john17 Postat Noiembrie 14, 2019 Share Postat Noiembrie 14, 2019 Păi nu asta e esența motoflochingului mioritic?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JUST4TNT Postat Noiembrie 14, 2019 Share Postat Noiembrie 14, 2019 (editat) Acum 3 ore, Cristian C. a spus: N a fost chiar atat de rau, e o junglă orasul asta, insa cu motocicleta pare un fel de india ce se intampla :)). Pun pariu ca nu ai fost in viata ta nici in jungla si nici in India . Nu i mai da omului sperante , e un video submediocru din toate punctele de vedere , nu e nimic interesant , funny , de vazut sau de invatat ceva . Editat Noiembrie 14, 2019 de JUST4TNT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Noiembrie 14, 2019 Share Postat Noiembrie 14, 2019 Camera te face mai viteaz decat esti !Si mai putin intelept decat ar trebui sa fi! Uita ca o ai pe casca si mergi normal! Iar pe amarata aia nu stiu de ce ai bagat-o in clip! Se vede ca e bolnava psihic!Nu te onoreaza imaginile cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Noiembrie 18, 2019 Share Postat Noiembrie 18, 2019 Apreciez absolut tot ce ati spus si 99% aveti dreptate, voi regandi atent situatia, multumesc frumos ! Videoclipul a fost facut un pic in stilul "OTV-ist" ca sa zic asa :) Am tinut sa precizez si in descriere: "Trebuie să aveți în vedere că în majoritatea timpului se poate circula civilizat în București ; ceea ce vedeți în acest video sunt mai multe momente surprinse de-al lungul a câtorva săptămâni și puse cap la cap ! Există și mulți șoferi foarte civilizați și prietenoși cu motocicliștii din trafic, pe care nu voi ezita să vi-i arăt !" Legat de depasirile printre masini: pe Prelungirea Ghencea nu ai alta sansa, ramai blocat, cati dintre voi ati sta in coloana? Eu nu am vazut nici un motociclist care sa stea in coloana de masini. De ce ne-am luat motor? Sa stam in coloana? Am fi mers tot cu masina ... De acord ca nu sunt deloc recomandate, mai ales cand masinile sunt in miscare, complet de acord ! Chiar pe Prelungire mi-a iesit un pieton printre masinile stationate crezand ca daca stau masinile pe loc nu mai vine nimic in depasire (motor sau alta masina), a fost la limita. Din ce am mai urmarit si eu, majoritatea motovlogurilor sunt bazate pe crearea senzationalului din nimic, se injura foarte mult , nu se vorbeste mai deloc despre condusul preventiv, nu se ofera un exemplu pozitiv, se incalca mai multe reguli de circulatie apoi se cere socoteala altora pentru incalcarea lor, etc. GRESEALA este a mea ca am incercat sa infloresc un pic anumite situatii. Multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 18, 2019 Share Postat Noiembrie 18, 2019 Acum 3 ore, Idealbike2018 a spus: Din ce am mai urmarit si eu, majoritatea motovlogurilor sunt bazate pe crearea senzationalului din nimic, se injura foarte mult , nu se vorbeste mai deloc despre condusul preventiv, nu se ofera un exemplu pozitiv, se incalca mai multe reguli de circulatie apoi se cere socoteala altora pentru incalcarea lor, etc. GRESEALA este a mea ca am incercat sa infloresc un pic anumite situatii. Multa bafta ! Deci stii ce trebuie sa faci ca sa produci ceva corespunzator. Greseala ta este ca faci precum altii. Mai bine fa cum simti tu. Nu mai avea comportament de oaie. Originalitatea te va scoate din gramada. Si ai grija de tine. Pentru ca ceilalti nu vor avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 De ce ne urăsc șoferii? În acest video găsești câteva posibile răspunsuri. Mulțumesc pentru vizionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Acum 1 oră, Kosh a spus: De ce ne urăsc șoferii? În acest video găsești câteva posibile răspunsuri. Mulțumesc pentru vizionare! Ok,nu am mai nimic de comentat. Astept reversul medaliei, de ce motociclistii urasc soferii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Acum 13 minute, Ice-D a spus: De ce motociclistii urasc soferii Pt că există. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Diferenta intre a avea o strategie si a fi in stare sa o aplici! Care era strategia..? Afati in episodul urmator! http://bit.ly/Sinner97video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 Daca asta ai inteles insemana ca sunt un 'explicator' foarte foarte prost. - trebuie sa mai invat. Bine ca mi-ai atras atentia. Asadar: am retrogradat din 3 in 2, a intrat in 2 - regulamentar - fara neutral fals - totul ok. in timp ce 'rulam' in 2, a SARIT pur si simplu din treapta in Neutral apoi, am dat sa bag 2 iar, dar fara sa trag de ambreiaj - restul e.. can can Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Noiembrie 29, 2019 Share Postat Noiembrie 29, 2019 2 hours ago, Ice-D said: Ok,nu am mai nimic de comentat. Astept reversul medaliei, de ce motociclistii urasc soferii Il fac si pe acela in primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 6, 2019 Share Postat Decembrie 6, 2019 (editat) ARE YOU READY FOR THE NEW SH!T http://bit.ly/Sinner97video Editat Decembrie 6, 2019 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 9, 2019 Share Postat Decembrie 9, 2019 I believe i can fly.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Idealbike2018 Postat Decembrie 31, 2019 Share Postat Decembrie 31, 2019 La mulți ani și multe bucurii pe două roți în anul ce urmează! Cadou : un ffilmuleț de 3 minute, o sinteză a anului abia încheiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Ianuarie 17, 2020 Share Postat Ianuarie 17, 2020 Se vede ca ii iarna, abia se mai posteaza ceva Ceva sa pompeze sangele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 20, 2020 Share Postat Ianuarie 20, 2020 Prea multe activitati, prea putin timp de editare. Am pe teava trei antrenamente filmate, dar nu am pur si simplu timp sa montez am facut ceva pe fast forward insa, de la antrenamentele cu OHVALE de 11cc - fte cool. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 20, 2020 Share Postat Ianuarie 20, 2020 La 07.10.2019 la 18:01, Sinner- a spus: Hai ca din pacate, reusesc sa fac si o postare d'asta tipica pt vizualizari. Ce place motociclistului roman, injuraturi cu babuini in trafic sau accidente. Din pacate, de data asta ma incadrez la 'accidente'. Nu inteleg de ce s-a blocat roata intrand in N? explica-mi si mie pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 20, 2020 Share Postat Ianuarie 20, 2020 (editat) Salve mister, long tiMe no see minutul 3:21 citez "exact cand apas cu piciorul schimbatrul de viteze pentru a introduce in treapta a doua, roata spate se blocheaza" Tu ori ai uitat romneste, ori, ceva nu inteleg :)))) De unde ai tras tu concluzia ca roata s-a blocat in Neutral? Cand am spus in cuvinte clare ca s-a blocat cand am bagat in a doua, si se vede si pe graficul de data logger ca dupa neutral am bagat a 2-a, deci.. de unde concluzia ta cu blocatul in neutral.. nu inteleg :))) Acum face sens ? Gen diferenta de viteza intre cutie si roata spate.. a blocat roata. Ambreiajul anti hopping de fabrica ne fiind foarte performant, nu a utut suplini o asa mare diferenta de viteza. Editat Ianuarie 20, 2020 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 Acum 4 ore, Sinner- a spus: Acum face sens ? Poate ARE SENS! Asta daca vb românește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 (editat) Acum 7 ore, Sinner- a spus: Salve mister, long tiMe no see minutul 3:21 citez "exact cand apas cu piciorul schimbatrul de viteze pentru a introduce in treapta a doua, roata spate se blocheaza" Tu ori ai uitat romneste, ori, ceva nu inteleg :)))) De unde ai tras tu concluzia ca roata s-a blocat in Neutral? Cand am spus in cuvinte clare ca s-a blocat cand am bagat in a doua, si se vede si pe graficul de data logger ca dupa neutral am bagat a 2-a, deci.. de unde concluzia ta cu blocatul in neutral.. nu inteleg :))) Acum face sens ? Gen diferenta de viteza intre cutie si roata spate.. a blocat roata. Ambreiajul anti hopping de fabrica ne fiind foarte performant, nu a utut suplini o asa mare diferenta de viteza. da, corect, cand a intrat iar in 2 s-a blocat. dar ciudat ca ai mers cu 2 apoi s-a dus in N fara sa faci nimic? apoi ai cautat iar 2 si buba.. my bad. Editat Ianuarie 21, 2020 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 Da, porcaria dracului. Asta m-a luat prin surprindere total, faptul ca din 2-a a sarit in N, n-am patit asta niciodata pana acum la vreo motocicleta, dar, stii cum e 'nebanuite sunt cararile..' Problema mai mare este ca la racing, dupa cum ai experimentat pe pielea ta, e nevoie de automatisme. Eh, de cand cu blipperul asta (inferioare fara ambreiaj), practic ti-a disparut 'antrenamentul' cu ambreiajul, nu mai ai acel reflex - oricand 'accesezi cutia de viteze' sa tragi de ambreiaj. Practic am bagat-o inapoi in a -2a cu japca, fara ambreiaj, ambreiajul stock n-a facut fata si.. zdrang.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 Acum 2 ore, Sinner- a spus: Da, porcaria dracului. Asta m-a luat prin surprindere total, faptul ca din 2-a a sarit in N, n-am patit asta niciodata pana acum la vreo motocicleta, dar, stii cum e 'nebanuite sunt cararile..' Problema mai mare este ca la racing, dupa cum ai experimentat pe pielea ta, e nevoie de automatisme. Eh, de cand cu blipperul asta (inferioare fara ambreiaj), practic ti-a disparut 'antrenamentul' cu ambreiajul, nu mai ai acel reflex - oricand 'accesezi cutia de viteze' sa tragi de ambreiaj. Practic am bagat-o inapoi in a -2a cu japca, fara ambreiaj, ambreiajul stock n-a facut fata si.. zdrang.. cred ca ma confuzezi , frigiderul asta nu s-a dat niciodata pe pista. (se incalzeste freonu in mine cand spun asta, de ciuda, dar mai e pana-s bun de reciclat asa ca nu se stie) la quickshifter mai e nevoie de turat inainte de schimbat in jos? eu am mai auzit sa sara din viteze la moto. si culmea, de la abuz poate? la orice anunt de vanzare moto care se respecta genericul "nu bate nu troncane" de la auto se traduce in "nu sare din viteza". *cum naiba o turezi in sus si in acelasi timp schimbi fara ambreiaj? adica teoretic nu poti s-o turezi in gol fara sa tragi ambreiajul, aici is pierdut putin. sau turezi in timp ce dai in jos/sus cum e la curse. **aiurea s-a miscat piciorul . de lovitura la cap nu mai zic. de motor nu mai zic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 Ah, credeam ca esti un amic de l apista, frigider il poreclisem si pe el. exsita doua sisteme diferite: QUICKSHIFTER - care taie aprinderea pentru a facilita schimbarea in treapta superioara BLIPPER - noua smekerie in domeniu, posibila doar la motocicletele de generatie noua care au actuator pe clapeta de acceleratie, adica poate fi actionata independent de catre ECU, fara a fi nevoie de mana pilotului. Cand dai inferioara, senzorul trimite informatia la ECU, in acel moment calculeaza exact ce turatie are nevoie pentru inferioara urmatoare, tureaza singuira motorul actionand actuatoruld e care ams pus mia sus, si.. magie.. intra in inferioara fara sa atingi ambreiajul. Ambreiajul este folosit pentru a decupla practic cutia si a introduce alta treapta, care avand alta circumferint ape pinion, automat are alta turatie. Dar acum, ECU face treaba, sincronizeaza turatia singur pt treapta inferior urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 (editat) Acum 5 minute, Sinner- a spus: Cand dai inferioara, senzorul trimite informatia la ECU, in acel moment calculeaza exact ce turatie are nevoie pentru inferioara urmatoare, tureaza singuira motorul actionand actuatoruld e care ams pus mia sus, si.. magie.. intra in inferioara fara sa atingi ambreiajul. pentru asemenea vorbe erai ars pe rug acum cativa ani. norocul tau ca in secolul curent o sa fii decat numit "motociclist fals" sau mai rau, "scuterist" pentru ca si subspecia asta inferioara de motociclist (scuteristul) da inferioara fara ambreiaj, bine, acolo e mai complicat ca nu e maneta de ambreiaj..intelegi tu. se pare ca nu mai stie sa blippere cand ii dai din N in alta treapta, dupa cum ai aflat, magia s-a spulberat ca sa ma exprim plastic. da-le si tu un mail, n-are cum sa strice, zic. poate repara ceva la produs. sau sa ridici awerness, poate o punem si de un mars de constientizare Editat Ianuarie 21, 2020 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 @Sinner- nu doar motorete de generatie noua. De exemplu, la yamaha r1/r6 2007+ (la r6 chiar 2006) , poti sa rescrii ECU stock , astfel incat sa ai functia blipper Dar da,ii o "smekerie" faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.