Sari la conținut
nlaur86

Recomandare motocicleta ca upgrade la un Honda Hornet 2009

Postări Recomandate

Salutare, tuturor!

 

A durat ceva validarea contului, dar sper sa devin un membru activ in comunitate.

Sunt fericitul posesor al unui Honda Hornet cu ABS din 2009. Anul trecut mi-am luat permisul si am deja peste 1500km cu motorul si mai urmeaza sa fac pana la final de sezon.

Ca o paranteza, cred ca este motorul perfect pentru un incepator, nu inteleg de ce nu este mai bine promovat in listele de motoare pentru incepatori.

 

Trecand insa la subiect, pentru ca ma plictisesc destul de repede, a venit si momentul sa ma plictisesc de acest motor. Vreau altul... si caut ceva recomandari. Da, stiu, voi primi pareri de genul "la 1500 de km nu ai cum sa te plictisesti, mai ai multe de invatat, nu sari la un motor mai puternic", etc. In apararea mea, sunt sofer de B de vreo 13 ani si peste 100k km facuti in trafic, timp in care am vazut multe (stiu, o sa vina alti colegi care vor spune ca nu e acelasi lucru, insa si B-ul te educa intr-o oarecare masura pt A).

 

Voi descrie mai jos ce imi place si ce nu imi place la Horneta dupa care ce asteptari am de la noul motor.

 

Ce imi place?

  • Extrem de manevrabila si agila mai ales in trafic aglomerat de Bucuresti
  • Are ABS pe care il consider un must;
  • Intretinerea este ieftina, motoreta fiind aproape indestructibila (cel putin asa pare);
  • E pe injectie, nu ma complic cu carburatoare;

 

Ce nu imi place?

  • Este naked - nu ma dau in vant, as prefera mai mult o sportiva;
  • A inceput sa fie prea "linistita" pentru mine. As prefera ceva care sa accelereze mai rapid, sa atinga viteze mai mari mai usor; Mai mult ca sigur necesita o trecere la 1000cc.
  • Se incinge foarte tare mai ales in conditii de trafic cand nu poti sa te strecori (la semafor in zilele de vara ajunge apa in 106 grade, iar eu ma topesc usor);

 

Care sunt must have-urile?

  • Generatie mai noua, as prefera ceva dupa 2012;
  • ABS;
  • 1000cc;
  • Injectie;
  • Manevrabila in trafic si in conditii de spatii inguste (sa ma strecor usor cu ea cand e cazul, mai ales ca parcarea o fac in locuri inguste unde inclusiv intorc, deci e necesar sa bracheze cel putin la fel de mult)
  • Mult mai bine aerisita, astfel incat sa nu ma mai coc pe ea vara in trafic (si in special la semafor)

 

Care sunt nice to have-urile?

  • Sportiva (pot ramane si la naked daca se respecta cerintele de mai sus, dar as prefera ceva cu un look mai sportiv)
  • Combined breaking system (franare pe ambele roti atat din pedala cat si din maneta)

 

Pentru ca si bugetul este o constrangere, pot aloca un maxim de 7000 Euro pentru noua jucarie. Bineinteles, daca e ceva ce merita, mai pun cateva sute fara probleme.

Din researchul pe care l-am facut pana in prezent, imi place cum se prezinta la capitolul dotari si infatisare Honda CB1000R (Horneta de 1000cc). Dar parca as vrea ceva diferit :). Arata interesant si BMW S1000R, insa nu stiu daca am buget pentru una second ok. Plus ca nu stiu la partea de manevrabilitate cum se descurca.

Va rog sa ma ajutati cu propuneri care sa respecte conditiile de mai sus, eventual si cu o descriere a manevrabilitatii, in caz ca ati avut sau aveti modelul respectiv.

 

Multumesc tuturor.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zi mai degraba ca iti e rusine cu hornet si vrei un muscle bike ca sa dai bine la victoriei.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Dupa 1500km nu-ti mai ajunge si vrei miar! Sa zic la ce sectiune candidezi?

Iar miar care sa se strecoare, sa fie manevrabil in spatii inguste si SA NU SE INCINGA IN AGLOMERATIE eu unul n-am vazut.

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Te apropii de un s1000 2011 cu bugetul

Ia un maxiscuter pentru oraș și un miar pt afară și ai combinația perfectă.

» Post actualizat in 03 Jul 2018 18:32

Dupa 1500km nu-ti mai ajunge si vrei miar! Sa zic la ce sectiune candidezi?

Iar miar care sa se strecoare, sa fie manevrabil in spatii inguste si SA NU SE INCINGA IN AGLOMERATIE eu unul n-am vazut.

Nu prea exista. Și miarul îl omori un oraș oricum... Editat de yoyo_man

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Anul trecut mi-am luat permisul si am deja peste 1500km cu motorul si mai urmeaza sa fac pana la final de sezon.

Tu vorbesti serios?Pai mi-am luat alt motor acum fix o luna si am deja 2000 si ceva.Parerea mea, poti s-o iei ca o critica constructiva, mai tine motorul PANA INVETI SA MERGI, nu ai cum sa te plictisesti asa repede, pana acum in aproape 7 ani si cateva zeci de mii de km pe 2 roti am mers numai pe sportiva de 600 si nu pot spune ca m-am plictisit ci din contra, mi se pare un echilibru suficient intre putere, greutate si manevrabilitate iar tu...vreti sa-ti iei Supersport de 1000 sa te dai cu ea prin oras.Un alt lucru, trecand de la CBR 600F care e mai touring putin la 600RR lucrurile s-au schimbat in rau din anumite puncte de vedere, cum ar fi manevrabilitatea in oras (unghi mai mic de bracare), pozitie o idee mai nasoala (stai mai in maini), se incinge grav de tot in oras iti iau picioarele foc, suspensia mai dura, adica exact ce nu ai vrea tu...

Editat de Minu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Eu stiu cativa oameni care sustin ca miarul, sportiva sau naked, e prea mult pentru Romania si drumurile ei. Oameni posesori de miar, ofcors. Dar te lamuresti tu singur.....

Editat de XaeL

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

incepatorii simt nevoia sa mearga cu miare in oras , la fel cum cauta si selfiuri in Victoriei pe inserat ca la Arc nu mai e in trend , probabil cauta aprecieri , sau sa fie laudati

ce nu stiu insa e ca orasul e foarte periculos pe 2 roti ca incepator , mai ales cand ceri de la mobra sa accelereze foarte rapid , iar 100k in 13 ani , nu cred ca e relevant , sunt unii pe forum care fac 50k / an pe 2 roti

Editat de angus_young

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

nicio mobră de 1000 nu-ți va oferi ce vrei.

ca și aspect, nu știi să stăpânești o motocicletă de 100 de cai și vrei 200?

dă 2 ture pe amckart să vezi cât de praf ești și vezi dacă îți mai dorești miar.

și cum zic băieții de mai sus...tu vrei mobră pentru victoriei...dar acum, banii tăi, alegerea ta!

Editat de MAN!AC

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Citesc raspunsurile si rad :). De ce rad? Pentru ca am pus o intrebare si toata lumea s-a apucat sa critice decizia. Nu a incercat nimeni sa afle de ce aceasta nevoie.

Puteam sa nu spun in topic nimic despre experienta mea aproape inexistenta fata de a altor membri de pe acest forum. Am ales sa o fac, chiar daca nu era relevant.

Asa este, nu am zeci de mii de km (sute de mii in cazul unora).

Am vazut 2 raspunsuri legate de Piata Victoriei, nu inteleg, probabil e un mesaj ascuns pe undeva. O precizare aici - nu imi iau motor ca sa il arat altcuiva, am motor pentru mine. NU imi place sa merg in grupuri, nu ies cu oameni cu moto, nu am prieteni cu moto. Nu m-au interesat niciodata grupurile de genul acesta si cred ca pasiunea fata de moto nu are legatura directa cu pasiunea socializarii. Imi place sa ma plimb cu moto, in schimb.

Da, nu am experienta. Am condus cateva de 600cc. Uneori e suficient. De cele mai multe ori, insa, nu.

Sunt o persoana foarte calma in trafic. Nu ma prea strecor printre masini, decat atunci cand spatiul permite (adica am loc si mai are loc si o bicicleta pe langa mine).

Nu ma intereseaza un motor care sa ajunga la 250km/h, insa ma intereseaza un motor care sa aiba un demaraj ceva mai bun. De-asta vreau ceva mai puternic. Imi place senzatia de accelerare brusca.

Imi place sa ma "joc" atunci cand sunt in siguranta, nu prea o fac in traficul din Bucuresti la fel cum nu o fac nici pe autostrada unde pot sa imi pun viata in pericol.

Dupa cum spuneam, imi place sa ma plimb cu motoreta. Si daca imi doresc la un semafor sa ii dau suta in 5 secunde, sa o pot face. Daca vreau sa plec calm ca si cum m-as plimba, sa pot face si asta.

Nu inteleg de ce motociclistii vechi se arunca sa critice motociclistii incepatori. Nu zic ca sunt in stare sa controlez una de 1000cc, poate nu sunt, poate ma urc pe una si imi dau seama ca nu e de mine... dar stiti ce nu o sa fac niciodata? Sa risc aiurea, sa o accelerez aiurea pana la viteze la care nu voi putea sa o stapanesc. De ce nu credeti ca exista si asemenea oameni pe motoare, pe langa voi?

Nu am mers niciodata cu 1000cc, nu stiu cum se aeriseste, nu stiu cat se incinge, de-asta intreb aici. Dar mi-ar placea sa mi se explice decat sa fiu luat la mishto, iar decizia finala sa imi apartina, nu sa mi se "interzica" de catre persoane care nici macar nu ma cunosc :).

 

Multumesc yoyo_man de recomandare :).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Imi place sa ma "joc" atunci cand sunt in siguranta, nu prea o fac in traficul din Bucuresti la fel cum nu o fac nici pe autostrada unde pot sa imi pun viata in pericol.

cati kilometri ziceai ca ai cu masina, de consideri autostrada mai periculoasa decat un DN? cam asta ramane dupa ce elimini orasul si autostrada, fix DN-urile. alea cu balegi, cu masini si utilaje agricole oprite aiurea, cu carute, cu balega, cu nisip etc

 

Si daca imi doresc la un semafor sa ii dau suta in 5 secunde, sa o pot face.

http://motoprofi.com/motospecspictures/honda/cb600f_hornet-2009.html

a ta atinge suta in 3,6 secunde

Editat de XaeL

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mobra ta face 0-100 în 3,6 secunde și tu vrei una de 5? :))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nicio mobră de 1000 nu-ți va oferi ce vrei.

ca și aspect, nu știi să stăpânești o motocicletă de 100 de cai și vrei 200?

dă 2 ture pe amckart să vezi cât de praf ești și vezi dacă îți mai dorești miar.

și cum zic băieții de mai sus...tu vrei mobră pentru victoriei...dar acum, banii tăi, alegerea ta!

 

Ok, o luam pe rand:

E posibil sa nu imi ofere ce vreau, de-asta intreb... Daca se gaseste vreuna, bine, daca nu... fac un compromis intr-o directie.

Ca si aspect, de unde stii ca nu stiu sa stapanesc o motocicleta de 100cp?

Nu ma pasioneaza circuitele si cursele si cred ca experienta pe circuit nu ajuta foarte mult in trafic. Stilurile de condus sunt total diferite. Abordarea virajelor e total diferita. Pozitia e total diferita. Cu toate astea, s-ar putea sa fii surprins de ce pot sa fac cu motocicleta mea de 100 de cai si cu experienta mea de doar 1500 km in conditii reale de trafic.

Experienta nu se capata doar pe circuit si daca ai scos cine stie ce timp acolo inseamna ca esti tare. Experienta se capata si intr-un poligon unde mergi sa fortezi motorul pana la limita pe accelerari, franari, viraje, etc, ca sa il cunosti cat mai bine. 2 weekenduri in poligon, chiar si de unul singur, ajuta mult mai mult decat ajuta 2 ani in trafic, pentru ca te pui singur in situatii limita, inveti in cat timp opresti de la diverse viteze, inveti cat sa tragi de maneta si cat sa calci pedala de frana (si cand). Si daca repeti de suficiente ori, cand ajungi in trafic si iti franeaza unul in fata, nu blochezi roata, pt ca stii cum sa franezi. Eu asta cred si asta practic :). Asa e, 1500 km sunt putini, dar depinde si cum sunt facuti. Ca degeaba faci 1500 km doar pe amckart si apoi iesi in trafic printre masini. Sau degeaba mergi doar prin trafic de bucuresti si apoi iesi pe autostrada.

Si la final, care-i faza cu Victoriei???

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Salut, eu nu o sa stau sa critic ce vrei, pana la urma ai supravietuit pana acum ,deci e ok. Recomandea mea este sa iti faci damblaua si sa bagi cat mai multi km cu actuala ce a mai ramas din sezon apoi sa treci la Yamaha FZ8 semicarenat (pun o poza cu un domn din brasov care are modelul asta si este...superb). Cred ca este exact ce vrei tu: sub bugetul tau, model recent, abs+alte dotari, cu o idee mai puternic decat hornetul insa nici nu e un miar turbat. personal daca as avea bugetul tau asta as alege.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264229432&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=fz&maxCubicCapacity=900&minCubicCapacity=700&minFirstRegistrationDate=2012&pageNumber=2&scopeId=MB&searchId=05defae4-5628-fc43-b4dc-d542422f5b1b

 

mai sus ti-am dat un link cu o mobra din 2015 la 5900 de iepuroi, pe mobile(pe la noi nu stiu cate vei gasi)

 

p.s: daca mai vrei si alte sugestii nu ma supar sa iti dau :))

 

post-94136-0-48104700-1530645635_thumb.jpg

Editat de Klaus Cata

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cati kilometri ziceai ca ai cu masina, de consideri autostrada mai periculoasa decat un DN? cam asta ramane dupa ce elimini orasul si autostrada, fix DN-urile. alea cu balegi, cu masini si utilaje agricole oprite aiurea, cu carute, cu balega, cu nisip etc

 

http://motoprofi.com/motospecspictures/honda/cb600f_hornet-2009.html

a ta atinge suta in 3,6 secunde

 

Pentru un motor mi se pare mai periculos pe autostrada decat pe un DN. Pentru ca masinile au viteze mult mai mari. E pur si simplu o parere personala. Altora le plac autostrazile.

A mea atinge in conditii optime 3.6 secunde (conditii optime = pe circuit, condusa de un pilot profesionist, atunci cand e noua). Luati in considerare ca e o motocicleta de 9 ani. Si nu era vorba de viteza de constructie, ci de viteza cu care pot sa o duc eu la 100km/h. Sunt 2 lucruri diferite.

A mea face acum vreo 6 secunde si ceva pana la suta (incluzand si schimbatul intr-a doua - poate ajunge si in viteza 1, dar nu am fortat). Probabil ca un profesionist ar scoate vreo 4.5 secunde, dar sub ma indoiesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Am condus Z1000sx. Puii mei, nu mi-aș lua așa ceva după 35.000 km din două sezoane și ceva. E fain, nimic de zis, dar e prea puternic pentru mine. Și fac pariu că și pentru tine. 1500 km îi fac într-o săptămână, fără să mă chinui deloc.

Atât am de zis. Tu după 1500 km vrei miar, deși ai 98 cai sub tine, motor care face suta sub 4 secunde...

Spor!

Editat de Lucian_M

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu nu o sa stau sa critic ce vrei, pana la urma ai supravietuit pana acum ,deci e ok. Recomandea mea este sa iti faci damblaua si sa bagi cat mai multi km cu actuala ce a mai ramas din sezon apoi sa treci la Yamaha FZ8 semicarenat (pun o poza cu un domn din brasov care are modelul asta si este...superb). Cred ca este exact ce vrei tu: sub bugetul tau, model recent, abs+alte dotari, cu o idee mai puternic decat hornetul insa nici nu e un miar turbat. personal daca as avea bugetul tau asta as alege.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=264229432&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=fz&maxCubicCapacity=900&minCubicCapacity=700&minFirstRegistrationDate=2012&pageNumber=2&scopeId=MB&searchId=05defae4-5628-fc43-b4dc-d542422f5b1b

 

mai sus ti-am dat un link cu o mobra din 2015 la 5900 de iepuroi, pe mobile(pe la noi nu stiu cate vei gasi)

 

p.s: daca mai vrei si alte sugestii nu ma supar sa iti dau :))

 

attachicon.gif32914555_2107954166150044_7635808139769544704_n (1).jpg

 

Hmm, da, pare interesanta la prima vedere. Trebuie sa studiez un pic sa vedem. Chiar arata dragut. A domnului din brasov e mai faina ca cea din anunt :).

Merci mult de recomandare. O trec pe lista.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Pentru un motor mi se pare mai periculos pe autostrada decat pe un DN.

 

pai si cand ajungi la munte si intri pe serpentine ce mai faci , daca pe autostrada e periculos ? Daca o sa ai curiozitatea sa mergi in grup pe autostrada ( unul care merge mai vioi ) si a carui viteza de croaziera e 150-170+ km/h ce faci ?

 

eu zic sa reevaluezi putin treaba asta cu motoarele ca poate e prea mult ! Si ca sa te incurajez , poti sa faci un test drive pe Hayabusa , sa vezi acceleratie nu gluma !

Editat de angus_young

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

RIP. La cum gandesti sper ca nu te vedem la rubrica de accidente.

 

Am sub 2 ani de cand am categoria A si motocicleta am de 9 luni. Am un MT-07 de 75cp la care inca nici macar nu am zgariat suprafata la ce poate motorasu asta iar tu deja te-ai si plictisit de el in 1500 km... Am facut deja peste 8000 km cu el si o sa mai facinca 3 sau 4k pana la sfarsitul anului si gasesc ca e mai mult decat suficient ptr unu la care ii curg mucii in ale mersului pe 2 roti.

Editat de CreB0

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei acceleratie de la 0-100 km/h pana in primul stalp, de ce nu incerci sa schimbi raportul actualei motociclete. -1 pe fata +2 pe spate, face o diferenta destul de maricica, daca mai adaugi si o acceleratie scurta, iti cam faci un avion pe accelerarile alea scurte care iti plac tie.

 

Si ca sa afli care e faza cu victoriei, 90% dintre ei sunt o adunatura de cocalari, arfisti, suferinzi etc etc. Genul ala de oameni care au motoare scumpe pentru ca au penisul mic, sau au niste cazane cu care o ard pe o roata pana in primul stalp.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai si cand ajungi la munte si intri pe serpentine ce mai faci , daca pe autostrada e periculos ? Daca o sa ai curiozitatea sa mergi in grup pe autostrada ( unul care merge mai vioi ) si a carui viteza de croaziera e 150-170+ km/h ce faci ?

 

eu zic sa reevaluezi putin treaba asta cu motoarele ca poate e prea mult ! Si ca sa te incurajez , poti sa faci un test drive pe Hayabusa , sa vezi acceleratie nu gluma !

 

Pe serpentine imi tin banda :).

Nu merg in grup. Nu imi place ideea de grup.

Aici e problema, ca nu e prea mult, e prea putin momentan :). Nu inteleg de ce trebuie dusa discutia in extrem. Nu caut maximul posibil. Nu vreau un motor de curse cu care sa merg pe strada.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hayabusa nu e motor de curse, e sport touring din cate stiu eu. sportivele de 1000 sunt in schimb motoare de curse.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

1500 km = 2 weekenduri si deja nu trage suficient?
Ma rog, din ceea ce ai scris intelegem ca ti-ai terminat ucenicia din moment ce ai declarat Hornet-ul care tocmai nu mai corespunde drept ''motorul perfect pentru un incepator''
Iar cu masina 100K in 13 ani este la nivel de sotie care duce copii la scoala si merge la cumparaturi (la Mall evident).

Daca spui tu ca 1000 cmc este ceea ce trebuie, asa o fi, desi daca placerea ta sunt demarajul si viteza nu vad cum vine treaba cu ''Sunt o persoana foarte calma in trafic''.

Restul ti s-a spus: cu incalzitul si manevrabilitate. Asta este: cmc multi = caldura mare.

Iar legat de plecatul primul de la semafor: este o manevra riscanta, mai ales cand vrei tu suta in 5 secunde (ce draqu de motor ai avut? Si canapeaua de Goldwing ajunge mai repede la suta. Mobra e din 2001).



Daca asta iti place, ia un miar. In definitiv trebuie sa fi fericit si multumit cu motorul tau.

Cunosc oameni care au debutat direct pe FJR1300 si sunt inca intregi.

Succes si ai grija sa controlezi tu motorul si nu motorul pe tine. Editat de Silver Arrow

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

acum cativa ani ( nu mai stiu cati ca e cam tarziu ) era ora 10 AM si opresc in benzinaria MOL din Valeni sa alimentez , im iau si o cafea si in timp ce o savuram apare o Yamaha nou nouta R1 cum cauta lumea pe OLX sa fie tzipla boss ! Ma dau pe langa ea , o admir , schimb cateva vorbe cu proprietarul , o laud ca deh era cu numere de rodaj , proprietarul avea si el carnetul tot in rodaj , cam 2000 de km . Si la un moment dat nu am ce face si il intreb unde merge si daca nu vrea sa merga cu mine sa facem cheia si dupa aia sa facem o Lepsa dus - intors !

Ce crezi ca imi raspunde ca el se duce la intrunirea moto pe undeva pe langa Valeni , (cred ca era chiar Black Helmets ) si zice ca habar nu are unde e Lepsa ....LOL

cand ii zic ca e undeva pe langa Targu Secuiesc , zice ca nu stie unde e Targu Secuiesc , dar sigur e dincolo de Brasov , e foarte departe si nu crede ca ne putem intoarce pana seara si mai bine se duce la intrunire !!

 

ce sa faci , daca nu e autostrada pe Cheia , cam naspa !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

hayabusa nu e motor de curse, e sport touring din cate stiu eu. sportivele de 1000 sunt in schimb motoare de curse.

"The legendary Suzuki Hayabusa is the world's fastest production sportbike. Nicknamed Busa, the GSX1300R is one of the most exciting motorcycles"

Deci cum? Sport Touring? http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/Hayabusa/2018/GSX1300R.aspx

» Post actualizat in 03 Jul 2018 20:01

Ok, am inteles mesajele voastre. Le multumesc celor care mi-au dat recomandari on topic.

Le multumesc si celor care au incercat sa imi calmeze entuziasmul. Chiar apreciez grija, insa topicul nu era despre asta. Nu apreciez deloc vorbele urate si aruncate gratuit.

Din moment ce discutia merge intr-o alta directie, rog un moderator sa inchida sau sa stearga acest topic.

Se pare ca a fost (aproape) o greseala sa cer un sfat aici. Sau greseala a constat in a oferi prea multe informatii.

Multumesc si va doresc o seara buna si asfalt curat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×