Sari la conținut
lacroyx

Cruiser vs Enduro Touring

Postări Recomandate

Buna ziua si bine v-am gasit frati de 2 roti :hug: !!

 

Desi nu mai sunt incepator, nu am mai mers de ceva timp pe 2 roti (asa cum se cuvine) si vrea sa revin din nou pe "scena". Ca sa aveti un pic de context:

Am inceput cu un Suzuki GSX 650 F K7 pe care am mers 3 ani, dupa care am trecut pe Suzuki GSX-R 600 K 10 pe care am mers 2 ani si cam aici m-am oprit (din motive financiare). Si da le-am luat noi noute nu pentru ca ma dau banii afara din casa ci pentru ca am fost prost si dehhh..... am pierdut foarte mult la vanzarea lor, dar in fine. Foarte frumoase si foarte bune amandoua, 650F-ul mi-a placut pentru ca era potrivit si pentru drumuri lungi si nu rupea spatele sau incheieturile la fel cum le rupea gixxerul, dar pentru oras era destul de criminal de manevrat (Am 1,77 si 74 kg) si greoaie. Anul trecut am zis ca hai sa ma mai dau si eu pe 2 roti, dar nu mai vreau motoare, ci trec pe maxi scutere. Mi-am luat un Kymco Donwtown 300i si.......l-am dat dupa 2 luni. Nu e ceea ce trebuie sa fie. Sunt frumoase sunt ok dar pentru mine maxi-scuterele sunt potrivite ca al 2-lea motor (pentru cine isi permite evident).

Long story short anul acesta as vrea sa imi iau din nou un moto dar sunt in cumpana si aici as cam avea nevoie de parerei, opinii impresii, experienta etc.

Ce vreau si ce nu vreau:

  • Condus relaxat sa pot pune piciorul jos linistit.
  • Sa pot conduce in oras si sa ma strecor sa nu stau cu frica ca o scap de pe loc
  • Sa pot face si drumuri mai lungi, gen, 2 persoane plus bagaje.
  • Nu mai am nevoie de motorete sport gen GSX-R sau GSX 650F
  • Nu ma vreau viteza, imi este de ajuns sa conduc relaxat si sa ma bucur de peisaje.

Acum la ce m-am gandit si la ce am redus lista:

- Imi place design-ul cruiserelor si prezenta pe sosea, iar dupa indelungi cercetari am ajuns la Kawasaki Vulcan S. Din ce am vazut este laudata de toata lumea si evident are niste mici minusurui peste care se poate trece foarte lejer. Chiar spun anumite review-uri este o combinatie intre o motoreta sport si un cruiser intrucat motorul este cel de 650 cmc de pe ER6N si Ninja 650.

- Pe de alta parte ma atrage foarte tare segmentul Enduro Touring, Kawasaki Versys, Suzuki DL650 sau Honda NC 750X. Stiu ca aceasta ultima categorie este potrivita si pentru un light offroading iar pentru drumuri lungi sunt perfecte. Din pacate nu am experienta cu acest tip de motorete si nu stiu cum m-as descurca cu una din ele in oras (Oare la 1,77 am picioarele prea scurte pentru asa ceva? X-( )

Intrebarea mea este: Pentru cei care aveti experienta cu motoretele de mai sus ce imi puteti spune? Orice sfat este binevenit.

 

Multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

My 2 cents - mergi pe Enduro Touring buna si pentru oras, cat si pentru calatorii lungi. Gasesti sisteme de bagaje soft/hard pe toate drumurile pentru ele.

 

Oare la 1,77 am picioarele prea scurte pentru asa ceva?

 

Poti oricand sa iti iei o sa Low ca sa mai castigi cativa centrimetri fata de sol.

 

  • Sa pot conduce in oras si sa ma strecor sa nu stau cu frica ca o scap de pe loc

Iti recomand sa faci si un curs moto defensiv (RideX sau Rider Academy) unde inveti cum sa controlezi motocicleta la viteze mici fara frica :)

Spor pentru orice decizie iei!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pentru ceea ce iti trebuie tie, cea mai potrivita este Honda NC750X. Este disponibila in doua variante: cutie manuala si DCT (buna pentru oras, dar si pentru turing), consum de scuter, centru de greutate mai jos (manevrabila la viteze mici si foarte mici, usor de tinut pe loc), ingusta (te strecori usor in traficul urban), poti baga cu ea si ceva macadam, daca situatia o cere, plus spatiul ala de depozitare, foarte util. Tot la cele trei modele ma uit si eu de ceva vreme, insa mai astept. Ar mai fi si Tracerul 700 de luat in seama.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

My 2 cents - mergi pe Enduro Touring buna si pentru oras, cat si pentru calatorii lungi. Gasesti sisteme de bagaje soft/hard pe toate drumurile pentru ele.

 

Oare la 1,77 am picioarele prea scurte pentru asa ceva?

 

Poti oricand sa iti iei o sa Low ca sa mai castigi cativa centrimetri fata de sol.

 

  • Sa pot conduce in oras si sa ma strecor sa nu stau cu frica ca o scap de pe loc

Iti recomand sa faci si un curs moto defensiv (RideX sau Rider Academy) unde inveti cum sa controlezi motocicleta la viteze mici fara frica :)

 

 

Spor pentru orice decizie iei!

 

As vrea sa nu mai bag foarte multi bani in ele. Dupa experienta cu cele doua Suzi unde am bagat bani in aftermarket-uri si la vanzare canci!

 

Acum am vazut un VStrom 1000 model 2016 la mine in garaj si desi e absolut superba pare ca e cam mare. Adica 650F-ul meu e cam pentru copii comparativ cu aia.

» Post actualizat in 03 Jun 2018 11:45

Cred ca pentru ceea ce iti trebuie tie, cea mai potrivita este Honda NC750X. Este disponibila in doua variante: cutie manuala si DCT (buna pentru oras, dar si pentru turing), consum de scuter, centru de greutate mai jos (manevrabila la viteze mici si foarte mici, usor de tinut pe loc), ingusta (te strecori usor in traficul urban), poti baga cu ea si ceva macadam, daca situatia o cere, plus spatiul ala de depozitare, foarte util. Tot la cele trei modele ma uit si eu de ceva vreme, insa mai astept. Ar mai fi si Tracerul 700 de luat in seama.

Sa stii ca tot Honda este cauza pentru care sunt in dubii, altfel as fi luat fara sa stau prea mult pe ganduri Vulcanul. Se poate face si un usor offroading cu ea, am vazut o groaza care fac mii de km la drum lung pe ea, plus dupa cum ai zis, mai e si "frunk-ul" care e ceva specia. Un lucrur care e nasol la noi este ca din cate stiu la noi nu ai unde sa te duci sa faci un drive test cu motoretele sa vezi care ti se potriveste sau zic gresit?

Cat despre VStrom am vazut unul in garaj la mine, de 1000cc cam din 2016, nemutat din loc de 1 an si jumatate care pare o idee interesanta la prima vedere, dar la o privire mai atenta motoreta asta e gigantica, adica miram-as sa nu dai pe jos cu ea de pe loc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu cbf 1000 ?

 

nu stiu cat te va ajuta nc-ul acela cu bagaje + pasager si dupa 2 luni o vinzi si p-asta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 03 Jun 2018 11:45

Sa stii ca tot Honda este cauza pentru care sunt in dubii, altfel as fi luat fara sa stau prea mult pe ganduri Vulcanul. Se poate face si un usor offroading cu ea, am vazut o groaza care fac mii de km la drum lung pe ea, plus dupa cum ai zis, mai e si "frunk-ul" care e ceva specia. Un lucrur care e nasol la noi este ca din cate stiu la noi nu ai unde sa te duci sa faci un drive test cu motoretele sa vezi care ti se potriveste sau zic gresit?

Cat despre VStrom am vazut unul in garaj la mine, de 1000cc cam din 2016, nemutat din loc de 1 an si jumatate care pare o idee interesanta la prima vedere, dar la o privire mai atenta motoreta asta e gigantica, adica miram-as sa nu dai pe jos cu ea de pe loc.

Hehe.. daca am avea unde sa facem drive test, multe din dilemele pe care le impartasim aici, s-ar rezolva intr-o clipa. Raman la parerea ca NC-ul ar fi cel mai potrivit, sau Tracerul 700, daca vrei una cu mai multi cp. Arunca un ochi pe ea. Cat despre Strom-ul de 1000, cred ca este prea mare pentru ceea ce vrei tu si ma gandesc aici la folosirea cotidiana, in oras.

Despre cruisere nu stiu ce sa zic... pozitia pe ele nu este cea mai recomandata la drumuri lungi, pentru ca pe termen lung poate afecta coloana.. Touring-urile si enduro-touring-urile ofera o pozitie naturala, care solicita mai putin zona lombara. Sunt gandite exact pentru motociclismul pe distante lungi si f lungi.

Editat de xt600

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, munca ta de cercetare mi se pare cam precara. Tot in segmentul de enduro-touring (variante orientate mai spre strada si mai putin off) mai ai Ducati Multistrada 950, BMW F650/700/750 si Triumph Tiger 800 XR[x/T]. La inaltimea ta in mod normal ar trebui sa ajungi jos de pe o sa de 840 mm, deci la acest capitol nu ar trebui sa ai probleme cu nici un model. Daca te intereseaza sa poti iesi un pic pe off sau sa abordezi mai usor drumurile accidentate ia in calcul ca si Versys-ul si NC-ul au doar 17" pe fata. Eu sincer as scoate Honda din calcul pentru ca au pus un rezervor foarte mic pe mobra (la fel si cu F750), ori la drumuri lungi 50-100 km in plus la autonomie e "nice to have".

 

Daca te intereseaza puterea si optiuni de top Multistrada ar fi cea mai buna alegere. Suzuki sta foarte bine la capitolul pret / performanta. Tiger e undeva intre cele doua. La BMW o sa ai o valoare de revanzare mai mare. Pe piata de SH o sa gasesti o gramada de V-Strom si de BMW.

 

Dupa cum am inceput cred ca e clar ca eu inclin spre varianta enduro-touring. Un cruiser e mai manevrabil fiindca are centrul de greutate mai jos (atata timp cat si greutatea e in limitele bunului simt), dar dupa cum s-a mentionat in timp pozitia poate duce la probleme cu coloana. Pur si simplu pe un cruiser esti un pic mai limitat in alegerea traseului.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici un fel de simulator pentru pozitie: http://cycle-ergo.com/

 

Nu as merge 100% pe mana lui, la mine da cu virgula, dar tot iti faci o idee. Si pe touring tot drept stai (adica in kur), pozitia cea mai buna de drumuri lungi este cea sport-touring (my 2 cents).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin pozitia picioarelor difera + cursa suspensiei! Chiar daca stai "ca neamtzu'" tot nu incasezi toate denivelarile in noada si zona lombara ca pe cruiser.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, munca ta de cercetare mi se pare cam precara. Tot in segmentul de enduro-touring (variante orientate mai spre strada si mai putin off) mai ai Ducati Multistrada 950, BMW F650/700/750 si Triumph Tiger 800 XR[x/T]. La inaltimea ta in mod normal ar trebui sa ajungi jos de pe o sa de 840 mm, deci la acest capitol nu ar trebui sa ai probleme cu nici un model. Daca te intereseaza sa poti iesi un pic pe off sau sa abordezi mai usor drumurile accidentate ia in calcul ca si Versys-ul si NC-ul au doar 17" pe fata. Eu sincer as scoate Honda din calcul pentru ca au pus un rezervor foarte mic pe mobra (la fel si cu F750), ori la drumuri lungi 50-100 km in plus la autonomie e "nice to have".

 

Daca te intereseaza puterea si optiuni de top Multistrada ar fi cea mai buna alegere. Suzuki sta foarte bine la capitolul pret / performanta. Tiger e undeva intre cele doua. La BMW o sa ai o valoare de revanzare mai mare. Pe piata de SH o sa gasesti o gramada de V-Strom si de BMW.

 

Dupa cum am inceput cred ca e clar ca eu inclin spre varianta enduro-touring. Un cruiser e mai manevrabil fiindca are centrul de greutate mai jos (atata timp cat si greutatea e in limitele bunului simt), dar dupa cum s-a mentionat in timp pozitia poate duce la probleme cu coloana. Pur si simplu pe un cruiser esti un pic mai limitat in alegerea traseului.

Sincer, munca ta de cercetare mi se pare cam precara. Tot in segmentul de enduro-touring (variante orientate mai spre strada si mai putin off) mai ai Ducati Multistrada 950, BMW F650/700/750 si Triumph Tiger 800 XR[x/T]. La inaltimea ta in mod normal ar trebui sa ajungi jos de pe o sa de 840 mm, deci la acest capitol nu ar trebui sa ai probleme cu nici un model. Daca te intereseaza sa poti iesi un pic pe off sau sa abordezi mai usor drumurile accidentate ia in calcul ca si Versys-ul si NC-ul au doar 17" pe fata. Eu sincer as scoate Honda din calcul pentru ca au pus un rezervor foarte mic pe mobra (la fel si cu F750), ori la drumuri lungi 50-100 km in plus la autonomie e "nice to have".

 

Daca te intereseaza puterea si optiuni de top Multistrada ar fi cea mai buna alegere. Suzuki sta foarte bine la capitolul pret / performanta. Tiger e undeva intre cele doua. La BMW o sa ai o valoare de revanzare mai mare. Pe piata de SH o sa gasesti o gramada de V-Strom si de BMW.

 

Dupa cum am inceput cred ca e clar ca eu inclin spre varianta enduro-touring. Un cruiser e mai manevrabil fiindca are centrul de greutate mai jos (atata timp cat si greutatea e in limitele bunului simt), dar dupa cum s-a mentionat in timp pozitia poate duce la probleme cu coloana. Pur si simplu pe un cruiser esti un pic mai limitat in alegerea traseului.

Salut, nu este că cercetarea mea este precară, doar că prefer japonezele orice ar fi in orice situație, nu de alta dar am și fost la ei in vizita :)

» Post actualizat in 03 Jun 2018 18:51

Vezi aici un fel de simulator pentru pozitie: http://cycle-ergo.com/

 

Nu as merge 100% pe mana lui, la mine da cu virgula, dar tot iti faci o idee. Si pe touring tot drept stai (adica in kur), pozitia cea mai buna de drumuri lungi este cea sport-touring (my 2 cents).

Sport touring am avut GSX F- ul și deși e o motoreta foarte buna nu îmi mai trebuie. Enduro Touring Sau cruiserele mi se par ceva mai relaxate.

» Post actualizat in 03 Jun 2018 18:54

de ce nu cbf 1000 ?

 

nu stiu cat te va ajuta nc-ul acela cu bagaje + pasager si dupa 2 luni o vinzi si p-asta.

Sport touring nu mai sunt de mine.

» Post actualizat in 03 Jun 2018 18:58

Hehe.. daca am avea unde sa facem drive test, multe din dilemele pe care le impartasim aici, s-ar rezolva intr-o clipa. Raman la parerea ca NC-ul ar fi cel mai potrivit, sau Tracerul 700, daca vrei una cu mai multi cp. Arunca un ochi pe ea. Cat despre Strom-ul de 1000, cred ca este prea mare pentru ceea ce vrei tu si ma gandesc aici la folosirea cotidiana, in oras.

Despre cruisere nu stiu ce sa zic... pozitia pe ele nu este cea mai recomandata la drumuri lungi, pentru ca pe termen lung poate afecta coloana.. Touring-urile si enduro-touring-urile ofera o pozitie naturala, care solicita mai putin zona lombara. Sunt gandite exact pentru motociclismul pe distante lungi si f lungi.

V-Stromul de 1000 știu că e cam mare dar e păcat de e ea sa nu incerc sa ii fac o oferta proprietarului (sta nemișcată de 1 an și jumătate)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

un enduro touring de pana in 200 kg isi face treaba cam in orice situatie ..pozitie ok greutate decenta suficient de ingusta sa te strecori prin oras ..suficient de inalta sa sari borduri fara dureri de cap ..ghidon oglinzi sus -trec peste oglinzile de turisme ....in general vezi peste masina din fata.....suficient de manevrabile dupa ce te obisnuiesti cu ele la viteze mici .....minusuri ...viteza relativ mica ...senzatii ciudate pe viraje centru de greutate mai sus. plus inaltimea la care stai ...vibratii mai mari in general ....puturoase si ciudat de condus cu pasager

cruiserele ...eu nu ma impac cu ele ...in general greoaie la viteze mici rezervoare relativ mici ...din cauza inaltimii mici esti cam limitat in alegerea traseelor ...in cazul meu am dureri de spate si de maini dupa o tura relativ scurta ( am avut un shadow de 600 vreo 3 luni care e cam entry lewel ca si greutate ) ....

.acu am un tdm 220 kg si o pegaso 175 kg ....amandoua cu ghidoane aftermarket de 800 mm ..pegaso e un fel de bicicleta pe langa tdm

dupa ce am avut sau m am dat cam cu toate tipurile de motorete voi ramane pe enduro touring sau dual sport usoare (200kg max)cata vreme o sa pot ridica piciorul peste ea

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te rog, explică ce înseamnă senzații ciudate pe viraje cu enduro-touring. M-ai făcut foarte curios.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

CBF este touring, nu sport-touring.

 

Pentru asta ti-am si recomandat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cbf dpmdv este naked/commuter.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prima moto cruiser,trei ani, Marauder VZ800. Actuala ,Dl650,luata acum fix un an . Pe scurt: nu regret de la cruiser decat zgomotul tobei! Nu m-as intoarce la cruiser never. Mai ales ca am implinit 48 ani. Am mers si cu NC( in perioada cautarilor). Nu ofera aceleasi satisfactii,desi,ca plus,este mai manevrabila in oras. Si cam atat. Dintre cruiser(oricare) si cele doua enduro-touring,recomand DL-650.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel putin pozitia picioarelor difera + cursa suspensiei! Chiar daca stai "ca neamtzu'" tot nu incasezi toate denivelarile in noada si zona lombara ca pe cruiser.

 

Yeah, good point ! Been there, suffered that :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cbf dpmdv este naked/commuter.

Se discuta despre cel de 1000.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inceput pe un cruiser, si am trecut la allrounder(TDM900) , si mai nou, la touring. Cruiserul, e fun, e misto, dar:

1-frane, cam pauza

2-manevrabilitate, cam pauza

3-comfort-pentru mine, pauza.

 

Cum am si o mica problema la spate, dupa 100 200km, pe cruiser eram rupt. Rupt rupt. Mi-a placut, imi place si acum, mi-as lua, candva, sa am unul in garaj, dar doar ca mobra a 2 a.

Vrei o motocicleta buna de plimbat, ai categoria touring, sport touring, sau enduro touring. Gasesti multe variante, depinde totul de buget. Din ce ai enumerat tu, Versysul de 650 e cel mai misto. Trage motoreta aia intr- un mare fel, comoda, ciclistica, fiabilitate. E testata si probata. Si pe Vstrom poti merge, dar nu e la fel de ...incitanta. Honda NCX, e misto pentru incepator/oras, si daca nu ai foarte mari pretentii de la ea. 54 cai....raman 54 cai, oricum o dai. Cu pasager? no way, te depaseste Loganul, daca esti incarcat. Nu mai e nici fun, si devine si periculos. Totusi, o motocicleta trebuie sa fie si dinamica....altfel, e moartea pasiunii.

Editat de Adrian M.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Se discuta despre cel de 1000.

Si 400cm3 ii schimba categoria?!? E un naked mare, mai putin commuter, dar nu il vad touring. Parerea mea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prima moto cruiser,trei ani, Marauder VZ800. Actuala ,Dl650,luata acum fix un an . Pe scurt: nu regret de la cruiser decat zgomotul tobei! Nu m-as intoarce la cruiser never. Mai ales ca am implinit 48 ani. Am mers si cu NC( in perioada cautarilor). Nu ofera aceleasi satisfactii,desi,ca plus,este mai manevrabila in oras. Si cam atat. Dintre cruiser(oricare) si cele doua enduro-touring,recomand DL-650.

 

Cam ce inaltime ai? DL650 mi se pare un pic cam inalta, cel putin pentru mine.

 

Honda NCX, e misto pentru incepator/oras, si daca nu ai foarte mari pretentii de la ea. 54 cai....raman 54 cai, oricum o dai. Cu pasager? no way, te depaseste Loganul, daca esti incarcat. Nu mai e nici fun, si devine si periculos. Totusi, o motocicleta trebuie sa fie si dinamica....altfel, e moartea pasiunii.

 

Aici ai mare dreptate, daca nu trage chiar e moartea pasiunii.

 

Tocmai ce ma uitam azi si am vazut un anunt la noi in tara, un CBR F de 650 din 2017. Mai mai ca imi vine sa imi iau iar una d-asta :peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si 400cm3 ii schimba categoria?!? E un naked mare, mai putin commuter, dar nu il vad touring. Parerea mea.

 

nu exista naked pe 1000, doar semicarenat.

 

cu un parbriz adecvat, top case si side case-uri, este touring.

 

1+2 roti face touring pe un hornet pc41... really ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac cu FZ6S, altii faceau cu Mobra. Asta le face sa fie touring? Tot carenat e FZ, dar din cate am vz e incadrat la naked/street, nu l-am vz la touring. Ma rog, nu duce nicaieri discutia.

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe enduro touring ai casca mai sus comparativ cu alte mobre mai scunde ...când te inclini pe viraje ai senzația că nu se mai termina de inclinat ciubla ..dar e doar o chestie de obișnuință ...zilele trecute am făcut poligonul in picioare pe scărițe ..și nu sunt un talent pe doua roti ...de ce am optat pt un enduro touring ușor după ce le am incercat pe toate ...pt că face exact ce vreau eu de la o mobra ...comoda manevrabila consum mic întreținere decenta ...merge in rând cu lumea accelerează decent frânează bine...oraș on road și un pic de offroad.locurile frumoase nu sunt

lângă asflat ..înghite tâmpeniile și nu mă lăsa să fiu zmeu ..de ce am optat pt pegaso...e o alta poveste

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

- Pe de alta parte ma atrage foarte tare segmentul Enduro Touring, Kawasaki Versys, Suzuki DL650 sau Honda NC 750X. Stiu ca aceasta ultima categorie este potrivita si pentru un light offroading iar pentru drumuri lungi sunt perfecte. Din pacate nu am experienta cu acest tip de motorete si nu stiu cum m-as descurca cu una din ele in oras (Oare la 1,77 am picioarele prea scurte pentru asa ceva? X-( )

Intrebarea mea este: Pentru cei care aveti experienta cu motoretele de mai sus ce imi puteti spune? Orice sfat este binevenit.

 

Multumesc.

 

La 1.70m inaltime DL650-ul si NC750X-ul sunt manevrabile pentru mine (nu ating cu toata talpa dar am suficient picior jos incat sa fiu sigur pe mine la stop si la viteze mici). La 1.77 nu ar trebui sa ai probleme cu ele.

 

P.S:

Uita-te si la o Honda Crosrunner daca bugetul permite.

Editat de StefanSC

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord ca enduro-touring sunt mai potrivite pentru drumuri lungi, dar ca sa ai o opinie si din partea cealalta: eu am Vulcan S, am facut pana acum 40000 km cu el, cam jumatate pe sosea si jumatate in oras (Bucuresti). Nu-l simt obositor sau incomod la drum si am facut inclusiv ture mai lungi, de 3000+ km, cu etape zilnice si de 700+ km, fara pasager dar cu bagaje full (coburi si tailbag). E adevarat ca nu prea e de scos in afara asfaltului decat pe portiuni scurte si nu foarte accidentate, insa comportamentul la drum e ok (reprize, manevrabilitate, frane). In oras e suficient de ingust si usor ca sa incap printre coloanele de masini de la semafor, iar saua joasa (710 mm) imi permite sa pun piciorul jos fara emotii (am 1.75 inaltime). Consumul mediu e pe undeva pe la 4 litri/100 km, ceea ce inseamna o autonomie de cel putin 300 km cu un plin.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×