Jump to content
Sign in to follow this  
dan.c.

Aprilia RSVR 2004

Recommended Posts

Aprilia RSVR 2004 - Pret: 3200E.

post-33933-0-90563700-1527799720_thumb.jpg

Nu stiu cati km are, fiind model 2004 bordul afisa 0 km, buba specifica acelui an. Mai exact, daca sta mult timp fara baterie se reseteaza bordul. I-am pus un bord de 2006 care nu mai are aceasta problema si care are acum undeva la 55.000 daca nu ma insel. De cand o am am mers maxim 5.000 cu ea.

In iarna i-am verificat jocul la supape, operatiune care trebuie facuta cam la 20.000km si este in parametri.

Etrierii desfacuti complet si curatati, totul uns apoi cu Castrol red rubber grease. Etrierul spate are garnituri si pistonase noi.

Frana spate este semi-functionala, cum e la orice Aprilia care se respecta :).Am incercat tot - refacut etrierul spate, schimbat 2 pompe de frana, lichid racing ca sa reziste la temperatura la care e expusa pompa fiind atasata pe motor, aerisire in toate pozitiile posibile. Tine, dar nu ca la japoneze. Singura solutie, cred, e instalarea unor scarite aftermarket si relocarea pompei de frana pe ele.

Lichid de frana si ambreiaj proaspat - motul racing

Placutele de frana fata sunt Brembo, mai au peste 60%, cele de pe spate nu mai stiu ce sunt, nu le-am schimbat eu, dar mai au mult pana sa trebuiasca schimbate.

Anvelope Pirelli Angel Gt, dot 2016, uzura maxim 30%.

Uleiul in furca schimbat (Motorex 10W), semeringurile nu curgeau asa ca doar le-am curatat.

Filtrul de aer l-am schimbat undeva in urma cu 2000km cred, deci ar trebui sa fie ca nou. Bujiile doar le-am curatat pt ca pareau in regula, in iarna, cand am verificat jocul la supape, si le-am ajustat distanta la 0.65mm.

Uleiul din motor este schimbat anul trecut (ENEOS Ultra Racing 15W50)in august si am mers de atunci maxim 1000km. Deci, asta ar fi de schimbat in curand pt ca face 1 an.

Antigelul nu l-am schimbat, nu e murdar, e la nivel, temperatura motorului in mers e in parametri, nu am tinut-o in ger iarna asa ca nu prea m-a interesat aspectul asta dar nu ar fi rau sa fie schimbat candva.

Linkage-ul(cele 2 triunghiuri de la amortizorul spate) sunt schimbate cu unele aftermarket cu o suprafata mai mare si dintr-un aliaj mai dur pt ca cele stock se rup daca se intepenesc rulmentii.

Rulmentii lor sunt desfacuti, curatati si gresati cu o vaselina de barci(rezistenta la apa).De asemenea impreuna cu cele 2 triunghiuri am cumparat si niste saibe/aparatori dintr-un plastic dur care ar trebui sa mai fereasca rulmentii de apa.

Bascula este schimbata pe recall cu modelulul mai nou cu un singur surub la aparatoarea de lant. Primul model avea 2 gauri pt suruburi si crapa la una din ele.

Senzorul de presiune ulei schimbat la putin timp de la achizitie pt ca cel vechi incepuse sa curga.

Mufele de la releul de incarcare sunt taiate si firele puse pe direct, cositorite. Mufele se topeau in timp.

Mufele de la faza scurta la fel, erau aproape topite, au fost inlocuite.

Releul de pornire este schimbat cu modelul mai nou, de 150A.

Statorul doar ce a fost schimbat. La ultima tura cu motocicleta a cedat. Am adaptat unul de generatia 1 pt ca aceasta generatie nu a avut problema cu supraincalzirea si statorul (second) arata ca nou, fata de tot ce gaseam pe net de generatia 2 care parca doar ce fusesera luate de pe gratar. :)

Mi-a fost frica tot timpul de problemele ce pot aparea pe partea de pornire la modelul asta, asa ca tot timpul a avut bateria in perfecta stare, ori a fost pus redresorul pe ea cu cateva zile inainte de plimbare ori a stat cu redresorul conectat peste iarna.

Pompa de benzina desfacuta si curatata de jegul acumulat.

Cele 2 racorduri de cauciuc dintre airbox si clapetele de acceleratie schimbate cu unele second, dar in stare perfecta. Ale ei erau crapate.

Un "jigler" de la cutia de viteze schimbat cu unul cu gaura mai mare pt a fi mai usor de gasit neutrul. Acum neutrul se gaseste ca la orice alta motocicleta. Inainte era un chin.

Kitul de lant e in stare buna, foaia si pinionul sunt stock, 16/40.

Fiecare coltisor unde se putea aduna rugina sau mizerie este curatat si uns (gen manson de acceleratie, cauciucurile de protectie de la pompele de frana si ambreiaj, rulmentii de la roti) etc.

Nu exista improvizatii pe motocicleta, toate suruburile sunt originale. Carenele, la fel, au vopseaua originala, nu au lipituri pe spate. Vine cu trusa de scule originala si suportul pentru ridicat rezervorul, care se gaseste sub sa. Nu am nici o problema sa dam carenele jos pentru o inspectie. Carenele au mici zgarieturi, dar nimic exagerat.

Optic arata ca o motocicleta din 2004 (recunosc ca nu prea m-a interesat aspectul), mecanic nu cred ca i se poate reprosa nimic.

Cam toate hibele specifice modelului au fost rezolvate. Atata timp cat are baterie in stare buna, ulei schimbat la timp si jocul la supape verificat la intervale decente (nu costa mult sa inlocuiesti "pastilele" alea sau ce sunt, atunci cand nu mai sunt in parametri, poate doar manopera sa fie costisitoare) ar trebui sa mearga mult si bine.


Cam tot ce am enumerat poate fi verificat sau demonstrat cu poze, o parte din poze sunt si pe forum pe topicul dedicat modelului.

Motocicleta este pe numele meu, nu am datorii la fisc deci nu este nici o problema cu actele.

O vand pentru ca am decis ca voi merge pe genul asta de motocicleta doar pe circuit astfel ca am mai achizitionat una pt circuit. Pe viitor va mai veni si una de touring, dar pt moment am nevoie de o masina.

Se poate vedea in Craiova.

Dan - 0744.471.874


post-33933-0-53651500-1527799727_thumb.jpgpost-33933-0-73105000-1527799732_thumb.jpgpost-33933-0-02659500-1527799738_thumb.jpgpost-33933-0-87352000-1527799745_thumb.jpgpost-33933-0-60927200-1527799775_thumb.jpgpost-33933-0-69816300-1527799840_thumb.jpgpost-33933-0-11282400-1527799846_thumb.jpgpost-33933-0-65193700-1527799853_thumb.jpgpost-33933-0-07225200-1527799860_thumb.jpgpost-33933-0-49825900-1527799865_thumb.jpgpost-33933-0-92823900-1527799870_thumb.jpgpost-33933-0-87045500-1527799891_thumb.jpgpost-33933-0-54890600-1527799897_thumb.jpgpost-33933-0-69589400-1527799905_thumb.jpgpost-33933-0-59319000-1527799936_thumb.jpg


Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat, prea multe probleme. Frumoasa moto, tobele cred ca se aud genial. Bine echipata. Pacat ca aprilia nu se ridica macar la nivelul lui ducati. Spor la vanzare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probleme? :)

Asa de mult am fost afectat de ele ca mi-am mai luat una identica pt circuit.

 

Am uitat sa zic de tobe. Au silencere, dar nu e de mers cu ele noaptea prin oras nici cu silencere. Fara silencere ti se ridica parul pe maini :)

Vine si cu tobele stock.

Edited by dan.c.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anuntul asta este lung cat o biblie, diferenta este ca tu spui adevarul.

Vanzare buna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de nota 20.

Spor la vanzare !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca valabil! Are si sa de pasager, am uitat sa mentionez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super faina motoreta si vanzatorul la fel.

Foarte rar vezi ca cineva sa scrie atat.

Iar pretul e pe masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omu e nebun cu aprilia, motoreta e impecabila la banii astia.

 

Recomand

Edited by Ribo

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Multumesc baieti! Sunt nebun, fac italienii astia niste masinarii... ca am decis sa imi iau si masina de-a lor - Alfa Romeo Brera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cea mai frumoasa masinuta. Daca nu ar avea renumitele probleme(banuiesc ca te-ai informat in aceasta privinta) ar fi masina perfecta pt tineret sau a doua tinerețe.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, m-am documentat, nimic de speriat.

Eu zic ca marele minus e ca nu au un motor pe benzina capabil. Din pacate, am decis sa il aleg pe cel de 2.4 diesel 210cai.

Dar mai e pana atunci. Trebuie sa vand Aprilia intai, sa imi acopar jumatate din pretul Brerei :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte fain anuntul. De unele din hibele descrise aici nici nu stiam (ce e drept eu doar m am interesat la prima generatie. Pretul f bun, si avand in vedere ca ai descris tot ce ai schimbat si tot ce nu merge, viitorul cumparator va sta linistit.

Edited by Klaus Cata

Share this post


Link to post
Share on other sites

am decis sa il aleg pe cel de 2.4 diesel 210cai.

 

L-ai ales, ce sa zic! Pe al' cu cele mai mari probleme, si usor de servisat pe deasupra! Pt inlocuirea distributiei se da ansamblul motor + cv jos de pe masina, pt galeria de admisie (pe care o s-o schimbi, clapetele swirl sunt calcaiul lui Ahile la 2.4, si daca le elimini va trebui sa urci cu 2 pana in 4000rpm ca sa mai miste cand schimbi in 3) idem, parfum :crack: Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu admisia nu o știam. Oricum, mai am de citit pana o iau si vrea sa fac teste cu ambele motoare pana sa ma decid. Zic ambele pt ca de ăla de 3,2 nu ma pot apropia.

» Post actualizat in 07 Jul 2018 15:03

Deși, dupa cifre, ăla de 2.4 cu ai lui 400Nm e ce trebuie pt mașina asta care e destul de grea. Eu fac maxim 15.000km pe an, așa ca nu o sa ma plâng de manopera unei distribuția la 5ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai documentează-te putin sa nu ai surprize. Chiar sunt de speriat unele hibe. Dar nah, tu stii mai bine. :) Bafta vanzare apoi la cumparare. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deși, dupa cifre, ăla de 2.4 cu ai lui 400Nm e ce trebuie pt mașina asta care e destul de grea

Dupa cifre. Practic cand se "impiedica" actuatorul de la swirl si iti aprinde "robinetul" in bord se taie si "muschiul" si nu mai trage. Daca iti face asa intr-o depasire nu e deloc fun. 159 (care e 100% aceeasi mecanica) de 2.4 a fost in top la returnate de clienti din cauza diverselor probleme.

Dar hai ca topicul este despre o italianca pe doo roti, daca vrei discutam despre Alfa in alta parte.

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Dupa vanzarea Apriliei promit ca fac topic unde sa cer detalii despre Alfa ca vad ca am de la cine.


» Post actualizat in 16 Jul 2018 12:06
Se suspenda vânzarea pt 2 saptamâni. Mi-a trimis un tip un mic avans sa i-o păstrez 2 saptamâni pana vine din uk.
» Post actualizat in 01 Aug 2018 13:12

Gata! Italianca a luat drumul Bucurestiului. :)

Se poate inchide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooo . Ma bucur. Frumoasa mobra !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Acum asteptam poze cu noua Italianca

In service! :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca am promis ca ii fac topic dar dupa cate pareri mi-am luat de pe la apropiati am zis ca daca mai intreb si pe aici... imi iau Logan. :)

Asta-i italianca, momentan poze din anuntul de vanzare, nu am poze din service :)

post-33933-0-49866200-1536521064_thumb.jpgpost-33933-0-04151000-1536521068_thumb.jpgpost-33933-0-44200200-1536521071_thumb.jpgpost-33933-0-04745400-1536521076_thumb.jpgpost-33933-0-75077500-1536521079_thumb.jpgpost-33933-0-76543200-1536521083_thumb.jpgpost-33933-0-76462100-1536521091_thumb.jpgpost-33933-0-80577100-1536521095_thumb.jpg

 

 

Cat despre Aprilia, omul e pasionat de topspeed, deci banuiesc ca vrea o japoneza 4L.

post-33933-0-26607800-1536521087_thumb.jpg

Edited by dan.c.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata foarte bine ! S-o stapanesti sanatos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...