Sari la conținut

probleme racire motor


Postări Recomandate

Salutare, am un ktm 450 exc 2003 si de la o vreme imi fierbe apa la modul dupa o cursa prin padure radiatoarele sunt goale..am desfacut capacul de la pompa de apa sa vad poate este blocata rotita aia ceva dar ea merge...am gasit o piesa acolo..am atasat o poza...ventilatoarele functioneaza. ce ar putea avea?.Multumesc frumos

post-98195-0-51824900-1530969135_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai rezolvat?

 

Acea siguranta tine un pinion de actionare al pompei pe arbore. Banuiesc ca daca sare posibil sa nu se mai invarta paletele pompei de unde si treaba cu fiertul apei.

 

Uite aici in desen al pompei: https://www.trevorpopemotorcycles.co.uk/index.php?main_page=ktm_fiche_finder&model=8460H4&group=C087803510

 

Ca sa ajungi la ea sa o pui la loc ai destul de demontat.

 

Sper sa te ajute.

 

 

Succes


» Post actualizat in 07 Jul 2018 19:09

Ca sa o poti remonta o sa ai nevoie de un cleste pentru siguranta seger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai primit magnet odata cu motocicleta? Cica asa se livreaza Ktm, ca sa poti aduna piesele care cad :crack:

Are dreptate @Silver Arrow, pompa de apa cred ca nu mai munceste. Nu imi dau seama cum ajungi la acea siguranta, daca o trebui facut motorul bucati sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sper doar ca doar cei ca Looki90 sa cumpere ulei/piese de la tine.El se chinuie din primavara sa strice KTM-ul ala si cu ajutorul uleiului tau cu siguranta o sa aiba o sansa in plus.

Mori KTM-ule ca sa scapi de amatori. :blbl:


» Post actualizat in 08 Jul 2018 08:54

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sper doar ca doar cei ca Looki90 sa cumpere ulei/piese de la tine.El se chinuie din primavara sa strice KTM-ul ala si cu ajutorul uleiului tau cu siguranta o sa aiba o sansa in plus.

 

?!? Ai vreo problema cu mine? Ai stricat matale vreun motor folosind uleiul "meu" sau doar te-ai trezit cu fata la cearceaf? Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

silver nu am mai desfacut ..zilele astea ma apuc de el. dar ms de sfat

M-am mai uitat pe desen sa inteleg de ce nu s-ar mai invarti pompa de apa.

 

O intrebare: cand ai dat jos capacul de pompa de apa puteai sa invarti cu mana paletele pompei? Adica mai pe scurt elicea se invartea liber?

 

Uite si motivul intrebarii: arborele pompei 11 este actionat de pinionul 9 si cred ca pinionul este fixat pe arbore de splintul 10. In arbore se vede si o gaurica prin care trece splintul. Daca splintul a iesit sau s-a rupt (putin probabil) nu se mai invarte pompa de apa si gata cu racirea.

 

 

@wawessh Ce ai de impartit cu John17 de ai sarit asa pe el? Fiind proprietar si cunoscator de KTM ma gandeam mai degraba sa ii dai un sfat colegului ce sa faca cu mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am mai uitat pe desen sa inteleg de ce nu s-ar mai invarti pompa de apa.

 

O intrebare: cand ai dat jos capacul de pompa de apa puteai sa invarti cu mana paletele pompei? Adica mai pe scurt elicea se invartea liber?

 

Uite si motivul intrebarii: arborele pompei 11 este actionat de pinionul 9 si cred ca pinionul este fixat pe arbore de splintul 10. In arbore se vede si o gaurica prin care trece splintul. Daca splintul a iesit sau s-a rupt (putin probabil) nu se mai invarte pompa de apa si gata cu racirea.

 

 

@wawessh Ce ai de impartit cu John17 de ai sarit asa pe el? Fiind proprietar si cunoscator de KTM ma gandeam mai degraba sa ii dai un sfat colegului ce sa faca cu mobra...

acum imi dau seama la ce te referi..da mergea in gol... deci este degeaba paleta acolo ...acum stiu ce trebuie sa fac.

Editat de Looki90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca se va strica vreun motor din cauza uleiului ala. L am schimbat pe al meu ieri cu 15w50 ca tot urmeaza temperaturile mari si eu merg prin oras mult.Dupa cateva mii de km are aceleasi propietati ca in prima zi. Dupa ce am scos uleiul, pe maini zici ca aveam o manusa(proasta exprimare, dar nustiu sa explic :))) . Din punctul meu de vedere este un ulei excelent si chiar vreau sa l compar acum motul.

Editat de Klaus Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Ai prins ideea.

 

Spor la treaba. Daca te mai impiedici da un semn.

 

Succes

am nevoie sa schimb acel ax..am desfacut astazi si am constatat ca acea siguranta nu mai sta pe sant..tre sa mi comand axul

post-98195-0-02377700-1531130656_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca siguranta tine rotita, care are un canal, infipta pe splint. Fara siguranta au sarit paletele si gata lucrarea.

Uite am gasit pe la astia arborele tau: https://www.fmracing.ro/ro/piese-ktm-originale--230/water-pump-shaft--2982.htm Asta ca sa ai idee de un nivel de pret.

Mai cauta, poate o fi si mai ieftin. Codul pare a fi 78035054100

 

Oricum cel mai bine este sa cauti la KTM, le dai seria de la cadru sau de la motor si oamenii iti dau piesa corecta.

 

Vezi ca exista un kit de reparatie. Poate merita sa il iei pe acela ca sa schimbi si rulmentul.

 

Ma uit la poza: corpul pompei este facut din doua jumatati? Se vad doua linii verticale, una si cu ceva silicon pe ea ....

 

Succes.

 

 

@BMW S1000RR ai aici un exemplu bun al unui priceput care a gandit ''Doar cu acel cleste se poate monta?''. Se vede ce urme frumoase de la loviturile de ciocan au ramas pe arbore.

Cand ramai in camp repari cu ce ai la indemana, cand esti la gartaj repari cu ce trebuie.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca siguranta tine rotita, care are un canal, infipta pe splint. Fara siguranta au sarit paletele si gata lucrarea.

Uite am gasit pe la astia arborele tau: https://www.fmracing.ro/ro/piese-ktm-originale--230/water-pump-shaft--2982.htm Asta ca sa ai idee de un nivel de pret.

Mai cauta, poate o fi si mai ieftin. Codul pare a fi 78035054100

 

Oricum cel mai bine este sa cauti la KTM, le dai seria de la cadru sau de la motor si oamenii iti dau piesa corecta.

 

Vezi ca exista un kit de reparatie. Poate merita sa il iei pe acela ca sa schimbi si rulmentul.

 

Ma uit la poza: corpul pompei este facut din doua jumatati? Se vad doua linii verticale, una si cu ceva silicon pe ea ....

 

Succes.

 

 

@BMW S1000RR ai aici un exemplu bun al unui priceput care a gandit ''Doar cu acel cleste se poate monta?''. Se vede ce urme frumoase de la loviturile de ciocan au ramas pe arbore.

Cand ramai in camp repari cu ce ai la indemana, cand esti la gartaj repari cu ce trebuie.

il comand azi si pana in weekend il schimb. ms mult :peace:

si da este facut din 2 jumatati

Editat de Looki90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...