Sari la conținut

Postări Recomandate

La 14.03.2019 la 20:32, DeVazut_TM a spus:

Xt600:

Bennelli este o gluma din categoria Dorminator produs de Ktm/Bajaj. 

La Milano era plin de chinezi din ăștia europeni. Mobre cu un design grozav, capacitate intre 125 și 500 cm, dar în esență niște chinezării ambalate mai bine. Erau cel puțin 5 mărci. Bennelli, Mash, și încă ceva producători mici italieni. Design cafe racer, enduro turism, pentru puștani cu părinți modești. 

Dacă Yamaha T7 este o jignire la adresa cumpărătorilor, atunci Bennelli este motosapa Ruris a lumii moto. 

Benelli TRK este proiectata in Italia, iar executia este in China. Practic, este o chinezarie. Tot chinezarii ordinare sunt si BMW F750 GS si F850 GS, numai ca bavarezii au nesimtirea sa le vanda la cca 10000, respectiv 12500 euro, in timp ce chinezii de la Benelli le dau la preturi de 6000-6500 euro, cu oarece accesorii. Adica daca nu esti baietas de bani gata, mai ai si familie si nu iti permiti sa bagi tot ce castigi intr-un moft de motocicleta si nici nu ai ceva de demonstrat cuiva, ai o motocicleta cu care iti faci treaba. Personal, prefer "jignirile" de la Honda, Yamaha, Suzuki, Kawa, dar pentru cineva cu buget redus, care doreste ceva nou, care poate fi condus si cu A2, este o solutie. 

La 14.03.2019 la 23:27, mihai.i a spus:

 

 

Ordinea preferințelor rămâne Yamaha Tenere 700, Honda CB500x.

 

 

 

 

 

 

 

Vezi ca mai este pe undeva un topic despre CB500X. De asemenea, daca nu ma inseala memoria, este un user, @Silver Arrow, care are un CB500X si iti poate oferi informatii pertinente.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

@XT600:

Ca sa pastrez un ton mai putin caustic, fiindca vad ca s-a suparat lumea pe topicul de AT:

Am vazut un TRK anul trecut, dar nu am putut-o studia indeaproape, asa ca am vrut sa recuperez la EICMA. 

Am petrecut ceva timp la standul Benelli, respectiv minute bune pe si langa TRK. 

 

Dpmdv Benelli, Moto Morini si mai cateva marci italienesti sunt din categoria "s-a nascut talent, a murit speranta".

Nu pot nici macar visa (,) sa faca fata fiabilitatii japoneze, respectiv influxului masiv de tehnologie specific marilor marci europene - Bmw, Ktm, Ducati. Plus retelelor mondiale de distributie/service ale acestora.

Sunt pe punctul de a muri speranta fiindca:

- deja sunt cumparati de chinezi (Moto Morini)

- scot pe piata produse care sunt de luat in seama doar prin prisma pretului f mic. Sau al designului.

 

Nici cu pretul de la punctul 2 nu conving fiindca trebuie sa se lupte cu Bajaj si inca un fabricant chinezesc (nu imi mai amintesc numele acum) care au invadat spatiul de la est de Romania si care macar vin la pachet cu o retea f mare de dealeri, inclusiv service. 

TRK m-a interesat din pdv al designului. Imi place f mult. Plus, stateam f bine pe ea. 

Mi-as cumpara asa ceva vreodata? Nu, multumesc. 

Tragand linie - La TRK nu mi-a placut senzatia overall de ieftin si risc implicit, greutatea/masa in miscare, motorul mic si banal. Sa nu mai spun despre piese de schimb, service, brand care azi e, maine nu-i mai, etc. Varietate de produse aftermarket - deja iesim din rezervatie.

 

Singurul Benelli care mi-a crescut nivelul bazic a fost Tornado Tre 900. Lichida Benelli Romania stocul acum cativa ani buni si le vindeau noi cu 6000 si ceva de euro. Mi-a trecut repede entuziasmul.

 

Productia in China este o chestie discutabila dpmdv.

In mare sunt de acord cu tine, dar eu inclin sa cred ca este vorba si de standardele de fabricatie si control al calitatii inmanate de fabricanti chinezilor.

Exista si produse f bune iesite de acolo.

Putem, ca si cumparatori, sa facem ceva impotriva mutarii productiei in China? Eu zic ca nu.

Si mai cred ca atat Bmw cat si Benelli castiga la fel de multi bani din relocarea productiei. Doar ca Bmw sunt mai scumpi fiindca predau chinezilor o lista ceva mai stricta de materiale si procese, spre deosebire de Benelli. 

Cred eu. 

 

Ca sa fim si on-topic: - Mi-as cumpara vreodata T7? Fii sigur ca da. Sunt multe lucruri care nu imi plac la ea, dar sunt si altele la care pluseaza serios si care o fac un candidat de invitat la interviu.

 

 

 

 

 

 

Am zis despre Yamaha ca este o jignire la adresa cumparatorilor din cauza pretului. Eu il consider foarte nejustificat si arogant pentru pachetul oferit. 

Sunt inca pro japonez in ceea ce ma priveste, ca sa nu existe dubii. 

Dar comparativ cu ceea ce ofera concurenta (790) Yamaha nu ar fi trebuit sa sara de 9000 (prin absurd). Realist 8500. Cum o sa performeze si reziste in timp Ktm - ramane de vazut.

 

Decat bani pe Benelli mai bine sh/credit cu avans mare la un brand serios. Pmdv.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi și Yamaha se poate juca la capitolul preț pentru că și-a făcut un nume. Plus că Tenere are fanii lui și sigur se va vinde la prețul ăsta. În țările capitaliste alta e puterea de cumpărare. Plus că leasingul funcționează. Așa te gândești cine naiba dă zeci de mii de euro pe o mașină nouă și totuși se vând în draci. Nu fiarele sunt scumpe, ci noi câștigăm prea puțin... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, DeVazut_TM a spus:

 

Am zis despre Yamaha ca este o jignire la adresa cumparatorilor din cauza pretului. Eu il consider foarte nejustificat si arogant pentru pachetul oferit.

Pai zi asa. Aici sunt de acord cu tine, pretul este total nejustificat, avand in vedere echiparea si nivelul de finisaj. Pretul nu ar trebui sa depaseasca pe cel al Tracer-ului 700. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 14 ore, DeVazut_TM a spus:

Daca aveti careva drum prin insulele Canare si doriti sa testati T7-le, il gasiti la 95 de euro pe zi:

https://www.canaryride.com/motorcycles/

Pai cum il au astia de la Canaryride in oferta pentru inchirieri, cand motocicleta inca nu este pe piata? Din cate stiu, primele livrari se vor face in luna iulie, pentru comenzile on line si abia in septembrie modelul va ajunge la dealeri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, xt600 a spus:

Pai cum il au astia de la Canaryride in oferta pentru inchirieri, cand motocicleta inca nu este pe piata? Din cate stiu, primele livrari se vor face in luna iulie, pentru comenzile on line si abia in septembrie modelul va ajunge la dealeri. 

 

Pentru palmasii care dau avans fara sa fi vazut fierul inainte, da, asta e politica. Cand te numesti Canary Ride ai alt statut in relatia cu fabrica. Si probabil mobra aia livrata mai devreme va genera si un review plin numai de laude...

 

tenere-600x800.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. Este varianta prototip, dar in afara de cateva elemente care pe asta erau din carbon si alte mici detalii (gen forma handguard-urilor) nu difera mult de cea finala. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro). Daca as fi facut precomanda 'blind' cu 9.700 euro si mi se livra asa ceva pai le-o dadeam inapoi.

 

E si foarte inalta, eu la 1.77 nu ajung deloc cu picioarele jos, stateam mai cocotat pe ea decat pe mobre de enduro cu care m-am dat recent (ex: KTM 250 EXC), iar alea teoretic au inaltime mai mare a seii (900mm +). N-as avea nici o sansa sa merg cu mobra asta in oras. Nu mai zic ca saua e fix scandura ingusta, nu inteleg ce touring poti face pe ea.

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

 

 

IMG_4019.JPG

IMG_4020.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 4 ore, ovi_ice a spus:

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. Este varianta prototip, dar in afara de cateva elemente care pe asta erau din carbon si alte mici detalii (gen forma handguard-urilor) nu difera mult de cea finala. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro). Daca as fi facut precomanda 'blind' cu 9.700 euro si mi se livra asa ceva pai le-o dadeam inapoi.

 

E si foarte inalta, eu la 1.77 nu ajung deloc cu picioarele jos, stateam mai cocotat pe ea decat pe mobre de enduro cu care m-am dat recent (ex: KTM 250 EXC), iar alea teoretic au inaltime mai mare a seii (900mm +). N-as avea nici o sansa sa merg cu mobra asta in oras. Nu mai zic ca saua e fix scandura ingusta, nu inteleg ce touring poti face pe ea.

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

 

 

Cine sunt Mihai Barbu si Scutariu 🤭?

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ovi_ice a spus:

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro)

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

Fara finisaje premium se poate trai. In definitiv este o motocicleta destinata traseelor pentru care notiunea de drum este mult spus. Imagineaza-ti cat ar costa o carena de carbon sparta. Mult mai importante sunt alte aspecte: fiabilitate, robustete, mentenanta, etc. Nu cred ca nu bifeaza aceste puncte in caietul de sarcini. 

 

Saua si pretul sunt intr-adevar probleme. Saua, sa zicem ca se reconfigureaza pe gustul posesorului, dar pretul este nesimtit. 

 

Mihai Barbu, pe cand vindea km, o facea cu un BMW 650 Dakar, parca, ceilalti nu stiu cu exactitate, dar cu mare probabilitate nu sunt utilizatori de Yamaha, so este nerelevant daca i-au acordat atentie sau nu. Cel mai potrivit lucru este sa asteptam review-urile celor care pot da un feedback avizat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și mie mi s-a părut mare și înaltă pentru destinația ei. Bine, față de BMW F850GS Rallye e bicicletă. :)

Nush de ce le fac atât de masive. 

De finisaje nu vorbesc: imitația de carbon de pe rezervor nu-i chiar pe gustul meu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, ovi_ice a spus:

Am vazut azi la SMAEB Tenere-ul 700. Este varianta prototip, dar in afara de cateva elemente care pe asta erau din carbon si alte mici detalii (gen forma handguard-urilor) nu difera mult de cea finala. M-a dezamagit tare dpdpv al finisajelor (fara nici o hatereala, era cea mai ieftina la feeling dintre tot ce-a expus Yamaha la salon - incluzand scutere de 3k euro). Daca as fi facut precomanda 'blind' cu 9.700 euro si mi se livra asa ceva pai le-o dadeam inapoi.

 

E si foarte inalta, eu la 1.77 nu ajung deloc cu picioarele jos, stateam mai cocotat pe ea decat pe mobre de enduro cu care m-am dat recent (ex: KTM 250 EXC), iar alea teoretic au inaltime mai mare a seii (900mm +). N-as avea nici o sansa sa merg cu mobra asta in oras. Nu mai zic ca saua e fix scandura ingusta, nu inteleg ce touring poti face pe ea.

 

In fine, ma asteptam sa roiasca lumea in jurul ei, mai ales ca la salon erau si cativa oameni mai umblati pe genul asta de motoare, gen Mircea Barbu, Scutariu si inca un baiat de la motorcycling.to. Cu toate astea, nimeni nu era interesat de model, a fost o aparitie palida, sa zic asa...

M-ai făcu curios și am încercat și eu Tenerele ăsta la SMAEB. Despre finisaje nu știu ce sa zic, e o motocicleta care totuși a fost folosita.  Saua de fapt se simte f bine dpmdv și ma raportez la șaua stoc de la 690 care chiar e scândură, însă intr-adevăr este cam înalță,  eu la 1.72 ajungeam cam chinuit pe vârfuri,  dar mă gândesc ca nu cumva prototipul ăsta sa aibă suspensii cu o cursa puțin mai lunga comparativ cu modelul de serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tenereul ala era un prototip si cred ca difera de cel de serie la finsiza mai ales in plus si saua este una diferita fata de cea de pe modelul de serie. cel putin astea au fost informatiile care le-am aflat de la fata locului.

la 1.71 ai mei ajungeam doar cu varful de la un picior dar nu parea sa fie nevoie de mai mult, in plus suspensia are si oase si mai poti ajusta de acolo inatimea seii

Poza

IMG_20190420_121149.jpg

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.78 cm ajungeam cu vârfurile.

Motocicleta era deja mai lăsată din suspensii. Cred că având în vedere faptul că e prototipul suspensiile sunt mult mai tari decât cele de pe varianta de serie și din motivul asta nu se lasă mai deloc când te așezi pe ea.

Șaua era incomodă pentru mine, dar la fel, cred că varianta de serie e diferita.

In rest mi-a plăcut foarte mult motocicleta, însă prețul cred că e mai mare decât oferă.

Oricum, mă bucur că am avut ocazia să mă așez pe ea! 

Din păcate, nu cred că Tenere 700 va fi următoarea motocicleta.

IMG-20190420-WA0002.jpg

 

IMG-20190420-WA0004.jpg

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu la SMAEB ca sa vad 790(hopefully R) si Tenere.

790 absent asa ca sa discutam despre Tenere.

 

Ce mi-a placut:

Fairing-ul, dar stiam asta deja.

Saua, mult mai comoda decat pare.

 

Ce nu mi-a placut:

Cam restul. 

Foarte grea, cel putin asa am perceputo eu.

De finisaje nici nu vreau sa discut, la mine in garaj iesea mai bine.

Suspensiile, o dezamagire

Foarte inalta dar inaltimea pare sa nu fie in concordanta cu garda la sol

Handguarduri puse la misto.

 

Ca un sidenote, cei de la stand ori foarte dezinteresati ori foarte necunoscatori, nu au binevoit sa imi spuna mai nimic desi i-am invitat, dar macar mi-au zis ca pot sa o incalec.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, ERU a spus:

Handguarduri puse la misto.

 

Alea is handguard-urile stil enduro (adica doar niste aparatori prinse intr-un punct) montate pe versiunea World Raid (cu care oamenii au facut un traseu pornind din Australia si terminand in Maroc parca). Cea de productie vine cu handguard-uri complete (gen cum sunt pe AT). Diferente ar mai fi evacuarea (Akra pe cea World Raid), semnalizarile LED si fibra de carbon (sau imitiatie) vs plastic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, vis-a-vis a spus:

Ăla e un prototip și parcă a fost și anul trecut la SMAEB. Nu știu de ce vă agitați atât... :D

 

Crezi ca se va imbunatati calitatea suspensiilor de la prototip la versiunea de serie?

Sau crezi ca va deveni mai usoara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...