Sari la conținut

Accident petrache poenaru 13 iunie 2018


riderontornadoes
 Share

Postări Recomandate

Nu este nevoie de sensuri giroatorii si alte nebunii. Ar fi suficient ca drumul sa fie cu sens unic, asa cum este de la podul Basarab spre Unirii. Investitii aproape zero. E nevoie doar de niste indicatoare de sens unic si interzis.

 

@Xael Si nu o sa ai de ocolit tot sectorul. In loc sa o faci stanga din Sema, o iei frumos la dreapta, intorci pe sub pod, apoi vii pe partea cealalta pe langa caminele studentesti si iesi la Crangasi.

Dar stiu, prea complicat pentru poporul roman, care de ce sa piarda el 3-4 minute cu aceasta manevra? Mai bine mai mierleste ocazional cate un motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 405
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ce zici tu este un ocol imens, ca timp, mai ales in aglomeratie; daca faci stanga din SEMA park cu simt de raspundere nu e o problema, nu mierlesti niciun motociclist

eroul nostru cu numere rosii nu a facut stanga din SEMA park, a facut o intoarcere; nu se poate umple orasul de sensuri unice doar pentru a evita intoarcerile in U

 

P.S. uita-te cum sunt legate cu strada doua malluri: park lake si mega mall; din ambele iesi cum zici tu, si ocolesti pana la dracu in praznic apoi stai sa faci stanga ca sa ajungi pe partea opusa a scuarului (a Dambovitei, in acest caz); niste strazi si intersectii care inainte erau decente acum sunt sufocate de aia care ies la dreapta ca nu au de ales

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sensuri unice si borduri mari de beton, altfel bizonii sunt de nestavilit. Politia oricum nu exista.

Cine draq a mai vz atatea centre comerciale in mijlocul orasului?!?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vedem cum va fi zona dupa ce se termina podul la Ciurel.

Cum drumul e acuma, garanteaza anual cateva accidente mortale, si cu masini, si cu motociclete.

 

Si ar fi bine si inca un drum de legatura intre iuliu maniu si spaliul pe bucata asta intre vasile milea si virtutii. Prin sema si sau poli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petitiile se pot trimite la https://b.politiaromana.ro/ro/petitii-online, teoretic ar trebui sa o trimita ei mai departe catre administratorul drumului. Am trimis una deja, am cerut ori sens unic (cum e pe restul splaiului), ori giratorii. Apropo, pentru ca o petitie sa fie valida dpdv legal, trebuie completate toate campurile: nume complet, cnp, adresa si telefon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petitiile se pot trimite la https://b.politiaromana.ro/ro/petitii-online, teoretic ar trebui sa o trimita ei mai departe catre administratorul drumului. Am trimis una deja, am cerut ori sens unic (cum e pe restul splaiului), ori giratorii. Apropo, pentru ca o petitie sa fie valida dpdv legal, trebuie completate toate campurile: nume complet, cnp, adresa si telefon.

de acord. dar una individuala (sau 10 individuale) are alta greutate decat una semnata de 100 de motociclisti, si cu ceva lobby de la un club moto mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce zici tu este un ocol imens, ca timp, mai ales in aglomeratie; daca faci stanga din SEMA park cu simt de raspundere nu e o problema, nu mierlesti niciun motociclist

eroul nostru cu numere rosii nu a facut stanga din SEMA park, a facut o intoarcere; nu se poate umple orasul de sensuri unice doar pentru a evita intoarcerile in U

 

P.S. uita-te cum sunt legate cu strada doua malluri: park lake si mega mall; din ambele iesi cum zici tu, si ocolesti pana la dracu in praznic apoi stai sa faci stanga ca sa ajungi pe partea opusa a scuarului (a Dambovitei, in acest caz); niste strazi si intersectii care inainte erau decente acum sunt sufocate de aia care ies la dreapta ca nu au de ales

Ocol imens. Bai nene, suntem un popor cu un izvor nesecat de scuze. Ce este mai important sa reducem cauzele accidentelor si sa mai salvam cateva vieti sau sa nu ocolim 5 minute?

 

Mergi la Viena, caci acolo cunosc desi cred ca si in alte capitale este la fel, si mergi pe ceea ce se numeste Linke Wienzeile pe o parte, si pe parte ailalta Rechte Wienzeile/Schönbrunnerstraße. Este exact cazul Splaiul Indenpendentei. Si ne place de nu mai putem la Viena, Paris, Budapest etc. Ce elegant, ce civilizatie, iar aici in batatura facem urticarie daca dam un ocol de 5 minute.

 

Mergi in Budapesta sa vezi ca nu ai voie sa faci stanga in nici o intersectie de pe bulevarde. Trebuie inainte de intersectie sa faci dreapta pe o strada cu sens unic, apoi stanga si iar stanga si iesi intr-o strada care iti permite sa tai bulevardul. Si nimeni nu se plange de ocol. Si nici nu sunt ziduri din beton sau santuri de apa cu crocodili. Dar daca te-a prins Rendörseg ca faci prostii nu merge cu ''salut Sefu', e copilul racit si ma grabeam acasa cu medicamentele acasa''

 

In Romania nu exista simt de raspundere. Stau marturie toate RIP-urile de pe aici, crucile de pa marginile soselelor si tot asa.

 

Si trebuie sa te dezamagesc dar sensurile unice reprezinta solutia fluidizarii circulatiei intr-un oras balamuc. In occidentul civilizat aproape toate strazile din oras sunt cu sens unic.

 

Doar ca in Bucuresti, asta apropo de simtul de raspundere invocat de tine, desi sunt si aici destule strazi cu sens unic care au rezolvat din blocaje, boul/vita tot pe sens interzis intra ca el locuieste 30 m mai in fata si doar nu o sa ocoleasca 100-200 m. Si apoi la plecare evident ca tot pe sens interzis, ca doar nu o sa intoarca masina, ca se grabeste.

 

@John17: cand apare militia, de ex mai sta pe cate un sens interzis, sa vezi nene scandal din partea bizonilor ca milita e de cacao, in loc de preventie sta la panda sa il amendeze pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silverarrow: ceva ma face sa cred ca in Viena sunt altfel legaturile de trecut de pe un sens pe altul; fa, te rog, un drum cu masina la sema park si fa traseul din poza la ora de varf. zi-mi si mie cat ti-a luat. eventual comparativ cu timpul pe care il scoti cu viraj la stanga din curtea sema.

 

post-93642-0-27030800-1529055166_thumb.jpg


» Post actualizat in 15 Jun 2018 09:36

nu zic ca nu ar fi o solutie si sensul unic; dar sa fie traversari dese, rezonabile, legaturi ok cu strazile din jur; pana atunci, se rezolva mai simplu trantind un giratoriu; se poate face si doar din vopsea si balize de plastic, nu costa prea mult, nu deranjeaza pe nimeni prin prelungirea exagerata a timpilor de tranzit din punctul A in punctul B


» Post actualizat in 15 Jun 2018 09:44

P.S. giratoriile mai au si rolul de a domoli rachetele pe doua (sau patru) roti care ii dau blana pe drumul respectiv; zic asta la modul general, nu legat de colegul din acest accident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silverarrow: ceva ma face sa cred ca in Viena sunt altfel legaturile de trecut de pe un sens pe altul; fa, te rog, un drum cu masina la sema park si fa traseul din poza la ora de varf. zi-mi si mie cat ti-a luat. eventual comparativ cu timpul pe care il scoti cu viraj la stanga din curtea sema.

 

attachicon.giftraseu.jpg

Stiu cat se face.

Dar te mai intreb inca o data: ce primeaza viata unuor omeni sau 5 minute pierdute? Doar esti medic ce draqu.

Treaba este apoi a primariei sa faca drum direct de pe Splai in Virtutii. Doar ca ei au aceeasi lene ca si restul populimii, populimea sa ocoleasca iar ei sa se apuce de gandit si de muncit, mai ales cand sunt alte ''prioritati'' aducatoare de %.

 

Uite si un exemplu de la necivilizatii de austrieci:

 

https://www.google.com/maps/dir/48.1931076,16.3549897/48.1928104,16.3540191/@48.1947325,16.3553974,16.78z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Pleci de la un dealer Jeep si in loc sa faci 20 de secunde faci 3 mintute, asta cand nu este balamuc. Viteza medie: 28 Km/h. Nici macar nu este mult mai iute ca la Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sus la statia de metrou\pod poti faci dreapta apoi iar dreapta si revii pe acelasi drum

uitati utilitatea sensurilor giratorii

 

ma asteptam sa se ia o masura la fata locului daca tocmai a murit un om acolo...cultura noastra nu e una preventiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@silver arrow: eu consider in continuare ca un giratoriu ajuta mai mult decat transformarea in sens unic; din toate punctele de vedere, inclusiv salvat de vieti

la giratorii se poate asorta un parapet de beton sau de plastic intre sensuri (de la un giratoriu la altul), pt nesimtitii care nu mai vor sa mearga 50 metri si trebuie sa intoarca altundeva desi au primit optiuni rezonabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de sensurile giratorii... Si la noi s-au gandit la fel, sa faca un sens giratoriu in mijlocul liniei drepte, unul din motive sa nu mai intorci pe linia continua sa intri la Petrom.

 

Ce zici, intra lumea la Petrom peste linia continua?

 

Iti spun eu: intra la greu!!! Ii doare fix la patina ca este un sens la 100m in fata lor.

 

Este vorba de zona aceasta: https://www.google.com/maps/@45.8574885,22.9463784,3a,75y,264.85h,88.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1o-vdH7Cq1lALsaepdEbSQ!2e0!7i13312!8i6656

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de sensurile giratorii... Si la noi s-au gandit la fel, sa faca un sens giratoriu in mijlocul liniei drepte, unul din motive sa nu mai intorci pe linia continua sa intri la Petrom.

 

Ce zici, intra lumea la Petrom peste linia continua?

 

Iti spun eu: intra la greu!!! Ii doare fix la patina ca este un sens la 100m in fata lor.

 

Este vorba de zona aceasta: https://www.google.com/maps/@45.8574885,22.9463784,3a,75y,264.85h,88.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1o-vdH7Cq1lALsaepdEbSQ!2e0!7i13312!8i6656

de asta se mai pun si parapeti pe langa sens, pt civilizarea cu forta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de sensurile giratorii... Si la noi s-au gandit la fel, sa faca un sens giratoriu in mijlocul liniei drepte, unul din motive sa nu mai intorci pe linia continua sa intri la Petrom.

 

Ce zici, intra lumea la Petrom peste linia continua?

 

Iti spun eu: intra la greu!!! Ii doare fix la patina ca este un sens la 100m in fata lor.

 

Este vorba de zona aceasta: https://www.google.com/maps/@45.8574885,22.9463784,3a,75y,264.85h,88.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1o-vdH7Cq1lALsaepdEbSQ!2e0!7i13312!8i6656

Pai vezi tu, aici este problema: sunt 400 m. PATRU SUTE!!! Iti dai seama, sa faca omul un ocol de 2-3 minute?

 

Giratoriul fara zid de beton si gard electrificat pentru pietoni in locul liniei continue este inutil. Cel putin in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, odihneasca-se in pace si condoleante familiei daca vor citi acest topic. Nimeni nu merita sa sfarseasca asa.

 

Am avut neplacerea sa trec pe acolo la scurt timp dupa ce venise politia si dirija traficul. Eu unul personal nu gasesc ce lectie sa invat din acest eveniment. Poate daca ar fi avut echipament complet, poate ar fi scapat...dar sunt prea multe necunoscute pentru a sti asta. Altfel, e un caz de ceasul rau/pisica neagra.

 

Nu cred ca motociclistul a avut viteza foarte mare (traficul e destul de dens la acea ora in zona, trecerea de pietoni e aglomerata, si daunele masinii nu sugereaza un impact la viteza foarte mare).

De asemenea, s-a emis o ipoteza cum ca soferul masinii nu l-a vazut deoarece...soare. Dat fiind ca eram cu conserva si nu aveam probleme de vizibilitate in spate datorita soarelui la acea ora, cred ca acest lucru este fals.

 

S-au mai afirmat o serie de lucruri despre acel drum si dat fiind ca il stiu pe din-afara (4 ani, zi de zi, cu 2 si 4 roti), as vrea sa fac urmatoarea observatie:

A intoarce pe sub pasajul Basarb in intervalul 5:30-7:00 PM e o treaba de 20 de minute minim datorita traficului extrem de aglomerat (mai ales cu lucrarile din fata fostului sediu al PMB si ce se aduna pe langa Emag). Cum pe bucata unde s-a produs accidentul, in majoritatea timpului ai vizibilitate foarte buna pe o distanta mare si cum exista multe locuri in care traficul poate fi intrerupt temporar (intersectia de la STS, trecerea de pietoni, intrarile unde este permisa manvera spre stanga), a iesi din SEMA si a face stanga acolo unde este permis este o manevra rezonabila fara giratorii si sensuri unice, daca faci manevra corect.

 

Am vazut, de asemenea, reactii de genul manifestiatii pentru amenzi si pedepse mai dure. Poate ca cei care cred ca aceasta e solutia ar putea sa vada daca ii ajuta initiativa legislativa cetateneasca (art 74 din constitutie). S-ar putea sa fie o solutie mai buna de a aduce in discutie aceasta problema decat a face manifestatii/marsuri.

 

Personal, nu cred in amenzi mai mari decat avem acum. Cred ca scopul amenzilor este de a educa si pedepsi greselile, nu de a distruge viata oamenilor (pentru multi, 2000 de lei amenda poate sa ii afecteze iremediabil).

Insa aceste amenzi nu se dau. In 13 ani de soferie nu am vazut politist sa dea amenda pentru nesemnalizarea manevrei, pentru neacordare de prioritate pietonilor, pentru intoarcere pe linie dubla continua, samd...

 

Si este frustrant cand politia sta in fiecare saptamana cu radarul dupa intersectia de la Grozavesti (zona cu asfalt ok-ish, vizibilitate perfecta si cu risc minim de accident (cel mult sa sari cu masina/motocicleta in Dambovita) si te gandesti ca daca in loc de asta ar fi stat nici 1km mai departe, in zona Sema, si ar fi amendat contraventiile de mai sus, poate ca nu ar fi existat topicul asta...

Editat de StefanSC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare rusinos din partea ,,comunitatii motociclism.ro'', sa puneti la zid un om caruia nu-i ajungeti nici la degetul mic.

Ce mari realizari stiintifice sau artistice a avut respectivul?

 

In afara faptului ca a murit ca un prost (dupa calculele mele avea viteza de 108,16 km/h, ziua, in oras foarte aglomerat), cum de altfel mor toti cei care merg cu viteza, dar 'isi asuma'... iresponsabilitatea.

Cand mergeti in oras cu viteze de 150 ziua si peste 200 noaptea trebuie sa va asteptati sa muriti repede: ceilalti nu va vad la timp. Pe bune, cine isi ia moto sa conduca regulamentar si preventiv ?!

 

Sunt unii care vor sa sa modifice strazile, sa scoata stalpii, morcovii, ca asa ar scapa vitezistii...

...sau vor sa faca protest moto... sa ceara ca ceilalti participanti la trafic sa respecte regulile, ca sa poata ei sa nu le respecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@StefanSC Ai dreptate in principiu. Doar ca ceea ce spui tu se aplica unor oameni normali carora le mai pasa si de altii. Ti se pare ca cei care au fost in Piata Victoriei sambata trecuta de au lasat tone de gunoaie la plecare ar fi genul de oameni cu grija pentru altii? Si din pacate astia sunt cei mai multi.

 

''Personal, nu cred in amenzi mai mari decat avem acum. Cred ca scopul amenzilor este de a educa si pedepsi greselile, nu de a distruge viata oamenilor (pentru multi, 2000 de lei amenda poate sa ii afecteze iremediabil).''

 

Cam cat de iremediabil crezi ca l-a afectat pe colegul nostru manevra neglijenta a soferului?

Si sa stau sa ii plang soferului de mila pentru ca ramane fara carnet X zile si primeste o amenda care il ''afecteaza iremediabil''?

 

Niciodata nu am inteles de ce sa protestam ca sunt amenzile prea mari. Care este problema? Daca iti trage 2.000 Lei ca ai intors peste linia continua foarte bine.

Voi plecati de la premisa ca veti incalca regulile de circulatie - taiat linii continue, trecut pe rosu, depasiri pe contrasens etc si atunci trebuiesc amenzi delicate?

Sau eventual cu cuantumuri pe intervale orare: daca este ora 3 dimineata si nu este nici draqu pe strada este mai putin ilegal sa intorci peste o linie continua decat in timpul zilei pe trafic aglomerat, asa ca amenda va fi mult mai mica.

 

@einstein1984 Adica militienii au gresit, au fost nemerinici sau au facut ce trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mari realizari stiintifice sau artistice a avut respectivul?

 

In afara faptului ca a murit ca un prost (dupa calculele mele avea viteza de 108,16 km/h, ziua, in oras foarte aglomerat), cum de altfel mor toti cei care merg cu viteza, dar 'isi asuma'... iresponsabilitatea.

Cand mergeti in oras cu viteze de 150 ziua si peste 200 noaptea trebuie sa va asteptati sa muriti repede: ceilalti nu va vad la timp. Pe bune, cine isi ia moto sa conduca regulamentar si preventiv ?!

 

Sunt unii care vor sa sa modifice strazile, sa scoata stalpii, morcovii, ca asa ar scapa vitezistii...

...sau vor sa faca protest moto... sa ceara ca ceilalti participanti la trafic sa respecte regulile, ca sa poata ei sa nu le respecte...

 

 

Asta e una din realizari:

http://ziaruldevalcea.ro/2012/02/29/fratii-nae-eroii-care-au-salvat-de/

 

cand o sa ai si tu una similara, cred ca vei putea cel mult vorbi legat de persoana lui. Nu mai spun de stilul in care o faci.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silver arrow, pai si faptul ca ne-am nascut intr-o tara in care inaintasii nostrii au frecat menta, nu tine de sansa? am ales noi in burtica unde sa scoatem capul?

 

romanii au construit cu sclavi infrastructura mai intai -drumuri, cetati, apeducte, etc... apoi cetatenii au zis wow si s-au civilizat din respect pentru avantajele uriase pe care le aducea infrastructura si dezvoltarea si intretinerea ei. nu a fost invers. nu au zis lenesii din forul roman "hai ca pun eu mana si mai duc niste bolovani". cam asta e sensul de mers al lucrurilor, doar ca "sclavii" din ziua de azi primesc ajutor de la stat si lucrurile stagneaza sau merg in jos...de aici si propunerea mea de mai sus.

sa vezi tu cum se faceau la km de autostrazi aproape gratis daca toti cei care omorau oameni in trafic erau trimisi cum erau altii trimisi la canal sau la casa poporului pe vremuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sillver arrow, au facut ce trebuia 2 zile din 3 ani.... acolo o masina cu camera de luat vederi dadea la amenzi de nu puteau sa le scrie....

Aici apare probelma reala a populatiei care locuieste pe aceste meleaguri. El sta cuminte pina dispare Militia si asta a fost tot.

Poate ca daca le luau carnetul 6 luni, sau il anulau altfel ar sta treaba si s-ar forma alte reflexe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuiesc amenzi mai mari, trebuie doar aplicata legea! Sa le tzatzaie cwrul ca vine motopulitistul si ii bate in geam daca e cu tel la ureche. Dar daca el trece pe rosu sub nasul lui garcea si ala ramane impasibil e normal sa se circule asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legea! Sa se aplice legea! Sa terminam cu turat motoare la 2 noaptea si blana orbitoare! Cu numere sub codita si anvelope plastic! Daca ai depasit viteza de 100 prin oras sa fii omorat cu pietre si tu si familia! Sa facem o initiativa astfel incat costumul moto sa fie obligatoriu! Sa facem o initiativa legislativa in care "lane share" sa aiba o definitie clara! Sa facem o initiativa legislativa privind zgomotul maxim pe care il poate produce un atelaj!

Le aplicam pe astea si garantat numarul accidentelor grave o sa scada!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...