Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, Cristian C. a spus:

N a fost chiar atat de rau, e o junglă orasul asta, insa cu motocicleta pare un fel de india ce se intampla :)).

 

Pun pariu ca nu ai fost in viata ta nici in jungla si nici in India . Nu i mai da omului sperante , e un video submediocru  din toate punctele de vedere , nu e nimic interesant , funny ,  de vazut sau de invatat ceva . 

Editat de JUST4TNT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Camera te face mai viteaz decat esti !Si mai putin  intelept decat ar trebui sa fi!

Uita ca o ai pe casca si mergi normal!

Iar pe amarata aia nu stiu de ce ai bagat-o in clip!

Se vede ca e bolnava psihic!Nu te onoreaza imaginile cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apreciez absolut tot ce ati spus si 99% aveti dreptate, voi regandi atent situatia, multumesc frumos ! Videoclipul a fost facut un pic in stilul "OTV-ist" ca sa zic asa :)

 

Am tinut sa precizez si in descriere:

"Trebuie să aveți în vedere că în majoritatea timpului se poate circula civilizat în București ; ceea ce vedeți în acest video sunt mai multe momente surprinse de-al lungul a câtorva săptămâni și puse cap la cap !
Există și mulți șoferi foarte civilizați și prietenoși cu motocicliștii din trafic, pe care nu voi ezita să vi-i arăt !"

 

Legat de depasirile printre masini: pe Prelungirea Ghencea nu ai alta sansa, ramai blocat, cati dintre voi ati sta in coloana? Eu nu am vazut nici un motociclist care sa stea in coloana de masini. De ce ne-am luat motor? Sa stam in coloana? Am fi mers tot cu masina ...

De acord ca nu sunt deloc recomandate, mai ales cand masinile sunt in miscare, complet de acord ! Chiar pe Prelungire mi-a iesit un pieton printre masinile stationate crezand ca daca stau masinile pe loc nu mai vine nimic in depasire (motor sau alta masina),  a fost la limita.

 

Din ce am mai urmarit si eu, majoritatea motovlogurilor sunt bazate pe crearea senzationalului din nimic, se injura foarte mult , nu se vorbeste mai deloc despre condusul preventiv, nu se ofera un exemplu pozitiv, se incalca mai multe reguli de circulatie apoi se cere socoteala altora pentru incalcarea lor, etc.  GRESEALA este a mea ca am incercat sa infloresc un pic anumite situatii.

 

Multa bafta !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Idealbike2018 a spus:

 

 

Din ce am mai urmarit si eu, majoritatea motovlogurilor sunt bazate pe crearea senzationalului din nimic, se injura foarte mult , nu se vorbeste mai deloc despre condusul preventiv, nu se ofera un exemplu pozitiv, se incalca mai multe reguli de circulatie apoi se cere socoteala altora pentru incalcarea lor, etc.  GRESEALA este a mea ca am incercat sa infloresc un pic anumite situatii.

 

Multa bafta !

 

Deci stii ce trebuie sa faci ca sa produci ceva corespunzator.

Greseala ta este ca faci precum altii. 

Mai bine fa cum simti tu. Nu mai avea comportament de oaie.

Originalitatea te va scoate din gramada.

 

Si ai grija de tine. Pentru ca ceilalti nu vor avea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca asta ai inteles insemana ca sunt un 'explicator' foarte foarte prost. :D - trebuie sa mai invat.
Bine ca mi-ai atras atentia.

Asadar:

am retrogradat din 3 in 2, a intrat in 2 - regulamentar - fara neutral fals - totul ok.

in timp ce 'rulam' in 2, a SARIT pur si simplu din treapta in Neutral
apoi, am dat sa bag 2 iar, dar fara sa trag de ambreiaj - restul e.. can can :D :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Ice-D said:

Ok,nu am mai nimic de comentat.

 

Astept reversul medaliei, de ce motociclistii urasc soferii💣

 


Il fac si pe acela in primavara ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Prea multe activitati, prea putin timp de editare.
Am pe teava trei antrenamente filmate, dar nu am pur si simplu timp sa montez :( :(

am facut ceva pe fast forward insa, de la antrenamentele cu OHVALE de 11cc - fte cool.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.10.2019 la 18:01, Sinner- a spus:

Hai ca din pacate, reusesc sa fac si o postare d'asta tipica pt vizualizari.
Ce place motociclistului roman, injuraturi cu babuini in trafic sau accidente.

Din pacate, de data asta ma incadrez la 'accidente'.
 

 

Nu inteleg de ce s-a blocat roata intrand in N?

explica-mi si mie pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve mister, long tiMe no see :)
 

minutul 3:21 citez
"exact cand apas cu piciorul schimbatrul de viteze pentru a introduce in treapta a doua, roata spate se blocheaza"

Tu ori ai uitat romneste, ori, ceva nu inteleg :))))
De unde ai tras tu concluzia ca roata s-a blocat in Neutral? Cand am spus in cuvinte clare ca s-a blocat cand am bagat in a doua, si se vede si pe graficul de data logger ca dupa neutral am bagat a 2-a, deci.. de unde concluzia ta cu blocatul in neutral.. nu inteleg :)))

Acum face sens ? Gen diferenta de viteza intre cutie si roata spate.. a blocat roata. Ambreiajul anti hopping de fabrica ne fiind foarte performant, nu a utut suplini o asa mare diferenta de viteza. :) 

 

 

Editat de Sinner-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Sinner- a spus:

Salve mister, long tiMe no see :)
 

minutul 3:21 citez
"exact cand apas cu piciorul schimbatrul de viteze pentru a introduce in treapta a doua, roata spate se blocheaza"

Tu ori ai uitat romneste, ori, ceva nu inteleg :))))
De unde ai tras tu concluzia ca roata s-a blocat in Neutral? Cand am spus in cuvinte clare ca s-a blocat cand am bagat in a doua, si se vede si pe graficul de data logger ca dupa neutral am bagat a 2-a, deci.. de unde concluzia ta cu blocatul in neutral.. nu inteleg :)))

Acum face sens ? Gen diferenta de viteza intre cutie si roata spate.. a blocat roata. Ambreiajul anti hopping de fabrica ne fiind foarte performant, nu a utut suplini o asa mare diferenta de viteza. :) 

 

 

da, corect, cand a intrat iar in 2 s-a blocat.

dar ciudat ca ai mers cu 2 apoi s-a dus in N fara sa faci nimic? apoi ai cautat iar 2 si buba..

 

my bad.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, porcaria dracului.
Asta m-a luat prin surprindere total, faptul ca din 2-a a sarit in N, n-am patit asta niciodata pana acum la vreo motocicleta, dar, stii cum e 'nebanuite sunt cararile..'

Problema mai mare este ca la racing, dupa cum ai experimentat pe pielea ta, e nevoie de automatisme.
Eh, de cand cu blipperul asta (inferioare fara ambreiaj), practic ti-a disparut 'antrenamentul' cu ambreiajul, nu mai ai acel reflex - oricand 'accesezi cutia de viteze' sa tragi de ambreiaj.
Practic am bagat-o inapoi in a -2a cu japca, fara ambreiaj, ambreiajul stock n-a facut fata si.. zdrang..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Sinner- a spus:

Da, porcaria dracului.
Asta m-a luat prin surprindere total, faptul ca din 2-a a sarit in N, n-am patit asta niciodata pana acum la vreo motocicleta, dar, stii cum e 'nebanuite sunt cararile..'

Problema mai mare este ca la racing, dupa cum ai experimentat pe pielea ta, e nevoie de automatisme.
Eh, de cand cu blipperul asta (inferioare fara ambreiaj), practic ti-a disparut 'antrenamentul' cu ambreiajul, nu mai ai acel reflex - oricand 'accesezi cutia de viteze' sa tragi de ambreiaj.
Practic am bagat-o inapoi in a -2a cu japca, fara ambreiaj, ambreiajul stock n-a facut fata si.. zdrang..

 

cred ca ma confuzezi , frigiderul asta nu s-a dat niciodata pe pista. (se incalzeste freonu in mine cand spun asta, de ciuda, dar mai e pana-s bun de reciclat asa ca nu se stie)

la quickshifter mai e nevoie de turat inainte de schimbat in jos?

 

eu am mai auzit sa sara din viteze la moto. si culmea, de la abuz poate?

la orice anunt de vanzare moto care se respecta genericul "nu bate nu troncane" de la auto se traduce in "nu sare din viteza".

 

 

 

 

*cum naiba o turezi in sus si in acelasi timp schimbi fara ambreiaj? adica teoretic nu poti s-o turezi in gol fara sa tragi ambreiajul, aici is pierdut putin. sau turezi in timp ce dai in jos/sus cum e la curse.

 

**aiurea s-a miscat piciorul . de lovitura la cap nu mai zic. de motor nu mai zic.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, credeam ca esti un amic de l apista, frigider il poreclisem si pe el.

exsita doua sisteme diferite:
QUICKSHIFTER - care taie aprinderea pentru a facilita schimbarea in treapta superioara

BLIPPER - noua smekerie in domeniu, posibila doar la motocicletele de generatie noua care au actuator pe clapeta de acceleratie, adica poate fi actionata independent de catre ECU, fara a fi nevoie de mana pilotului.
Cand dai inferioara, senzorul trimite informatia la ECU, in acel moment calculeaza exact ce turatie are nevoie pentru inferioara urmatoare, tureaza singuira motorul actionand actuatoruld e care ams pus mia sus, si.. magie.. intra in inferioara fara sa atingi ambreiajul.

Ambreiajul este folosit pentru a decupla practic cutia si a introduce alta treapta, care avand alta circumferint ape pinion, automat are alta turatie.
Dar acum, ECU face treaba, sincronizeaza turatia singur pt treapta inferior urmatoare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Sinner- a spus:

Cand dai inferioara, senzorul trimite informatia la ECU, in acel moment calculeaza exact ce turatie are nevoie pentru inferioara urmatoare, tureaza singuira motorul actionand actuatoruld e care ams pus mia sus, si.. magie.. intra in inferioara fara sa atingi ambreiajul.

pentru asemenea vorbe erai ars pe rug acum cativa ani.

norocul tau ca in secolul curent o sa fii decat numit "motociclist fals" sau mai rau, "scuterist" pentru ca si subspecia asta inferioara de motociclist (scuteristul) da inferioara fara ambreiaj, bine, acolo e mai complicat ca nu e maneta de ambreiaj..intelegi tu.

 

se pare ca nu mai stie sa blippere cand ii dai din N in alta treapta, dupa cum ai aflat, magia s-a spulberat ca sa ma exprim plastic.

da-le si tu un mail, n-are cum sa strice, zic.

poate repara ceva la produs.

 

sau sa ridici awerness, poate o punem si de un mars de constientizare :D 

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...