Jump to content

Recommended Posts

Acum 3 ore, wbmt a spus:

9490 euro la precomanda și vine bicicleta în Iulie. 

 

Ce vrajeala. Adica sa fii beta-tester pt Yamaha ca daca nu, o iei mai scumpa dupa. 

 

Cred ca atat va fi si la noi, avand in vedere ca de exemplu Tracer 900 costa fix la fel in Ro, cat si in Italia.

Edited by ovi_ice

Share this post


Link to post
Share on other sites

dacă era 8690 mai ziceam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

10.000 la toamna pt Tenere vs 12.400 790 Adv...cel putin pt mine alegerea e clara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am intrebat azi la importatorul Yamaha (Motodynamics) de Tenere 700. Va fi disponibila la ei (pt drive-test) abia pe la sfarsitul lui septembrie. Si nici nu vor aduce un exemplar pt "admirat" la SMAEB. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, ovi_ice a spus:

Am intrebat azi la importatorul Yamaha (Motodynamics) de Tenere 700. Va fi disponibila la ei (pt drive-test) abia pe la sfarsitul lui septembrie. Si nici nu vor aduce un exemplar pt "admirat" la SMAEB. 

Mda..super, ce sa zic!

Cu o astfel de atitudine din partea Yamaha Romania, fie Honda sau KTM ii vor sufla o parte din clienti, fie Yamaha Grecia sau Yamaha Ungaria se vor bucura de noi clienti romani...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:))))))))))))) 

Incredibil. 

No comment. 

Cu asemenea strategie ori falimentează ori ar trebui sa dea afara jumătate din management. 

 

Drive test în septembrie, muahaha. 

Bine ca nu este în noiembrie. 

Ce a fost ST-ul de 1200 dezamăgirea decadei, dar nici cu T700 nu îmi este rușine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu eram interesat neaparat de un ride-test acum (in primavara - vara), fiindca abia la sfarsitul lunii iulie se livreaza cele precomandate "blind", iar asta e valabil pt toata Europa.

 

Dar speram ca macar sa putem vedea la SMAEB un exemplar "pe viu", sa te poti sui pe el, sa analizezi ce finisaje are, etc. Au fost de la inceputul anului multe expo-uri in Europa (Munich, Zurich, Bruxelles, Londra) in care Tenere 700 a fost expus. La noi o sa-l vedem in brosuri si afise :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
La 01.03.2019 la 13:08, ovi_ice a spus:

https://www.yamaha-motor.eu/ro/ro/products/motorcycles/adventure/t-n-r-700/

 

"Comandați-vă Tenere 700 online între 27/03/2019 și 31/07/2019 la prețul special de € 9690 , primele livrări începând cu luna iulie. După închiderea sistemului, Tenere 700 este disponibil la prețul standard de € 10.000 ."

in 2012 am luat eu o muje de asta cu Yaris, pt care am dat avans, iar intr-o luna si ceva s-a ieftinit 1000€. Asa am dat spaga jumate din mia de euro si muia a fost doar jumate. Sunt sigur ca se vor gasi cativa mai prosti decat mine... 😂

Edited by yuk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 07.03.2019 la 15:32, ovi_ice a spus:

Nu eram interesat neaparat de un ride-test acum (in primavara - vara), fiindca abia la sfarsitul lunii iulie se livreaza cele precomandate "blind", iar asta e valabil pt toata Europa.

 

Dar speram ca macar sa putem vedea la SMAEB un exemplar "pe viu", sa te poti sui pe el, sa analizezi ce finisaje are, etc. Au fost de la inceputul anului multe expo-uri in Europa (Munich, Zurich, Bruxelles, Londra) in care Tenere 700 a fost expus. La noi o sa-l vedem in brosuri si afise :)))

Chiar este de neinteles politica de marketing a celor de la Yamaha si ma refer aici de la politica la nivel de brand pana la nivel de dealer. Cele doua sunt, cu siguranta, interrelate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Știrea despre T7 a apărut și pe Advrider. 

Interesante  și comentariile americanilor (deși nu f mult diferite de cele exprimate aici), mai ales ca la ei va ajunge peste "încă" 1 an. 

Cel puțin, între timp, vor avea ocazia sa afle păreri pertinente din Europa. 

Scrie un tip ca Australia, din contra, are stocuri f mari și ca sunt destul de agresivi dealerii în a ii convinge sa facă drive test cu ele. 

Am mai aflat ceva ce nu știam și anume ca proiectul T7 a fost întârziat de producția Nikken-ului și de un cutremur ce a afectat linia de producție a primei. 

 

Nu știu dacă link-ul va fi unul functional, dar, acesta este:

https://advrider.com/yamaha-tenere-700-price-announced-are-you-still-interested-in-buying-it/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial&utm_content=03_07_2019

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu urmaresc topicul asta pe advrider: https://advrider.com/f/threads/yamaha-tenere-700-thread.1217063/page-454

Mare parte sunt doar balarii, dar sunt si unii care fac niste observatii pertinente.

Anul asta nu e nicio sansa sa cumpar Tenere 700. Un motiv e cel financiar (nu am 10.000 de euro acum) iar altul e faptul ca motocicleta e totusi o mare ”necunoscuta”.

 

Am tot amanat achizitia unei motociclete noi (de vreo trei ani) in speranta lui T7. Din fericire am avut alte motociclete cu care sa-mi imi fac treaba asa ca nu am fost nerabdator sa iau ceva.

Timpul trece destul de repede insa, lucrurile se ma schimba, la fel si prioritatile...doar bugetul pentru motocicleta a ramas acelasi (6.500 Euro), asa ca am inceput sa iau in considerare Honda CB500x, modelul 2019.

Sper sa pot face un drive test cat mai curand pe Honda...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 35 minute, mihai.i a spus:

Am tot amanat achizitia unei motociclete noi (de vreo trei ani) in speranta lui T7. Din fericire am avut alte motociclete cu care sa-mi imi fac treaba asa ca nu am fost nerabdator sa iau ceva.

Timpul trece destul de repede insa, lucrurile se ma schimba, la fel si prioritatile...doar bugetul pentru motocicleta a ramas acelasi (6.500 Euro), asa ca am inceput sa iau in considerare Honda CB500x, modelul 2019.

Sper sa pot face un drive test cat mai curand pe Honda...

 

Ai putea sa te uiti si de un Ducati Scrambler Desert Sled. Daca urmaresti ce se discuta pe advrider, probabil ca stii ca T7 e comparat des cu Desert Sled dpdv al specificatiilor. Si in plus Ducati-ul are furca de 46mm ajustabila complet si ambreiaj hidraulic. Ah, si cornering ABS printre altele. Un parbriz, niste soft bags si un Rotopax extender si esti ready to go.

 

Din pacate, fiindca are in denumire cuvantul "scambler" (in loc de "adventure"), modelul mentionat nu e considerat mobra "serioasa" pt adventuring. Dar culmea, ca si spec-uri, greutate, calitatea suspensiilor/franelor, e mai pretabila la iesiri in off-road decat alte motociclete de la diversi producatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o motocicleta frumoasa, nu am ce zice de asta, dar, inainte de toate, sunt doua motive pentru care nu as cumpara-o (sau nu as putea sa o cumpar): 

 

1. pretul (11.819 Euro? )...Tenere a fost singura varianta pentru care am facut compromisul sa maresc bugetul, dar in nicun caz nu as da mai mult de 10.000 de euro pe o motocicleta (poate doar daca as castiga la loto...atunci as avea o colectie intreaga), dar chiar si asa, 9.700 mi se pare prea mult pentru mine momentan.

 

2. lipsa protectiei la vant in zona genunchilor si mijloc ( genunchii ma cam termina dupa ture lungi din cauza curentului).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziceam de Scrambler DS tocmai in ideea ca, nefiind o moto noua, se gaseste prin Germania pe la 8.500€ (de genul sub 10k km). Probabil asa as cumpara-o si eu, nu cred ca merita pretul de lista (mai ales ca Ducati se devalorizeaza f tare). Ai putea incerca un ride-test (just for fun) cu un Scrambler normal, se gaseste la Metrotehnica. 

 

p.s.: Nu ar trebui sa ai nici o problema cu genunchii (la curent ma refer) daca porti mereu pantaloni moto (ceva adecvat vremii de afara - cand e mai rece cu gore-tex de exemplu). Sa nu fie din cauza unghiului in care tii picioarele pe moto actuala...asa se intampla la mine, stau prea "chircit" si dupa ture de >500 km resimt asta in zona  genunchilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 22 ore, ovi_ice a spus:

Ai putea incerca un ride-test (just for fun) cu un Scrambler normal, se gaseste la Metrotehnica.

 

doar daca esti pigmeu

si scramblerul normal e cu vreo 20 de kg mai usor decat desert sled

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totuși, e cineva care care se gândește să lanseze comanda pentru Tenere 700 in perioada imediat următoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 11.03.2019 la 14:57, mihai.i a spus:

...doar bugetul pentru motocicleta a ramas acelasi (6.500 Euro), asa ca am inceput sa iau in considerare Honda CB500x, modelul 2019.

 

 

In banii astia te poti uita si la Benelli TRK 502X. Daca iei varianta stradala (non X), cu roata de 17, te incadrezi in 6000 si primesti si set de genti laterale. Incapatoare, foarte comoda (spun review-urile), saua joasa (cca 840 mm; 815-825 mm varianta non X).  Partea nashpa este ca nu cred ca se comercializeaza in Romania. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, xt600 a spus:

Benelli TRK 502X

 

MASS IN RUNNING ORDER (without accessories) * 235 kg. Sunt curios daca crash bar-ul si rack-ul pt topcase cu care vine standard sunt incluse in aceasta greutate 😈

Asta e o alegere daca vrei sa ingropi definitiv banii. Mobra e underpowered la greu, valoare de revanzare zero, service...unde ? Nu mai zic de finisaje (vezi de exemplu bascula spate ori bordul din anii 2000).

 

Cu CB500x ai un upgrade path foarte interesant oferit de rally raid. Suspensie (level 1 sau 2), roti cu spite (tubed/tubeless) plus diverse "accesorii" facute custom pt modelul respectiv (gen buton dezactivare ABS, etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 5 ore, ovi_ice a spus:

 

 

 

Cu CB500x ai un upgrade path foarte interesant oferit de rally raid. Suspensie (level 1 sau 2), roti cu spite (tubed/tubeless) plus diverse "accesorii" facute custom pt modelul respectiv (gen buton dezactivare ABS, etc).

Nu stiu ce sa zic si cu Honda aia CB fleosc 500 si cu up grade-ul facut de englezi.

Roata fata "urca" pana la 19  ( deci 21 pa) si, daca esti aventurierul lui Aneta, nu prea ai cum sa pui cauciucuri agresive decat maximum TKC,  

Suspensia fata se up-gradeaza numai cu niste arcuri scumpe ca porcu' ( 300 lire)  etc...

Asa ca tot tenere-ul asta de rahat :)) e mai bun.

Edited by popp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xt600:

Bennelli este o gluma din categoria Dorminator produs de Ktm/Bajaj. 

La Milano era plin de chinezi din ăștia europeni. Mobre cu un design grozav, capacitate intre 125 și 500 cm, dar în esență niște chinezării ambalate mai bine. Erau cel puțin 5 mărci. Bennelli, Mash, și încă ceva producători mici italieni. Design cafe racer, enduro turism, pentru puștani cu părinți modești. 

Dacă Yamaha T7 este o jignire la adresa cumpărătorilor, atunci Bennelli este motosapa Ruris a lumii moto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, popp a spus:

Nu stiu ce sa zic si cu Honda aia CB fleosc 500 si cu up grade-ul facut de englezi.

Roata fata "urca" pana la 19  ( deci 21 pa) si, daca esti aventurierul lui Aneta, nu prea ai cum sa pui cauciucuri agresive decat maximum TKC,  

Suspensia fata se up-gradeaza numai cu niste arcuri scumpe ca porcu' ( 300 lire)  etc...

Asa ca tot tenere-ul asta de rahat :)) e mai bun.

 

Pe advrider aparuse mai demult un proiect CB500X facut de Thaliandezi cu furca de YZ450, roata de 21" pe fata, tot tacamul (am atasat poza). Oamenii nu au avut limita de buget si la sfarsit au recunoscut ca handlingul pe varianta 21/18 si cu asemenea suspensie lunga e foarte prost fata de o varianta 19/17. Cu alte cuvinte, la sasiul acela poti pune maxim 19" pe fata daca vrei sa nu dai de belele.

In fine, cred ca pt adventure (nu enduro), CB500x cu RR kit level 2 se cam pisa pe orice F850GS in off-road cu tot cu roata lui de 21". Si are si 197 kg la plin. Ca si alegere de cauciuri, vezi interviu cu Josef Pichler la lansarea KTM 790R, omul ala a facut 19.000 km in africa in 4 luni cu noul 790R si zicea ca a folosit Pirelli Scorpion Rally (disponibile si in 19/17) pt partea de desert (Chad) si ca in afara de Sahara si America Centrala, unde ar alege pneurile mentionate, prefera sa mearga pe ceva mai putin agresiv (gen Karoo 3 zice el).

Sincer, cred ca unii aveti asteptari ca RR sa converteasca un CB500x la ceva similar 701/690R, eventual sa mai coste si 500 euro acel kit. Exista 701/690R la 10k euro plus alte costuri pt modificari. Exista si 450 Rally Replica...aia se ducea parca la peste 20k euro. Nimic nu-i gratis pe lumea asta.

Leviharris79_Mobile%20Uploads_56E86457-94B2-4CBB-A731-36E397255D43_zpsswnwvgmw.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Și există Honda CRF500x Rally.... de fapt e Honda CRF250 Rally sau CRF 250L cu motorul de la Honda cb500x. Sunt mai multe făcute de niște pasionați...

Soluții sunt,bani și timp sa ai!

 

Dar, in momentul asta, prefer ceva la care nu trebuie sa mai adaug, modific, etc...doar să mă urc, să mă bucur de ea și de drumuri și să nu am grija defecțiunilor vreo 50.000 km 🤣.

 

Ordinea preferințelor rămâne Yamaha Tenere 700, Honda CB500x.

Vedem după drive test și SMAEB!

Sper că totuși Yamaha va aduce Tenere 700 acolo!

 

 

FB_IMG_1552598565421.thumb.jpg.1c22a0d7b0d07865c592915f4db2b9c6.jpgFB_IMG_1552598522973.thumb.jpg.87cb62dcdb0046017ddd34de536d2c9a.jpg

FB_IMG_1552598522973.jpgFB_IMG_1552598565421.thumb.jpg.1c22a0d7b0d07865c592915f4db2b9c6.jpg

FB_IMG_1552598514782.jpg

FB_IMG_1552598532721.jpg

FB_IMG_1552598527551.jpg

FB_IMG_1552598559002.jpg

Edited by mihai.i

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...