Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

M-am dus azi cu scuterul la service pentru revizie si m-am urcat pe Tenere 700... Eu avand 1.73 si picioarele  ("inseam") undeva la 80-81cm … abia ajungeam cu varfurile . Daca ma mutam un pic intr-o parte pe sa, puteam sa pun jumate de picior jos... In trafic nu ar fi o problema dar undeva "offroad".... clar mi-as dori sa fie un strop mai joasa. Unul din aia de la vanzari imi spunea ca pot sa vina cu sa joasa si kit de coborare s-o lase cu vreo 38mm mai jos... atunci chiar ar fi mai usor de manevrat. Legat de finisaje, depinde cat esti de pretentios.. mie unu mi-a placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Care erai bre cu Tenere 700 pe drumul dintre Cabana Voina si Cuca ? Eu coboram dinspre Cuca si tocmai cand ma gandeam ca n-am zarit urma de mobra prin locurile alea, hop, a aparut din sens opus Tenerele asta :D . 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 13.09.2019 la 15:45, CosX a spus:

M-am dus azi cu scuterul la service pentru revizie si m-am urcat pe Tenere 700... Eu avand 1.73 si picioarele  ("inseam") undeva la 80-81cm … abia ajungeam cu varfurile . Daca ma mutam un pic intr-o parte pe sa, puteam sa pun jumate de picior jos... In trafic nu ar fi o problema dar undeva "offroad".... clar mi-as dori sa fie un strop mai joasa.

image.thumb.png.ea466bebc51cfe67f850e694598c2567.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
Vizitator _Raul_
La 19.04.2020 la 22:40, vis-a-vis a spus:

 

 

Partea a doua, cu cazarea in corturi pe malul marii in Mauritania este super faina. 

Cumva normala promovarea asta si asocierea cu Lolo, avand in vedere ce inseamna numele Tenere in Franta. Parca era si cazul.

Franta si Italia sunt tarile care au ridicat numele Tenere si l-au facut un mit. 

 

Scurt pe doi - o serie faina. Multumesc de link. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Haha, trei a aparut ieri pe seara. Pe la amiaza am dat tarcoale pe pagina lui de YT si nu era postat inca. 

Pe blogul/pagina lui oficiala sunt toate "episoadele", dar numai in format scris. 

Fain si multumesc inca o data ;). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca e de cacao, nu merita raportul dotari/pret, e la nivelul anilor '90, tocmai mi-am vandut Africana 2019 si am in ograda o pârlită ... un jaf de T700 😁

20200429_165522.jpg

20200429_165440.jpg

20200429_165341.jpg

IMG-20200429-WA0005.jpg

20200429_170946.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, arcgotic a spus:

Meserie! Sa o conduci cu placere!

 

Impresii vs Africana/alte motoare?

Nu ma pot pronunta. O am doar de cateva zile (vorbim dupa 15 Mai 😉). Am calarit-o foarte putin pe a unui prieten inainte sa iau decizia asta si m-a incantat din multe puncte de vedere. Cred ca o comparatie on/off cat de cat credibila o pot face dupa vreo 1500km in toate conditiile. Deocamdata e clar ca e "fulg" fata de toate pe care le-am detinut pana acum, e simpla, ultra servizabila si are un motor cunoscut si ultra fiabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata superb in combinatia asta de culori. Sa o stapanesti sanatos si la multi km fara evenimente si probleme. 

Si eu astept cu mult interes o comparatie intre cele doua.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, xt600 a spus:

Arata superb in combinatia asta de culori. Sa o stapanesti sanatos si la multi km fara evenimente si probleme. 

Si eu astept cu mult interes o comparatie intre cele doua.  

Multumesc ... comparatia va veni 100% la vremea ei 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pai sa o luam pe rand :) . Pentru corectitudine: 1200km efectuati, majoritatea on si doar ceva soft off pana acum. O simt mult mai usoara decat AT, ceea ce si este :)))). Ma simt mult mai lejer in off, mi se pare mai usor de controlat decat AT-ul, dar asta tine si de nivelul meu de "off-skills" care nu este nici pe departe avansat (ma straduiesc, doar de asta am luat-o 😉). Pe on, impreuna cu niste ortaci cu GS si AT, T700 a facut fata cu brio fara sa mestec prea mult. Chiar nu duc lipsa celor 20 de ponei in minus. Ca si la XT 1200Z-ul pe care l-am detinut pe vremuri , este un "diesel", cal de povara in special a 4-a, a 5-a si a 6-sea. Dpdv al mixului confort-manevrabilitate as spune ca este identica cu AT in on si cu 25% peste AT in off, ceea ce ma si asteptam (repet .. raportat la cerintele mele). Intre timp am "imbracat-o" cu ceea ce consider eu necesar: skid plate, crash, bagaje interschimbabile hard - soft, sea rally, scarite coborate, inaltatoare ghidon, hand guard barkbusters, arc spate 95Nm rally raid (1,90m/120kg 🙄) etc .... 

Una peste alta pentru mine e un loz castigator, asa il consider eu. Revin cand vremea/timpul imi va permite sa o calaresc cel putin pe unde am dus ex AT-ul si ex GSA-ul. 

20200531_161317.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știu că era discuție aprinsă că Tenere ăsta nou e depășit tehnologic, cel puțin de KTM 790 adventure... Cert e că am văzut cel puțin 4 bucăți până acum și știu cel puțin încă 3 amici care și-au luat. KTM 790 Adventure n-am văzut, n-am auzit... Cert e că prețul, designul și chiar simplitatea și-au spus cuvântul. E clar un succes...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, imi aduc aminte ca erau discutii ca va fi un fiasco, ca KTM o va bate mar la vanzari, etc, etc. Deocamdata posesorii de 790 acumuleaza ore de service, iar cei cu Tenere 700, ore si km de on si off road. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

cei cu Tenere 700, ore si km de on si off road. 

This is bullshit, acele mituri urbane de pe cand s-a inventat frana cu tambur

 

-------------------------

Nu stiam ca imi place pe noroaie si am ales motor cu standarde duble (altfel eram direct pe 790r)

Dar de cand am inceput sa imi murdaresc gleznele fragile, ma uit bine la T7 si imi place (turometru ma face sa vomit da acolo e alt subiect)

Yamaha a folosit aparent putine, da si cele mai bune ingrediente pentru un adventure destinat cetateanului de rand. 

 

Ca sa fiu cinstit cu mine as vedea motoru asta la 8500 sau si ceva marunt mai jos ca fiind un pret echilibrat. Il vand pe la 10k  doar pentru ca competita e mai scumpa desi vine cu tehnologii la zi.

 

Nu regret absolut de loc decizia mea, a nu se lua de pe foaie cu numere si statistici, trebuie condus 790ul ca sa se inteleaga ce latru eu aici... ba da ce mi-ar place un T7! si arata ca the real deal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, hora09 a spus:

This is bullshit, acele mituri urbane de pe cand s-a inventat frana cu tambur

 

Yamaha a folosit aparent putine, da si cele mai bune ingrediente pentru un adventure destinat cetateanului de rand. 

 

Ca sa fiu cinstit cu mine as vedea motoru asta la 8500 sau si ceva marunt mai jos ca fiind un pret echilibrat.

Este suficient sa arunci un ochi pe topicul dedicat modelului, ca sa vezi ca au inceput problemele. La celelalte modele, la fel. Vezi de pilda 1290.  Si asta se intampla cu motociclete noi, in conditiile in care clientii scot carute de bani pentru o astfel de motocicleta. 

 

Dupa umila mea parere, T700 este un true adventure. Nu este pentru cetateanul de rand, ci pentru baietii care chiar fac adventure. 

 

Aici iti dau dreptate. Ba chiar sunt mai radical decat tine, vad motorul asta undeva la maxim 7500 stock. Nimic nu justifica un pret mai mare decat cel al unui MT07 sau XSR 700. Chiar si Tracerul are un pret nejustificat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XT600 exagerezi un pic la final. totusi s-au investit multe ore in cercetare si dezvoltare, iar stea se adauga la pret. fata de mt07 tracer mai avem alt carenaj alte suspensii altfel de roti, toate astea par nimicuri dar atana la pret.

una e sa iei o furca standard care are niste ani sau zeci de existenta pe piata doar sa schimbi prinderile de la etrieri si aripa (mt07 si care apoi e folosita si pe alte 2-3 modele in acelasi timp) si alta e sa dezvolti o furca noua specifica pentru o motocicleta atipica. si mie mi-ar place un t7 si mai ales la un pret de 7500 cum ai zis tu dar nici 10.000 nu mi se pare a fi un capat de tara avand in vedere preturile pt 790, AT sau f850/900(ce o fi acum la moda in gradina lu bmw)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...