Sari la conținut

Honda Shadow - cilindru fata nu aprinde


Postări Recomandate

Salut baieti,

 

Sunt proaspat posesor a unei Honda Shadow 600 din 1996. O am de doua saptamani dar abia in dimineata asta cand am atins cilindri sa vad daca s-a incalzit motorul am observat ca cilindrul fata se incalzeste mult mai lent decat cel spate. Am scos fisele de la bujiile cilindrului fata (2 la numar) si motocicleta merge la fel ca inainte deci am ajuns la concluzia ca in cilindrul 1 nu exista aprindere ... scanteie am pe ambele fise (nu am scos inca bujiile), nu scoate fum de nici o culoare dar cu toate ca nu aprinde undeva la 4-5 secunde apar rateuri in toba cilindrului respectiv. Sa fie bujiile (amandoua in acelasi timp?) ? . E prima oara cand calaresc un v2 si spre rusinea mea nu mi-am dat seama in cei 1200 km facuti in astea 2 saptamani. Si ps. De ce sunt 2 bujii pe fiecare cilindru ? stie cineva sa imi explice rolul lor? Ce verificari ar fi bine sa fac in continuare ? compresie ? distributie? ... motorul nu scoate fum, nu papa ulei, nu bate nimic prin el ... miroase a benzina nearsa si apar rateurile ... ceea ce e normal dat fiind faptul ca nu aprinde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Cred ca ai prea multa benzina pe cilindrul fata. Scoate bujiile si vezi daca sunt ude precum si starea lor. Probabil trebuie sa le înlocuiești. Daca bujiile sunt ude e clar. In fine, trebuie văzut de ce s-au umezit, poate nu a dat scânteie câteva secunde sau ai un amestec dereglat.

 

 

Posibila cauza asa 'la ghici': CDI-ul de la cilindrul fata. Ti-a taiat aprinderea un pic si s-au umezit bujiile.

 

Sunt 2 pt o aprindere mai eficienta.

 

Dar nu stiu cum ai reusit sa mergi atat de mult cu ea, in mod normal de abia ar sta pornita intr-un singur cilindru.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ma așteptăm și eu... Sa facă ca naiba când scot fisele la un cilindru... Le-am scos pe amândouă și am făcut o plimbări a fără curent pe cilindru 1... Nici cea mai mica diferența... Îmi făceam eu griji ca e leneșă... Dar am zis ca deh... Cruiser... Mai greu, mai puturos fata de ce am avut... Totuși ma miram unde e cuplul ala de v2 când eu abia plecam la semafor odată cu mașinile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scotand fisele si mergand asa e calea sigura spre a buli bobina. Bine, acum daca ea merge intr-un cilindru de mult poate nu se mai pune... Daca ajunge benzina in cilindrul ala si nu se aprinde o parte se duce in ulei si fwte si ungerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are 2 bujii pentru a realiza aprinderea amestecului carburant (aer+benzina) mai repede.

 

Verifica in ordinea aceasta:

 

1. Uleiul sa nu miroasa a benzina ca omori motorul.

2. Schimba cele 4 bujii

3. Verifica scanteia cu cate o bujie scoasa dar pusa in fisa si atinsa de o masa (metalul motorului)... vezi ca arcul sa fie identic la toate cele 4.

4. Daca pe un cilindru nu ai deloc scanteie verifica bobina si apoi CDI-ul.

5. Daca toate 4 bujiile au scanteie puternica, verifica compresia

6. Daca compresia e buna, curata si verifica carburatoarele.

 

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate te ajuta manualul de service:

http://www.vt600vlx.com/VLX%20VT600%2088-89%2091-96%20Service%20Manual%2061MR107.pdf

 

La paginile 246-254 din fisier ai sistemul de aprindere. La pag 248 ai un tabel cu datele tehnice ale sistemului de aprindere. Gasesti si valorile necesare ca sa poti verifica bobinele.

 

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred că degeaba îi recomandați - de exemplu să verifice CDI-ul - dacă omul întreabă de ce are 2 bujii. S-ar putea să nu aibă sculele și priceperea necesară. Sau distribuția, compresia...sau alte alea...Cel mai bine ar fi să îl îndrumați către un mecanic sau un service. Altfel, e ok, sfaturile sunt binevenite și o dată și-o dată trebuie să începi de undeva să înveți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna asta o mai porneam si eu pe a mea si un cilindru s a hotarat sa ma lase. Am auzitt dupa sunet ca era ceva dubios, insa dupa ce m am urcat pe ea si am facut 30 de m mi am dat seama care era problema. Nu stiu cum ai rezistat efectiv sa mergi cu ea asa cand sigur mergea mai prost ca un scuter si suna si ca p**a. La mine s a rezolvat cu bujiile... Daca nu rea esti sigur de ce faci cheama pe cineva cu experienta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' nu ca eu m-as pricepe, da intreb pt un prieten...

Nu cumva trebuie sa existe si amestec corespunzator in cilindrul ala ca sa se produca aprinderea?

Adica, sincer, in 1000 de km facuti, daca ar fi venit benzina si in cilindrul ala, la un consum de 4%, ar fi doua galeti de benzina care au trecut pe acolo nearsa. Iar rezultatul ar trebui (cred) sa se vada si in baia de ulei. La fel: un rateu in toba la cateva secunde iarasi mi se pare suspect. Cred ca daca amestecul ar fi corect ar trebui sa pocneasca in evacuare de ti-ar fi si rusine sa mai mergi cu ea.

In fine; parerea mea e sa arunci un ochi si la carburator, filtru de benzina infundat, furtun gatuit sau orice ar putea intrerupe fluxul de benzina catre cilindrul ala, ca presupun ca are 2 carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Acum vin din garaj ... am schimbat bujiile ... toate au scanteie ... se observa o usoara imbunatatire ... in sensul ca rateurile apar mai des si cilindru in ture pare sa arda ... la relanti e problema ... daca o pornesc la relanti si nu o turez deloc cilindru fata ramane rece ... bujiile vechi erau curate, nu erau umede si aveau scanteie puternica. Uleiul nu miroase a benzina si nici nu e subtiat sau schimbat la culoare (are 1000 km) .... tobele sunt uscate ... fum nu scoate ... Se pare ca problema este doar la relanti si la turatie mica. Motorul are un singur carburator si din ce am gasit eu un singur surub pentru amestec. Luni merg sa verific carburatorul si sper sa reusesc sa fac si un test de compresie. Azi cand am luat bujiile la service mi-au zis ca ele sunt cu siguranta - nu era asta cauza. La 2 cilindri cu un singur carburator exista reglaje pe fiecare cilindru in parte ? Revin cu detalii daca ii dau de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu exista reglaje specifice la carburetor doar pentru un cilindru.

 

In cazul acesta trebuie vazute urmatoarele aspect:

1. Mansonul de cauciuc care face legatura intre carburetor si chiulase --> Sa nu fie slabit sau spart

2. Compresia cilindrului in cauza

3. Reglajul colbutorilor

 

Cati km are motorul?

 

Tine-ne la current.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are 49 000 km ... a venit cu carte service si fiecare factura itp / revizii in care se precizeaza numarul de km la acel moment deci tin sa cred ca sunt cat se poate de reali ...


» Post actualizat in 04 Jul 2018 19:18

daca ar fi compresia slaba nu ar avea si alte simptome ? ... fum ? benzina in ulei ? bujii afumate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are 49 000 km ... a venit cu carte service si fiecare factura itp / revizii in care se precizeaza numarul de km la acel moment deci tin sa cred ca sunt cat se poate de reali ...

» Post actualizat in 04 Jul 2018 19:18

daca ar fi compresia slaba nu ar avea si alte simptome ? ... fum ? benzina in ulei ? bujii afumate ?

 

pe tine de fapt ce te deranjeaza la motocicleta? intrerupe, consuma mult, nu trage?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul nu l-am facut sa stiu daca ia mai mult decat normal .... motorul nu merge rotund deloc ... trage doar cand are el chef ... pe acceleratie se simte cand aprinde si cilindru fata, in rest abia depasesc un 70km/h si cuplul cam lipseste ... motorul vibreaza, are momente cand o ia razna din punctul asta de vedere. Mici rateuri pe toba la cilindru fata la fiecare 3-4 secunde si miros puternic de benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca da rateuri si toba ar trebui sa fie varza.

Hai s-o luam pe rand, inainte ziceai ca e puturoasa ca merge doar intr-un cilindru, acum spui ca numai la relanti ar fi priblema, dar in mers autoaprinderile din toba crezi ca denota o functionare normala a motorului?

Ai postat intre timp, e clar ca ai pe toata plaja de turatie probleme, 70km/h denota ca nici celalalt cilindru nu e ok, motorul meu e v2 de 400, la 30km de casa mi s-a desfacut contactul de la bobina de inductie fata, 2 carburatoare, rateuri cat cuprinde, toba galbena-negru dar tot mi-a mers100km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul nu l-am facut sa stiu daca ia mai mult decat normal .... motorul nu merge rotund deloc ... trage doar cand are el chef ... pe acceleratie se simte cand aprinde si cilindru fata, in rest abia depasesc un 70km/h si cuplul cam lipseste ... motorul vibreaza, are momente cand o ia razna din punctul asta de vedere. Mici rateuri pe toba la cilindru fata la fiecare 3-4 secunde si miros puternic de benzina

 

Du-te frumos la un mecanic la un mecanic sa-ti faca o revizie de carburator, aprindere, filtre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa, trebuie sincronizat carburatorul cu sincompleronul. Tu citesti ca are doar unu? Bujiile astea noi ce culoare au dupa functionare? Oi avea un amestec asa de sarac a nu se aprinde pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe om il inteleg ca e incepator si nu se pricepe. macar intreaba .

 

dar TU esti gramada :crack:

 

motorul are 2 carburatoare intr-un corp comun . fiecare carburator are surub de amestec iar surubul de sincron este si el la vedere .

 

du-te cu domnul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emotion

Vezi ca la pagina 4-8 din manualul pe care ti l-am trimis gasesti sistemul de alimentare cu carburant. Ai acolo toate informatile despre reglaj. Printre alte suruburi de reglaj (sunt mai multe decat unul) ai si unul pentru sincronizare. Zice in carte cum sa il reglezi (pag 4-14).

 

@Robyb asa este are carburatorul ca Magazinul Victoria: doua intr-unul singur :crack:. In manual are un desen explodat la pagina 4-10 unde se vad cele 2 carburatoare, desi unul dintre ele nu este explodat.

 

Oricum nu inteleg de ce trebuie va ''prostiti''.

 

Omul a cerut sa il ajutam. Este la inceput de drum. Daca avem cu ce sa il ajutam o facem, daca nu ii spunem pas si gata.

 

Daca nu se pricepe sau nu are cu ce dar doreste sa isi bage nasul in motor este problema lui. Ori invata ori merge la mecanic.


» Post actualizat in 05 Jul 2018 08:36

VT600 a avut si varianta cu 1 carburator. Acuma daca tu stii din fata tastaturii mai bine ca el care il are in fata...

Corect dar modelul 1996 a avut 2 carburatoare.

https://www.bikebandit.com/oem-parts/1996-honda-shadow-vlx-600-vt600c-carburetor-components/o/m151481sch40879

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VT600 a avut si varianta cu 1 carburator. Acuma daca tu stii din fata tastaturii mai bine ca el care il are in fata...

 

 

aparent DA , sa nu mai zic de tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...