Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 9 minute, RuInCV a spus:

Daca vrei sa dai 2-3000 EUR in plus pe electronica e decizia ta, eu unul prefer sa fie acolo chiar daca nu va fi folosita.

 

din ce vad pe olx, tenere e 10k (la fel si 790s), 790r e 11k

pacat, fiindca tenere arata mult mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 21 ore, xt600 a spus:

 

Cam cat spune despre tine faptul ca iti pute tot ce are diapazoane sau este made in Japan.

Cand intr-un post anterior afirmi ca T700 nu este potrivita pentru off road pentru ca are rezervorul sus, da-mi voie sa ma indoiesc de skill-urile tale. Pana la proba contrarie. :) 

 

La fel cum te-ai dat si cu V Strom 1050/150XT despre care, la nici 24 de ore de la anuntul oficial si doar pe baza unei fise tehnice sumare, afirmai ca este " o balarie de mobra", pe care o vor cumpara "hipsterii si habarnistii".. ? 

 

Asadar, off roadul facut cu T 700 s-a redus la cateva borduri sarite si pe baza acestei experiente ai ajuns la concluzia ca COG este prea sus si ca este este un bullshit. Pfff.. te pricepi!  

 

"Basina"(alta eticheta de cunoscator) aia de KLR este o legenda. KTM-ul la care visezi nu va fi niciodata. Cel mult un bestseller pe unele piete. 

 

 

Auzi ba baiatule ai un caracter de politician.

La o intrebare directa si anume daca te-ai suit macar pe cele 2 mobre despre care iti dai cu parerea, in loc sa raspunzi unechivoc ai inceput atacurile la persoana ca te indoiesti de skilurile mele ca imi pute ce are diapazoane etc. Eu am avut  o yamaha, tu ai avut vreodata un KTM sau BMW? E o intrebare retorica nu astept un raspuns pentru ca probabil va fi in acelasi gen cu atac la persoana ca mie nu imi place sa manac papansi dar tie iti place clar sa mananci "tukish delight"

Referitor la T7 am afirmat clar si fara exprimari indoilenice ca nu m-am dat cine stie ce cu T7 si clar nu m-am dat in offroad, dar pentru un om care se da in off [nu e vorba de tine aici] ar intelege destul de repede ca sa "sari o bordura" e destul de expresiv pentru cum lucreaza o suspensie, intrucat destul de rar chiar in conditii de enduro sari un bolovan cu dimensiunea unei borduri si cu muchie vie, asa ca eu unul cu umilele mele cuonostiinte si experiente mi-am cam facut o idee, atat cat am putut, tu pe de alta parte pari ca te dai mii de km pe luna cu mobra la pretul de 60 de lei [atat costa un abonement de net/// BTW asta e citat de la Jumba]. Chiar asa tu ai motocicleta sau aspiri sa iti iei candva ? Nu te obosi sa-mi raspunzi era retorica.

 

Referitor la Vstrom imi mentin parerea, desi nu m-am suit pe una, as fi putut dar nu mi-am dorit.

Referitor la legende sunt multe, imi amintesc in 2012 ca imi spunea un baiat ca Africa Twin e o legenda [no bulshit se inchina sa Seichiro baiatul ala] si ca nu exista si nu va exista nimic mai bun pe planeta vreodata. Si ca Honda Africa Twin e the ultimate moto. Si ca dupa ce ai asa ceva nu mai vrei nimic niciodata. Ce-i drept avea o AT super intretinuta. L-am intrebat atunci cum se face ca sa gasesc ST la vanzare ? Adica ori sunt multi care dupa AT gasesc altceva de cumparat ori mor pe capete. Ultima data cand am vb cu el acum aprox [2-3 ani] avea KTM 950 care "e mult mai tare ca AT, nici nu se compara" era din nou the ultimate moto.

Spre dosebire de KLR [care e o basina] AT chiar a fost o legenda [cu accent pe a fost]. Nu aspir ca 790 sa fie un bestseller pentru ca nu am actiuni la KTM, cum nu am nici la BMW din care detin 2 [si pe care le-as schimba cu 2 KTM-uri in momentul asta], poate peste niste ani Honda, sau Yamaha sau poate Ducatti o sa faca ceva mai bun, spre deosebire de tine si de multi altii de pe aici, eu inteleg progresul si il accept, nu am zei si nici nu divinizez vre un brand. [de ex noul F850GS e o basina de mobra]

 

 

P.S.

Nu te chinui sa imi raspunzi, dupa ultimul tau raspuns mi-am dat seama [daca mai aveam vre un dubiu] cu cine am de a face si mie astia care ar fi putut avea o cariera in politica nu imi plac.

Acum 21 ore, vis-a-vis a spus:

 

Ar trebui sa stii, ca nu exista nimic idestructibil, insa din pacate KTM-ul de 790 de care va povesteam ieri a fost tavalit de un sofer deosebit de atent la 50-60 de km/h slide pe o parte, vrei sa iti pun o poza sa vezi cum arata? Putine mobre ar arata asa de bine dupa un astfel de eveniment. Pe scurt rezervorul nu are nici pe dreq, plasticul ala care il acopera e raschetat destul de bine, probabil ca daca avea 120 sau 200 se poliza plasticul si probabil se gaurea si rezervorul.

Faptul ca exista unul care a reusit, nu demonstreaza nimic, va mai zic odata la Dakar se merge asa de peste 10 ani si daca nici aia nu le lovesc sa fim noi sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazut azi, sambata la condus, doar doua ore din pacate, cel putin asa mi-a fost comunicat pe viu grai.

Schemele de culori sunt ok, clasicul alb rosu si in special preferatul meu - gri cu accente galbene, albastru cu alb e irelevant.
Dar schema asta noua de culori, pe cuvantu meu ca arata ca o jucarie ieftina de platic casant. Am inghitit tot ce e pe net video si poza, dar in realitate a dat cu brainfart

IMG_20200709_170003_4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, ERU a spus:

 

Auzi ba baiatule ai un caracter de politician.

......va mai zic odata la Dakar se merge asa de peste 10 ani si daca nici aia nu le lovesc sa fim noi sanatosi.

"Ba baiatule" sa ii spui lu' ma-ta! ;) Cand ma dadeam eu cu XT-ul din dotare pe forestiere si pasuni, cel mai probabil tu te jucai cu putza in tarana.

 

Nu, nu m-am urcat pe niciuna din cele doua motociclete. Eu mai si muncesc, nu am timp sa ma plimb pe la dealeri. Si nici nu caut motocicleta perfecta. Cand voi avea ocazia, am sa ma urc.  

 

Nu sunt politician si nici mie nu imi plac politicienii. Nu ti-am raspuns pentru ca nu am considerat necesar.

 

Pe ce lume traiesti? KTM deplaseaza la Dakar cel mai mare service mobil din competitie, iar pilotii lor au dupa ei cate doi, trei "carausi de apa".. ;) Chiar crezi ca isi fac mari probleme daca li se sparge damigeana de polietilena?  Trezeste-te! Aia este o competitie, noi traim in lumea reala.   

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Faptul ca exista unul care a reusit, nu demonstreaza nimic

Cum dracu'? A căzut gogoașa aia de marketing precum că acest rezervor e iNdestructibil. Există ditai platoșa de scut, cred că are vreun metru lățime și acoperă și puțin din țâțele rezervorului, acum se va vinde ca pâinea caldă.

1 oră în urmă, ERU a spus:

Ar trebui sa stii, ca nu exista nimic idestructibil

Păi ori e, ori nu e? Nu halim tot ce zice KTM? 

 

1 oră în urmă, ERU a spus:

la Dakar se merge asa de peste 10 ani si daca nici aia nu le lovesc sa fim noi sanatosi.

Nu știu cât te uiți tu la Dakar, dar eu de 30 de ani sau mai bine pierd nopțile ca să văd rezumatele zilei (apropo', fmm de snooker). Și da, rezervoarele sunt de tipul ăsta, dar din două bucăți, plus cele spate. Nu e nevoie să-l faci din cine știe ce material, cel mai bine se comportă tot plasticul, că e elastic. Însă, dacă spargi o parte de rezervor, tot mai rămâi cu cealaltă și cu cel/cele din codiță. După atâția ani, normal că au vrut să implementeze tehnologia și la motocicletele de serie. Treaba e bună ca echilibru de mase însă au lățit motoreta jos și hai să fim serioși, au trâmbițat mult timp că va fi ca un soi de scut. E... eu n-aș da cu ea de toți pereții, pare-se că e un călcâi a lui Ahile.

1 oră în urmă, ERU a spus:

KTM-ul de 790 de care va povesteam ieri a fost tavalit de un sofer deosebit de atent la 50-60 de km/h slide pe o parte, vrei sa iti pun o poza sa vezi cum arata? Putine mobre ar arata asa de bine dupa un astfel de eveniment.

Am avut și eu un accident destul de serios anul trecut cu V-Stromul. Serios în sensul de viteză și impact. Însă daunele au fost minore și eu n-am avut nici pe dracu'. 

Aici contează dinamica accidentului, nicidecum vitezele și alte bazaconii care se discută pe forum. Nu i s-a spart rezervorul pentru că n-a fost lovit unde trebuie, ca să zic așa ;)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, xt600 a spus:

"Ba baiatule" sa ii spui lu' ma-ta! ;) Cand ma dadeam eu cu XT-ul din dotare pe forestiere si pasuni, cel mai probabil tu te jucai cu putza in tarana.

 

Nu, nu m-am urcat pe niciuna din cele doua motociclete. Eu mai si muncesc, nu am timp sa ma plimb pe la dealeri. Si nici nu caut motocicleta perfecta. Cand voi avea ocazia, am sa ma urc.  

 

Nu sunt politician si nici mie nu imi plac politicienii. Nu ti-am raspuns pentru ca nu am considerat necesar.

 

Pe ce lume traiesti? KTM deplaseaza la Dakar cel mai mare service mobil din competitie, iar pilotii lor au dupa ei cate doi, trei "carausi de apa".. ;) Chiar crezi ca isi fac mari probleme daca li se sparge damigeana de polietilena?  Trezeste-te! Aia este o competitie, noi traim in lumea reala.   

Pentru limbajul de autobaza, precum si pentru preferintele culinare "turkish delight" tocmai ai intrat pe olista nu prea selecta a celor pe care ii ignor.

 

BTW aia cu Dakarul nu era pentru tine, ca n-ai tu treaba, tu traiesti intr-o realitate paralela in care Yamaha a castigat tot ce se putea castiga. Pentru ceilalti participanti la discutie e probabil clar de acum ca vb cum se spunea mai de mult "din carti" sau actualizat " de pe net".

Ca sa isi dea seama oamenii cat de tare aberezi, echipa de Dakar de anul trecutga celor de la KTM a avut 4 rideri, deci dupa logica ta de fier unul a fost rider si 3 carausi, dar stai ca din cei 4 3 sunt campioni si doar unul e "young gun" deci din n ou somnul ratiunii.

Sursa https://blog.ktm.com/the-ktm-factory-racing-team-is-prepared-for-dakar/

The Red Bull KTM Factory Racing Team includes three Dakar champions; Toby Price (2016), who recently won the Cross-Country Rallies World Championship, Sam Sunderland (2017), Matthias Walkner (2018). They will be joined by Red Bull KTM Factory Racing young-gun Luciano Benavides,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, hora09 a spus:

 

IMG_20200709_170003_4.jpg

Urâtă cu flăcări, într-adevăr... Hauriul ăla de-o nuanță pe jante, altă nuanță pe jambe... Scutul argintiu... cam ca nuca-n perete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, vis-a-vis a spus:

Cum dracu'? A căzut gogoașa aia de marketing precum că acest rezervor e iNdestructibil. Există ditai platoșa de scut, cred că are vreun metru lățime și acoperă și puțin din țâțele rezervorului, acum se va vinde ca pâinea caldă.

Păi ori e, ori nu e? Nu halim tot ce zice KTM? 

 

Nu știu cât te uiți tu la Dakar, dar eu de 30 de ani sau mai bine pierd nopțile ca să văd rezumatele zilei (apropo', fmm de snooker). Și da, rezervoarele sunt de tipul ăsta, dar din două bucăți, plus cele spate. Nu e nevoie să-l faci din cine știe ce material, cel mai bine se comportă tot plasticul, că e elastic. Însă, dacă spargi o parte de rezervor, tot mai rămâi cu cealaltă și cu cel/cele din codiță. După atâția ani, normal că au vrut să implementeze tehnologia și la motocicletele de serie. Treaba e bună ca echilibru de mase însă au lățit motoreta jos și hai să fim serioși, au trâmbițat mult timp că va fi ca un soi de scut. E... eu n-aș da cu ea de toți pereții, pare-se că e un călcâi a lui Ahile.

Am avut și eu un accident destul de serios anul trecut cu V-Stromul. Serios în sensul de viteză și impact. Însă daunele au fost minore și eu n-am avut nici pe dracu'. 

Aici contează dinamica accidentului, nicidecum vitezele și alte bazaconii care se discută pe forum. Nu i s-a spart rezervorul pentru că n-a fost lovit unde trebuie, ca să zic așa ;)

 

 

Sustin treaba cu snookerul.

Cum ziceam nu halesc marketingul niciunei firme. Nimic nu e indestructibil, sa vezi ce pateste daca ii dai drumul din elicopter.

Asta chiar daca nu e din 2 bucati tot are doua conducte de alimentare din cei 2 lobi, astfel incat si daca il spargi [la Africa Eco Race ca la Dakar nu poate participa]  ramai cu un lob. Si rezervorul de la 790 e din plastic, sincer daca mi-as lua un 790 i-as pune un scut mai bun, cel stok e cam pirpiriu dar tot din HDPE. In continuare sustin ca rezervorul ala e genial, mai ales ca in seara asta am descoperit ca poti merge cu picioarele pe el ca la boxer.

referitor la accident, mobra s-a dus taras pe partea dreapta , unde a frecat pe rezervor, dar pe zona cu protectia aia destul de subnutrita pe ea, nici un damage. Oglinda e sparta si handguardul julit.

Cel mai mare dmg e toba , care era si aftermarket, sper ca se va rezolva pe asigurarea soferului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca o precizare mai on topic. T7 nu mi se pare o mobra proasta, ba chair una din cele mai reusite ale momentului doar ca e clar pe locul 2, probabil pentru ca asa si-au propus. Sa fie ieftina, problema cred ca e totusi la pret e prea scumpa pentru ce ofera, dar daca n-ai bani de 790 e next best thing.

Cand vorbim de diferenta de pret, cred ca in principal  banii se duc in suspensie, care e de departe cea mai tare pe care am mers vreodata si am mers pe diverse chestii, Marzocchi, Ohllins, Hyperpro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ERU a spus:

in seara asta am descoperit ca poti merge cu picioarele pe el ca la boxer.

E, aici e marea gafă. Sunt destule locuri pline șleauri unde nu poți trece efectiv cu un boxer. Cu cât mai îngustă mobra, cu atât mai bine...

Acum 2 minute, ERU a spus:

Si ca o precizare mai on topic. T7 nu mi se pare o mobra proasta, ba chair una din cele mai reusite ale momentului doar ca e clar pe locul 2, probabil pentru ca asa si-au propus. Sa fie ieftina, problema cred ca e totusi la pret e prea scumpa pentru ce ofera, dar daca n-ai bani de 790 e next best thing.

Păi și până la urmă de ce tot vreți să demonstrați că 790 e peste Tenere? N-au nicio treabă una cu cealaltă. Una se vrea o mobră creată la cererea publicului adventure (700-800 cmc, cât mai joasă la șa și cu centrul de greutate cât mai jos, cu suspensii de top, etc) cu tehnologie de ultimă oră (mai lipsește pilotul ăla automat adaptativ, care mie mi-a plăcut maxim pe o Skoda Superb full option care mi-a dat impresia ca poate conduce singură) și alta, o fierătanie clasică de off-road care n-a vrut să intre peste 790 și care are clienții ei, nu că nu și-ar fi permis KTM-ul

Eu unul aș lua KTM-ul, pentru că putere și că suspensie. Am avut numai mobre de 70 de cai, d-aia nici nu mă uit la Tenere 700. Însă e o mobră corectă, am încălecat-o și se simte ca un monociclindru. Mai matahală mi s-a părut Yamaha Tenere de acum 2 generații. 

 

image.thumb.png.d880ca8f153a5561fa24e35bdae9959c.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 09.07.2020 at 9:45, hora09 said:

a fost candva

 

Mobra asta nu are doar 1 an vechime? Si deja din anul 2 se pare ca va fi asamblata in China. Problemele curente sunt doar un teaser pentru ce urmeaza.

 

17 hours ago, ERU said:

Si ca o precizare mai on topic. T7 nu mi se pare o mobra proasta, ba chair una din cele mai reusite ale momentului doar ca e clar pe locul 2, probabil pentru ca asa si-au propus. Sa fie ieftina, problema cred ca e totusi la pret e prea scumpa pentru ce ofera, dar daca n-ai bani de 790 e next best thing.

Cand vorbim de diferenta de pret, cred ca in principal  banii se duc in suspensie, care e de departe cea mai tare pe care am mers vreodata si am mers pe diverse chestii, Marzocchi, Ohllins, Hyperpro.

 

Ar fi fost mai echitabil ca un T7 sa coste 9k in loc de 10k euro, nu contesta nimeni. Dar in acelasi timp, poate si 790-ul e prea ieftin pentru ce ofera, de aici si dezechilibrul. Si poate e ieftin pentru ce ofera pentru ca au planificat inca de la inceput mutarea productiei in China. Plus faptul ca au facut outsourcing la controlul calitatii catre clientul final.

 

https://790adventure.net/early-faults/rear-shock-failure/

Poate o parte din aia care nu au bani de 790 prefera de fapt o suspensie no-name, fara pretentii, dar si fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.07.2020 la 18:01, mihaio07 a spus:

 

Mobra asta nu are doar 1 an vechime? Si deja din anul 2 se pare ca va fi asamblata in China. Problemele curente sunt doar un teaser pentru ce urmeaza.

 

 

 

Ultima data cand m-am informat, chestia cu mutarea productiei in China era fake news si sa fiu sincer, cred ca e mult mai probabil sa o mute in India, daca o muta undeva. Iar despre made in China, din experienta proprie, pot spune ca acolo se pot face si chestii foarte bune calitativ [motorul de la F800 e facut in China, zero probleme]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mi se pareau si mie, acum intrebarea e de ce sunt de kko pe off road? eu am fost cu ele pana in Tajikistan si inapoi. 13k km au tinut si nu au fost de kko pe off road. sunt la al treilea sau al patrulea set si am facut destul off road cu ele sa zic ca nu sunt  rele deloc, chiar sunt excelente ca grip pe asfalt si in afara de noroi mai adanc nu am avut nici unde probleme cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator _Raul_
La 08.07.2020 la 14:07, vis-a-vis a spus:

Nu chiar. Românii suferă grav de ultima bandă sau de mers cât mai aproape de axul drumului. De aici rezultă aglomerație și multe situații limită. Nu mai știu pe unde am văzut un video sau o prezentare cu mersul defensiv pe motocicletă. Era faza cu TIR-ul sau autobuzul care ia o curbă pe serpentine sau una foarte strânsă. Colțul din stânga față al autobuzului evident că intră pe contrasens mai mult de un metru, vine motociclistul nostru de weekend pe Cheia și la juma' de metru de axul drumului se înclină. Capul îi este deja pe contrasens... și se lipește de autobuz. Vina șoferului, dar nici motociclistul nu era atât de bun, s-a bazat pe cornering ABS... E, aici vine prezentatorul și desenează traiectoria ideală, cea mai puțin riscantă... o linie pe la jumate de metru-un metru de marginea din dreapta a șoselei. Prima mea reacție: "Păi cum, nea?! Nu mai tăiem și noi curbele? Ai înnebunit? Că d-aia ne-am luat mobră! După câteva minute de reflecții îi dau nebunului dreptate. În curbele cu vizibilitate, spre stânga, te înclini și te poți izbi de un d-ăsta care nu ia curba cum trebuie. În curbele oarbe, pe dreapta, te apleci cât să nu dai cu capul de vreun parapet, dar stai cât mai la cutie în caz că vine un meseriaș de pe contrasens care taie curbele. 

Mi-ar plăcea să am toate sistemele astea pe mobră, m-ar ajuta enorm când vin seara/noaptea de pe coclauri și-o ard absent cu 140-160 pe A3 spre casă, dar asta nu înseamnă că m-aș baza pe ele... Tot trebuie nițel creier ca să supraviețuiești.

 

La mobrele adventure, în majoritatea situațiilor, eu rămân drept și înclin doar motorul, nu ma duc în laterala sau sub el

Pe mine, KTM 790 m-a salvat într-o noapte pe ploaie dintr-o situație în care abs-ul ar fi valorat cât crucea de lemn dim fata cortegiului. 

La 1290 SAS electronica este și mai capabila. 

 

Strict pe comparația T7 vs 790:

Ești calm și vrei sa mergi pana la capătul lumii, într-un ritm constant și safe (perfect normal de altfel) - T7. 

Forțezi limitele des și ești conștient ca orice ajutor electronic este superior tuturor skillurilor tale - 790.

 

Se știu și japonezii cu tehnologia și au destulă pe moto din alte categorii/capacități (AT 1100).

Pe Tenere nu au pus-o intenționat si bine au făcut. De toate pentru toți. 

La 09.07.2020 la 9:57, hora09 a spus:

Ciocu mic de acuma ca oricine se poate da pe T7 :P
Dar pe bune, sarumana la oamenii astia ca au adus destule si pret normal la inchiriere.

 

Uuu, super, mulțumesc maxim pentru pont. 

A căzut la fix. 

Pe afara pe unde o găseam era ori mai scumpa ori în zone în care nu mai aveam nimic de văzut. 

 

Aranjez cât de curând un we prelungit prin București. Numai bine îmbin și testul si o tura pe pasurile din Ro. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...