Jump to content

Verificare cadru moto


Alex98
 Share

Recommended Posts

Salut,

 

Acum câteva zile am fost sa vizionez o motocicletă. Fiind la prima experiență de genul am mai citit pe internet câte ceva și am încercat sa o analizez eu cum pot. Problema e următoarea. Un prieten mi-a zis ca trebuie verificata distanta dintre ghidon și rezervor(cand virezi pe o parte sa fie aceeași distanta și pe cealaltă parte). Ok am făcut și această măsurătoarea pe o porțiune destul de înclinată pusă pe cric. Și a ieșit diferența de 1cm (jumătate de deget). Credeți că din cauza ca era pusa pe cric eventual înclinația? În rest motocicleta arata bine și din punctul meu de vedere nu are alte lucruri suspecte. Cadrul nevopsit dar carenele erau vopsite dar fără sa para indoituri sau ceva. Proprietarul a căzut la semafor dar ma gândesc ca poate a întrat în mașină din fața și s-a strâmbat puțin furca etc. Merita cumpărată? Știu ca am scris mult și va mulțumesc de pe acum dacă ați citit tot.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

.....................................

Buna!

Probabil motocicleta a fost cazuta. Ca urmare a acestui fapt ghidonul sau semighidonul de pe partea respectiva a fost indoit.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns.

 

La asta m-am gândit și eu. Dar pentru această diferență de 1cm pot sa fie probleme? Sunt începător și chiar nu as vrea sa am probleme după.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns.

 

La asta m-am gândit și eu. Dar pentru această diferență de 1cm pot sa fie probleme? Sunt începător și chiar nu as vrea sa am probleme după.

In mod clar sunt probleme. In oras si la viteze mici nu le simti prea tare, dar e mai bine sa schimbi ghidonul. Si daca tot am ajuns aici, asta e un motiv sa oferi mai putin pe ea...

 

Later edit: vezi si posturile lui @riderontornadoes si @luv.

Edited by Kagemusha
Link to comment
Share on other sites

Am mers ca pasager. În jur de vreo 70 80 la ora a luat mâinile de pe ghidon pentru 5 10 secunde. Nu a tras într o parte dar începător fiind mai mult ca sigur el putea sa o tina drept. Cert este ca nu a tras tare într-o parte.

 

Marți când și proprietarul e acasă mai merg încă o data sa o vad și am sa va ascult și am sa merg și la un mecanic. Dar aici alta problema poate se cunoaște și cu mecanicul. (Știu ca sunt puțin cam exagerat dar e vorba de destui bani și ma stresează și acest lucru)

Link to comment
Share on other sites

Cand e vorba de destui bani, nu te opresti la prima vizionata sau la cea dubioasa, cu cadru si carene vopsite. Mai cauta, mai vezi si ia o decizie fara sa te pripesti. Nu te gandi ca motoarele cazute se dau ca painea calda si nu mai gasesti...

Link to comment
Share on other sites

Este a 3 a motocicleta de acest tip vizionata. Cadrul nu este vopsit. Carenele sunt vopsite (nici nu ma aștept sa găsesc ceva nevopsit nelovit totuși sunt 12 ani de folosință). Marți mai merg eu încă o dată și sper sa găsesc și pana atunci pe cineva cu care sa merg. L-am găsit și pe Adinel dar nu cred ca ar pleca el o zi de acasă doar sa ma ajute pe mine. Am sa caut un service ok în Suceava. Mulțumesc încă o data momentan pentru păreri :).

Link to comment
Share on other sites

E nu gasesti, gasesti dar trebuie putintica rabdare. Acum depinde si despre cati bani vorbim. Poti arunca un ochi si pe piata externa, daca te incanta ceva, mai consideri 300 peste pretul de acolo si o ai in fata portii. Cu inca aproximativ 200, ai inmatriculat-o.

» Post actualizat in 23 Jun 2018 11:26

Euro...

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si pe piata de afara si tot cam pe acolo ajung sau cu o diferenta destul de mica. Si parca ma simt mult mai bine sa o vad eu si sa o cumpar. In Romania analizez de 2-3 luni si tot am cautat. Fiecarea avea destul de multe defecte. Asta mi s-a parut cel mai ok. Singurul dubiu a fost acesta cu distanta dintre ghidon si rezervor (pe stanga 3 degete, pe dreapta 2 degete jumate ) .

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

 

 

Acum câteva zile am fost sa vizionez o motocicletă. Fiind la prima experiență de genul am mai citit pe internet câte ceva și am încercat sa o analizez eu cum pot.

Si parca ma simt mult mai bine sa o vad eu si sa o cumpar.

 

Scuze ca insist, dar la cum pui problema nu pari ca te pricepi sa evaluezi o mobra. Lasa orgoliile deoparte si incearca sa faci ce trebuie facut.

- Daca o iei de aici cauta si mergi cu un mecanic.

- Daca o iei de afara sunt cel putin 2 baieti de incredere care se pricep sa se uite si sa ti-o cumpere de afara. Cum spunea un coleg mai sus, te costa cam 500 e in plus, dar ai garantia ca o sa iti cumpere un lucru bun.

Link to comment
Share on other sites

Caută mecanica! Mai bine ii dai lui 100-150 lei sau cat îți ia să meargă cu tine și să verifice motocicleta atât tehnic cat și estetic! Daca tu nu ai permis inca (deduc asta din faptul că ai mers că pasager) roagă mecanicul să facă o tura cu ea! Chiar daca a luat mâinile de pe ghidon poate a ținut-o din corp cat de cat dreapta! Nu merge pe încrederea vânzătorului pentru că o să aibă de suferit buzunarul tau! Baftă

Link to comment
Share on other sites

Unu amic a legat lotocicleta mai strans cand a transportat-o cu duba si a indoit ghidonul. Era vorba de un er6n. Nu trebuie cazatura sa indoi 1 cm un ghidon.

Link to comment
Share on other sites

Unu amic a legat lotocicleta mai strans cand a transportat-o cu duba si a indoit ghidonul. Era vorba de un er6n. Nu trebuie cazatura sa indoi 1 cm un ghidon.

Mulțumesc de răspuns. Iar după cum a procedat? A continuat sa meargă asa? Nu a fost nici o diferență?

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc de răspuns. Iar după cum a procedat? A continuat sa meargă asa? Nu a fost nici o diferență?

 

Parca a schimbat ghidonul

Link to comment
Share on other sites

salut, eu am er 6n. Spre partea dreapta ghidonul merge cu 1-2 cm mai mult si la mine ,insa asta e tot. In 8ooo de km nu am avut nici macar o remarca pe partea de ciclistica. Acum nu stiu cum se nimereste ca deja s-au adunat 3 er6 cu aceeasi problema:))

Edited by Klaus Cata
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare! Vin și eu cu o problema asemănătoare . Mi-am luat un motor căzut pr partea stânga problema e ca virează mai mult in partea stânga decât in partea dreapta . Nu cu mult dar vizibil cu ochiul liber . Iar direcție nu mi se pare precisa . Trage in ambele părți îmi împinge mâna spre rezervor . Ceva păreri ? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...