Sari la conținut
victort89

Sfat achizitie motocicleta incepator

Postări Recomandate

Salutare tuturor! Mi-am facut mana pe un Kawasaki Vulcan S si acum ma gandesc sa mai imi cumpar un street 500-650cc si vreau neaparat noua. Am buget cca. 6-7000 euro si am gasit pe un site Z650 dar nu stiu daca sunt seriosi astia (Atvrom) https://www.atvrom.ro/motociclete/kawasaki

 

Ma poate ajuta cineva cu o parere? As putea sa le cer un discount la preturile alea?

 

Multumesc anticipat!

 

Victor

Editat de victort89

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Z650 este vechiul Kawasaki Er 6n in mare parte. Nu stiu exact cat de multe au schimbat , insa e probabil cea mai potrivota alegere pentru un incepator care vrea o motocicleta noua. Pretul e bun pentru ce ofera, insa trebuie sa iei in considerare faptul ca sunt sanse destul de mari sa cazi pe la inceput. Iti recomand sa ii montezi niste crash-pads (sau cum li se zice ) imediat dupa achizite

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In Bucuresti ai asa:

Yamaha-Dual Motors-Pipera, si Motodynamics, pe centura. (mai sunt si altii care aduc, dar nu pot comenta)

Honda-Motorteam Drumul TAberei

Kawasexi-United si ATV Rom

Mai poti arunca o privire si la motoboom.

 

Ca si modele, ai de unde alege, in gama naked. Analizeaza, mergi sa le vezi, sa te sui pe ele, si ia o pe aia care iti place. Fiind incepator, musai cu ABS.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomand Yamaha MT-07 sau Honda NC 750 X. Parerea mea este ca sunt putin peste Z650.

Cel putin la cilindree si la cuplu...

Le-am avut pe ambele (MT-07 mi-a placut cel mai mult).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici o data nu am inteles axioma asta: daca esti incepator ai sanse destul de mari sa cazi.

De parca incepatorii sunt balega de vaca.

 

Oricand si la orice nr.de km experienta ai sanse destul de mari sa cazi.

Cat timp ai constinta acestui fapt e bine.

 

On topic: oricarui dealer poti si trebuie sa ii ceri un discount.

Eu cand am luat anul trecut o Honda CB500X am primit din partea unui dealer 8% discount spre deosebire de altul care nu a vrut sa lase nici macar 1€. Nu trebuie sa iti spun de unde am luat-o :).

 

La 7000 € gasesti oferte si la alti producatori cum ar fi Honda sau Suzuki.

 

Succes

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am avut si versys , care avea acelasi motor cu er6, deci....recomand mt-07
:)))
» Post actualizat in 12 Jul 2018 09:20

Nici o data nu am inteles axioma asta: daca esti incepator ai sanse destul de mari sa cazi.
De parca incepatorii sunt balega de vaca.


true.Asta cu incepatorii care cad este o mare tampenie....primii 1-2 ani nu am cazut deloc cu motorul (dar mergeam foarte incordat ...cunoscatorii stiu).
Cazaturile apar cand mergi mult mai relaxat.... :))) Editat de Motorist@

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca nu toti suntem la fel. Eu i am recomandat crashpaduri ca e totusi o motocicleta noua. Poate sa stea in parcare cu ghidonul intr o parte , sa apese frana fata , sa comprime furca si sa se verse. Sau clasica combinatie de nisip si frana fata. In rest stiu ca majoritatea incepatorilor sunt grijulii. Nu vreau sa se inteleaga ca toti incepatori cad, dar sunt mai predispusi spre anumite greseli si de asta i-am facut recomandarea colegului. Nu cred ca am gresit cu nimic

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi Honda CB650F, Yamaha MT07, Suzuki SV650 si Kawasaki Z650.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Victor, nu-ti lua noua!

Ia-ti un sh, preferabil cu ABS (s-a spus mai sus) plimb-o un sezon, doua si apoi stii incotro sa te indrepti. Banii economisiti ii pastrezi pentru viitorul upgrade.

 

Spun asta pentru ca daca intrebi, e clar ca nu stii ce-i mai potrivit pentru tine. Drept pentru care nici altii n-au cum sa stie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca toata lumea si-ar lua SH s-o plimbe un sezon sau doua, cum ar mai trai producatorii de moto si reprezentantele de vanzari? :)

 

Omul a spus ca doreste neaparat noua. Daca are banii pentru asta de ce sa nu o cumpere?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

+1 pentru SH cu ABS. Preferabil si TCS (MT-07 ma uit fix la tine).

 

De ce sa nu o cumpere noua: pentru ca rodaj, pentru ca revizii doar in reprezentanta, pentru ca noua e bone stock daca nu dai de un dealer dispus sa-ti dea extras moca, iar SH de obicei vine cu imbunatatiri (uneori semnificative). Pentru ca 2-3 (hai 4) ani nu adauga mare lucru la uzura, dar ajuta sa te scape de problemele mobrelor noi (ce era de schimbat/ce recalluri or fi fost, sanse mari sa le fi rezolvat fostul proprietar).

 

Dar, daca ii musai sa fie noua, tot ce am enumerat eu mai sus nu se aplica. Ia-o noua si fii fericit.

Editat de bigFatAss

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

+1 pentru SH cu ABS. Preferabil si TCS (MT-07 ma uit fix la tine).

MT-07 nu are TCS :blink:

 

Suie-te pe toate motocicletele din clasa asta si vezi pe care stai bine. Uita-te la piata de SH si compara cu preturile de noi (la noi preturile la motociclete noi sunt foarte bune) si vezi care e varianta avantajoasa pentru tine.

ER6N/Z650, MT-07, SV650, NC750, CB500, CB650F... ai din ce alege si pe majoritatea le poti vedea in showroom-uri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomand si eu MT-07 pentru ca a fost prima mea motocicleta si a fost alegerea perfecta pentru mine. Eu am luat un sh de 1 an si 9000 km, la care personal am adaugat 9000 km intr-un sezon, dupa care am vandut-o la acelasi pret. Pentru ca motocicleta e ideala pentru oras, mi-am cumparat tot un MT-07 ulterior, nou (avea 0.9 km la bord), tot cam la acelasi pret (am gasit o super oferta si am putut deduce si o parte din tva). :D Si cum zicea lumea pe aici, am scapat-o prima data dupa ce aveam deja un an si jumatate de experienta in care facusem vreo 12000 de km. Dar a fost la 5 km/h pe ploaie si pe o linie de tramvai, aveam crash pad-uri si am scapat ieftin. Deci poti sa-ti iei linistit una noua, nu inseamna ca o sa cazi in primul an, depinde de tine cum mergi. Iar daca e sa cazi, poate sa fie mult mai tarziu si da, crash pad-urile ajuta.

 

Nu pot sa zic nimic de Z650, imi place cum arata dar nu am condus-o. Pot doar sa spun ca daca vrei un street bike de oras si iti iei MT-07, n-o sa-ti para rau. S-ar putea totusi sa iti doresti o toba aftermarket. Eu am dat vreo 700 de euro pe un sc project si acum nu cred ca as mai vinde-o. Parca am alta motocicleta. Mi-as lua totusi una mai confortabila pentru drumurile lungi. Am mers pe Vulcan S dar nu mi-a placut pozitia cruiser si nu prea ma vad pe asa ceva. Ma gandesc tot la un naked sport mai mare, sau chiar un cafe racer mai puternic. Mi-a placut f mult MT-10 pe care l-am testat la caravana MT. Imi plac si Zed-urile, ma gandeam si la Z1000 la un moment dat. Dar as vrea parca ceva mai clasic. Poate Z900RS. Sau mai degraba Triumph Thruxton.

 

Revenind, chiar iti recomand MT-07. Daca ai putina indemanare si te descurci decent cu un ER6N de scoala, limitat la 35cp, MT-ul de 75 n-o sa te intimideze niciodata. Dar va fi suficient pentru f mult fun. Orice alegi, multa bafta si sa te bucuri de ea fara accidente!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomand si eu MT-07 pentru ca a fost prima mea motocicleta si a fost alegerea perfecta pentru mine. Eu am luat un sh de 1 an si 9000 km, la care personal am adaugat 9000 km intr-un sezon, dupa care am vandut-o la acelasi pret. Pentru ca motocicleta e ideala pentru oras, mi-am cumparat tot un MT-07 ulterior, nou (avea 0.9 km la bord), tot cam la acelasi pret (am gasit o super oferta si am putut deduce si o parte din tva). :D Si cum zicea lumea pe aici, am scapat-o prima data dupa ce aveam deja un an si jumatate de experienta in care facusem vreo 12000 de km. Dar a fost la 5 km/h pe ploaie si pe o linie de tramvai, aveam crash pad-uri si am scapat ieftin. Deci poti sa-ti iei linistit una noua, nu inseamna ca o sa cazi in primul an, depinde de tine cum mergi. Iar daca e sa cazi, poate sa fie mult mai tarziu si da, crash pad-urile ajuta.

 

Nu pot sa zic nimic de Z650, imi place cum arata dar nu am condus-o. Pot doar sa spun ca daca vrei un street bike de oras si iti iei MT-07, n-o sa-ti para rau. S-ar putea totusi sa iti doresti o toba aftermarket. Eu am dat vreo 700 de euro pe un sc project si acum nu cred ca as mai vinde-o. Parca am alta motocicleta. Mi-as lua totusi una mai confortabila pentru drumurile lungi. Am mers pe Vulcan S dar nu mi-a placut pozitia cruiser si nu prea ma vad pe asa ceva. Ma gandesc tot la un naked sport mai mare, sau chiar un cafe racer mai puternic. Mi-a placut f mult MT-10 pe care l-am testat la caravana MT. Imi plac si Zed-urile, ma gandeam si la Z1000 la un moment dat. Dar as vrea parca ceva mai clasic. Poate Z900RS. Sau mai degraba Triumph Thruxton.

 

Revenind, chiar iti recomand MT-07. Daca ai putina indemanare si te descurci decent cu un ER6N de scoala, limitat la 35cp, MT-ul de 75 n-o sa te intimideze niciodata. Dar va fi suficient pentru f mult fun. Orice alegi, multa bafta si sa te bucuri de ea fara accidente!

 

Sincer si eu eram foarte convins de MT07 pana cand am vazut unul, sh ce-i drept. E naked sunt de acord cu asta, dar pare foarte cheap construit, de ex baia de ulei cu filtrul de aer se vad ostentativ. Alta chestie ce nu mi-a placut era foarte plasticat in zona rezervorului, de altfel scartaia si saua si toata zona aia doar cand te asezai pe ea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Respect opiniile celorlalti si n-am de gand sa te contrazic. La 6500 euro nou nout si mie mi se pare ieftin. Adica nu prea stiu ce altceva ai putea sa-ti cumperi care sa arate mai bine. Z650? Poate. SV650? E si asta o varianta. Sunt tot cheap construite, doar ca au stiluri diferite. SV-ul e mai clasic, Zed-ul e streetfighter, MT-ul e facut mai industrial. Dar parerea mea e ca nu arata chiar asa de cheap. Vorbim de motocicleta din poza? Acum depinde si cu ce o compari tu. Daca o compari cu vreun Z900RS de 13000 euro, atunci da, e cheap.

» Post actualizat in 17 Jul 2018 19:11

Hai ca am reusit sa atasez si poza. :)

post-98807-0-46049000-1531854625_thumb.jpeg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refer la design, asta e subiectiv. Ziceam de calitatea construcției pentru modelele actuale, în cazul asta 07-le, ca doar de el m-am lovit ca să zic așa. Uite un Honda Hornet pe carburator de ex, are 15-20 de ani și cat de bine închegat, durabil și calitativ arată ținând cont de vârsta asta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, calitatea constructiei e slaba si la kawasaki (poate chiar mai slaba) :alcy:. Daca intri pe grupurile de er-6n (in curans z650) o sa vezi ca majoritatea sunt din asia(India, taiwan, etc.) .Motocicletele astea sunt ieftine si asiaticii le cumpara in prostie. Daca cauti pretul la hornetul nou vei vedea ca apare numai pe site-urile din india. Pretul este mult mai mare fata de z650, insa si calitatea constructiei probabil difera. Daca si honda ii pandeste pe indieni si etc. sunt sanse ca hornetul sa devina si el o motocicleta entry-level in curand. Din pacate observ ca e un trend

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Depinde si cum a fost intretinuta. Am 25.000km cu a mea si nu scartaie nimic, come'on... Dar intr-adevar, daca o lasi in soare plasticele se decoloreaza si daca nu sunt intretinute cine stie ce probleme mai apar. Comparand Stromul sotului la materiale cu MT-ul, dar si cu Stromul nou (al nostru e din 2005), se vede ca pe vremea aia erau folosite materiale mai bune...si se simte cost cuttingul la cele mai noi. Dar asta e valabil si in industria auto...din pacate... investesc in cercetare, in norme euro cat mai bune, in electronica, si scad la materiale....

Daca nu iti place, aia e, dar cauta sa vezi mai multe, si mai bine intretinute. Si nu ma refer doar la MT, ci la oricare dintre variante, pentru ca din punctul meu de vedere toate sunt in situatia asta, unele stau mai bine, altele mai putin...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord. Am avut un MT-07 cu care am mers pana la 18000 de km si nu am avut probleme cu calitatea constructiei. A ramas foarte bine inchegata chiar si dupa atatia km. Cu cea noua am doar 3500 de km facuti anul asta, deci nu pot sa zic mare lucru, dar oricum calitatea nu mi se pare proasta. E cel putin decenta.

​@dupre - nu-mi dau seama daca sfatul tau pentru in incepator este sa opteze pentru o Honda Hornet sau altceva. Am condus foarte putin in Hornet model 2007, si nu cred ca se compara cu MT-ul la manevrabilitate. Ca si constructie, da, e solida si azi, dar se simt anii la ciclistica. Se simt si kilogramele in plus. Altfel, cel putin din ce am auzit de la prieteni care au mai multa experienta in domeniu ca mine, Hornet-ul a fost intr-adevar o motocicleta foarte reusita, dar cred ca pentru un incepator e mult mai recomandat un MT-07 nou, care are o ciclistica mult mai buna la momentul actual. Mai mult, si aici e parerea mea personala, un motor in 2 cilindri facut sa traga la turatii joase este mai ok la inceput, comparativ cu un 4 cilindri (precum cel de pe Hornet sau noua CB650F), care incepe sa traga de la 8000 de ture in sus. Ca incepator cred ca e mai ok, mai usor si mai "safe" sa te distrezi fara sa duci motorul in 8000 sau 10000 de ture. Poate gresesc, dar am condus acel Hornet, precum si in Suzuki GSR600 model 2009, tot in 4 cilindri, si mi s-au parut motoare mai greu de condus decat noul MT.

​Recunosc insa ca noua CB650F arata si ea foarte bine. Are totusi un pret de lista de 8400 euro, ceea ce e sensibil peste cei 6650 ai MT-ului. Dar vad ca pe motoboom au acum o promotie pentru modelul 2017 la 7200 euro, care este mult mai apropiat de pretul MT-ului. Deci daca cineva prefera top end power-ul unui motor in 4 cilindri, atunci Honda CB650F ar putea fi o alegere potrivita. Eu personal insa, daca ar fi sa-mi iau un motor in 4 cilindri, mi-as lua unul de 1000, macar sa stiu o treaba daca tot e vorba de top end power. Si aici deja nu mai vorbim de incepatori.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord. Am avut un MT-07 cu care am mers pana la 18000 de km si nu am avut probleme cu calitatea constructiei. A ramas foarte bine inchegata chiar si dupa atatia km. Cu cea noua am doar 3500 de km facuti anul asta, deci nu pot sa zic mare lucru, dar oricum calitatea nu mi se pare proasta. E cel putin decenta.

 

​@dupre - nu-mi dau seama daca sfatul tau pentru in incepator este sa opteze pentru o Honda Hornet sau altceva. Am condus foarte putin in Hornet model 2007, si nu cred ca se compara cu MT-ul la manevrabilitate. Ca si constructie, da, e solida si azi, dar se simt anii la ciclistica. Se simt si kilogramele in plus. Altfel, cel putin din ce am auzit de la prieteni care au mai multa experienta in domeniu ca mine, Hornet-ul a fost intr-adevar o motocicleta foarte reusita, dar cred ca pentru un incepator e mult mai recomandat un MT-07 nou, care are o ciclistica mult mai buna la momentul actual. Mai mult, si aici e parerea mea personala, un motor in 2 cilindri facut sa traga la turatii joase este mai ok la inceput, comparativ cu un 4 cilindri (precum cel de pe Hornet sau noua CB650F), care incepe sa traga de la 8000 de ture in sus. Ca incepator cred ca e mai ok, mai usor si mai "safe" sa te distrezi fara sa duci motorul in 8000 sau 10000 de ture. Poate gresesc, dar am condus acel Hornet, precum si in Suzuki GSR600 model 2009, tot in 4 cilindri, si mi s-au parut motoare mai greu de condus decat noul MT.

 

​Recunosc insa ca noua CB650F arata si ea foarte bine. Are totusi un pret de lista de 8400 euro, ceea ce e sensibil peste cei 6650 ai MT-ului. Dar vad ca pe motoboom au acum o promotie pentru modelul 2017 la 7200 euro, care este mult mai apropiat de pretul MT-ului. Deci daca cineva prefera top end power-ul unui motor in 4 cilindri, atunci Honda CB650F ar putea fi o alegere potrivita. Eu personal insa, daca ar fi sa-mi iau un motor in 4 cilindri, mi-as lua unul de 1000, macar sa stiu o treaba daca tot e vorba de top end power. Si aici deja nu mai vorbim de incepatori.

 

 

Nu-i recomandam sa ia Hornet, am facut ceva off-topic doar referitor la calitatea in prezent a nakedurilor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pentru sfaturi. o sa mai analizez subiectul dar tot vreau noua :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am citit printre randuri tot ce s-a scris, dar iti spun parerea mea la cateva dintre intrebari/subiecte ridicate pe acest topic:

 

1. Vrei noua. Bun. La pretul de lista poti sa ceri discount, chiar si pt motor adus pe comanda, in cutie (nu cele expuse in showroom, care oricum ar trebui sa aiba ceva reducere). Eu am cerut de cateva ori oferta de la United (prima data scuter, alta oara mobra) si mi-au oferit discounturi bunicele. Cred ca si Motodynamics da ceva (stiu un amic care si-a luat Tracer 900 cu 10k euro, pretul de lista fiind de 10.2 sau 10.3k euro). Din ce-am auzit, Motorteam ar fi cei mai zgarciti, n-am avut inca ocazia sa vad daca asa e. Important e sa te setezi pe un anumit model si apoi cauti cel mai bun pret la toti dealerii din tara.

 

2. Finisaje la mobrele noi, mai ales cele de buget, sunt cheap. Ma uitam la un moment dat sa inlocuiesc XJ6-le meu cu Tracer 700 si sincer, cel din urma zici ca are toate butoanele de jucarie, nu imi inspira deloc incredere. Idem si pt modele Honda de buget (NC750, CB650, etc). Orice costa pana in 7000-800 euro e un compromis.

O motocicleta finisata superb si (relativ) ieftina mi s-a parut Triumph Street Triple. Sau cele italiene - Ducati, Aprilia, MV. Dar pt astea (mai ales noi) trebuie bani.

 

3. S-ar putea ca dupa un an sau doi sa vrei sa schimbi categoria (nu neaparat capacitatea motorului) si atunci vei pierde mult la revanzare (daca o cumperi noua).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. Vrei noua. Bun. La pretul de lista poti sa ceri discount, chiar si pt motor adus pe comanda, in cutie (nu cele expuse in showroom, care oricum ar trebui sa aiba ceva reducere). Eu am cerut de cateva ori oferta de la United (prima data scuter, alta oara mobra) si mi-au oferit discounturi bunicele. Cred ca si Motodynamics da ceva (stiu un amic care si-a luat Tracer 900 cu 10k euro, pretul de lista fiind de 10.2 sau 10.3k euro). Din ce-am auzit, Motorteam ar fi cei mai zgarciti, n-am avut inca ocazia sa vad daca asa e. Important e sa te setezi pe un anumit model si apoi cauti cel mai bun pret la toti dealerii din tara.

Aici ai dreptate. 0% discount. Nici nu au vrut sa discute.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×