Sari la conținut

Probleme la scuter


Postări Recomandate

Am un scuter si imi arunca ceva pe toba ,eu cred ca este ulei ..scuterul este in 2 timpi are pompa de ulei ! de sus de la manson unde ii dau gaz.... pleaca un cablu el la jumate se imparte in 2 cablurii, unu-l merge in pompa de ulei si unu-l in carburator .. idea este ca pe cablul de la pompa am si eu reglaj dar nu imi arata cum sa ii ma-i iau din ulei ... ca eu ma gandesc ca asta este problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am doua scutere in 2 timpi, ambele scot ulei pe toba. Un beta ark lc și un Peugeot vivacity. Ce ulei folosești?

Motul full syntetic .. aici in munchen la peco am gasit decat castrol semi syntetic , si asta motul il comand de pe un site cu piese tunning etc...https://www.racing-planet.de/2-takt-motorenoel-motul-scooter-power-1-liter-p-36-1.html?backcPathco=12&cPath=42098_42111 <<asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma=i am o problema vreau sa ii schimb ambreiajul cu unu-l ma-i de calitate, el are 110mm ... ce-l pe care il vreau are 112mm .. oare se potrivesc (vreau sa ii cumpar si ambreiajul nou si capacul pentru un air vent ma-i bun) ? adica ma refer sa nu atinga in capac ... si acum de exemplu pana in 25 urca asa un pic greu nu ma-i se infinge ca la inceput ... dar dupa 25 rupe aveti idee de ce ... mentionez ca am arc rosu malossi la amreiaj cel mare ... si alea 3 mici sunt albe , i-am ma-i pus si o curea TOP PERFOMANCE ,variator naraku role polini ,plus filtru aer polini ... inainte nu facea asa .. tragea bine de la inceput ... cand dau variatorul jos ... in spate am o saiba mega subtire ... daca il montez fara saiba aia face un zgomot ciudat trocane , dar daca ii dau ma-i mult turatie numai trocane (la relantiu face) iar daca ii pun saiba aia numai trocane deloc (mentionez ca inainte nu o avea ) el a fost si in service aici in munchen , baieti mi-au schimbat rolele unele no name mi-au pus o curea chinezeasca .... si saiba e pusa de ei aveti idee de ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă vrei performante, schimba scuteru!

stiu nu esti primul care zice 60% din cunoscuti zic asta dal si iati un brand la mana a 2 :))) in tara am malagutti pe apa:D dar , e luat in rate.. plus ca are si ceva upgradeuri .. urmeaza amreiajul cu tot cu capac .... la 6 7 mii (acu 4805 km) vreau sa ii schimb si setul + plus carburator si intrarea aia la carburator ...setul o sa optez pentru un top perfomance din aluminium si dupa iti spun ca nu ma-i are rost sa il schimb am dreptate? zimi ii pot pune ambreiajul de 112 mm ? nu loveste in capac ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc modelul tău de scuter, mai exact, n am văzut nici unul! Ce malaguti ai? F12, f15? Sau ceva mai mare gen Madison? In alea dacă bagi ceva bani și știi in ce...merg racheta. Eu am beta ark, cum ziceam mai sus...și cu ceva modificări e ce trebuie.

După ce ai scris ce ai vrut, apasă pe post, după care apeși edit și pui poze...

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un f12 2002 sau 2005 ala cu frana disc spate . e foarte bun dar momentan e in bucuresti merge varu cu el .... nu are treaba modelul de scuter am 110 mm amreiajul cel pe care il vreau are 112mm .. ar conta asa mult 2mm? asta e chinezescul

post-97651-0-23606500-1526214689_thumb.jpg

post-97651-0-32112900-1526214694_thumb.jpg

Editat de alecumarian34
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa începem cu ambreiajul.arculetele și arcul central,trebuiesc aibă aceasi culoare,ca sa lucreze ambreiajul corect.arcul rosul îl pui doar dacă ai un kit motor de 14-15 cai.altfel.distruge cureaua repede și...degeaba.cu atât mai mult cat ai arc central rosu la kitul motor stoc.arc alb sau albastru.e suficient.acel lag de putere pana la 25...,e din cauza reglajului la carbelitor.poti pune un kit de 70cc aluminiu și un carburator de 19mm.lamelele de la muzicuta.... Ajuta prea puțin.am eu stage6 și malossi.aruncate undeva într o cutie.cred ca mai am și o bujie iridium noua. Totodată rolele trebuie sa lucreze în tandem cu arculwtele ambreiajului.asta se determina după mai multe teste cu role de diferite greutăți.nu e atât de simplu.la 2t e normal sa arunce ulei pe evacuare.pune motul expert sau power

in mare parte am inteles arcul rosu este prea mare ! ptr un set motor 49cc , o sa iau unul alb ma-i micutz si cele 3 tot albe , si am sa incerc cu role de 7 gr respectiv 5 gr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...