Sari la conținut
dupre

frumoasa si devreme acasa

Postări Recomandate

Salut,

 

M-ar interesa un model care sa se descurce bine in oras si la drum lung fara pasager (max 4-500 km), de preferat in varianta cu ABS. E un fel de fata Morgana, tot caut de cateva saptamani si n-am gasit ceva care sa ma convinga pe deplin.

 

Singurele variante de pana acum ar fi:

- Suzuki Vstrom 650 - destul de masiv, greoi pentru oras cred

- Honda NC 700x/750x - pare un compromis rezonabi, insa ma da inapoi puterea redusa, ~ 50 cai

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Singurele variante de pana acum ar fi:

- Suzuki Vstrom 650 - destul de masiv, greoi pentru oras cred

- Honda NC 700x/750x - pare un compromis rezonabi, insa ma da inapoi puterea redusa, ~ 50 cai

 

Eu zic ca-i tocmai invers. Mie mi s-a parut NC-ul ca fiind foarte greu doar miscandu-l putin in showroom. Baga un test cu amandoua ca sa-ti dai seama ce si cum.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In comparatie cu un ktm exc toate-s greoaie. Vezi si Yamaha TDM900.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

VersysX de 300. Fara pasager poti merge lejer legal pe autostrada, e suficient de usoara si manevrabila pentru oras, plus ca poti iesi cu ea pe off. Avand un EXC si presupunand ca nu sta degeaba clar ai suficienta experienta astfel incat sa te poti baga cu ea prin destule locuri unde multi s-ar gandi de 2-3 ori.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki SV650
Yamaha MT07
Kawasaki ER6N sau Ninja 650 (cum se numeste el acum).

 

Asta vorbind strict de moto noi...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am uitat ce era mai important, bugetul: in jur de 4-5000e as avea disponibil, ar trebui sa prind o oferta buna la sfarsitul sezonului.

 

In comparatie cu un ktm exc toate-s greoaie. Vezi si Yamaha TDM900.

E o idee, insa mi se pare un model un pic cam vechi.

 

 

VersysX de 300. Fara pasager poti merge lejer legal pe autostrada, e suficient de usoara si manevrabila pentru oras, plus ca poti iesi cu ea pe off. Avand un EXC si presupunand ca nu sta degeaba clar ai suficienta experienta astfel incat sa te poti baga cu ea prin destule locuri unde multi s-ar gandi de 2-3 ori.

Arata bine pe hartie, dar un pic cam gatuita ca putere pentru gustul meu.

 

Suzuki SV650
Yamaha MT07
Kawasaki ER6N sau Ninja 650 (cum se numeste el acum).

 

Asta vorbind strict de moto noi...

 

MT07 clar da, dar nu sunt sigur ca o sa fie mult mai confortabila ca nakedul actual la drum ceva mai lung si asfaltul din Romania in general. Momentan am un Yahama MT03 660 cc, 45 cp.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hornet si atat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa te uiti si la Versys 650 daca vrei doar oras si asfalt...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

MT07 clar da, dar nu sunt sigur ca o sa fie mult mai confortabila ca nakedul actual la drum ceva mai lung si asfaltul din Romania in general. Momentan am un Yahama MT03 660 cc, 45 cp.

Depinde pe unde vrei sa mergi.

Daca vrei asfalt, nu cred ca vei avea probleme cu nici una dintre cele enumerate de mine. Poti aborda si drumuri mai dificile, sa zicem, dar cu ceva mai multa atentie.

 

Un MT07 intr-adevar, nu e cu mult mai confortabil decat un MT03. Dar in lista de optionale ai o sa aftermarket care face diferenta. Plus ca mai castigi si ceva caluti in plus.

Dintre toate, eu as merge pe SV650. E o motocicleta destul de polivalenta, usurica, ok pentru plimbari si barait toata ziua prin oras.

 

Daca umbli la buget, cred ca poti aborda si un MT07 Tracer.

Editat de Metal Heart

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

onda NC nu e motocicleta, e o masina-scuter

 

mt07 tracer si asta basta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice V-strom 650. E mult mai manevrabil decat un naked de exemplu. Am unul din 2008 cu ABS, injectie. Se misca ft bine insa mie mi se pare un pic mic, ca si gabarit. Mi-ar tebui unul mai mare.

Cel mai bine te dai cu unul si iti faci propria parere :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tracer 700 e vis, din pacate n-am buget pentru asa ceva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

auzi și zici, ce fraza de cacao ! Lauzi o pocnitoare de motor pana la urma...

Eu as zice V-strom 650. E mult mai manevrabil decat un naked de exemplu. )

Editat de BMWs1000RR

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

MT07 clar da, dar nu sunt sigur ca o sa fie mult mai confortabila ca nakedul actual la drum ceva mai lung si asfaltul din Romania in general. Momentan am un Yahama MT03 660 cc, 45 cp.

Am facut in 2 zile 2300 km pe un MT07 cu bagaje pe loc pasager si pe rezervor fara probleme. Singura "problema" e ca la aproximativ 300 km trebuie sa realimentezi :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

NC750XD, eu recomand cutia automata, in oras este inegalabila. Puterea e mica dar disponibila devreme (pe la 6000rpm) ca sa nu mai spun de cuplu care e maxim pe la 4000rpm pe cand la Versys este la 8000rpm din ce tin minte. Tot din aduceri aminte, cuplul la NC si Versys e identic sau putin mai mic la Kawa.

 

Din experienta personala, trage foarte bine de la turatii mici, nu trebuie sa o ambalezi sa fuga, nu e zgomotoasa, consuma decent (cam 380km cu un plin daca mergi extern sau aproximativ 300km pe oras) - eu am media 3.7l/100km in oras plus drumuri lunare la Bucuresti. Portbagajul in care incape o casca flip-up, sau alte prostii deci nu ai nevoie de topcase decat daca pleci la drumuri mai lungi.

 

Nu este motoreta de alergat, de rupt gura targului sau umezit fetele de la terase, e decenta si isi face treaba fara probleme :)

 

Intreaba la MotorTeam daca nu au la test, macar de curiozitate.

Editat de TheHuskyCrobats

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut in 2 zile 2300 km pe un MT07 cu bagaje pe loc pasager si pe rezervor fara probleme. Singura "problema" e ca la aproximativ 300 km trebuie sa realimentezi :)

 

Nu ma asteptam sa mearga asa bine. De curiozitate, ce drum ai facut?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Anglia - Franta - Belgia - Germania - Austria - Ungaria - Romania

 

Consum mediu 4.6 L / 100 Km - regim de autostrada cam constant la 120 - 130

Editat de CreB0

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un amic care s-a dus si a facut Alpii cu un GSXR 600 K5. Dar asta nu inseamna ca motocicleta aia e de touring :)

La MT07 daca nu ii schimbi saua cu una aftermarket sau din lista lor de optionale, iti rupi kuru' imediat. Nu inteleg de ce le-au facut asa de scanduri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi place 07-le, dar nu e un allrounder adevarat. Pana la urma cred ca inclin spre V-strom generatia a 2-a, adica asta:

https://www.bikez.com/pictures/large.php?image=https://bikez.com/pictures/suzuki/2012/34783_0_1_4_v-strom%20650%20abs_Image%20credits%20-%20Suzuki.jpg

 

Incerc sa dau si o tura mica, sa vad daca gasesc prin Bucuresti ceva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Honda NC 750 XA , o am de noua , in doaua luni am facut 7000 km , oras cu preponderenta dar si ture mai lungi gen Pitesti - Iasi . Spunea un coleg pe aici ca NC-ul nu este un motor si este o masina scuter , eu mai degraba as compara-o cu un SUV , ai o pozitie inalta de condus , vezi mult peste masinile din fata ta . Singura problema pentru mine este pozitia seii , ceva cam inalta , la semafor stau cam pe varfuri daca vreau sa tin ambele picioare jos .

In rest numai de bine , consumul ultra decent , confirm si eu ce spunea un alt detinator de NC , la 330 de km alimentez 10 - 11 litri , rezervorul are 14 litri deci mai ramane destul si pt rezerva .

Eu personal ma descurc excelent cu motorul in oras , poate nu este motorul ideal ca sa te strecori printre masini dar nici nu stai blocat in trafic , cu putina dexteritate reusesti sa incapi pana la semafor .

Am fost la revizia de 6000 la motorteam , erau muti motorist care aveau planificat test-drive cu NC-ul , aveau numai varianta automata pentru test , cam toti veneau de la test-drive cu zambetul pe buze , presupun ca era de bine .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Honda NC 750 XA , o am de noua , in doaua luni am facut 7000 km , oras cu preponderenta dar si ture mai lungi gen Pitesti - Iasi . Spunea un coleg pe aici ca NC-ul nu este un motor si este o masina scuter , eu mai degraba as compara-o cu un SUV , ai o pozitie inalta de condus , vezi mult peste masinile din fata ta . Singura problema pentru mine este pozitia seii , ceva cam inalta , la semafor stau cam pe varfuri daca vreau sa tin ambele picioare jos .

In rest numai de bine , consumul ultra decent , confirm si eu ce spunea un alt detinator de NC , la 330 de km alimentez 10 - 11 litri , rezervorul are 14 litri deci mai ramane destul si pt rezerva .

Eu personal ma descurc excelent cu motorul in oras , poate nu este motorul ideal ca sa te strecori printre masini dar nici nu stai blocat in trafic , cu putina dexteritate reusesti sa incapi pana la semafor .

Am fost la revizia de 6000 la motorteam , erau muti motorist care aveau planificat test-drive cu NC-ul , aveau numai varianta automata pentru test , cam toti veneau de la test-drive cu zambetul pe buze , presupun ca era de bine .

Chiar am trecut adineauri pe la Motorteam, o sa fac și eu un test imediat ce este disponibil motorul. Din ce-am văzut arata bine, ajung cu picioarele bine jos, dar parca e ceva mai greoi decât ma așteptam.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar am trecut adineauri pe la Motorteam, o sa fac și eu un test imediat ce este disponibil motorul. Din ce-am văzut arata bine, ajung cu picioarele bine jos, dar parca e ceva mai greoi decât ma așteptam.

 

Asta cu „ceva mai greoi” este relativ, când mi-am luat bizoanca bavareză mi se părea ditai măgăoaia...cam o săptămână . Am făcut după vreo două săptămâni o tură cu Transalpul...jur că-mi părea bicicletă și încă de aia super ușoară.

 

Practic orice motor în mișcare este ușor de manevrat, pe loc ai nevoie doar de vârful piciorului drept pentru a-l ține în echilibru.

 

Ia-ți motorul spre care te trage inima, crede-mă, până la urmă ăsta-i criteriul suprem de alegere, cu greutate lui te vei acomoda rapid. :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×