Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

pffff... a mai remarcat cineva ca citeste de pe "prompter"? prea multa informatie s-o tina minte pe de rost. i se misca ochii in cap ca lu' Andreea Esca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pai e tutorial. Dar.... nu spui... cum sa franezi de urgenta:) si spui sa exersam, dar nu spui cum.

Pararea mea umila e ca nu se poate numi tutorial. Ma asteptam sa vad exemplificari de franare, si explicat ce se intampla. Nu poti frana de urgenta eficient si sigur daca nu iti cunosti motoreta. Se franeaza de test mai intai cu spatele, pana la limita blocarii rotii spate. Exersezi asta pana cand stii exact cand vine punctul in care roata se blocheaza.

Nu spui nimic de roata spate blocata. O roata spate blocata... E bine sa ramana blocata. Imprima ceva deplasare laterala, insa se poate tine pe trasa.daca nu ai viteza f mare, si niste cauciucuri rezonabile, evident. Apoi sa exerseaza cu fata doar. La fel, pentru a invata cum franeaza motoreta. Mai intai se incarca frana, apoi se apasa mai hotarat. Insa pe fata, o roata blocata egal accident. Deci e de evitat, sau, daca pare ca da semne sa se blocheze, trebuie eliberata. Dupa, se exerseaza mixt. Mai intai la viteze mici. Incepi cu un 30-40. Apoi cresti la un 50-70. Daca iti permite locul, sa fie liber, lung lat etc. Asta, din ce am priceput eu. Poate gresesc. Dar... Chiar imi doream sa explici ceva complet, insa se pare ca ori nu vrei ori nu stii.
Nu sunt un guru moto, sunt inca incepator. Si de asta tot iti comentez postarile. Imi doresc sincer sa am ceva de invatat, din ce pui. Dar fa o cum trebuie.

Ce zic mai sus, e ce am invatat eu, pe motoreta fara abs. E si asta un factor important, imi imaginez. Iar n-ai spus nimic legat de asta.

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau Varadero sa vezi ca nu e la fel pe 1000cmc ca si pe 500cmc? :)) Da' daca te versi cu ea, o platesti.

Asta cu "acceleratia e in mana ta" e cea mai tare aberatie pe care am auzit-o. Mai nasol e ca se tot repeta, a intrat in folclor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi nu v-ati lamurit inca ca avem de-a face cu un incepator care vrea sa invete incepatorii? Omu' descopera diverse si vrea sa le impartaseasca. Si are obraznicia de a o face sub forma de "tutoriale". Da' el ia virajele cu ambreiajul strans...

Pe bune, prea il bagati in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pentru Mathe Adrian:

 

Dacă înveți tehnicile polițiștilor japonezi care merg pe moto o să-ți fie de ajutor. Îți trebuie multă răbdare și antrenament și opțional cineva să te filmeze ca să vezi dacă faci ceva greșit (mai ales cum stai pe moto când faci manevrele la viteză foarte mică).

 

Și ce spunea Xeph e foarte bine. Și eu tot videoclipul dat de el voiam să-l postez aici.

 

 

Calitatea videoclipului lasă de dorit, dar înțelegi despre ce e vorba. Dacă nu, sunt o groază de alte videoclipuri asemănătoare pe youtube.

 

Prin străinătate am văzut că sunt concursuri de moto gymkhana unde te poți întâlni cu motocicliști să-ți explice cum stă treaba.

 

La noi doar cei cu foarte multă experiență și cursuri specializate au habar.

 

Asfalt uscat!

Editat de Motanul Motorizat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vorbesc serios. Ma intereseaza si partea de functionare, istoric etc. Am intrebat aici ca sa aleg ceva ok din prima, fara aberatii

si eu vorbeam serios. gasesti pe net orice vrei, trebuie doar sa cauti.

nici macar n-ai specificat aici ce anume vrei sa afli, sa zici ca ai vreo sansa sa vina vreun binevoitor si sa iti dea mura-n gura un link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mathe Adrian

 

Eu merg de obicei duminică dimineață la poligon la Ilioara când e liber și e foarte ok platoul ăla de beton unde se țin normal cursurile pentru școala moto. Azi din păcate nu am mai fost...mi-a fost cam lene :))

 

Îmi pun acolo niște jaloane și fac o oră tot felul de exerciții, deși sunt conștient că aș avea nevoie de un ochi antrenat și cu experiență care să-mi spună ce fac aiurea.

 

Chiar și așa, e o oră pe care o aloc cât de des posibil ca să mă obișnuiesc cu anumite manevre la viteze mici fără să deranjez pe nimeni pe un drum public.

 

Ar fi tare dacă ne-am strânge mai mulți în poligon, un grup care să includă și oameni experimentați, începători sau alții care au nevoie de sfaturi. Măcar așa ne ajutăm reciproc.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

felicitari, frumos filmuletul. n-as iesi niciodata cu tine la plimbare. dupa standardele mele, esti un pericol pentru tovarasii de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...