Sari la conținut
P   T   R

04 MOTOGP lemans

Postări Recomandate

lXo9BMs.png?1

 

LPg9YMo.png?1

 

q5fn3eD.png?1

 

 

3LYA503.png?1

 

f7JsYH6.png?1

 

NgFGnEv.png?1

 

 

Diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!

 

 

 

 

» Post actualizat in 16 May 2018 06:41

05 daca se poate corecta :)

Prea lazy

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Copy/paste de anul trecut? Chiar că lazy.

Mie mi-au făcut scandal.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Csfncsf

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun si bronzul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motogp.com/es/noticias/2018/05/15/lorenzo-podria-estrenar-el-chasis-de-dovi-en-le-mans/258598

 

Asta iar o sa probeze alt sasiu,bla,bla, pana sa isi faca o idee iar se termina sezonu' :(

Pai l-au testat la mugello.poate lorenzo se simte excelent cu el.La cat au investit in salariul lui lorenzo inca un sasiu e mizilic :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam pe recordurile circuitului si constatam ca intre cel mai bun timp pe tur, stabilit de Iorghe si viteza medie din cursa moto de 24 de ore de la Le Mans (care se tine pe acest circuit) este o diferenta de doar 10 km/h. Anul acesta, viteza medie a invingatorilor, calculata pentru cele 828 de tururi, a fost putin peste 153 km/h, in conditiile in care s-a mers noaptea, asfalt rece, pit stop-uri, etc,etc.. Asta asa, de dragul statisticilor si comparatiilor..


» Post actualizat in 16 May 2018 11:09

Deci e clar...yamaha are nevoie de un hacker :))
Vine ziua cand garajul va fi mai plin de it'isti decat de mecanici

Dimpotriva, daca IMU va fi banat, va fi loc mai mult pentru mecanici. Se pare ca baietii ocoleau limitele ECU (unic) prin acet IMU... acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie...


» Post actualizat in 16 May 2018 11:10

... stia el ce stia...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

castiga Rossi!

diiiiii! :mexicanwave:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

castiga Rossi!

diiiiii! :mexicanwave:

lol nu cred :)

 

poate la anul cu IMU-uri interzise sau unice.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca mai vedem salvari spectaculoase " Marquez style" dupa ce mai scot astia maimute din cutie. :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

poate la anul cu IMU-uri interzise

tot ce-i bun e ilegal, imoral, sau ...ingrasa :crack: :crack: :crack:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E stia....nu stia nici el nici vinales...bateau campii :).

 

Parca ar fi trecut zeci de ani de la scandalul noxelor si cum pacalea softul testul...

 

Dimpotriva, daca IMU va fi banat, va fi loc mai mult pentru mecanici. Se pare ca baietii ocoleau limitele ECU (unic) prin acet IMU... acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie...

» Post actualizat in 16 May 2018 11:10

 

... stia el ce stia...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cursa asta nu e cursa 5?

Poate poate ia și Zarco aur

Eu sincer abea aștept să îl văd la ktm. Poate reușește sa facă dintr-un pachet de fier o moto cât de cât ok. Tech3 cunoaște yamaha perfect... Zarco merge bine pe ea....Poate schimba și ei ceva.

Mm cade

Zarco1

Ianone 2

Vin 3

Moșu 4

Lore 5-7

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate se indura un moderator sa corecteze "lemans" ala din titlu...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie...

» Post actualizat in 16 May 2018 11:10

... stia el ce stia...

Nuuuu, "mesele" e de vina! Nu stie nimic Rossi, papagalu' crede ca electronica este doar niste numere! Sa-i trimitem un rezumat al discutiilor de pe forum, poate pricepe si el cum e cu motociclitu'. Pensionaru' draq vanzator de sepcute :P

Lemans cred ca e pluralul lacului ala elvetian :lol:

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep eu la spaniola dar e o chestie f interesanta care se spune acolo (daca nu m-a tradus google translate) :

"According to what motogp.com has learned, Jorge Lorenzo will have the possibility of launching a new chassis at Le Mans. It is not a completely new chassis, since Andrea Dovizioso has already been using it throughout this season. The Mallorcan driver has not used it during any weekend, but he could prove it during the test day played last week in Mugello."

Hmm,adica noi ce sa intelegem din treaba asta?Folosesc sasie diferite (ca asa vor ei,tailormade pt fiecare) sau Lorenzo n-a avut acces la acest sasiu pana in testele de la Mugello ca n-a vrut Ducati?Acum ca vor sa il prelungeasca i-au dat acces la sasiul lui Dovi?Citesc eu prea mult printre randuri?Ciudata treaba oricum.

Ma uitam pe recordurile circuitului si constatam ca intre cel mai bun timp pe tur, stabilit de Iorghe si viteza medie din cursa moto de 24 de ore de la Le Mans (care se tine pe acest circuit) este o diferenta de doar 10 km/h. Anul acesta, viteza medie a invingatorilor, calculata pentru cele 828 de tururi, a fost putin peste 153 km/h, in conditiile in care s-a mers noaptea, asfalt rece, pit stop-uri, etc,etc.. Asta asa, de dragul statisticilor si comparatiilor..

Da,motogp niciodata nu a rupt gura targului cu timpii,nu e ca F1 la masini de vezi diferente de 10s/tur intre ei si Indy sau etc.pentru ca diferentele tehnice nu sunt chiar asa de mari.

In presezon tot timpul cand se fac testele alea la Jerez Sbk'ul iese mai mult decat bine,chiar si anul asta Rea&Co. au iesit putin peste cei din esalonul 2 din motogp.Avand in vedere bugetele comparate chiar ridica niste semne de intrebare.Am mai zis-o de multe ori,motogp e destul de slaba ca si tehnologie.Seamless si supapele pneumatice....cam astea sunt cele care fac diferenta,ca altfel cred ca am avea timpi foarte similari.

Dimpotriva, daca IMU va fi banat, va fi loc mai mult pentru mecanici. Se pare ca baietii ocoleau limitele ECU (unic) prin acet IMU... acum intelegem si mai bine de ce tot tipa Rossi in gura mare ca trebuie lucrat pe electronica si ca ceilalti stiu lucruri pe care Yamaha nu le stie...

Nu baneaza nici draq imu,doar il vor face si pe el standard,la fel ca ecu si cu unif software.Din 2019 din cate stiu,in 2016 cand au pus unif soft si ecu au programat unif imu pt 2019.Asa ca baiatul asta nu a descoperit el nimic nou.

Oricum greu sa obtii asa un avantaj pe accel din manevrarea imu'ului sau cel putin eu nu le vad.Da ok Imu poate transmite valori modificate la ecu in functie de preferinte,poate fi pre-programat pt a modifica valorile trimise de-a lungul unei curse.Si?Transmitand valori moficate vei altera intradevar raspunsul tc,wheelie etc.Si?Acelasi lucru se poate face legal,singurul neajuns e ca va trebui sa le faca pilotul din buton in timpul cursei si nu va fi preprogramat.

Sunt pure speculatii,se croseteaza masiv,nu poti face o asemenea diferenta pe accelerare din manevrarea parametrilor pe care ii trimite imu la ecu - nu are logica.

Dupa cum am mai spus,diferenta de accelerare pe care o vede Rossi este foarte reala,dar explicatiile pentru acest lucru eu spun ca trebuie cautate in arhitectura diferita a motoretelor,distributia maselor diferita si curba de cuplu diferita ce decurge din arhitectura diferita a motoarelor V4 fata de L4.Aceasta este parerea mea,eu raman la ea pana la niste date veridice si nu speculatii despre imu'uri si alte si alte opinii de-ale pilotului Rossi care la fiecare cursa isi injura motoreta.Fiecare crede ce vrea,e dreptul lui,eu nu o sa mai discut despre subiectul magii electronice pana vine cineva cu ceva concret.

Sunt curios daca mai vedem salvari spectaculoase " Marquez style" dupa ce mai scot astia maimute din cutie.

Daca tu ai impresia ca Marquez salveaza motoreta aia cu ajutorul electronicii mi se pare ca ori pur si simplu nu intelegi sportul acesta ori esti rau intentionat.

Sau poate electronica ii baga genunchiul sub motoreta si o ridica,o avea vreun imu prin costum,mai mult ca sigur :moron:

 

Si in alta ordine de idei,si Aprilia va trece la swingarm de cf...bai nene bai dar parca era naspa si prostesc ce facea Ducati cu swingarm de cf ca e periculos ca se "ciobeste" ziceau unii,ca nu are torsiunea si nu da feelingul necesar,ca Al e superior imi explica mie lumea - cand ziceam eu ca cf e o mare smecherie erau o gramda de contestatari pe aici ai elementelor din fibra de carbon...pai si acum il adoptara toti in frunte cu marea Honda.Cred ca special ca sa ii contrazica :crack:

Editat de Method

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa de amorul artei fac un pronostic: cu mai mult sex oral asata unic ,o sa le dea Yamaha mai mult sex oral si lui Honda si lui Ducati!

Cu arhitectura,aripioarele si alte brizbrizuri care le tot invoca confratele Method!

Va zice sacalul batran (Rossi) ca lumea umbla la cutia cu maimute!Dar haterii sunt orbiti de ura si uita ca batranul asta are

ani prea multi in spate ca sa nu miroasa golaneala si golanii!El insusi fiind golanul suprem!

Acum vine Method si ne zice ca de fapt se stia ,ca ce mare basina,ca arhitecturi si alte nebunii!

Vrajeli de smenar prins in fapt!

Dar nu chiar toti suntem nascuti ieri Methoade tata!Unii halesc tot ce scrii,iar altii ca mine citesc si dau deoparte ce e adevar,minciuna,rastalmacire,interpretare,hatereala,ura si simpatie!

Intelegi?

Aprilia poate sa incerce si cadrul din lemn,ei sunt aproape zero in motogp,nu au nimic de pierdut!

Ducati au renuntat pentru ca ciuciu rezutate cu cf!Iar la ce bani au bagat si baga nu merge treaba cu ciuciu!

Daca si numai daca vor avea rezultate notabile ,atunci vor intra si colosii in jocul asta cu carbonul!

Acum jupanii se joaca cu electronica,ca au putere cacalau dar trebuie pusa jos fara sa manance gumele sau sa dea pe jos pilotii!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca citesti articolul ala mai cu atentie, se sugereaza acolo ca baietii destepti fac mult mai multe cu acel IMU, decat TC anti wheelie, etc. Din punctul meu de vedere ar trebui scos de tot! In rest observ la tine aceiasi pozitie "Gica contra"... respingi din start orice informatie care iti contrazice teoriile. Adica ce spun aia sunt speculatii, iar ceea ce spui tu este adevar demonstrat, nu??

 

Diferentele mici de viteza medie intre EWC si MotoGP nu se datoreaza neaparat diferentelor mici de tehnologie intre cele doua competitii (ma rog, tu ai marota asta cum ca MotoGp e in epoca de piatra), sunt cel putin doi factori: 1. in ultimii ani au venit in EWC piloti tineri care si-au facut ucenicia in MotoGP si WSBK. Au venit cu stilul de pilotaj al vitezistilor, doar pneurile nu le permit inca sa puna si coatele pe jos (dar sunt pe aproape); 2. nivelul competitiei a crescut foarte mult, atat sub raportul nivelului de pregatire al echipelor, pilotilor, strategie, etc, cat si al fiabilitatii motocicletelor. Asta face ca lupta sa fie foarte stransa de la inceput pana la sfarsit (sunt curse care se termina la diferente de secunde ca cea de pe Slovakia Ring, sau chiar la miimi, ca Bol D'Or-ul de acum un an sau doi, astfel ca se merge blana. Cursa de la Suzuka a devenit un sprint de... 8 ore ;)

 

Comparatiile cu F1 pe care la faci sunt total absurde. Compari pepeni cu banane, rate cu elefanti si ce mai vrei tu. Nu au nici o logica. Intelege odata ca intre motociclete si conserve sunt diferente esentiale, sunt, daca vrei, universuri paralele, comparatiile nu isi au rostul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva: acum doi ani,batea Yamaha( prin Lorenzo si Rossi) la Honda si Ducati ca la fasole!

Si aveau tot arhitecturile alea,tot masele alea tot alea alea!

Si dupa numai cateva luni Honda si Ducati se bat la campionat,iar Yamaha raman de caruta!

Coincidenta face ca Honda si Ducati sa fie frati cu niste baieti de la Magneti Marelli!

Curat murdar neicusorule!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

https://www.youtube.com/watch?v=Okf283Ct-NY

 

 

Marquez alearga de mult dar salvari Marquez style are de doar un an sau mai putin.

 


» Post actualizat in 16 May 2018 21:31

de la Brno 2016 mai exact


» Post actualizat in 16 May 2018 21:31

Pana atunci avea caderi Marquez style

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@xt600 : Asta nu intelegi tu si inca alti cativa,nu pot sa faca altceva decat tc si aw!IE aberant sa reluam aceleasi discutii,da rewind ca s-a explicat si in dunga ce pot si ce nu pot face cu litera de regulament si cu exemple.Repet,crezi ce vrei,dar lasa-ma si pe mine sa cred ce vreau.La fel cum Rossi crede ce vrea el si e indreptatit sa faca asa,la fel cum probabil si aia de la Honda se calca pe ei de ras cand aud asemenea speculatii despre electronica cea magica.

 

Da,ce spune ziaristul acela sunt pure speculatii si speculatii nesustinute nici macar de o urma de fact,si eu normal ca speculez,am mai avut discutia asta,cei care cunosc adevarul sunt doar cei angrenati in motogp si aia au alta treaba decat sa scrie articole pe net.

Am mai spus,nu o mai repet,eu imi mentin opinia pana la noi dezvaluiri,e dreptul meu.Mai ales ca de fapt toata lumea vorbeste din vedenii premonitii si whatever,nimeni nu are nimic concret.Asa ca atunci imi mentin si eu parerea pe care mi-am format-o si care e totusi bazata pe niste chestii destul de evidente zic eu.Mai ales ca din cand in cand,iata se adevereste ca am dreptate la mult timp dupa ce am sustinut niste chestii contestate de majoritate :P

Let's agree to disagree,eu nu mai am nici un chef sa discut despre electronica voodoo,cel putin nu pana se aduc date noi.Ori ca ne spune un baiat ca imu nu e unif software si ca ce chestie,va fi banat proprietary si pus unif de la anul,lucru stiut inca din 2016 nu e nici o dezvaluire.

Diferentele mici de viteza medie intre EWC si MotoGP nu se datoreaza neaparat diferentelor mici de tehnologie intre cele doua competitii (ma rog, tu ai marota asta cum ca MotoGp e in epoca de piatra), sunt cel putin doi factori: 1. in ultimii ani au venit in EWC piloti tineri care si-au facut ucenicia in MotoGP si WSBK. Au venit cu stilul de pilotaj al vitezistilor, doar pneurile nu le permit inca sa puna si coatele pe jos (dar sunt pe aproape); 2. nivelul competitiei a crescut foarte mult, atat sub raportul nivelului de pregatire al echipelor, pilotilor, strategie, etc, cat si al fiabilitatii motocicletelor. Asta face ca lupta sa fie foarte stransa de la inceput pana la sfarsit (sunt curse care se termina la diferente de secunde ca cea de pe Slovakia Ring, sau chiar la miimi, ca Bol D'Or-ul de acum un an sau doi, astfel ca se merge blana. Cursa de la Suzuka a devenit un sprint de... 8 ore

 

Comparatiile cu F1 pe care la faci sunt total absurde. Compari pepeni cu banane, rate cu elefanti si ce mai vrei tu. Nu au nici o logica. Intelege odata ca intre motociclete si conserve sunt diferente esentiale, sunt, daca vrei, universuri paralele, comparatiile nu isi au rostul.

Aaa,deci teoria ta e ca in EWC sunt niste piloti foarte buni si ca de aia merg ei tare cu motoretele alea?Asa de tare ca ii ajung pe astia din gp care au moto f avansate tehnic dar nu stiu sa mearga tare cu ele?Deci mergand pe firul acestei logici - daca motoretele din gp sunt foarte avansate tehnologic dupa cum sustii fata de moto de anduranta si/sau sbk dar au timpi pe tur asemanatori inseamna atunci ca pilotii din gp sunt slabi...mindblowing.

Iarasi,permite-mi sa ma indoiesc de aceasta teorie,eu as paria ca pilotii din motogp sunt cei mai buni din lume.

 

A,si vezi ca iar ai citit printre randuri - comparam F1 cu Indy nu cu motogp dupa cum probabil ai inteles tu...comparatia F1 cu Indy nu mi se pare deloc absurda in domeniul auto.E seria concurenta de peste ocean,e ceva similar F1.La fel cum e comparatia intre motogp si sbk.Nu am inteles absurditatea pe care o reclami,repet,nu am comparat in nici un moment "motociclete si conserve" dupa cum zici.


» Post actualizat in 16 May 2018 21:49

de la Brno 2016 mai exact
» Post actualizat in 16 May 2018 21:31

Pana atunci avea caderi Marquez style

omg...

ia uita-te tu atent si la sezoanele 2013-2015,mai ales la 2013 si 2015 si vei avea o revelatie.Da stiu,a cazut mult in 2015 dar dupa jum sezonului nu a mai cazut...si acolo sunt destule save'uri

Mai uita-te si pe la moto2 si iar,vei fi uimit.

Nush ma sa vezi o moto selg balancing de la Honda si sa ai impresia ca tot skillul lui Marquez se datoreaza unui asemenea gimmick...e atat de razna incat e amuzant,nu ai cum sa crezi asa ceva.Eu inteleg,probabil nu ii suporti fatza dar nici chiar asa ceva,adica iti dai seama ca esti in lumea viselor...

Plus ca pe langa enormitatea celor spuse de tine,exista o alta discrepantza masiva in "teoria" ta : bai nene Pedrosa de ce nu le salveaza?Cal?ca ei se imprastie cat e ziua de lunga pe jos cu succes fara sa o ridice pe genunchi...la aia probabil nu le-a calibrat-o bine nu?presimt aceleasi probleme de calibrare ca si la Rossi :crack:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Niste barfe cum ca Rossi si-ar fi anuntat retragerea din motogp la finele lui 2020 - link

Din nou,mi se par doar speculatii,eu am urmarit interviul de pe Bt pe care Gavin Emmet i l-a luat lui Rossi si in nici un moment Rossi nu a zis ca s-ar retrage la finele lui 2020.

 

...si ceva interesant pus pe motogp.com,bordul Ducati la pituri :

 

image.png

 

Banuiesc ca prima e setarea de tc,a doua de fuel si a treia de engine brake.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×