Sari la conținut

Acte pierdute MZ din 1961. Va rog, ajutor!


hotshot1
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Povestea este următoarea: Posed o motocicletă MZ de 346cmc, fabricată în 1961, cu ataș la care nu mai am nici un act. Motocicleta a fost cumpărata prin 1995 (în sensul juridic, dar nu s-a făcut nici un act - din păcate) de unchiul meu de la socrul său. El neavând carnet, nu a folosit-o niciodată de atunci, zăcând într-un depozit. Întrebarea este dacă pot reface actele pe numele meu, deoarece doresc să o recondiționez. La poliție nu au putut să îmi dea detalii, neavând nici o calitate, însă mi-au transmis ca motocicleta apare încă înmatriculată. Nu cunosc dacă proprietarul mai trăiește, acum trebuind să aibă în jur de 80 ani.

 

Am la ea numerele de înmatriculare cât si o copie a CI-ului proprietarului.

 

Va mulțumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta proprietarul ca altfel nu vad cum poti inamtricula ceva pe numele tau daca nu ai acte la bun. Se mai pot face prin notariat niste artificii sau hartii de mana, dar trebuie sa gasesti proprietarul daca nu mostenitorii. Carte ai? Talon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cum il cheama pe proprietar, stii unde sta si intrebi pe forum ce sa faci?

Dai de el si il pui sa scoata alt talon si CIV dupa are faceti acte de vanzare si-o inscrii pe numele tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt curios ce model de MZ de 346cc din 1961 posezi tu...daca poti sa ne dai si noua detalii .

 

Poate a vrut sa scrie 246cmc.

 

După anul de fabricație ar trebui să fie MZ ES 175/1 sau MZ ES 250/1.

După cilindreea de 346 cc ar trebui să fie IJ 56 K.

aceste trei comentarii sigur il ajuta sa afle cum o poate inmatricula :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceste trei comentarii sigur il ajuta sa afle cum o poate inmatricula :)

 

Aceste trei comentarii depasesc puterea ta de intelegere. Daca erai motociclist ai fi stiut ca nu exista MZ de trei jumate.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceste trei comentarii depasesc puterea ta de intelegere. Daca erai motociclist ai fi stiut ca nu exista MZ de trei jumate.

mda. tu editezi, eu editez, noi editam.

am inteles ca era o eroare cu cilindreea sau cu anul, nu vad care e ajutorul pt topic. omul are o mobra veche cu actele mai mult lipsa, care nu e pe numele lui. si daca e de 250 si daca e de 350, si daca e MZ si daca e mitsubishi, tot in situatia aia este, dpdv legal.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si care e contributia ta daca nici tu nu ajuti cu nimic?

 

Dpdv legal el, sau mai bine zis unchiul sau, nu este proprietar. Nu au incheiat nici un act cu proprietarul de drept iar acum singura solutie legala este sa dea de proprietarul din acte, asta daca mai traieste. Daca nu mai traieste se lasa cu succesiuni si alte cakaturi complicate. Mai exista si alte portite dar sunt complicate.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru comentarii/sugestii însă nici unul nu este de prea mare folos. Repet faptul că NU am nici un fel de act de la moto, pentru că nu au fost solicitate/predate de nici unul din cei doi care au făcut „tranzacția” (unchiu, respectiv fostul socru al său). Am o copie de CI de acum 20-25 de ani cred (model CI vechi). De atunci, s-a mutat de la acea adresă din câte am înțeles și nu am de unde să-l iau și, mai mult, nu știu dacă mai trăiește. Ca să fac poveste și mai interesantă, nici unchiu' nu a păstrat legătura cu fostul socru și nu are alte date despre el.

 

Pentru a răspunde punctual la fiecare:

@XaeL: este greu de găsit pentru că cei de la Poliție nu mi-au dat nici o info, cu excepția faptului că moto apare încă înmatriculată. Așa cum am spus mai sus, copia CI pe care o am are 20-25 de ani și am înțeles că domiciliul nu mai este valabil. Altfel m-aș fi dus la el și nu aș mai fi pus întrebări pe forum, vă dați seama.

@petre81.: atașez poze și cu plăcuța de pe șasiu. Asta scrie (în rusă) pe ea, asta am scris. Nu am mai avut MZ ca să știu detalii tehnice. Sper să fie concludent.

Dpdv legal el, sau mai bine zis unchiul sau, nu este proprietar. Nu au incheiat nici un act cu proprietarul de drept iar acum singura solutie legala este sa dea de proprietarul din acte, asta daca mai traieste. Daca nu mai traieste se lasa cu succesiuni si alte cakaturi complicate. Mai exista si alte portite dar sunt complicate.

Aici, ai dreptate. Pentru asta am deschis acest topic. Cu scopul de a obține ajutor/sugestii de la persoane care au avut/trecut prin situații asemănătoare.

 

Fiind un forum și un loc de dezbateri, nu avem de ce să ne certăm sau face mișto-uri gratuite unii față de alții. Mulțumesc celor care au scris și celor care vor putea să-mi dea o soluție practică :D

 

P.S. atașez poze ale moto, care sper să poată fi accesate

post-20807-0-64475600-1527753891_thumb.jpg

post-20807-0-23422900-1527753900_thumb.jpg

post-20807-0-34727000-1527753924_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceste trei comentarii depasesc puterea ta de intelegere. Daca erai motociclist ai fi stiut ca nu exista MZ de trei jumate.

 

Ba exista MZ de trei jumate ;)

 

https://de.wikipedia.org/wiki/MZ_BK_350

» Post actualizat in 31 May 2018 08:12

Mulțumesc pentru comentarii/sugestii însă nici unul nu este de prea mare folos. Repet faptul că NU am nici un fel de act de la moto, pentru că nu au fost solicitate/predate de nici unul din cei doi care au făcut „tranzacția” (unchiu, respectiv fostul socru al său). Am o copie de CI de acum 20-25 de ani cred (model CI vechi). De atunci, s-a mutat de la acea adresă din câte am înțeles și nu am de unde să-l iau și, mai mult, nu știu dacă mai trăiește. Ca să fac poveste și mai interesantă, nici unchiu' nu a păstrat legătura cu fostul socru și nu are alte date despre el.

 

Pentru a răspunde punctual la fiecare:

@XaeL: este greu de găsit pentru că cei de la Poliție nu mi-au dat nici o info, cu excepția faptului că moto apare încă înmatriculată. Așa cum am spus mai sus, copia CI pe care o am are 20-25 de ani și am înțeles că domiciliul nu mai este valabil. Altfel m-aș fi dus la el și nu aș mai fi pus întrebări pe forum, vă dați seama.

@petre81.: atașez poze și cu plăcuța de pe șasiu. Asta scrie (în rusă) pe ea, asta am scris. Nu am mai avut MZ ca să știu detalii tehnice. Sper să fie concludent.

Aici, ai dreptate. Pentru asta am deschis acest topic. Cu scopul de a obține ajutor/sugestii de la persoane care au avut/trecut prin situații asemănătoare.

 

Fiind un forum și un loc de dezbateri, nu avem de ce să ne certăm sau face mișto-uri gratuite unii față de alții. Mulțumesc celor care au scris și celor care vor putea să-mi dea o soluție practică :D

 

P.S. atașez poze ale moto, care sper să poată fi accesate

 

IJ 56, boss, nu MZ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aiurea, toata lumea il stie de IFA BK350, nu MZ.

 

Daca lumea il stie intr-un fel, nu inseamna ca e si informatia completa. El este MZ, pentru ca e facut la VEB Motorradwerke Zschopau: "Die BK 350 (Kurzbezeichnung für Boxer-Kardan mit 350 cm³ Hubraum) ist ein Motorradmodell der VEB Motorradwerke Zschopau (MZ), das von 1952 bis 1959 produziert wurde; anfangs noch unter der Bezeichnung „IFA BK 350“.

 

S-o fi numit el initial IFA, insa denumirea oficiala e MZ. Daca nu te descurci, incearca cu translate ;)

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petrica: Bwahahahahaa!

 

Ia razi:

 

http://tudorg.com/?page_id=345

 

A very interesting motorcycle produced between 1952 – 1959 in East Germany. It was first named IFA BK 350 and than renamed in MZ BK 350 in 1956 when the brand Motorradwerk Zschopau was introduced.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Industrieverband_Fahrzeugbau#Two_wheels

 

Industrieverband Fahrzeugbau ("Industrial Association for Vehicle Construction"), usually abbreviated as IFA, was a conglomerate and a union of companies for vehicle construction in the former East Germany.
IFA produced bicycles, motorcycles, light commercial vehicles, automobiles, vans and heavy trucks. All East German vehicle manufacturers were part of the IFA, including Barkas, EMW (which made Wartburg cars), IWL, MZ, Multicar, Robur, Sachsenring (which made Trabant cars) and Simson.
Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...