Sari la conținut

Grosime disc frana?


Postări Recomandate

Mi-am comandat un disc de frana nou pt un Kawasaki ER 5. Este produs de o firma spaniola NG, si are codul ng 687. Pe situl lor oficial nu scrie nimic de grosimea lui, pe alte site-uri apare ba grosime de 4 mm, pe altele de 4,5 mm.

In manualul motocicletei scrie limita de service 4,5 mm.

Ce sa fac, sa anulez comanda?

Mi se pare prea subtire, daca de nou are 4 sau 4,5.

Am trimis si un email la producator sa-mi zica exact grosimea, dar nici un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La varadero limitele sunt diferite: pe fata ii 3,5 mm (dar sunt 2 discuri), iar pe spate ii 4 mm; de noi sunt cu un mm in plus fata de limita

Cauta un alt manual de service, undeva trebuie sa scrie care sunt limitele la tine

Editat de danytm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit manualul inca o data: scrie ca grosimea trebuie sa fie intre 4,8 si 5,2 mm. Limita de service 4,5 mm.

La alt producator , EBC, scrie ca grosimea e de 5 mm. Am comandat NG ca era mai ieftin cu 125 de lei, acuma nu stiu ce sa fac.

PS: discul e pe fata, are un singur disc, pe spate e tambur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in manual iti spune grosimea discului OEM...avand in vedere ca asta nu e OEM ce treaba are ce scrie in manual?

 

NG este o firma buna nu iti face probleme...discul are grosime de 4.5 si probabil se schimba cand ajunge la 4...materialul din care e facut le-a permis sa le faca mai subtiri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.

Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.

Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.

Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.

Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.

Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.

Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

motorul tau are frane proaste spre periculoase.

 

cauza principala este sub-dimensionarea pompei de frana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.

Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.

Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.

Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

Pune placute de care zice sbs.

In rest e cum zice Becu, pompa naspa. La fel e si la mine, ma tot chinui sa gasesc o pompa ca de cat pe care sa nu dau 3 salarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...ciudat. Astia de la NG nu sunt chiar ultimele martoage de chinezi de pe vapor, ma asteptam sa aiba cotele discului OEM.

La KLE vad ca e de 5, si mobra are aceleasi mizerii de frane cu a ta. Din pacate nu ti se potriveste discul, e mai mare.

Oricum, daca vrei sa protejezi discul pune placute HF. Dar tine cont ca se duc mai repede. La franare nu se simte diferenta, franele fiind oricum slabe.

 

In rest...cat mai multa frana de motor. Desi si aici e o problema: uzura mai accentuata a kitului de lant. Eu la KLE as fi mort daca nu s-ar fi inventat frana de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat unui prieten un disc OEM de aprilia pegaso aproape nou sa il puna pe dakar. Surpriza, constructiv, e mai subtire, dar in cotele de uzura. Asa ca, mergi pe cotele de uzura ale producatorului de disc, nu al producatorului moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa montez discul asta, si o sa-i pun placute noi. Discul e destul de greu, asa, ca prima impresie.

Vad ca lumea recomanda alta pompa de frana, mai buna. Aici nu stiu ce caracteristici ar trebui sa aibe, sa se si potriveasca la mine, ca nu-s universale. Mai studiez problema.

Etrierul l-am schimbat pt ca din 2001 Kawasaki a echipat acest ER 5 cu etrier cu 2 pistonase mari, identice. Inainte era 1 pistonas mare si 1 mic. Al meu e din 1998. Difera si placutele de frana, intre cele 2 versiuni. Etrierul cu 2 pistonase mari echipeaza si azi Kawasaki ER 6, asta ce-i drept are 2 discuri si 2 etrieri. Cel din stanga se potriveste si la ER 5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...