Sari la conținut
XorX

care-i treaba cu noile motoare sport?

Postări Recomandate

M-am uitat intimplator ce se mai gaseste in zona de mobre sport, noi. Daca la cruisere e dezastru de aproape 2 ani de cind au aparut parodiile alea cu motor 2 paralel (cica v-twin nu iese la noxe... vraja), vad ca boala se extinde.

Cum oare Ninja 650 cu 68CP? Cum mobre cica "super sport" cu motoare 2 paralel si ambreiaj actionat prin cablu?

Nici nu mai vorbesc de furca fata usd sau preload, astea deja cred ca nu mai stie nimeni sa fabrice.

Deci, care e treba? Ce-mi scapa aici?

Chiar sa-si fi dat seama si japonezii ca pentru iesit la terasa nu ai nevoie decit de niste carene bengoase?

Editat de XorX

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da un exemplu de afirmatie (de la producator) unde se prezinta o mobra cu parallel twin ca fiind supersport.

Si ambreiajul actionat prin cablu e ceva standard pe toate vitezanele (cred ca numai ducati are hidraulic).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A fost colegu ,pana acum 10 ani.Mai recent a cam disparut cablu .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A fost colegu ,pana acum 10 ani.Mai recent a cam disparut cablu .

R1 2018 - cablu

S1000RR 2018 - cablu

CBR1000RR - cablu

RSV4 - cablu

GSXR1000 - cablu

ZX10R - cablu

 

Cred ca si pe H2 e hidraulic

Editat de iocapa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vorbea de ninja 650 care , de fapt, este fostul er6s .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca au facut inca o intoarcere de 180 pt ca prin 2008 se incepuse trecerea la hidraulic pentru miare si parea ca o sa urmeze si 600, dar...evoluti,involutie...numai ei stiu.

Editat de goe 75

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De aia nu puteti sa mergeti voi cu motocicletele, ca nu aveti ambreiaj hidraulic...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da un exemplu de afirmatie (de la producator) unde se prezinta o mobra cu parallel twin ca fiind supersport.

Si ambreiajul actionat prin cablu e ceva standard pe toate vitezanele (cred ca numai ducati are hidraulic).

 

https://www.unitedmotors.ro/supersport

dai tu click pe ninja 650

Editat de XorX

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vorbea de ninja 650 care , de fapt, este fostul er6s .

corect, bine punctat! :peace:

 

dai tu click pe ninja 650

amu ca din motive comerciale si de marketing l-au incadtrat acolo e o chestie, adevarul e total alta chestie!

deci cele supersport sunt ZX Ninja, vezi ca asta nu are ZX in denumire, si clar, nu are nimic cu clasa supersport!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nope , nu zice ca ar fi supersport

With its trellis style frame, twin-cylinder water-cooled engine, low seat height and distinct Ninja personality the Ninja 650 is a stylish and practical answer to the needs of a growing European audience. Appealing to those new to two wheels or moving from either a smaller or larger capacity machine, the Ninja 650 offers both sporting performance and weekday in-town versatilit

https://www.kawasaki.eu/en/products aici e supersport si sport, supersport fiind Zurile


» Post actualizat in 05 Jul 2018 12:03

mai degraba putem zice ca nu mai sunt supersporturi de 600 si sunt de 1000? si la 500-600 ai mai mult motorete de incepatori, A2

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nope , nu zice ca ar fi supersport

De asta am zis si eu. Ca pe site-ul de producator nu se face referire la asa ceva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motociclete.com.ro/motociclete-yamaha/supersport.html

ce treaba are R3-ul ala cu "R"-ul mai mult decit un sticker pe o carena?

Exact asta ziceam, ca in ultima vreme, cel putin pentru Europa, mult marketing si 0 esenta.

Pai nu, ca mai degraba pare "exagerare" din partea dealer-ului, nu de la producator.

 

Edit:

Pare ca yamaha spune si pe oficial ca R3 e SS

Editat de iocapa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

oricum, vad din discutii ca nu deranjeaza pe nimeni, deci decizia e una corecta.. sport de 650cmc cu 2 paralel si 68cp. Intrebarea care ramine e unde se incadreaza un umil fost gsr600.. probabil ca la hypersport conform noilor clasificari ;)


» Post actualizat in 05 Jul 2018 12:12

Pai nu, ca mai degraba pare "exagerare" din partea dealer-ului, nu de la producator.

 

Edit:

Pare ca yamaha spune si pe oficial ca R3 e SS

si la kawa, ninja 650 si ninja 400 sunt la categoria supersport/sport doar ca astia sunt mai parsivi si au si hypersport. Probabil in citeva luni o sa mute ninja650/400 la categoria "aproape sport" :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca au facut inca o intoarcere de 180 pt ca prin 2008 se incepuse trecerea la hidraulic pentru miare si parea ca o sa urmeze si 600, dar...evoluti,involutie...numai ei stiu.

cand am luat r1 in 2015 am dat mail catre yamaha si suzuki si am intrebat de ce este actionat prin cablu. raspunsul a fost simplu pentru ei: fiind motor sport pentru competitii tin masa totala mai scazuta prin cablu. cei de la suzuki mi au spus ca este o scadere a greutatii prin reintoarcerea la cablu de 0,900 grame.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

oricum, vad din discutii ca nu deranjeaza pe nimeni, deci decizia e una corecta.. sport de 650cmc cu 2 paralel si 68cp. Intrebarea care ramine e unde se incadreaza un umil fost gsr600.. probabil ca la hypersport conform noilor clasificari ;)

Din experienta personala, probabil motoarele 2L sunt cele mai bune pentru o motoreta care isi duce traiul prin oras.

Usor de racit, eficiente ca spatiu, consum decent. 68 CP e o cifra destul de buna pentru un motor substresat care nu e nevoie sa fie super turat.

» Post actualizat in 05 Jul 2018 12:18

cand am luat r1 in 2015 am dat mail catre yamaha si suzuki si am intrebat de ce este actionat prin cablu. raspunsul a fost simplu pentru ei: fiind motor sport pentru competitii tin masa totala mai scazuta prin cablu. cei de la suzuki mi au spus ca este o scadere a greutatii prin reintoarcerea la cablu de 0,900 grame.

Oricum pe majoritatea vitezanelor ai quick shifter, asta face destul de irelevant cablul. Asta daca nu esti norocos si stai la semafoare prin oras ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cand am luat r1 in 2015 am dat mail catre yamaha si suzuki si am intrebat de ce este actionat prin cablu. raspunsul a fost simplu pentru ei: fiind motor sport pentru competitii tin masa totala mai scazuta prin cablu. cei de la suzuki mi au spus ca este o scadere a greutatii prin reintoarcerea la cablu de 0,900 grame.

0,900 kg.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ Florin-v

 

Stiu ce spui si personal prefer pe cablu pt ca se mai poate regla .La cel hidraulic nu am niciun fel de reglaj si nici nu am auzit sa existe cu reglaje.

 

Motivul pentru care am fost surprins ca s-au intors la cablu are legatura cu marketingul din perioada 2007-2010 ,cand ne spuneau despre marea favoare care ne-au facut-o sa puna hidraulic pt ca solutia traditionala pe cablu nu facea un mariaj asa bun cu noile slipperclatch-uri stoc ,fiind manerul prea tare.Sunt convins ca au mai si evoluat si au gasit ceva solutii tehnice pt combinatia cablu-slipper si levier rezonabil de moale,dar miroase de la o posta si a reducere de cheltuieli.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ Florin-v

 

Stiu ce spui si personal prefer pe cablu pt ca se mai poate regla .La cel hidraulic nu am niciun fel de reglaj si nici nu am auzit sa existe cu reglaje.

 

Motivul pentru care am fost surprins ca s-au intors la cablu are legatura cu marketingul din perioada 2007-2010 ,cand ne spuneau despre marea favoare care ne-au facut-o sa puna hidraulic pt ca solutia traditionala pe cablu nu facea un mariaj asa bun cu noile slipperclatch-uri stoc ,fiind manerul prea tare.Sunt convins ca au mai si evoluat si au gasit ceva solutii tehnice pt combinatia cablu-slipper si levier rezonabil de moale,dar miroase de la o posta si a reducere de cheltuieli.

100% REAL!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi dacă toți devin experți după două plinuri de Hornet și tre' să treacă la "miar" RR, normal că nu mai face nimeni (mă rog, în afară de pianiști) motorete de 600 cu furca USD și herghelie de 3 cifre.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca au mai si evoluat si au gasit ceva solutii tehnice pt combinatia cablu-slipper si levier rezonabil de moale,dar miroase de la o posta si a reducere de cheltuieli.

 

Da. Vezi Suzuki GSX-S1000 L8.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi dadea si mie cu virgula de ce in america er 6f a primit numele de ninja 650. Noile modele arata bine si sunt foarte ok pentru incepatori ca si putere, dar totusi nu are ce cauta numele de ninja pe ele. Probabil mare lucru nu au schimbat la suspensii , franele le vad la fel ca acum 10 ani ,etc. Nu-mi dau seama ce target au ei prin miscarea asta si nici nu inteleg de ce au scos definitiv seria ER6 si au inlocuit-o cu Z650 :alcy: .Probabil ca sa se gandeasca lumea la z750 ? Parerea mea e ca incearca sa ii atraga pe incepatorii care isi doresc un supersport dar nu pot din cauza categoriei sau a bugetului ( diferenta fiind de vreo 10000 de euro). Am vazut ca la ora actuala kawasaki nu vinde niciun supersport Ninja de 600. (au doar zx-10rr). La categoria sport si sport tourer e inlus acest "ninja" 650 alaturi de z1000sx si de ninja h2 (cu variante de sport touring,sx ,etc.). Categoria Hypersport e doar cu h2r,h2 si h2 carbon. :crack: Mai pe scurt la ora actuala kawasaki nu are nicio motocicleta de 600 care sa poate concura pe pista contra celorlalti X-(. Ofera aceeasi motocicleta de 12 ani la care au schimbat cateva chestii si cu care ne scot ochii

Editat de Klaus Cata

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

. :crack: Mai pe scurt la ora actuala kawasaki nu are nicio motocicleta de 600 care sa poate concura pe pista contra celorlalti

 

Care celorlalti? In afara de Yamaha R6, cine mai are sportiva de 600? suzuki nu, honda nu, kawa tocmai ce-ai zis ca nu...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ Kassu

 

Well...doar prin primavara imi revine bugetul pe la un nivel suficient ca sa aiba rost sa ma uit la asa ceva.

Pana atunci tre sa fiu de acord cu initiatorul ca trendul nu este primitator.Personal nu sunt afectat de chestii de clasificare al produselor sau dotari de suprafata,unde oricum suntem tentati sa schimbam si sa modificam ...In schimb ,parca observasem ca un model foarte popular si-a pierdut sasiul de aluminium si a revenit la otel .Am fost intr-un showroom(in Freiburg De) si am vazut chiar la aparitie modelul Cbr 650 f si am fost ingrozit de calitatea jalnica a componentelor ...Discul de frana fata arata ca facut pe vapor si era prins pe direct (nu avea acele capse normale la ceva mai serios).Chestii de genul asta si preturile ascendente concomitent cu mutarea productiei de piese in China si Thailanda(chiar si productie cu totul) sunt chiar de cacao.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Care celorlalti? In afara de Yamaha R6, cine mai are sportiva de 600? suzuki nu, honda nu, kawa tocmai ce-ai zis ca nu...

Suzuki stiu ca mai ofera gsx-r600 (adica se mai gasesc la dealeri, acum nu stiu noutatile in caz ca vor sa intrerupa si astia.) Si la cbr la fel vad 600rr de vanzare. Ambele vad ca sunt varianta 2017/2018

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×