Sari la conținut

Accident petrache poenaru 13 iunie 2018


riderontornadoes
 Share

Postări Recomandate

Ce vreau eu sa zic ca singurul lucru care ne diferentiaza de natiile civilizate e infrastructura si nivelul de deterenta introdus de cuantumul amenzilor.

Faptul ca lumea face miting de "sensibilizare" si conducere prudenta nu rezolva nimic, statistic distributia talentului in ale soferiei e aceiasi.

 

Ca o poveste personala, am plecat dimineata (nu asta, alta) din Budapesta spre Bucuresti, totul bine si frumos, relaxant pana la Sibiu.

Cand am ajuns la Pitesti, dupa ce am parcurs bucatile alea de drum prin padure doua sentimente ma incercau.

 

Scos dintii lu Ponta cu o bata pentru restul autostrazii

MOARTE CONSERVARILOR (mai ales tiristilor)

 

Mie imi vine greu sa cred ca astea nu sunt sentimente care ne incearca pe toti.

 

Din cauza dinamicii traficului si a infrastructurii, in tarisoara noastra, se ajunge la frustrari si implicit la mutarea atentiei in alte parti

(asta e valabil la cautat locuri de parcare, incadrare, bagatul prin cozi, iesitul din cozi, iesitul din curte, etc...)

Practic sunt prea multe masini pentru infrastructura existenta.

 

Din punctul meu, asta se rezolva intr-un singur fel, infrastructura si amenzi/pedepse mai mari, nu o sa elimini complet, dar daca elimini statistic macar jumate, ai rezolvat multe lucruri.

Bea omule o cana cu apa rece.

 

Asadar toti conservarii si TIR-istii aruncati in garla ... Ce ai cu toata lumea?

 

Nu stiu cum ai mers tu linistit si relaxat de la Margina si pina la Ilia, dar ti-a casunat pe Valea Oltului si Dealul Negru.

Si de ce sa ii scoti doar lui Ponta dintii? Se tot promite amarata de autostrada de la Pitesti la Sibiu de 18 ani, de cand a venit Renault la Mioveni. Nu o sa iti vina sa crezi cati s-au perindat in acest timp pe la Ministerul Transporturilor : 21 (doua zeci si unul) de ministrii. Adica cam unul la zece luni. De toate culorile si orientarile politice.

 

Ceea ce ne diferentiaza de natiile civilizate este, ce sa vezi, chiar civilizatia. Desigur impusa pe la vestici cu mare duritate de acuma sute de ani si tinuta astazi in viata cu amenzi sau alte parghii mai elegante (gen prime de asigurare mari in functie de cate nebunii ai facut)

 

Asa este ca infrastructura este depasita de numarul de masini. Dar ce legatura infrastructura cu a fi civilizat si sa stai la o coada, nu sa te strecori tu pe banda de urgenta pina in fata (vezi cum se procedeaza dupa amiaza la intrarea in Bucuresti de pe A1) sau sa fi baiat destept si sa mergi pe sina de tramvai sau pe contrasens pina in fata la semafor?

 

Da, Militia este ca si lipsa, da amenzi doar daca este tema de la superiori.

 

@cuki: nu mai astepta cele 2-3 picaturi si nu mai pierde vremea pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 383
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

daca intrebi ce legatura are infrastructura cu civilizatia si ai peste 20-25 de ani, nu-i a' buna.

daca un om creste in puf si altul in ghimpi, nu poti avea pretentia sa reactioneze la fel in aceleasi conditii date. unul din ei va fi mai nelinistit, nerabdator, frustrat, etc.si va reflecta asta in comportament. mai ales cand are si oportunitatea sa se uite peste gard si sa vada ca altii au ce au doar pt ca s-au nascut in alta parte.

 

infrastructura atrage civilizatia, nu invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

in dinamica unui accident ,toate amanuntele au mare importanta. Nu facem referire la cazul de fata, dar o anvelopa ok poate sa faca diferenta intre deces si ranire...parerea mea

Adevarul e ca si are un procentaj mare frana de spate intr o franare de urgenta, ba cat de aiurea puteti sa vorbiti unii. Daca avea anvelopa spate buna scapa zici tu, dar daca soferul ala se uita o secunda peste umar sa vada ca vine unul, nu scapa motociclistul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi i-am vazut motorul in curte la Udristei. Motocicleta aia nu avea viteza mare, a intrat omul cu capul direct in lateralul masinii si probabil mobra peste el. Daca putem face ceva pentru familie, va rog lasati niste date de contact sau un cont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smiorcaiala pe forum, RIP-uri si proteste...da ceva instinct de autoconservare?Ceva experienta dobandita in locuri sigure?Ceva mai putina 'blana' prin oras?E penibil cum la fiecare nefericit din asta se isterizeaza lumea 2-3 pagini, apoi liniste...next?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca si are un procentaj mare frana de spate intr o franare de urgenta, ba cat de aiurea puteti sa vorbiti unii. Daca avea anvelopa spate buna scapa zici tu, dar daca soferul ala se uita o secunda peste umar sa vada ca vine unul, nu scapa motociclistul?

Pai tu cu spatele franezi de urgenta? Eu unul am fost invatat sa franez de urgenta in felul urmator: se apasa ambreiajul, blochez roata spate si fata o strang ca pe o lamaie. In felul asta totul depinde de guma fata, spatele contribuie foarte putin la franare!

Din filmare, mie imi pare distanta de franare destul mare... dar nu cunosc si nu pot aprecia viteza de la care a inceput franarea.

 

Pe mine accidentul asta ma inspaimanta. Condoleante familiei si Dumnezeu sa il odihneasca pe rider.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare rusinos din partea ,,comunitatii motociclism.ro'', sa puneti la zid un om caruia nu-i ajungeti nici la degetul mic. Acel om (paramedic SMURD) merita macar respectul pentru ceea ce a fost si a facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu cu spatele franezi de urgenta? Eu unul am fost invatat sa franez de urgenta in felul urmator: se apasa ambreiajul, blochez roata spate si fata o strang ca pe o lamaie. In felul asta totul depinde de guma fata, spatele contribuie foarte putin la franare!

Din filmare, mie imi pare distanta de franare destul mare... dar nu cunosc si nu pot aprecia viteza de la care a inceput franarea.

 

Pe mine accidentul asta ma inspaimanta. Condoleante familiei si Dumnezeu sa il odihneasca pe rider.

Era o doza de ironie la cele spuse de colegul de mai sus... ca avea anevlopa spate dusa si mi se pare un comentariu total lipsit de sens.

Dumnezeu sa il odihneasa. Condoleante familiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o teorie :daca tot comiti o contraventie macar fa-o "legal". Punea naibii semnalul stanga , casca ochii sau arunca un cap pe geam , si putea sa intoarca si de 10 ori.Cand le faci la repezeala , nici timp de reactie nu mai ramane si nici spatiu.Un amarat de semnal ar fi clipit in doua locuri :in lampa si in ochii celui cu motorul.Dar cand nu-ti pasa de nimic , si nu gandesti ca atunci cand conduci ceva pe un drum public poti sa faci o nenorocire dintr-o greseala banala ,de ce naiba mai urci la volan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bea omule o cana cu apa rece.

 

Asadar toti conservarii si TIR-istii aruncati in garla ... Ce ai cu toata lumea?

Era doar o figura de stil pentru reprezentarea sentimentelor care te cuprind. (Ponta, in special, ca el taia panglici pe la nu stiu ce autostrada pe acolo, sunt si altii evident)

 

Evident nu am nimic cu nimeni personal, tiristi, masinisti, fiecare in treaba lui, ca si mine,

Dar mergi ca omu normal, lipsit de stres pe autostrada, si apoi ajungi intr-o mare de tiruri, masini, lucratori la drumuri, restrictii de circulatie si restul.

 

Adica, sa nu existe in momentul de fata o autostrada care sa te duca din Bucuresti macar intr-o alta capitala europeana e ca sa zic simplu, bizar.

 

Ceea ce ne diferentiaza de natiile civilizate este, ce sa vezi, chiar civilizatia. Desigur impusa pe la vestici cu mare duritate de acuma sute de ani si tinuta astazi in viata cu amenzi sau alte parghii mai elegante (gen prime de asigurare mari in functie de cate nebunii ai facut)

 

Asa este ca infrastructura este depasita de numarul de masini. Dar ce legatura infrastructura cu a fi civilizat si sa stai la o coada, nu sa te strecori tu pe banda de urgenta pina in fata (vezi cum se procedeaza dupa amiaza la intrarea in Bucuresti de pe A1) sau sa fi baiat destept si sa mergi pe sina de tramvai sau pe contrasens pina in fata la semafor?

Deci sa inteleg ca tu la o coada mare stationara si esti cu motoreta, nu te bagi? Sau stai in rand cu masinile?

Asta ti-au lasat strainii impresia, ca ei sunt civiliati si stau la coada?

Exista o posibilitate foarte mare ca la mersul pe 2 roti romanii sa fie in topul civilizatiei.

Editat de iocapa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiete, mergi si invata sa franezi...

Mergem impreuna sa imi arati cum se franeaza?

 

@Edi Cismas

 

Mi-am dat seama ulterior ca erai ironic...

 

PS. nu sunt motovlogger, nu rup oglinzi in trafic si nici nu tip la soferite...

Editat de Claudiu_Lucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, OK, soferul a gresit grav, nu are absolut nici o scuza. Dar cu instinctul de autoconservare al motociclistilor, cum ramine? Condus preventiv? Adica, stiu ca poate intoarce un auto brusc in fata mea si eu nu iau nici o masura minima de siguranta? Regula e sa te deplasezi cu viteza traficului din zona, poate un 10km/h in plus, ca sa ai un dram de sansa in cazul in care apare surpriza. Daca ai impresia ca esti intangibil, se intimpla ce s a vazut in filmul postat. Pina s-or schimba legile, pedepsele aplicate vinovatilor, or sa moara zeci de mii de visatori care si-au luat categoria A crezind ca fac o mare afacere.

 

 

Anvelope aderente? Alea sint pentru fraierii fricosi, nu pt motociclistii adevarati. Costa scump? Mai scumpe ca viata?

 

Stiu motociclist, Cartus care il stiti, i a virat Daewoo Cielo la spitalul G. Alexandrescu, omul a frinat controlat, a izbit masina si a sarit peste capota , a scapat doar cu vinatai. Daca ii alunecau anvelopele, cadea inainte de impact si se facea tocanita.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......... Pina s-or schimba legile, pedepsele aplicate vinovatilor, or sa moara zeci de mii de visatori.....

In vest de sunt mai disciplinati? de frica amenziilor...pentru ca acolo politia este prezenta si isi face treaba,

cam asta-i esenta :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transmit condoleantele mele familiei indurerate si membrilor clubului Black Helmets.

 

Cred ca toate discutiile sunt inutile. CUM, DE CE? DAR DACA? "MOARTE CONSERVARILOR" AVEA VITEZA . NU AVEA VITEZA ... si asa mai departe. E un sport si un hobby (FOARTE) periculos. Toti am luat cunostinta de aspectul asta atunci cand am semnat pe foaia de examen langa "ADMIS".

Depinde cat de atent esti... si poate si mai important... DEPINDE DE CAT NOROC AI. Nu e nimic nou sub soare... SE MOARE PE MOTOCICLETA... de cele mai multe ori NU DIN VINA MOTOCICLISTULUI.

 

Lasati omul sa se odihneasca... nu mai judecati atat de mult. Nu mai ajuta pe nimeni acum justificarile si motivele pentru care s-a stins un suflet. Sunteti de 1000 de ori mai castigati daca atunci cand va puneti casca pe cap va amintiti de situatia asta si va protejati mai bine de toate pericolele ce pot aparea pe 2 roti.

 

Nu vom educa maine cateva milioane de conducatori auto... si nici cateva sute de mii de motociclisti teribilisti. Protestele... campaniile anti-accidente ajuta... prea putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Sunteti de 1000 de ori mai castigati daca atunci cand va puneti casca pe cap va amintiti de situatia asta si va protejati mai bine de toate pericolele ce pot aparea pe 2 roti.

 

Nu vom educa maine cateva milioane de conducatori auto... si nici cateva sute de mii de motociclisti teribilisti. Protestele... campaniile anti-accidente ajuta... prea putin.

Cam asta-i esenta la accidentele grave. Problema e ca ele sint uitate foarte repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, OK, soferul a gresit grav, nu are absolut nici o scuza. Dar cu instinctul de autoconservare al motociclistilor, cum ramine? Condus preventiv? Adica, stiu ca poate intoarce un auto brusc in fata mea si eu nu iau nici o masura minima de siguranta? Regula e sa te deplasezi cu viteza traficului din zona, poate un 10km/h in plus, ca sa ai un dram de sansa in cazul in care apare surpriza.

 

De acord, de acord. Insa situatia ASTA a fost scarboasa.

 

Mergi in spatele masinii cu viteza traficului, ala schimba banda dreapta, tu ii dai gaz sa depasesti, si ala iti vine-n fata. Daca se leaga astrele cum nu trebuie, nici n-apuca sa se comprime suspensiile tale la franare.

 

Imi place sa cred despre mine ca sunt paranoic pe motocicleta, si impart la mine-n cap soferii in doua categorii: aia care nu ma vad si aia care vor sa ma omoare. Insa in cazul asta, estimez ca era cam o sansa din doua sa ma infig in masina.

 

Asta plecand de la ideea ca dinamica accidentului e cea presupusa - filmul ala nu arata. Daca a fost in partea cealalta - mobrist care franeaza in 50 m de la 180 la 80, e cu totul alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va invat o smecherie (un lucrul evident pentru unii mai priceputi). In momentul in care vedeti o masina in fata voastra ca franzeaza si se da usor spre dreapta, mai ales fara semnal, ciuliti toate simturile pentru ca e foarte probabil sa intoarca spre stanga. Nu se poate intoarce in viteza ca se rastoarna, deci franarea fara motiv si chiar miscarea un pic spre dreapta trebuie sa fie pentru voi un semnal de alarma! Franati preventiv sa vedeti ce se intampla, nu continuati cu mana in gaz cu dublul vitezei traficului.

 

Asta daca vreti sa intelegeti.

 

Pacat...Dumnezeu sa-l odihneasca!

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfintilor care stiu ei cum se merge in oras, asta daca se merge in oras: asta nu e genul de accident cauzat de bravada, vi se putea intampla si voua sa fiti pe b2, sa vedeti cum masina din fata incetineste si se retrage pe b1, sa accelerati putin apoi sa va treziti cu boul la 1m in fata cu masina de-a latul si sa mai aveti 0.3 sec pt a face ceva...adica nimic.

 

tare frumos ar fi sa existe un buton cum e cel de eject la avioanele de vanatoare, care sa transforme brusc motocicleta in tir. n-ai vazut motocicleta? uite tirul.

 

nu stiu daca initiativa cu 10 august e la misto sau nu, dar a ne strange 1000 de motociclisti pe 10 august la un miting politic cu multa lume anuntata, va insemna mai putina vizibilitate decat daca ne-am strange 3 motociclisti intr-o zi normala si am sta in fata la guvern sau la udriste.

 

alta chestie: tot apar cre(s)tini resemnati care mereu cand se discuta despre un accident vin cu concluzii vechi despre cum stau lucrurile si cand e de iesit si cand nu si stiu ei cam cum merge orice pe lumea asta. voi sunteti genul care pleaca capul si lasa lucrurile sa se intample si ajung la concluzia ca singura solutie e sa te feresti.

 

daca subiectul ar fi altul, ati fi la fel? daca s-ar discuta despre cum e periculos sa iesi seara pe anumite strazi ca sunt borfasi care iti dau palme, te scuipa si te fac de bani, voi ati incepe cu tehnici de bagat coada intre picioare si evitat zonele si zis "da boss, scuipa-ma, ca macar asa ajung acasa intreg", in loc sa va framantati si sa dezbateti ce si cum s-ar putea face pentru schimbare!

 

stiu ca sunt multe accidente postate pe forum in care si motociclistul are o parte de vina, dar asta nu e unul din ele.

Am fost duminica la protest cu motorul, am parcat si m-am bagat in marea de lume cu echipamentul pe mine si cu casca in mana. Am trecut pe langa parcarea/parculetul ala de langa Mega de la Victoriei si baietii stateau la samanta si suculet, m-au vazut ce fac si unde ma duc, nicio reactie. Pe ei vrei sa-i aduci la proteste?

 

Ma scuzati, m-am bagat ca musca in poponeata calului, condoleante familiei si prietenilor.

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intrebi ce legatura are infrastructura cu civilizatia si ai peste 20-25 de ani, nu-i a' buna.

daca un om creste in puf si altul in ghimpi, nu poti avea pretentia sa reactioneze la fel in aceleasi conditii date. unul din ei va fi mai nelinistit, nerabdator, frustrat, etc.si va reflecta asta in comportament. mai ales cand are si oportunitatea sa se uite peste gard si sa vada ca altii au ce au doar pt ca s-au nascut in alta parte.

 

infrastructura atrage civilizatia, nu invers.

Parerea ta. Eu zic ca este pe dos: civilizatia determina aparitia autostrazilor.

Din acest motiv nu o sa vezi prea curand autostrazi in RO. Asa am inteles eu treaba la +50 de ani.

Altii nu au ceea ce au pentru ca s-au nascut acolo, le au pentru ca parintii si bunicii etc nu au stat sa frece menta ci le-au construit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va invat o smecherie (un lucrul evident pentru unii mai priceputi). In momentul in care vedeti o masina in fata voastra ca franzeaza si se da usor spre dreapta, mai ales fara semnal, ciuliti toate simturile pentru ca e foarte probabil sa intoarca spre stanga. Nu se poate intoarce in viteza ca se rastoarna, deci franarea fara motiv si chiar miscarea un pic spre dreapta trebuie sa fie pentru voi un semnal de alarma! Franati preventiv sa vedeti ce se intampla,

...și, în general, fiți cu ochii pe roata față nu pe tot vehiculul. Mișcarea, de orice fel, a roții față anticipează mișcarea mașinii, motocicletei, autobuzului...

Editat de vane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

 

Astazi am fost pana acolo sa vad daca cei din zona respectiva au voie sa faca stanga cand ies, pentru ca m-am gandit ca o fi doar indicator pentru obligatoriu dreapta dar au "uitat" sa modifice linia discontinua, ca sa nu mai zic ca la iesirea din sema langa banca transilvania sunt stalpi, la restul iesirilor de ce nu exista asa ceva?(Fix aceeasi problema o am si la mine in zona, Jean Steriadi cu Th. Pallady, exista indicator cu obligatoriu dreapta si sunt foarte multi care fac stanga, era sa o patesc si eu acolo, desi in acea zona exista o camera video 360 pusa pe un bloc, este degeaba!)

De ce au voie sa faca stanga la iesirile aceastea doua? (vezi poze)

De ce nu exista un sens giratoriu intre aceste 2 intrari? pentru ar avea loc sa faca, mai ales pe ca e 1 sens sunt 3 benzi(din care una e parcare)si pe celalalt sunt 2.

Cat timp m-am invartit in dimineata asta pe acolo au intors peste 5 autovehicule in acelasi loc, in aceeasi metoda, BRUSC!

Stiam ca intr-un timp statea rutiera prin zona, fix pentru intorsul asta si pentru viteza, nu am mai vazut asta.

 

Il cunosteam pe tip,

Condoleante!

post-71613-0-72302400-1529041606_thumb.jpg

post-71613-0-08900400-1529041613_thumb.jpg

post-71613-0-39001400-1529041618_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce au voie sa faca stanga la iesirile aceastea doua? (vezi poze)

Ca sa ajunga acasa fara sa ocoleasca jumatate de sector.

 

 

De ce nu exista un sens giratoriu intre aceste 2 intrari? pentru ar avea loc sa faca, mai ales pe ca e 1 sens sunt 3 benzi(din care una e parcare)si pe celalalt sunt 2.

 

Poti face o petitie la IGPR, sectia rutiera, si / sau la administratia strazilor din cadrul primariei generale. ceva pe ideea "avand in vedere accidentele din zona si frecventele intoarceri cu risc de accident, precum si existenta unui spatiu suficient pentru instalarea unor sensuri giratorii, ... etc". Doar ca eu nu prea am vazut giratorii pentru intersectii din astea simple, in T. Oricum, daca te apuci de o petitie in scris, cu semnaturi, o ai si pe a mea. Fa eventual un event / topic / ceva pe forum si ne intalnim cu totii la Victoriei sau whatever si semnam

 

P.S. daca tot facea parte din black helmets, poate vede careva din club ideea asta si organizeaza strangerea de semnaturi si de la membrii clubului.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nevoie de sensuri giroatorii si alte nebunii. Ar fi suficient ca drumul sa fie cu sens unic, asa cum este de la podul Basarab spre Unirii. Investitii aproape zero. E nevoie doar de niste indicatoare de sens unic si interzis.

 

@Xael Si nu o sa ai de ocolit tot sectorul. In loc sa o faci stanga din Sema, o iei frumos la dreapta, intorci pe sub pod, apoi vii pe partea cealalta pe langa caminele studentesti si iesi la Crangasi.

Dar stiu, prea complicat pentru poporul roman, care de ce sa piarda el 3-4 minute cu aceasta manevra? Mai bine mai mierleste ocazional cate un motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce zici tu este un ocol imens, ca timp, mai ales in aglomeratie; daca faci stanga din SEMA park cu simt de raspundere nu e o problema, nu mierlesti niciun motociclist

eroul nostru cu numere rosii nu a facut stanga din SEMA park, a facut o intoarcere; nu se poate umple orasul de sensuri unice doar pentru a evita intoarcerile in U

 

P.S. uita-te cum sunt legate cu strada doua malluri: park lake si mega mall; din ambele iesi cum zici tu, si ocolesti pana la dracu in praznic apoi stai sa faci stanga ca sa ajungi pe partea opusa a scuarului (a Dambovitei, in acest caz); niste strazi si intersectii care inainte erau decente acum sunt sufocate de aia care ies la dreapta ca nu au de ales

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...