Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 290
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E oficial, Dovi a semnat pt inca 2 ani cu Ducati, 04+04=ii face de 8 ani

E un lucru bun si pentru Dovi si pt Ducati.Era cam clar ca de aia a venit managerul lui aici la Le Mans.

Se vorbea ca initial Dovi ceruse 7.5 iar Ducati ajunsese cu chiu cu vai pana la 5 si nu mai vroia nici in ruptul capului sa mai negocieze.Dupa aia Dovi a spus ca negociaza "si cu alte parti" (in principal Honda),Gigi pe partea cealalta i-a pus piciorul in prag cel putin la nivel declarativ in genul "are timp sa se hotarasca pana la Mugello",dar vad ca au dat-o la pace aici in Franta.

Suma ma gandesc ca ar fi intre 5 si 6 mil de coco,o suma corecta zic eu pt Dovi.

Si tocmai i-a batut si recordu` lu` Lorenzo pe acest circuit

Eh,alt Lorenzo cand merea pe Yamaha.Oricum,nu aia e problema.Problema e ca Marquez a venit langa el pe harduri.Deranj mare anul asta cu Honda si Marquez ma nene ma.Daca domina si la LeMans...

Au dreptate totusi si comentatorii nostri cand il compara cu Kenny Roberts Sr. - efectiv duce pilotajul in alta liga.Draq,pe ultimele viraje avea carenele la 1 cm de asfalt,eu nu inteleg asa ceva.Am fost sigur ca se ridica si carenele vor fi zgariate.Cum naiba nu cade?pfff,eu inteleg cu flickabilitatea Honda si ce manevrabila e ea,dar chiar asa?

Si Honda acum vad ca dupa ce in presezon si primele curse copia grosier carena aero a Ducati acum s-a sucit si a trecut la aripioare identice cu Yamaha.

 

Deci ziceam si eu ca ies cei de la Yamaha la joc,merg binisor aici dar dupa ce am vazut in FP2 (cand au fortat toti pt ca in FP3 s-a prezis ploaie si le e frica sa nu ramana in Q1),am impresia ca iar va fi o batalie Honda - Ducati.

De fapt mai precis Marquez in fata la cateva sec,Dovi pe 2 (Ducati pierde pe ultimele viraje aproape 2 zecimi la Honda),Dovi pe 2 si pe 3-5 poate Yamaha.Sper insa sa ma insel si sa mai iasa si Yamaha in fata,chit ca sunt factory chit ca e zarcoiu,dar sa nu fie iarasi dominare Marcel.Cu toata aprecierea pt el,daca si aici defileaza...campionatul e ca si jucat daca mere bine si la LeMans.

Link to post
Share on other sites

De fapt mai precis Marquez in fata la cateva sec,Dovi pe 2 (Ducati pierde pe ultimele viraje aproape 2 zecimi la Honda),

 

Asta de unde ai scos-o?

 

Azi in FP2 Dovi a fost cel mai rapid pe sector 4 si pe 2 si 3 au fost la egalitate cele 2 Yamaha

 

Edit: Pardon, pe 2 si 3 au fost la egalitate Marquez si Rossi

 

http://resources.motogp.com/files/results/2018/FRA/MotoGP/FP2/BestPartialTime.pdf?v1_dbc12936

Edited by thesaw
Link to post
Share on other sites

Da,da,nu zic pe fastest times,m-am uitat la antrenamente si s-a intamplat de mai multe ori : venea cu toate sectoarele rosii la minus si cand ajungea pe ultimele 2 viraje iesea cu 0.3 pe plus.De mai multe ori s-a intamplat.

Se si vedea ca erau foarte dezechilibrati si Dovi si Lorenzo pe virajele alea...Marquez merea pe sine prin ele.Deh,poate erau in teste...

Link to post
Share on other sites

Afirmatia asta chiar nu o inteleg.. cel mult ar putea fi invers, doar ca lui Dovi ii pasa mai mult de el decat de altii.

 

A ajuns Lorenzo sa se bata la titlu si Dovi il cafteste continuu ca sa fie o situatie asemnatoare cu cea de la Yama?!!

 

Oricat de mult iti displace chestia asta, pana una-alta pilotul cu cel mai mare salariu la Ducati e Lorenzo. Oricum o dai, el e pilotul no. 1, cel putin in 2018

Link to post
Share on other sites

Suma ma gandesc ca ar fi intre 5 si 6 mil de coco,o suma corecta zic eu pt Dovi.

 

Da 15 meleoane e corect pt petarda de iorghe ? Nu ca rossi ar fi meritat ce bani a luat la ducati .. dar cica macar rossi cica vindea sepcute :D

Link to post
Share on other sites

Da 15 meleoane e corect pt petarda de iorghe ? Nu ca rossi ar fi meritat ce bani a luat la ducati .. dar cica macar rossi cica vindea sepcute

12.5.

Ciabatti a fost intrebat de mai multe ori despre chestia asta iar argumentele pe care le-a dat cu privire la acel salariu nu le prea poti ataca :

- s-au inceput discutiile cu Iorghe in 2016 cand respectivul era reining champion (deci ca si cum ai vrea sa il "fure" pe Marquez de la Honda la ora actuala)

- Iorghe primea la Yamaha 10 mil + banii de la sponsorul principal...care era monster probabil

Eh,in lumina acestor fapte - ala tocmai luase campionatul si avea deja 10 milioane la ceea ce era in 2016 echipa cu cea mai buna motoreta - pai Ducati atunci cat sa ii dea?Tot 10?Pai trebuia momit cu ceva...ori motoreta mai buna ca Yamaha nu aveau,si atunci cu ce sa-l momeasca?cu bani.Ori ala deja lua 10...daca ii dadea 11,draq mai mare daraua decat ocaua,e o mare doza de risc cand schimbi echipa,iata,si atunci?12 minim de minim.Corect.Deci l-au luat bine cu 12.5

E adevarat ca la ora actuala au dreptate ca probabil ii vor da jumate din cat ii dau : nu mai negociaza cu campionul en-titre ci cu un baiat care a fost odata rapid dar nu prea s-a regasit in ultimii 2 ani.

E adevarat si ca Dovi lua f putin.1.5mil la cat a stat Dovi la ei...iar dupa anul trecut cand a iesit vice,da,5-6 mil e o suma corecta.

 

Ca urmare a debandadei din Argentina de la start se vor da penalitati la schimbarea motoretei dupa warm-up - link

- Daca pilotul,odata ajuns pe grila,schimba motoreta inainte de warm'up lap,va trebui sa faca un ride through

- Daca pilotul schimba motoreta dupa warm'up,va pleca de pe linia boxelor plus ca va trebui sa faca un ride through.Daca pilotul schimba motoreta dar iese cu aceleasi gume (adica nu schimba pe gume de ploaie/uscat),nu mai face ride-through doar pleaca de la boxe.

- Daca mai mult de 10 rideri pleaca de la boxe se va da in continuare red flag si reluat startul

- Daca sub 10 rideri pleaca de la boxe vor trebui sa se puna unul in spatele celuilalt si vor pleca incolonati si nu in paralel si nu vor putea depasi pana nu ies de pe breteaua de la boxe (F1 rules).

- Pilotii vor putea in continuare sa schimbe motoreta pe sighting lap,adica sa faca o tura dar sa nu se alinieze pe grila ci sa intre direct la boxe si sa iasa inca odata pt a face inca un sighting lap cu aliniere pe grila.

Link to post
Share on other sites

Tu crezi ca astia o sa isi aminteasca toate regulile astea in caz de conditii nefavorabile?

Va fi debandada...probabil vor primii indicatii pe bordul motocicletei.

Sper sa fie cursa uscata cu o lupta intre o honda,2 ducati si 3 yamaha 😁

 

Prevad...prevad

Link to post
Share on other sites

Tu crezi ca astia o sa isi aminteasca toate regulile astea in caz de conditii nefavorabile?

Va fi debandada...probabil vor primii indicatii pe bordul motocicletei.

Sper sa fie cursa uscata cu o lupta intre o honda,2 ducati si 3 yamaha

Pai naspa daca nu isi amintesc pt ca se va duce naibii cursa lor.E simplu - intri la boxe inainte de start = ride through.Atat.

...l-ai uitat pe Crutchlow,cel putin pana in tururile 4-5 cand va cadea :bounce:

 

Cica Rossi se simte bine dupa ziua de vineri,dar nu intelege de ce motoreta e rapida aici :

 

"In this track, historically you spin less, because the corners are shorter, and also because the asphalt has more grip," Rossi confirmed. "When these two things are combined, the electronics are less important, so we suffer less.

"So this shows that this bike is [mechanically] good."

"I asked the same question yesterday: why are we so fast in Le Mans that is a stop and go track? On the paper, it's not a Yamaha track? We don't know!" Rossi laughed.

"We don't know! Difficult to say. You arrive from Jerez where you had a lot of problems, you put the same bike here, and it's OK.

"So it's the marriage between the bike, the tyre, and the track that works."

...

"Yesterday I spoke with the Japanese and they said to me they prefer to have four bikes. For Yamaha, for the development, for the data, it's more positive to have four bikes.

"So I hope that they give another two bikes to have four M1 on the grid."

 

Bine ar fi sa ma insel,dar eu nu prea l-am vazut pe el si nici Yamaha asa rapizi in ziua de vineri,la fel si Vinales,la fel si Zarco,mi s-au parut slabuti.Adica atunci cand s-a incordat,a batut Marquez cu med-hard aproape toti timpii facuti pe SS.Deci viol.

Mda,iar acum dupa ce a plecat Zarco zor si nevoie mare sa puna 4 motorete pe grila...curvele tot curve raman.

 

Si in urma semnarii contractului,Dovi spune ca posibilii sai colegi ar putea fi Miller sau Petrucci - link

Edited by Method
Link to post
Share on other sites

@grand_prix_world_championship @motogp #lemans @desmodovi04
Way to celebrate! The moment he signed for 2 more years, he got on track and broke the record twice, in 2 laps.

 

 

andrea-dovizioso-red-bull-ring-ad_dsc_28

 

 

Diiiiiiii Dovi Di :alcy:

Link to post
Share on other sites

Eu zic sa ii dai niste hint-uri de ce e rapida motoreta aici:).

Daca el, saracu nu stie :)

Eu cred ca din cauza limbii franceze merg motoretele aici.

 

Pai naspa daca nu isi amintesc pt ca se va duce naibii cursa lor.E simplu - intri la boxe inainte de start = ride through.Atat.

...l-ai uitat pe Crutchlow,cel putin pana in tururile 4-5 cand va cadea :bounce:

 

Cica Rossi se simte bine dupa ziua de vineri,dar nu intelege de ce motoreta e rapida aici :

 

"In this track, historically you spin less, because the corners are shorter, and also because the asphalt has more grip," Rossi confirmed. "When these two things are combined, the electronics are less important, so we suffer less.

"So this shows that this bike is [mechanically] good."

"I asked the same question yesterday: why are we so fast in Le Mans that is a stop and go track? On the paper, it's not a Yamaha track? We don't know!" Rossi laughed.

"We don't know! Difficult to say. You arrive from Jerez where you had a lot of problems, you put the same bike here, and it's OK.

"So it's the marriage between the bike, the tyre, and the track that works."

...

"Yesterday I spoke with the Japanese and they said to me they prefer to have four bikes. For Yamaha, for the development, for the data, it's more positive to have four bikes.

"So I hope that they give another two bikes to have four M1 on the grid."

 

Bine ar fi sa ma insel,dar eu nu prea l-am vazut pe el si nici Yamaha asa rapizi in ziua de vineri,la fel si Vinales,la fel si Zarco,mi s-au parut slabuti.Adica atunci cand s-a incordat,a batut Marquez cu med-hard aproape toti timpii facuti pe SS.Deci viol.

Mda,iar acum dupa ce a plecat Zarco zor si nevoie mare sa puna 4 motorete pe grila...curvele tot curve raman.

 

Si in urma semnarii contractului,Dovi spune ca posibilii sai colegi ar putea fi Miller sau Petrucci - link

Edited by damager
Link to post
Share on other sites

La "lemans" e gravitatie frantuzeasca si masele actioneaza diferit :P

:)))))))

Link to post
Share on other sites

 

Te înșeli 😎. Mobra lui Marcel se pilotează singură😂, vezi ce zic băieții mai sus.

Klar! Bagă băieții de la butoane o linie de cod și merge și cu o singură aripioară.

Link to post
Share on other sites

Inca de acum fo' doi ani Honda a scos un concept de motocicleta care sta in echilibru si isi urmeaza ascultatoare stapanul.. . probabil au implementat tehnologia pe bicla lu' Marcel.. ;) Din cate am inteles, anul acesta, marii campioni ai avangardei tehnologice, BMW :D au copiat conceptul.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...