Jump to content

Recommended Posts

La 20.01.2019 la 20:39, greenharleyd a spus:

Pret oficial in Olanda, 9.59 EURO

Vreau și eu o duzină! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, greenharleyd a spus:

Si rezervorul prea mic, si centrul de greutate cam sus, si-ar mai fi... 

 

Asta e discutabil. F800GS avea si el tot 16l. Si motocicleta aia a vazut tot globul. Noul F850GS are 15l si 229 kg(!) - asta chiar e de neiertat. Ramane de vazut cum se misca Tenere-ul(are totusi doar 205kg la plin) si autonomia. Ce ma face sa nu consider mobra asta sunt rotile tubeless, inaltimea la sa f mare si faptul ca e inutilizabila pt mers in doi.

 

Acu din prisma pretului, in tari precum Germania ori Olanda, cu 9.000 euro poti lua un V-Strom 650 XT (yep, atat costa), care nu are furca reglabila, amortizorul spate e de tip emulsie si vine cu aceleasi frane ca modelul din 2004. Plus nah, restul de inconveniente legate de garda la sol mica, etc.

 

Pe Tenere, Yama ofera suspensii decente (cel putin pe hartie), frane Brembo, ghidon tapered,  skid plate din alu - practic o cumperi, te sui pe ea si ai plecat in "adventure". Asta daca nu-i prea capra pt inaltimea ta :))). Oricum, se va crea un cult in jurul modelului (asa cum s-a intamplat si  cu 690 Enduro), vor aparea solutii de lowering, sei mai mari/confortabile, extensie rezervor, etc. Dar va ramane intotdeauna mobra pt solo ride - sincer nu ma vad plecand 2-3 saptamani cu femeia in spate pe asa ceva.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cât de clasică este amplasarea și forma rezervorului, șigur vor apărea soluții aftermarket...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

(asa cum s-a intamplat si  cu 690 Enduro)

 

Mai zi cu 690 Enduro ca pana la urma acolo au ajuns sa-mi sticleasca ochii, dupa ce am analizat toate combinatiile posibile :P.

Si revenind on-topic, cu o sa custom is destul de convins ca e OK si T700 la mers cu pasager. Daca ai picioare suficient de lungi sau o mai cobori...

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, DeVazut_TM said:

 

Totusi, luind in calcul investitia de RD in jurul unor propulsoare deja existente, preturile tuturor celor 3 modele sunt inca foarte discutabile dpmdv. 

Pare mai degraba o intelegere intre doi giganti, din care ei ies pe profit iar cumparatorul, limitat in optiuni, plateste. Cererea bate oferta si realitatea bate filmul. Pam pam.

 

 

Pe la inceputul anilor '90, SuperTenere era vreo 8000 - 9000 USD (nu era euro pe-atunci). Asta inseamna cam 14k - 16k USD in ziua de azi, ajustat la inflatie, deci vreo 13k - 14k Eur.

 

Nu poate fi vorba de intelegere, mai ales la diferenta asta de pret. Iar daca cererea va bate oferta, pretul va creste, semn ca a fost prea mic, nu prea mare.

 

Cat despre profit, atat KTM cat si Yamaha Motor se afla pe la 6% profit net, deci nimic de speriat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi AICI o familie care a plecat in lume pe motoare, iar tatal are 690 Enduro. Bine, fiecare e cu mobra lui, deci nu se pune pb de pasager. Avea la un moment dat un filmulet pe YT cu mods pt touring (cred ca e asta). 

 

Ce tre sa iei in calcul: la 690 cam ai nevoie de tank extender, iar pt protectie la vant tre sa investesti intr-un fairing kit. Plus sa comfort, plus alte mici modificari de ergonomie. Toate astea adauga ~20kg in plus si ~3000 euro la nota de plata. Daca il cumperi de nou (9k euro), ajungi la un cost final de 12k, deci te apropii de 790 Adventure, care totusi e altceva pe partea de touring (mult mai versatil). Daca il iei sh, atunci ajungi la costul unui Tenere 700 (culmea, "proiectul" final seamana izbitor cu T700). Bine, vei avea ~30 kg in minus, suspensii WP, dar monocilindru, un singur disc de frana. Ce vreau sa spun: mai bine iei un T700 direct din showroom decat sa te complici cu conversia unui 690 la adventure.

 

Mai e mult pana departe totusi, abia astept sa le vad in realitate pe ambele (790-ul si Tenere-ul), sa apara primele review-uri, preturile oficiale in RO, eventual sa inceapa sa miste si piata aftermarket de accesorii. Abia atunci o sa avem "the full picture".

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam de link-uri. Cam tot pe acolo ma invart si eu cu estimarile, 8-9000EURO pentru 690. Dar iese ceva cu mult mai versatil. Si cu o autonomie de invidiat - amu numai sa mai si poti sa te bucuri de ea, ca la cat am inteles ca vibreaza, e distractie. Cum o dai nu-i bine. 790 e prea scump o vreme, 700-le scumpel ca n-ai cum sa-l iei decat nou, plus accesoriile, 690 mono si vibreaza. Trist :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice i-ai face 690-ului nu e de două persoane... să te gândești bine la treaba asta. Și în principiu pe monocilindrele astea pretabile la adventure e bine să nu pui multe bagaje. Dacă respecți rețeta asta vei avea un căluț super distractiv. M-am suit pe 690 și parcă era croit pt mine. Dar mai mult îmi place xr650r-ul meu... e mai brutal :D

Partea bună că la KTM, vorba colegului, din cauza cultului creat găsești tot felul de chestii de adventure pentru el. Bani să ai... 

Altfel, să mă ierte Dumnezeu, dar vibrația de mono și felul în care trage... pentru mine e un plus, nu un minus. Nu există biciclindru cu suspensii de 300, ușor și manevrabil ca un mono. Marele lui minus este viteza de croaziera mai ales cocoșat de bagaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

690 Enduro are max payload de 290 pounds (131kg). Deci oricum ai da-o nu te incadrezi (2 persoane cu echipament pe ele + bagaje). Oricum daca o incarci asa mult pe spate (si mai ales cu pozitia rezervorului sub sa) va sta cu roata fata in aer la orice acceleratie. E mobra de golaneala pe coclauri cu cameback-ul in spate, nu de facut concedii cu consoarta.

 

Is curios cat are Tenere payload. Mi se pare ca-i la limita intre enduro si travel/adventure ca si constructie/concept (ceea ce poate fi un lucru bun). Daca e sa o incadrez intr-un anume "tipar", as zice ca e ideala pt RTW solo. La 9k euro macar ai ceva decent la suspensie, frane, nu mai zic de motor care e f apreciat.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

690 E ii clar de mers fara pasager. Nu de alta dar oricine ar fi iese repede din schema asta, chiar daca esti suficient de nebun sa incerci :)). Tenere 700, iarasi, nu prea il vad cu pasager, sincer. 790-ul ar cam merge si-si. Dar ii scump si va fi asa niste vreme, macar 3-5 ani, pana il gasesti la SH. Pana atunci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 56 minute, ovi_ice a spus:

690 Enduro are max payload de 290 pounds (131kg)

 

greutatea maxima admisa parca e 350 kg si ea are cam 155 la plin, calculele si le face fiecare

 

si asta cu pasagerul pe motoare usoare la drum lung as zice ca e chestie personala

conteaza de cate bagaje ai nevoie, de cat confort ai nevoie si cat de mari sunt pilotul si pasagerul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, prafrau a spus:

as zice ca e chestie personala

Ca mai toate :D. Dar daca faci te raportezi la o medie, genul asta de mobre pica. Grav. Amu ca se poate, nu zic nu, dar una e sa poti, alta sa fie si placut ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 11 ore, greenharleyd a spus:

Ca mai toate :D. Dar daca faci te raportezi la o medie, genul asta de mobre pica. Grav. Amu ca se poate, nu zic nu, dar una e sa poti, alta sa fie si placut ;).

 

am inteles, nu ti se par comode, nu e nevoie sa repeti

media nu e interesata de motoare de genul asta fiindca daca nu e macar de 1200 cica n-ai putere sa depasesti, nu cred ca e cazul sa bagam media in discutie

dar nu media le scoate din sleau

 

daca vrei plimbari pe drumuri de pamant cu pasager lista e scurta

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.01.2019 la 13:08, greenharleyd a spus:

Mai zi cu 690 Enduro ca pana la urma acolo au ajuns sa-mi sticleasca ochii, dupa ce am analizat toate combinatiile posibile :P.

Si revenind on-topic, cu o sa custom is destul de convins ca e OK si T700 la mers cu pasager. Daca ai picioare suficient de lungi sau o mai cobori...

Suportii laterali se prind de scarite. Pasagerul sta pe rezervorul de plastic al 690 care nu este armat cu metal si se prinde in 4 suruburi dintre care doua pot fi inlocuite cu unele mai mari avand suprafata mai mare de contact. In rest mobra este ff puternica, depasesti in siguranta cu pasager pe drumuri ca Valea Oltului ... trage de la 2000-7000 rpm fara probleme. Accelereaza constant pana la 170, dar suspensia este greu de setat. Eu am toate setarile in afara intervalelor date de manual, altfel vobleaza, am 85 kg. Dupa primii 50 km vrei sa schimbi saua, dupa primul km rulat noaptea vrei sa schimbi farul... sunt inutile. Eu am rezolvat.

La 22.01.2019 la 15:04, ovi_ice a spus:

Vezi AICI o familie care a plecat in lume pe motoare, iar tatal are 690 Enduro. Bine, fiecare e cu mobra lui, deci nu se pune pb de pasager. Avea la un moment dat un filmulet pe YT cu mods pt touring (cred ca e asta). 

 

Ce tre sa iei in calcul: la 690 cam ai nevoie de tank extender, iar pt protectie la vant tre sa investesti intr-un fairing kit. Plus sa comfort, plus alte mici modificari de ergonomie. Toate astea adauga ~20kg in plus si ~3000 euro la nota de plata. Daca il cumperi de nou (9k euro), ajungi la un cost final de 12k, deci te apropii de 790 Adventure, care totusi e altceva pe partea de touring (mult mai versatil). Daca il iei sh, atunci ajungi la costul unui Tenere 700 (culmea, "proiectul" final seamana izbitor cu T700). Bine, vei avea ~30 kg in minus, suspensii WP, dar monocilindru, un singur disc de frana. Ce vreau sa spun: mai bine iei un T700 direct din showroom decat sa te complici cu conversia unui 690 la adventure.

 

Mai e mult pana departe totusi, abia astept sa le vad in realitate pe ambele (790-ul si Tenere-ul), sa apara primele review-uri, preturile oficiale in RO, eventual sa inceapa sa miste si piata aftermarket de accesorii. Abia atunci o sa avem "the full picture".

 

https://www.radegarage.com/ktm-690-enduro-smc-parts/  poti rezolva problemele enumerate de tine cu 1600€ dar nu va fi niciodata o motocicleta de touring cu pasager. In schimb este cel mai usor si puternic adventure . 2012+ are 67 cai si abs

Edited by yuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde mai pui ca la 690 daca o incarci prea tare si mergi mult offroad...risti sa crape cadrul..:))...parerea mea e ca cine vrea moto adventure cu pasager sa apeleze la generatia de aur...xtz 750 ,africa twin etc..sau ceva mai nou ktm 990 adv dar depinde mult de abilitatile si gabaritul pilotului ...restul 690,t700 ,sau 790 solo ca altfel...sau mai e exista o solutie...pasagerul sa fie minion/miniona...atunci mai sunt sanse :))...

 

am vazut live yamaha t700 we trecut...si  am ramas placut impresionat de el...si in varinta stock nu mi se pare ok cu pasager(saua se ingusteaza spre spate si e destul de dura)...probabil vor aparea acesorii ...fel si fel :)...si mie personal mi se pare ca este peste ktm 790 la capitolul adventure...las la o parte componetele performante ,electronica etc...la prima vedere si per total yamaha mi se pare mai "true adeventure" fata de ktm 790...daca mai iei in calcul si pretul e clar..ptr mine personal....ktm 790 era si el prezent...mi se pare foarte jos ptr un adv...unde mai pui ca la prezentare avea gume de strada...fata de yamaha care avea off road...nu este ceva relevant doar ca nah..cand faci o prezentare si te numesti ktm si zici ca ai scos adv ul secolului ,...si vii cu gume de strada...nu s ...pe mine unul m au dezamagit...si sunt fan al marcii...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Buggy a spus:

ktm 790 era si el prezent...mi se pare foarte jos ptr un adv...unde mai pui ca la prezentare avea gume de strada...fata de yamaha care avea off road...nu este ceva relevant doar ca nah..cand faci o prezentare si te numesti ktm si zici ca ai scos adv ul secolului ,...si vii cu gume de strada

 

Pai cred ca tu ai vazut modelul non-R, cel cu gume de strada. R-ul peste tot era prezentat cu anvelope de off. 

 

Ce inseamna "mi se pare foarte jos" ? T700 are ground clearance 240mm,  in timp ce KTM 790R 263mm (iar non-R 233mm).

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa este! nu era R ul...dar totusi vb de KTM si cand zici ca faci un adv, pai fa l sa fie ...non R ul este doar un touring cu aspect de adv....dar nah politica de marketing cu care deja ne am obinuit...cuncluzia e clara...ca sa ai un adv ,adevarat :) de la KTM tre sa sari cu banu` serios...in schimb yamaha mi se pare ca a pus problema mai simplu si mai direct adica exact ce trebuie ptr un adv...

sincer nu m am uitat pe datele exacte ..garda la sol si etc...din ce am vazut mi sa parut diferenta destul de mare...poate ma indus in eroare faptul ca ambele erau puse pe un postament...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Milano te puteai urca pe ele. 

Pe loc, inaltimea la șa la Yamaha era cat cea de la 790 R (inalta bine, adica).

Odata incalecata, distanta pana la scut se micsora bine si ajungea sa fie identica cu cea de la 790 simplu (adica suficienta, dar nu impresionanta). 

Cred ca am mai scris lucrurile acestea in Nov, de la fata locului. 

Si tot atunci a punctat foarte bine @PzKpfW (cred) faptul ca cei de la Ktm bifeaza astfel tot spectrul de clienti. Lucru cu care sunt total de acord.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DeVazut_TM...adica ce bifeaza KTM? ...niste aventurieri amatori ...mai mult cu asfaltul ..si ptr profesionisti varianta R...(nu fac referire la competitie)...si in cazul asta devine o motocicleta de lux prin prisma pretului...fapt care e putin in contradictie cu conceptul adventure...dar nah ..cine isi permite f bine...are de unde alege..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Buggy a spus:

adica ce bifeaza KTM? ...niste aventurieri amatori

 

Lol. Cred ca sunt sute (daca nu mii) care au vazut Mongolia si toate Stan-urile calare pe un amarat de V-Strom (de 650). Aia is tot aventurieri amatori ? Colegu Predoi a fost pana la Magadan cu F850GS-ul si zicea ca ar fi preferat sa fie pe GS_ul mare, fiindca nu avea neaparat nevoie de roata de 21" pe fata si ar fi dat asta pe confortul si protectia oferite de R1200GS. Adventure = travel. Si asta cam zice totul despre ce tre sa bifeze o mobra din aceasta categorie.

 

Cred ca confunzi segmentul de adventure (inventat ce-i drept de curand) cu enduro sau dual-sport. Nu faci 25.000 km in 2 luni imbracat in izmene de enduro, doar cu camelbak-ul in spate si calare pe o sa din lemn. Pt golaneli din astea de weekend KTM are 690-ul. Chiar ziceam in alt post ca daca pui pe el un fairing kit (vezi rally-raid) seamana izbitor cu T700. Sau, daca ai aspiratii de dakarist, modelul de mai jos (vreo 19k euro):

pho_bike_90_re.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ovi_ice...imi pare rau dar cred ca tu esti intr o mare confuzie...si falsa interpretare.....vezi ca am zis aventurieri amatori MAI MULT CU ASFALTUL...si aici ma refer la acei utilizatori care traverseaza alpii de ex si se cazeaza la hotel...mare parte calatorind prin europa la comfort...la acei utilizatori m am referit..

nu mi l da ex pe Predoi care e sponsorizat e Bmw...documenteaza te si vezi cum si cu ce se facea adventure prin anii 80 sau 90 ...sa vezi acolo baieteala...

cat despre 690 nu mi l da ex ca am detinut unul in trecut ...stiu destule despre el...conceptul de adventure are in esenta simplitate si fiabilitate ...ktm ul ofera mai mult perfomanta...ceea ce nu se justifica ..ptr o utilizare a omului de rand...in raport cu pretul ...dar repet cine isi permite sa o faca ..nu e nici o problema..

ps:...nici tu nu confunda enduro cu hard enduro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Buggy a spus:

@DeVazut_TM...adica ce bifeaza KTM? ...niste aventurieri amatori ...mai mult cu asfaltul ..si ptr profesionisti varianta R...(nu fac referire la competitie)...si in cazul asta devine o motocicleta de lux prin prisma pretului...fapt care e putin in contradictie cu conceptul adventure...dar nah ..cine isi permite f bine...are de unde alege..

 

Bifezi intregul spectru de gen (feminin/masculin) si de inaltime (de la 1.60 pana peste 1.90).

* Ktm nu produce pentru piata romaneasca si puterea ei de cumparare sau pentru orice alte piete cu o putere slaba de cumparare.

* Daca tu nu iti permiti Ktm, nu inseamna ca toti vesticii sunt in situatia ta (sau a mea)

* Daca alte tari au politici de creditare si buy back f atractive in timp ce noi in Ro nu avem...

* Daca tie iti place o motocicleta simpla si fiabila - optiunea ta

* Daca unii considera aventura o tura cu 790 R-ul in jurul Chiemsee-ului iar altii ocolul Africii in 2 ani pe T700 - fiecare cu optiunea lui.  

 

Este usor nenecesara treaba cu aventurieri amatori posesorii de Ktm.

Stii tu ce calcule si-au facut ei si pe ce bani si care au fost optiunile dintre care au putut alege la momentul respectiv pentru scopurile lor...

 

KTM si Yamaha si-au expus modelele, lumea a citit, le-a vazut, mai nou stie si pretul...

Este cam "case closed" pana pe la toamna cand o sa ruleze macar un 5-10k km pe mana unor calatori si chiar o sa ne putem face fiecare o parere strict pentru situatiile noastre.

 

 

 

 

 

Acum 26 minute, Buggy a spus:

@ovi_ice...imi pare rau dar cred ca tu esti intr o mare confuzie...si falsa interpretare.....vezi ca am zis aventurieri amatori MAI MULT CU ASFALTUL...si aici ma refer la acei utilizatori care traverseaza alpii de ex si se cazeaza la hotel...mare parte calatorind prin europa la comfort...la acei utilizatori m am referit..

nu mi l da ex pe Predoi care e sponsorizat e Bmw...documenteaza te si vezi cum si cu ce se facea adventure prin anii 80 sau 90 ...sa vezi acolo baieteala...

cat despre 690 nu mi l da ex ca am detinut unul in trecut ...stiu destule despre el...conceptul de adventure are in esenta simplitate si fiabilitate ...ktm ul ofera mai mult perfomanta...ceea ce nu se justifica ..ptr o utilizare a omului de rand...in raport cu pretul ...dar repet cine isi permite sa o faca ..nu e nici o problema..

ps:...nici tu nu confunda enduro cu hard enduro

La modul cel mai sincer -  Chiar crezi ca cei de la KTM ar angaja si mobiliza armate de specialisti plus zeci de milioane de E in R&D daca nu ar exista segment care sa ceara si sa cumpere motocicleta asta?

De ce crezi tu ca daca mergi in Alpi si stai la hotel (eu nu as sta altundeva) nu este o aventura. Pentru mine a fost una. A fost de vis.

Crezi ca o aventura este numai cand te chinui in namoale in muntii Banatului si schimbi camere in paduri unde daca te prinde noaptea singur mori ori de frica ori mancat de lupi?

Pentru mine aventura = descoperire si fun. Sa te intorci acasa cu un ranjet de om prost si sa ai ce povesti tuturor intreaga saptamana care vine. 

De ce crezi ca aceeasi motocicleta hitech, nu poate fi ceva de vis atat in off (dual sau enduro) cat si pe strada, fiindca te poti bucura de suspensii de top si electronica care o seteaza pe gustul tau pentru fiecare tip de utilizare.  

 

 

Cum zice un bun prieten de-al meu - Prea multa ura aicea la voi. 

Este una sa o dam in glume si mistouri, mai bune, mai slabe... si alta sa judecam care e mai adventure ca altul, care e mai sarac, care e mai motociclist. 

Devine obositor si contraproductiv.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 23 ore, DeVazut_TM a spus:

 

Bifezi intregul spectru de gen (feminin/masculin) si de inaltime (de la 1.60 pana peste 1.90).

* Ktm nu produce pentru piata romaneasca si puterea ei de cumparare sau pentru orice alte piete cu o putere slaba de cumparare.

binenteles...

* Daca tu nu iti permiti Ktm, nu inseamna ca toti vesticii sunt in situatia ta (sau a mea)

:)...am avut ktm 690 cumparat din vest ptr ca traiesc intr o tara din vest :)...

* Daca alte tari au politici de creditare si buy back f atractive in timp ce noi in Ro nu avem...

tocmai din acest motiv vesticii si l permit ...sa nu ai impresia ca ptr ei pretul ktm ului nu este mare ...si nu iau in calcul bogatanii :)

* Daca tie iti place o motocicleta simpla si fiabila - optiunea ta

imi place si performanta cum e la ktm ...dar sa fie justificata..in cazul asta nu mi se pare ca se justifica

* Daca unii considera aventura o tura cu 790 R-ul in jurul Chiemsee-ului iar altii ocolul Africii in 2 ani pe T700 - fiecare cu optiunea lui.

eh acum hai sa nu rastalmacim termenii ...stim cu totii la ce se refera 

 

Este usor nenecesara treaba cu aventurieri amatori posesorii de Ktm.

Stii tu ce calcule si-au facut ei si pe ce bani si care au fost optiunile dintre care au putut alege la momentul respectiv pentru scopurile lor...

pai e destul de simplu ...cum ai zis si tu, au vizat toata gama de clienti ...aventurierii mai cuminti si aia mai curajosi :))...doar ca non R ul se contrazice cu conceptul si R ul e ptr cine isi permite si ofera niste performante care nu sunt neaparat utile si necesare...dasta zic ca yamaha mi se pare mai directa pe subiect.

KTM si Yamaha si-au expus modelele, lumea a citit, le-a vazut, mai nou stie si pretul...

Este cam "case closed" pana pe la toamna cand o sa ruleze macar un 5-10k km pe mana unor calatori si chiar o sa ne putem face fiecare o parere strict pentru situatiile noastre.

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Buggy:

Pana editezi raspunsul, las asta aici:

Daca tu vrei sa faci baieteala, este plina Ungaria de XT-uri de 600 ultimul model, este un DR650SE fain la Constanta, CRF-ul de 450L citesc ca o sa cam rupa fasul pe segmentul dual sport, Yamaha WR injectie este o motocicleta numai buna pt dual/enduro/rally. 

Motoare mai ieftine sau nu, care se pot modifica/upgrada cu bani putini sau chiar in garajul personal. 

 

Dpmdv, ce vrei tu (baieteala) exista si se poate face f lejer (iti trebuie maxim 3000 de euro sa pregatesti cap coada un XT sau DR ultimele generatii).

Lumea exploreaza noi teritorii de piata si tehnica. Poate ca exista o logica in miscarea asta. Poate ca nu. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor, nu inteleg sincer de ce va ciondaniti. Chiar daca sunt aceeasi clasa e clar ca au targeturi diferite si parerile sunt impartite, e vorba de preferinte personale.

 

Yamaha - simplitate si fiabilitate - pret mic;

Ktm - putere crescuta, suspensii si electronice - pret mare;

 

Personal daca as cauta un adventure-touring din clasa de mijloc m-as uita la Yamaha doar daca bugetul e limitat, altfel as lua KTMul fara sa clipesc.

 

Si daca imi e permisa comparatia: Yamaha este Nokia inainte sa dea faliment, incearca sa scoata pe piata un telefon spartan, la care tine mult bateria. KTMul este smartphoneul. Acum stim cu totii ca Nokia a pierdut pariul, ramane de vazut ce va face Tenere 700.

 

Stati sa iasa testele serioase si pe urma vedem ce si cum. E loc pentru toata lumea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...