Sari la conținut

Detinatori de Triumph Daytona 675


Postări Recomandate

Drumul a fost lung, dar a meritat.

Dragoste la prima vedere, cuplu exceptional pentru o motoreta de 675 cc. Sunetul demential, are o toba Remus cu silencer, care se aude exact cum trebuie, cred ca daca-i dau silencer-ul jos o sa-mi bubuie capu', asa ca-l tin deocamdata. Are manete scurte, nu prea ma impac bine cu ambreiajul, dar cred ca e treaba de obisnuinta. Altfel se simte ca o bicicleta de 10 kg, frane bunicele, cauciucul fata trebuie schimbat, deci nu m-am infipt prea sanato in ele. Pentru cine are asa ceva in gand, dar are dubii, aruncati dubiile si luati-o.

Poate il face cineva pinned, cu speranta ca mai apar si altii.

post-19081-0-56437200-1528099867_thumb.jpg

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Revin cu impresii dupa 4 luni de rupt gura. Motoreta asta mi-a depasit toate asteptarile din absolut toate punctele de vedere si inca se tine bine.

Povestire amuzanta, am aici un MC, am zis sa intru in randu' lumii trecute de 30 si m-am facut membru acolo, ca aparent cluburile moto inseamna altceva pe meleagurile astea ))). In fine, doua bunaciuni pe la 25-26 de ani, una dintre ele detine un HP4, un H2 carbon etc, plm, si cica niste masini scumpe si frumoase, cealalta bunaciune cu CBR 500 nou si mai era parcat un Panigale V4 langa ele. Si cum stateam eu asa si salivam la ele (motociclete), noroc ca aveam berea in mana si ma mai salva un pic, vine unu' si ma intreaba daca e al meu H2-ul, zic "neaaaah", apoi ma intreaba daca Panigale e al meu, acealasi raspuns. Apoi ma intreaba daca am mers cu vreun Panigale, eu bag al treilea nu. Aici vine partea interesanta, omu' zice "si nu vrei sa mergi cu unu'?". Zic, ba baiatule, sunt la a doua bere, tu la a cata esti? :))) Zice omu' "nu, boss, vorbesc serios, uite am si eu 899-le asta, ia cheile si du-te da o tura!" WTF???? Zic boss am si eu motoreta, uite ia tu cheile mele si eu pe ale tale si hai sa mergem. In doua minute eram deja pe 899 ))), am mers la o tura, omu' s-a oprit sa-mi zica ca pot sa-i dau blana, ca nu e problema, zic ah, ce bine, am mai baut si astea doua beri, sigur iese ceva frumos :))). I-am dat inainte, motoreta mergea foarte bine, n-am ce sa zic, 2014, quick shifter, pozitia era extraordinar confortabila, ziceai ca e naked, dar fara niciun misto, ca putere si cum o livreaza mi s-a parut mai lesinata decat a mea, desi ma asteptam la o mega explozie, a fost cu mult sub asteptari. La un moment dat i-am dat o goneta amandoi si am fost intrecut de propria-mi motocicleta ))). Una peste alta frumoasa motoreta, poate dintre cele mai frumoase, dar la banii pe care i-am dat pe Triumph mi-as mai lua trei din astea decat un Panigale :))).

Editat de littlekriminal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bere fara alcool am gustat o singura data acum vreo 15 ani...cred, a fost prima si ultima oara cand am gustat. :D

Da, pai de asta zic, sunt convins ca alea mari trebuie sa fie racheta, sau V4 la fel, dar 899-le asta V2 era chiar lesinat. Avea cuplu in ture joase, apoi lesina intre 5000 si 8000, apoi iti dadea un sut in poponeata (cam cum se simte la R6 2008, dar mai puternic) si apoi iar lesina. Chiar si pe total, atunci cand tragea, tot mi s-a parut mai slab decat 675. Repet, doar la treaba asta, altfel la frane si pozitie era departe. Nici nu pot sa-mi explic cum naiba e atat de mica si cand iti pui mainile pe ghidoane zici ca esti pe un 1200 GS (exagerez, evident, doar de dragul comparatiei), chiar nu inteleg cum au reusit.


» Post actualizat in 01 Oct 2018 11:43

Ah, ca sa nu mai zic ca cel mai mult m-a impresionat faptul cum a venit ala si dupa 45 de secunde de conversatie mi-a dat cheile la Panigale-le lui tipla si nici nu stia cum ma cheama si mai aveam si berea in mana:))) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

Un an si vreo doua luni dupa achizitie, motoreta e inca blanet. Nu a cazut nimic de pe ea, din ea, ce sa vezi, surpriza!

Am fost prin Olanda, Belgia, Franta, UK destul de mult. In afara de ulei, filtru si cauciucuri n-a cerut nimic pana acum.

Merg in fiecare zi cu ea la munca si inca nu mi-a disparut ranjetu' ala de pe fata la fiecare accelerare.

De departe cea mai tare din clasa ei(dintre alea pe care le-am testat eu), iar cand zic asta ma refer ca bifeaza toate casutele.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Triumph scoate o Yamaha R1 2003 cu bord TFT si 25 cai in minus.

 

Noul Daytona se vrea un soi de Agusta, exclusivista, rara. Pacat ca inginerii Triumph au ramas in secolul trecut.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În linkul de mai jos, cateva poze și detalii tehnice:

https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-moto2-765-limited-edition/

 

@Gixu.: Nu știu cum va fi pe stradă, dar prețul anunțat o pune în aceeași ligă cu italienii - 15 765 de sterline. 😲

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam pe la 19000 de ieuro, da. Ma gandesc si eu ca daca nu l-or fi platit pe Capirossi, motoreta chiar nu e de lasat.
N-am mers pe Daytona mai nou decat al meu, ca sa fac diferenta, dar pentru o motoreta din 2006 se comporta extraordinar. Ma gandesc ca si daca l-au facut mai usor si mai manevrabil decat a fost in generatiile trecute, are frane si suspensii bune, mai arunci si un TC si un ABS, chiar ma gandesc ca e ceva aparte. Nu stiu acum vs. pret, dar motoreta sunt sigur ca e blanet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, lumea se ferește ca cica e prea exotica. 

Circula o vorba, patru cilindri sunt cu unul prea mult si doi cu unul prea putin. Am o 2009 luata de virgina si am avut un 2010, identice ca motor si cadru doar ca a doua a fost din start pregătita pentru circuit. 

Pentru mine ca si începător / hobby / track days motocicleta ideala. Agila, zvelta si simpatica. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu n-am inteles treaba asta cu motocicleta exotica la Triumph. Nu costa vreo avere, nu are nu stiu ce tehnologie nemaipomenita, se face in Eu(deocamdata :))) ). Ce naiba e atat de exotic? (evident, nu pentru tine e intrebarea)

In afara de franele slabe nu am ce sa-i reprosez, iar pentru o motoreta de 13 ani se comporta si arata exemplar.

Problema stiu ca e la mine/noi, ca Romania pe piata moto e inexistenta, la fel si cultura. In afara de cativa care stiu cat de cat cu ce sa mananca, suntem 0 barat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu mi s-au parut slabe franele, alea de fabrica, pentru circuit i-am schimbat doar placutele si eram greu la peste 100 kg uscat si gol. 

La ultima iteratie a modelului inteleg ca, cadrul e cel de pe moto2. Cu toti clopoțeii si zurgalaii de pe ea pare ca face banii, pentru cineva care vrea o jucarie pentru pista si nu vrea rachete de 1000. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Comparatia cea mai facila este data de caracteristicile motorului de trei cilindri, livrare lineara a puterii. E mai subtire in fara si mi se pare si mai usor de aplecat. Totodata nu m-a facut sa ma simt aiurea la 1.85 si peste 100 kg. Tot pentru circuit am luat-o (le-am luat si eu). 

Comparat cu oricare japoneze de 600, dezavantaj top power puțin mai jos in schimb motoare aproape indestructibile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...