Sari la conținut
paularcher

Yamaha Virago pentru incepator, sau altceva?

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

E primul meu post aici, la naiba, nici nu am carnet de motor (doar categoria B si un scuter).

 

Imi doresc sa dau de A (in toamna cand fac 24 ani) si ma tenteaza motocicletele cruiser asa mai micute dar badass.

 

Imi place Virago 250 si 535, la 1000 nu m-as baga...

 

Deja am aruncat niste priviri peste ceva anunturi OLX de prin brasov. Aici e un Virago 250 foarte fain: https://www.olx.ro/oferta/motocicleta-yamaha-virago-250cc-IDbfcar.html#c5b5f812f0

 

Imi place asa mult ca l-as lua acum si tine in garaj pana cand iau permisul :))

 

Sa fie prea mic 250 ul totusi? Mai ales daca la permis trebuie sa dau peste 600cc.

 

Si daca nu Virago, ce altceva?

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Si eu sunt din brasov. Si eu am avut B-ul cativa ani, si apoi am inceput cu scuterul. Mi-am dorit foarte mult Yamaha Virago 535 si am asteptat un an de zile sa strang 1800 de euro pt asta. Cand m am trezit cu banii in mana pur si simplu nu m a lasat inima sa ii dau pe o motocicleta veche , cu frane si suspensii proaste( si 2 carburatoare ca sa am de lucru in caz de ceva ). Am m-ai pus un pic si am preferat sa iau un kawasaki er 6n din 2006 cu injectie , frane , etc. Am vrut macar asa sa am 2 pistoane daca tot nu mi-am luat virago.

 

Acum ce pot sa zic , nu trebuie sa ti fie teama de un virago 535. El e cam lesinat ,asa ca dupa o perioada nu ti se va parea cime stie ce. La scoala vei face pe o rabla de sv650 , care are totusi ceva vana in ea si te vei obisnui. Nu zic ca virago e o motocicleta proasta , insa nu are rost sa ti bati capul pana nu incepi scoala (poti cu 3 luni inainte sa faci 24 sa incepi cursurile ).

 

Daca ai orice intrebare legata de motociclism ma gasesti pe facebook cu acelasi nume

Editat de Klaus Cata

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu Virago te vei chinui sa depasesti un tir... Cruiserele au frane proaste si suspensie rigida,dar,daca asta iti doresti,urca ceva mai sus:VN800,Marauder VZ800 etc. Eu am inceput pe un VZ800 si a fost totul ok,legat de putere,tinuta .Doar ca acestea sunt niste motociclete cu care trebuie sa circuli mai preventiv decat cu altele. Daca iti place clasa respectiva,merita. Succes!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe drumurile din Romania eu mi-as lua un enduro-touring (daca ai si intentii sa mergi mai departe de oras). Ia-ti ceva cu macar 50CP (parerea mea).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu aceasta dilema acum 2-3 ani.

Voiam neaparat chopper ; i-mi placea si mie foarte mult Virago 250-535. Sunt foarte frumoase !

Am citit multe pareri, si m-am convins, ca nu trebuie neaparat sa incepi cu motor mic. Daca esti prudent poti stapani si una mai mare.

Mai depinde si de inaltimea ta. Virago merge pentru cei mai scunzi. Eu cu 1.80 m-am decis la Shadow 750 , si n-am avut nici o problema.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca aia iti place, ia-ti un 535. Lasa 250, e slabut... e ok pt oras, dar o sa vrei sa te si plimbi prin afara si nu o sa te incante prea mult cei 20cp. 535 are vreo 40cp, sunt suficienti si pt niste depasiri. Franele sunt ca la orice cruiser... disc fata, tambur spate, nu prea stralucite dar ok. Intr-adevar, un naked de generatie mai noua e mai bun, dar depinde si ce iti place.

Exista si de 750, dar nu stiu daca gasesti prea multe la noi. Nu te arunca totusi la mobre prea mari, asta inseamna si greutate mai mare si sunt ceva mai greu de manevrat pt un incepator.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

En 500 e superior din toate punctele de vedere fata de viroaga de 535, daca te impaci cu 2 in linie. Eu cu el am inceput si dupa 11 ani si 120 k tot cu el am ramas, pur si simplu nu simt nevoia de ceva mai mare. Drumuri lungi, gen Crimeea, Grecia, Istanbul, Budapesta (peste 700 km pe zi) cu pasager si bagaje fara probleme . Foarte fiabil. Pt orase aglomerate neaparat racire pe lichid.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sari peste motocicletele de incepatori: ai aproape 24, ai experienta cu masina, mergi pe scooter, nu ai nevoie sa inveti de la zero.

Alegerea motocicletei e numai a ta.

 

ia la mana producatorii de motociclete Yamaha, Kawa, Suzuki, Honda, Harley si vezi ce modele au produs(wikipedia). Iti ia cateva zile cercetarea, dar macar ai de unde sa iti faci o lista de unde sa incepi.

Succes!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

En 500 e superior din toate punctele de vedere fata de viroaga de 535, daca te impaci cu 2 in linie. Eu cu el am inceput si dupa 11 ani si 120 k tot cu el am ramas, pur si simplu nu simt nevoia de ceva mai mare. Drumuri lungi, gen Crimeea, Grecia, Istanbul, Budapesta (peste 700 km pe zi) cu pasager si bagaje fara probleme . Foarte fiabil. Pt orase aglomerate neaparat racire pe lichid.

Am aruncat o privire peste moto asta si imi place mult cum arata. Din ce puncte de vedere zici tu ca e superior? Mai bun pe acceleratie? Mai rezistent?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In principiu are mai multa putere (50CP), e mai mare (stai mai comod), are racire pe lichid, transmisie pe curea (nu e nevoie de intretinere - doar modelele A si B), motorul in linie e luat de pe GPZ (fiabil, trage bine, mai ales turat), suspensiile sunt bune. Asta in comparatie cu 535, Virago de 750 e mai misto decat EN, zic eu, dar are dezavantajul mare al racirii pe aer. Si intruderul de 700. 750. 800 e misto, are racire pe lichid si cardan. Te poti uita si la modele VN de 750 sau 800. Nu iti lua sub 500 ca e prea mic. Ai de unde alege, daca vrei un cruiser mediu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@paularcher, ce inaltime ai? Ia in calcul faptul ca viroagele sunt niste mobre micute fizic. In cazul in care esti inalt e posibil sa stai cam inghesuit pe ea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In principiu are mai multa putere (50CP), e mai mare (stai mai comod), are racire pe lichid, transmisie pe curea (nu e nevoie de intretinere - doar modelele A si B), motorul in linie e luat de pe GPZ (fiabil, trage bine, mai ales turat), suspensiile sunt bune. Asta in comparatie cu 535, Virago de 750 e mai misto decat EN, zic eu, dar are dezavantajul mare al racirii pe aer. Si intruderul de 700. 750. 800 e misto, are racire pe lichid si cardan. Te poti uita si la modele VN de 750 sau 800. Nu iti lua sub 500 ca e prea mic. Ai de unde alege, daca vrei un cruiser mediu

Deci en 500 are racire pe apa? Am vazut virago ala din primul anunt de 250 si imi place ca dimensiune si cum arata. Nu sunt mare speed demon, trebuie sa vad la scoala de soferi care e diferenta intre toate cc urile, sa stiu ce mi-ar placea. Transmisia pe curea ma incanta. Btw, puterea suplimentara se translateaza doar in viteza sau si in acceleratie? Ca dupa o anumita viteza maxima nu prea ma mai intereseaza.

 

 

@paularcher, ce inaltime ai? Ia in calcul faptul ca viroagele sunt niste mobre micute fizic. In cazul in care esti inalt e posibil sa stai cam inghesuit pe ea.

Am 1.81 inaltime, m-am urcat acum pe un Virago 250 si mi-a placut ca dimensiune. Ma tenta ceva mic ca sa fie cat mai manevrabil si usor de scos. Nu imi plac mototicletele mari. Acum nu stiu daca sunt eu speriat sau ceva :))

Singura chestie care ma ingrijora la VIrago era racirea pe aer si probabil carburatoarele... am inteles ca ar cam face probleme si ca EN 500 ar fi mai bun in categoria aia.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa stii ce buget ai , in functie de aia te gandesti ce poti sa iti iei si care sa iti si placa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ceva sub eur2000, maxim.


» Post actualizat in 28 Jun 2018 15:31

Btw, ca sa lamuresc cam pentru ce imi trebuie mie:

- plimbat prin oras (Brasov)

-Comutat intre orase apropiate (80-200km)

- ocazional plimbari prin tara

 

Mainly imi trebuie pentru distante mici si medii. Voiam ceva manevrabil de oras, mai micut, banuiesc, cu aspect de cruiser.

Editat de paularcher

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La EN răcirea e pe lichid, dar nu prea are cuplu în treapta 1, face un zvac și moare repede, tre să-i dai a doua rapid, apoi accelerează bine. Ca viteza am prins 175 maxim. Eu plec de la semafor cu a doua, nu se supăra și ambreiajul în ulei e foarte fiabil. La ce înălțime ai virago de 250 sau 535 sunt prea mici. Și EN, Virago de 750 sau shadow de 750 sunt cam mici. Shadow de 600 exclus. Ți-aș recomanda Intruder de 800 sau VN tot de 800, eventual cu comenzi avansate, ca Vulcanul de 900 e prea vaca. Modelul A de la EN, cum am eu, are ghidonul reglabil fata - spate, dar ce te faci cu picioarele?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A zis ca are buget de max 2000 , deci nu are rost sa se uite la Vulcan de 800 /900 sau Intruder

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu te speria de racirea pe aer, e f ok... merg cu viroaga de 250 prin Bucuresti (si primul an si prin tara, cu nevasta in spate) de vreo 4 ani. O singura data s-a intamplat sa se ridice temperatura la ulei putin spre limita, dar nu peste. In rest... nu stai in coloana, se raceste in mers. Si la Brasov nu ai 50 grade la sol, ca la capitala asta superba...

Nu stiu cat de bine zici ca stai pe 250... e micuta totusi, eu am 1.82m si stau putin inghesuit cu picioarele. Pt drumurile prin oras nu e problema, chiar si pt in afara de 2-300 km... dar mai mult, devine obositor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bai ,dar ce neglijenti sa nu mentionati ca motoristele de genul asta nu fac bine la picioare ...amputari ,alea alea...JAGI in vacanta?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum si un en 500 si e cam la apogeu in ceea ce inseamna cat de mare mi-as dori sa fie un motor. Deja pare greu de controlat. Mie imi trebuie ceva mai de oras, micut, manevrabil, posibil sa fie mai putin puternic decat mi-as dori... asta nu stiu sigur.

Dar un vulcan de 900??? Efectiv nu as putea sa il dau cu spatele din garaj fara ajutor :))).

 

Virago de 250 mi s-a parut confortabil ca pozitie (posibil sa ma insel, cand vine vorba de drumuri lungi) si parea mai manageable. Partea nasoala e cu faptul ca am auzit chestii nasoale despre carburator si racirea pe aer si ma cam trage in jos.

 

Probabil o sa fac mai intai scoala sa vad cum se comporta diversele motociclete si dupa o sa fac o alegere.

 

Sau mi-ati sugerat virago de 750 si shadow de 800 ca sunt mai bune ca si constructie, nu neaparat ca cc?

Btw, nu prea imi place cum arata shadow, nu stiu de ce. :))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oricum toate cruiserele in bugetul ala sunt pe carburatie. Daca esti dispus sa iti murdaresti nitel mainile nu va fi o problema , dar mnah trebuie si sa inveti de undeva ce si cum

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut acum si un en 500 si e cam la apogeu in ceea ce inseamna cat de mare mi-as dori sa fie un motor. Deja pare greu de controlat. Mie imi trebuie ceva mai de oras, micut, manevrabil, posibil sa fie mai putin puternic decat mi-as dori... asta nu stiu sigur.

Dar un vulcan de 900??? Efectiv nu as putea sa il dau cu spatele din garaj fara ajutor :))).

 

Virago de 250 mi s-a parut confortabil ca pozitie (posibil sa ma insel, cand vine vorba de drumuri lungi) si parea mai manageable. Partea nasoala e cu faptul ca am auzit chestii nasoale despre carburator si racirea pe aer si ma cam trage in jos.

 

Probabil o sa fac mai intai scoala sa vad cum se comporta diversele motociclete si dupa o sa fac o alegere.

 

Sau mi-ati sugerat virago de 750 si shadow de 800 ca sunt mai bune ca si constructie, nu neaparat ca cc?

Btw, nu prea imi place cum arata shadow, nu stiu de ce. :))

 

Ti-am explicat mai sus cum e cu racirea pe aer... e ok.

La 250 ai un singur carburator, usor accesibil, micut si simplu. Nu e nimic complicat, orice mecanic de duamnajuta iti poate face o curatare si un reglaj. Cu un filtru pe traseu, nu ai treaba cu el cativa ani buni.

Oricum, cum a zis si Klaus Cata, toate cruiserele in bugetul tau vor fi carburatie... la Intruder iti blestemi zilele pana ajungi la carburatoare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am explicat mai sus cum e cu racirea pe aer... e ok.

La 250 ai un singur carburator, usor accesibil, micut si simplu. Nu e nimic complicat, orice mecanic de duamnajuta iti poate face o curatare si un reglaj. Cu un filtru pe traseu, nu ai treaba cu el cativa ani buni.

Oricum, cum a zis si Klaus Cata, toate cruiserele in bugetul tau vor fi carburatie... la Intruder iti blestemi zilele pana ajungi la carburatoare.

Merci de incurajare. Am gasit acum una de 250 care arata bine la 1400eur negociabil si cu 11000 km pe ea. Pare destul de buna afacerea, dar pana dau de carnet... as putea sa o conduc abia la anul. Banuiesc ca mai bine imi iau atunci.

 

Btw, baieti, cand e mai bine sa cumperi o motocicleta? La inceput de sezon sau la sfarsit? (ca pret, mostly)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fa scoala si iti cumperi pe urma, bine daca dai peste o ocazie nu o rata dar e zici tu cu 1400 euro nu prea e (din ce an e de are numai 11k?)

Pentru mine 250-350 e motocicleta ideala, suficienta putere sa nu te fugareasaca TIR-urile si sa faci fata pe autostrada bonus consum rezonabil.

Alegerea ta de virago 250 e ok din punctul meu de vedere.

Eu am un 400, cu 120km/h ma simt confortabil, peste mi se pare instabila, mentionez ca am parbriz si curentul de aer e aprope inexistent.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De obicei preturile sunt mai mari din martie pana in mai-iunie. Daca ai ocazia cumpara mobra la sfarsitul sezonului

Editat de Klaus Cata

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×