tip de bujii pe care le recomanda fabricantul (nu mecanicul care, de regula, "stie mai bine")? Asta e simtomul de bujii neconforme.

Mecanicul de regula pune bujiile pe care le recomanda fabricantul.Dar asta nu este o regula stricta... se pot alege oricand alte bujii cu cifra termica diferita daca situatia o impune,sau constructie diferita din punct de vedere al materialelor folosite nikel,platina,iridium.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smucitura este la accelerare dupa ce motorul a fost in decelerare?

Adica un on/off al acceleratiei?

» Post actualizat in 29 Apr 2018 03:10

 

Mecanicul de regula pune bujiile pe care le recomanda fabricantul.Dar asta nu este o regula stricta... se pot alege oricand alte bujii cu cifra termica diferita daca situatia o impune,sau constructie diferita din punct de vedere al materialelor folosite nikel,platina,iridium.

Nu as punea spune legat de accelerare.decelerare, o sa incerc sa reproduc. Bujiile sunt alea recomandate de fabricant. cr9eia-9 6289, aka nkg "laser iridium premium".

 

Si da, e un on/off al acceleratiei, o pauza, ca si cum ai taia functionarea pt 0.1 secunde. Mi s-a intamplat si in timp ce acceleram si in timp ce mergeam constant. Nu scade viteza, doar smuceste.

 

Schimbate la 5000 ca parte a reviziei de vanzare, motorul a fost luat de la motomus. Am bujiile vechi, acelasi model, un maro normal pe ele, folosite probabil 5000 km. Nu le-am schimbat eu.

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate un intrerupator care cupleaza aiurea de la cric sa on/off.

» Post actualizat in 29 Apr 2018 15:51

Incearca sa dai cu spray de contacte la intrerupatorul de cric. Eu acolo am avut o problema cu un scuter. Nu stiu daca il poti anula. La scuter era un fir cu o mufa si am deconectat sistemul usor. Asa mi-am dat seama de problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau poate un intrerupator care cupleaza aiurea de la cric sa on/off.

» Post actualizat in 29 Apr 2018 15:51

Incearca sa dai cu spray de contacte la intrerupatorul de cric. Eu acolo am avut o problema cu un scuter. Nu stiu daca il poti anula. La scuter era un fir cu o mufa si am deconectat sistemul usor. Asa mi-am dat seama de problema.

 

Ma uit, multtumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel mai probabil buba e pe partea electrica, un contact imperfect, o izolatie usor avariata care da curent la masa etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca, daca pui inapoi bujiile vechi, n-o sa mai faca. Ce ai tu e un "misfire", un rateu dat de una din bujii. Daca ar fi de la CDI sau de la bobina de inductie, ti-ar aparea eroare la diagnosticare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complet oftopic: de ce ar schimba cineva bujiile unei motociclete care are doar 5000 km? Expira după 3 ani?

 

A facut parte din revizia de vanzare.

 

Multumesc tuturor pt sugestii, o sa verific tot ceea ce mi s-a sugerat.

 

Ma gandesc si eu ca nu e ceva stricat ci ceva cu contact imperfect pt ca are coduri pt sistemul electric si nu imi apare nimic:

 

Fault Code Faulty Component or Circuit Fail-Safe Action Operation Status

11 Throttle sensor Ignition timing and injection mode fixed Engine Runs

12 Vacuum sensor Injection mode fixed Engine Runs

13 Inlet air temp sensor Air temp set at 113F Engine Runs

14 Coolant temp sensor Coolant temp set at 187F Engine Runs

15 Atmospheric pressure sensor Atmospheric pressure set at 29.92 in Hg Engine Runs

21 Pickup coil #1 ECU selects good pickup coil Engine Runs unless both are bad

22 Pickup coil #2 ECU selects good pickup coil Engine Runs unless both are bad

31 Vehicle down sensor ECU shuts off fuel pump, injectors and ignition system Engine Stops

41 Fuel injector #1 ECU shuts off fuel injector #1 Engine Runs

42 Fuel injector #2 ECU shuts off fuel injector #2 Engine Runs

45 Fuel pump ECU shuts off fuel pump Engine Stops

51 Ignition coil #1 ECU shuts off fuel injector #1 Engine Runs

52 Ignition coil #2 ECU shuts off fuel injector #2 Engine Runs

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...