Sari la conținut

Accident grav pe A1, cu trei victime


iocapa
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

"

 

Asta este un concept preluat gresit din Germania unde pe renumitele autobahn-uri (autostrazi speciale) cu 6-7 benzi pe sens sunt portiuni unde nu exista limita superioara de viteza. .</blockquote>"

 

Alt copil care vorbeste din povesti auzite la mana a 3-a si inflorite de 10 ori.

» Post actualizat in 03 May 2018 08:30

Astept cu nerabdare sa-mi dea colegu un numar de autostrada cu 6-7 benzi pe sens ,in Germania.

Muhahahahaha!

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 202
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"

Asta este un concept preluat gresit din Germania unde pe renumitele autobahn-uri (autostrazi speciale) cu 6-7 benzi pe sens sunt portiuni unde nu exista limita superioara de viteza. .</blockquote>"

 

Alt copil care vorbeste din povesti auzite la mana a 3-a si inflorite de 10 ori.

 

Explica in cazul asta care din soselele din Romania au aceste "benzi de viteza", unde este semnalat si prin ce marcaje acest lucru? Mai ales in conditiile in care maximul admis este 130/h. Cauta te rog pe net autobahn speed limit si fa putina documentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pokemonul cu mobreta sa zica mersi ca nu a fost aruncat înapoi in origini. Cat despre Audi, omul de la volan a avut ceva prezenta de spirit +ceva indemanare. Bravo lui.

Si totuși, cel cu camera si cel cu motorul alb, au gura mare si injuraturile pe bot. De ce? Pt ca asta e motociclistul roman, in marea majoritate a cazurilor. Moarte conservarilor si fratia motociclistilor pt totdeauna. Jalnic.

chiar ca jalnic: fratia motociclelilor a sarit cu gura imadiat, dar nu au vazut ca choperache schimba banda si merge ca melcul fara sa se asigure si fara sa semnalizeze.

 

Am impresia ca majoritatea motocicletelor nu au semnalizare, oriunde ar fi ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica in cazul asta care din soselele din Romania au aceste "benzi de viteza", unde este semnalat si prin ce marcaje acest lucru? Mai ales in conditiile in care maximul admis este 130/h. Cauta te rog pe net autobahn speed limit si fa putina documentare.

 

Pe Autobahn practica e alta, mergi pe prima banda daca mergi incet si treci pe a doua banda doar daca depasesti. Astfel se merge foarte civilizat iar aceasta practica am intalnit-o pana si in Bulgaria, nu mai zic de tarile occidentale. Doar in Romania exista meltenismul asta prost de a merge musai pe a doua banda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Explica in cazul asta care din soselele din Romania au aceste "benzi de viteza", unde este semnalat si prin ce marcaje acest lucru? Mai ales in conditiile in care maximul admis este 130/h. Cauta te rog pe net autobahn speed limit si fa putina documentare.

Colegu,poti sa scapi de penibil daca te opresti si te mai bagi in vorba doar pe acolo pe unde ai habar.

Doar pentru cultura ta generala ,de la un om care strabate EU non stop , doar in Olanda exista o singura portiune de autostrada de 6-7 bezi pe sens si este extrem de scurta ( cca 10 km ) si este intrarea in Amsterdam dinspre sud ( parca ii zice A2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania mai esti obligat sa mergi pe banda doi datorita calitatii foarte proaste a benzii 1.

Si pe mine ma enerveaza cei care merg pe banda doi, insa nu prea ai ce face.

Asta-i traficul, asta-i nivelul la noi si trebuie sa ne adaptam, sa lasam dreaq viteza excesiva si sa ne pazim pielea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania mai esti obligat sa mergi pe banda doi datorita calitatii foarte proaste a benzii 1.

Si pe mine ma enerveaza cei care merg pe banda doi, insa nu prea ai ce face.

Asta-i traficul, asta-i nivelul la noi si trebuie sa ne adaptam, sa lasam dreaq viteza excesiva si sa ne pazim pielea.

doar ca legea nu prevede asa ceva - sa mergi pe banda 2 pana se termina gropile de pe banda 1.

iar in cazul de fata, nu cred ca mergea nici ala cu mobra pe banda 1 daca era atat de praf asfaltul.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu,poti sa scapi de penibil daca te opresti si te mai bagi in vorba doar pe acolo pe unde ai habar.

Doar pentru cultura ta generala ,de la un om care strabate EU non stop , doar in Olanda exista o singura portiune de autostrada de 6-7 bezi pe sens si este extrem de scurta ( cca 10 km ) si este intrarea in Amsterdam dinspre sud ( parca ii zice A2).

Eh,uite ca sunt si eu de acord cu tine o data.colegul care stie "cum e la jermanica" banuiesc ca vorbeste din ceva vorbe transmise din generatie in generatie de pe vremea lui Hitler cand pe anumite sectoare de drum marcate de insusi tribunul,erau 3 benzi de circulatie le sens,dar cu o latime care permitea circulatia artileriei in caz de forta majora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar ca legea nu prevede asa ceva - sa mergi pe banda 2 pana se termina gropile de pe banda 1.

iar in cazul de fata, nu cred ca mergea nici ala cu mobra pe banda 1 daca era atat de praf asfaltul.

 

Pai nu pentru ca, la soferi, imi inchipui ca se intampla in felul urmator:

1. initial mergi pe banda 1, apoi intalnesti gropi, denivelari.

Te asiguri, tot tacamul si apoi treci pe banda doi.

2. azi asa, maine asa, pana incepi sa percepi mersul pe banda unu ca fiind fustrant fiind nevoit sa tot stai in spatele unuia ptr ca nu poti depasi de fiecare data. La asta se adauga evident, faptul ca mergi prin toate gropile care se vor cumula la urmatoare factura de service.

3. in scurt timp, incepi sa mergi doar pe banda doi si sa te feresti doar cand vezi masina/motor in spatele tau

si aici intervine punctul 3

4. mergi pe banda doi si, nu-ti mai pasa ce este in spatele tau.

 

Asta imi inchipui ca-i in capul lor.

 

La fel se intampla si cu schimbarea directiei de mers:

1. incepi prin a face totul ca la carte: te asiguri, pui semnal, te asiguri si abia apoi faci manevra

2. in timp, incep sa se piarda pe drum pana ramane doar trasul de volan, fara nimic.

Si apoi se mira ca au facut un accident pentru ca el, soferul, a facut manevra asta de mii de ori prin acel loc si niciodata nu i s-a intamplat nimic.

 

Este suficient sa ti se intample odata.

 

Din cauza astora, acestor mentalitati si atitudini, prefer sa merg incet.

Mi s-a luat de viteza pe drumul public. Nu mai merg agresiv, nu mai dau flashuri sa se dea din calea mea.

Accidentul de la Floresti de acu' doi sau trei ani, desi s-a intamplat la viteza mica, m-a lecuit de "mersul sportiv".

Mai ales ca tot timpul circul cu pasager.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania mai esti obligat sa mergi pe banda doi datorita calitatii foarte proaste a benzii 1.

Si pe mine ma enerveaza cei care merg pe banda doi, insa nu prea ai ce face.

Asta-i traficul, asta-i nivelul la noi si trebuie sa ne adaptam, sa lasam dreaq viteza excesiva si sa ne pazim pielea.

 

Si cand si banda 1 e buna de ce se ruleaza tot pe banda 2? Asa este, exista multe portiuni in care banda 1 e proasta dar eu am intalnit multi idioti care merg pe banda a 2-a doar pt ca asa vor.

» Post actualizat in 03 May 2018 09:47

Sa va zic una tare, ma intorceam duminica seara de la mare si mergeam pe a doua banda cu 140km/h ca tocmai depasisem niste TIR-uri. Vad in oglinda un bembeu care venea vijelios si ma dau la o parte, cred ca avea de 200-220km/h pt ca a trecut pe langa mine ca vantul. Dupa ce trece de mine la cateva sute de metri trage pe dreapta la un OMV care era full de masini. Stateam si ma gandeam, oare mergea tare pt ca se distra sau se caca pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se merge tare peste tot. Tare si agresiv.

Cel mai funny este ca, mergand normal, pe majoritatea ii ajungi din urma.

Stai apoi si te gandesti ce-i in capul lor, adica de ce sa risti posibilitatea unui accident grav (la viteze alea) cand, poti merge normal, intr-un ritm constant si:
1. nu te pui in pericol aiurea

2. nu obosesti la fel de repede

3. consumul este unul decent

4. mergi tare si tot "timpul castigat" il pierzi pe la benzinarii, la pauze.

 

Unii chiar nu au minte deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu pentru ca, la soferi, imi inchipui ca se intampla in felul urmator:

1. initial mergi pe banda 1, apoi intalnesti gropi, denivelari.

 

 

Bine spus in tot postul asta... as mai completa cu:

Nu e vorba doar de denivelari si gropi, cat si masini parcate pe banda 1 sau riscul sa iti iasa cineva in fata de pe o straduta laterala (de exemplu, incearca sa mergi pe banda 1 pe soseaua Antiaeriana in Bucuresti... chiar daca asfaltul e bun si au luat masinile parcate pe ea, e imposibil sa nu iti iasa cineva cu jumate de masina in fata de pe o strada laterala...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Si in care nu ai ce face cu cilindree sub 2500cmc (ideal 3000cmc de minim 10 ani), altfel risti sa stai ca fraieru' in coloana...

Neah. Când e coloană, se depășește lejer pe banda de urgență. Ceva obișnuit când A1 se blochează de la intrarea spre Ciorogârla. Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica in cazul asta care din soselele din Romania au aceste "benzi de viteza", unde este semnalat si prin ce marcaje acest lucru? Mai ales in conditiile in care maximul admis este 130/h. Cauta te rog pe net autobahn speed limit si fa putina documentare.

Ma intreb pina unde ai ajuns sa circuli in afara Bucurestiului. Ca pe autostrazile din Germania sigur nu (ma rog ai ajuns pe ele pe net....).

 

Pe SOSELE din RO gasesti limitari de viteza maxima sau minima pe unele segmente in rampa (adica care urca). Ca nu le baga nimeni in seama este alta treaba.

Pe autostrazile din Romania nu am gasit pentru ca in primul rand nu am gasit autostrazile :crack:

 

''Banda de viteza'' este inca imbecilitate marca Made in Romania.

 

Daca tot te-ai dat fara limita de viteza pe net ai fi putut afla ca Autobahn = Autostrada. Fara speciala, doar autostrada.

Aia cu limita de viteza este Schnellstraße = Sosea Expres. In RO avem doar pe Masterplan :).

 

Ai grija ca pe Autobahn incet incet au inceput sa le limiteze la viteza. A fost chiar pe aproape in 2017 sa se introduca limita de 130 Km/h dar la presiunea producatorilor auto au pus umarul politicienii lui Merkel si s-a amanat.

 

Tot ma intreb care or fi Autobahn-urile ale de spui ca sunt speciale cu 6-7 benzi. Cred ca tu ai confundat Germania cu Coreea de Nord. Aia din Coreea au niste autostrazi cu o juma' de duzina de benzi pe sens doar ca nu prea au masini. Cumva poza asta o stiai tu?

 

post-89376-0-39613200-1525344882_thumb.jpg

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegu,poti sa scapi de penibil daca te opresti si te mai bagi in vorba doar pe acolo pe unde ai habar.

Doar pentru cultura ta generala ,de la un om care strabate EU non stop , doar in Olanda exista o singura portiune de autostrada de 6-7 bezi pe sens si este extrem de scurta ( cca 10 km ) si este intrarea in Amsterdam dinspre sud ( parca ii zice A2).

 

Bine colegu, ia-te de manuta cu ceilalti talentati si forjati banda doi ca aia e "de viteza". Da-ti la o parte toti fraierii care nu au nimic de demonstrat si merg legal. La cat mai multe flashuri si tailgating agresiv !

» Post actualizat in 03 May 2018 12:04

Ma intreb pina unde ai ajuns sa circuli in afara Bucurestiului. Ca pe autostrazile din Germania sigur nu (ma rog ai ajuns pe ele pe net....).

 

Pe SOSELE din RO gasesti limitari de viteza maxima sau minima pe unele segmente in rampa (adica care urca). Ca nu le baga nimeni in seama este alta treaba.

Pe autostrazile din Romania nu am gasit pentru ca in primul rand nu am gasit autostrazile :crack:

 

''Banda de viteza'' este inca imbecilitate marca Made in Romania.

 

Daca tot te-ai dat fara limita de viteza pe net ai fi putut afla ca Autobahn = Autostrada. Fara speciala, doar autostrada.

Aia cu limita de viteza este Schnellstraße = Sosea Expres. In RO avem doar pe Masterplan :).

Prietenas te contrazici cu mine dar sustii acelasi lucru. Nu e despre noi aici. Nu am sustinut ca am mers pe autobahn ci doar ca terminatii care forjeaza banda 2 peste viteza legala sunt niste cretini care incurca traficul iar asta cu "banda de viteza" este o scuza jalnica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

terminatii care forjeaza banda 2 peste viteza legala sunt niste cretini care incurca traficul iar asta cu "banda de viteza" este o scuza jalnica.

Pai si astia care vrem sa mergem peste viteza legala pe unde sa mergem daca zici ca pe banda 2 n-avem voie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia e că nu merităm autostrăzi pentru că nu știm să circulăm pe ele. Mai bine ne omorâm pe DN-uri cu o bandă sau o bandă juma' pe sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine spus in tot postul asta... as mai completa cu:

Nu e vorba doar de denivelari si gropi, cat si masini parcate pe banda 1 sau riscul sa iti iasa cineva in fata de pe o straduta laterala (de exemplu, incearca sa mergi pe banda 1 pe soseaua Antiaeriana in Bucuresti... chiar daca asfaltul e bun si au luat masinile parcate pe ea, e imposibil sa nu iti iasa cineva cu jumate de masina in fata de pe o strada laterala...)

pe autostrada, unde s-a produs accidentul, nu am vazut nici masini parcate pe banda 1, nici stradute laterale; hai sa nu ne indepartam prea tare de subiect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! punem atunci si noi niste limitatoare pe toate vehiculele, sa nu mai poata depasi viteza legala pe segmentul de drum? Simplu, GPS, GIS, etc...

Sau macar, sa trimita automat amenzi la fiecare incalcare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai pe apropape ca nu mai dureaza mult. Era in discutie sa se monteze un soi de cutii negre la masini.

Vremea in care nu o sa mai ai cum sa tragi o besina fara sa te trezesti cu o amenda nu este departe.

Priveste pe la astia din multifunctionale de spun pe aici ca nu au timp sa mearga cu mobra in service: treaba a inceput discret cu pira intre colegi (care sunt convins ca este la marte pret si astazi) cu programe spion sa vada ce faci prin computer, a continuat cu camere de luat vederi, cartele magnetice de iti redau tot traseul prin pravalie si tot asa.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...