Sari la conținut
ioio_viola

09 Pramac Motorrad Grand Prix Deutschland

Postări Recomandate

1. MM

2. Altcineva

3. Altcineva

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pana incepe actiunea, ochii sunt pe Dani

post-34332-0-51653000-1531483787_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vai piccoletto! :)

 

37713104975_07ceaabba4_z.jpg


» Post actualizat in 13 Jul 2018 15:51

Deocamdată Gheorghe e cel mai rapid și Bradl intră în locul lui Morbidelli.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ducati se prezinta bine - Lorenzo :

"I’m very happy about today because we made a huge improvement from the morning to the afternoon in terms of working on the bike and I feel much better than last year.The weather is helping to have a consistency of temperature to work on the bike. Let’s see tomorrow! "Marc is the favourite here and he didn’t put on new tyres, so we’ll have to see what laptime he can get tomorrow but I think we’re closer than last year.We have a good opportunity here to fight for the podium and victory is not impossible! It’s difficult because Marc is very strong here but I think we can get a better result than last year.”

Dovi :

“I’m happy about it,It means our base is good like we expected yesterday; our bike is a bit better than last year so we’re able to start with a good base. But with our characteristics I don’t think what we did today is enough because the tyre consumption is strange and more than the past, it seems. So everyone has to work on the speed but more on the life of the rear tyre.”

“We’re a bit better overall, turning, braking stability, but still turning isn’t perfect and in some corners we struggle a bit, especially when the tyre drops. But we have tomorrow to work on that.” In conclusion? “I’m happy the speed is there but not 100% because of the rear tyre. So there’s a lot of work to do.”

Sa speram ca Ducati'urile o sa ii dea ceva batai de cap lui Marcel.

 


» Post actualizat in 14 Jul 2018 05:18

Yamaha schimba sponsorul principal

Monster va fi sponsor principal de la anul,in timp ce Movistar va fi secundar (cum e acum Monster).Sunt curios daca isi vor pastra culoarea blue sau vin pe negru Monster similar tech3.Sper sa fie negri de la anul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu s daca schimba culoarea...albstru cu alb e culorea oficiala yamaha...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ducati merg bine....Marquez la fel....si Yamaha mere bine pe gume noi,pe uzate au ei probleme

Quartararo ar fi semnat cu Sic,sa nu fi fost acela motivul de retragere al lui Pedrosa,faptul ca nu mai avea loc nici acolo...pacat,ar fi fost un pilot care ar fi putut contribui foarte mult la dezvoltarea Yamaha.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Marquez: "You know, we need to improve the way to slide with the rear. In this racetrack one of my strong points is the way we slide with the rear and turning the bike and trying to have that feeling. At the moment I don’t have it. It’s one of the points that maybe with this engine we are losing but I hope that tomorrow we can improve in that area.”

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A rezolvat-o.Oricum mai bine el decat Petrucci furat de la Lorenzo.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Petrucci a avut bunul simt sa recunoasca ce a facut. Aici are o bila alba. Nu ca Ianonne cand MM a fost nevoit sa mimeze suitul pe motocicleta ca sa scape de el.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da...bine ca macar a fost simtit si a recunoscut.Oricum f rapid Lorenzo in quali,cand am vazut timp cu juma de sec peste toti am zis clar asta e de pole sau cel putin first row.Maine in cursa va fi puternic daca reuseste sa tina ritmul.Marquez parea foarte tensionat.Dovi slab dar in cursa s.ar putea sa isi revina.Amandoua Yamaha si mai ales Vinales ff bun aici...asta dupa ce iarasi s.au plans peste tot de 'electronica'.Pai cum de e asa rapid Vinales daca electronica lui e asa proasta de ii provoaca wheelspin?Au probleme pe gume uzate poate,pe gume noi vad ca nu au absolut nici o problema.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu, intr-o cursa de douazeci si ceva de tururi, pneurile se uzeaza. Stiu bine??? :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se uzeaza,eu intreb cum pot fi rapizi pe un tur in ciuda "electronicii din epoca de piatra"???Pai ala spunea Rossi ca e dezavantajul Yamaha,electronica,ori Vinales era gata-gata sa ia pole,si asta pe un circuit impropice Yamaha cum e Sachsen,pai?Se bat cap in cap teoriile - cum poate fi f rapid Vinales pe un asemenea circuit ?Si lasa ca nici cu Rossi nu mi-a fost azi rusine,ca a avut timp de timp.Ori o motoreta deficitara la capitolul electronica nu ar putea fi rapida in nici o circumstanta.

 

...si Vinales se pare ca a luat aminte la ce i-a spus Meregalli,si anume ca trebuie sa mai lucreze la sine,si iata ca rezultatele vin :

Team-mate Valentino Rossi had used Friday’s media dealings to complain of the lack of recent development regarding Yamaha’s electronics package. This was not entering Viñales’ thoughts however, as he has worked on adapting his riding style to minimise sliding.

“Well, honestly, I'm focusing a lot on the riding style right now, to try to bring the bike to the maximum, or to supply a little bit what we need with the riding style. So I'm really focused on that. I'm not focusing on anything else, I want to improve myself, trying to make the bike arrive where I want.I am changing a little bit, trying to be much more smooth on the gas, do what the electronics can't do. I try the best every time, and I think track by track we are improving.”

....eu cand spuneam ca e un cumul de probleme la Yamaha si ca pilotii au si ei partea lor de vina....

Editat de Method

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te+ai gandit ca ar fi posibil sa uzezemai mult guma din cauza unui tc mai putin eficient? Si atunci poate sa livreze pe un tur dar incursa sa aiba probleme. Nu zic ca e musai sa fie asa, dar ar fi o varianta plauzibila in care electronica sa fie de vina.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca honda ar avea un minus la electronica,si ar declara marc ca electronica trebuie imbunatatita,ce ar spune method atunci.

Eu cred ca toti pilotii sunt destul de flexibili cand vine vorba de a schimba stilul de pilotaj,pana intr-un punct unde devine obositor stilul respectiv.Mai bine spus e contra firii.

Eu cred ca yamaha are probleme de electronica exact in punctul asta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Te+ai gandit ca ar fi posibil sa uzezemai mult guma din cauza unui tc mai putin eficient? Si atunci poate sa livreze pe un tur dar incursa sa aiba probleme. Nu zic ca e musai sa fie asa, dar ar fi o varianta plauzibila in care electronica sa fie de vina.

Daca tc ar fi mai putin eficient nu ar mai putea fi rapizi pe un sg tur,problema unui tc mai "arhaic" i-ar penaliza si pe un sg tur,nu?Ori ei sunt rapizi pe un sg tur si,iata,pe circuite impropice motoretei lor.Electronica i-ar fi penalizat din orice pozitie,si pe gume fresh si pe uzate,si cu benzina putina si cu multa.Asta pe langa aberatia zic eu de a cauta avantaje la altii intr-un unified software.E ca si cum ai spune ca respectivii triseaza,fura,dar ei au fost controlati iar si iar si nimic,si pe deasupra nu prea au vreo modalitate de a "fura" dar aia tot insista ca fura...e putin patetic.

In fine,nu vreau sa fac din asta iar discutii interminabile despre electronica si alte prostii,nu vom ajunge nicicand la o concluzie,am fi ajuns undeva daca venea Pedrosa de ex si ar fi pilotat si el o Yamaha factory.Asa,iaca vorbim si noi discutii.Dar performantele acestea up'n'down mie mi se par a avea alta cauza.

Sa vedem insa la anul cu Morbidelli care e totusi un pilot performant,cum se va comporta pe Yamaha pt ca probabil lui ii vor da un factory.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre putin wheelspin si ceva mai putin nu se traduce in diferente mari de timp PE UN TUR.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"trying to be much more smooth on the gas, do what the electronics can't do"

O spune omul, Vinales, în clar, că au probleme la tc. Cel puțin.

Rossi o spune de ceva vreme.

Este momentul să-i credem, Method?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se uzeaza,eu intreb cum pot fi rapizi pe un tur in ciuda "electronicii din epoca de piatra"???Pai ala spunea Rossi ca e dezavantajul Yamaha,electronica,ori Vinales era gata-gata sa ia pole,si asta pe un circuit impropice Yamaha cum e Sachsen,pai?Se bat cap in cap teoriile - cum poate fi f rapid Vinales pe un asemenea circuit ?Si lasa ca nici cu Rossi nu mi-a fost azi rusine,ca a avut timp de timp.Ori o motoreta deficitara la capitolul electronica nu ar putea fi rapida in nici o circumstanta.

Man, si Aprilia este rapida, dar raportat la celelalte motociclete de pe grila, este ultima caruta. Deocamdata vedem ca in calificari Vin si Rossi au iesit pe 4 respectiv 6, iar tu vii si spui ca motocicleta e buna. Era buna/rapida daca ieseau primii, asa este clar ca are mari deficiente si tind sa il cred pe Rossi. Honda si Ducati sunt mult mai rapide cam pe toate circuitele.

In alta ordine de idei, tu nu realizezi ca o cursa de MotoGp nu este cursa de dragstere, ci se desfasoara pe parcursul a 25-30 de tururi, in care apare o variabila foarte importanta in ecuatie: uzura pneurilor. Ei bine, aceasta uzura este de fapt marea problema a pilotilor Yamaha, pentru ca se intra intr-un cerc vicios: uzura pneurilor accentueaza overspinning-ul, overspinning-ul genereaza uzura mai accentuata si tot asa, ceea ce duce la probleme pe acceleratie, la iesirea din viraj ( principala nemultumire a lui Rossi) si la alte aspecte negative in performantele motocicletei. Toate acestea trebuie rezolvate de electronica, asupra careia insista doftorul. Ma mir ca de atata vreme, de cand te uiti la curse, nu intelegi aceste lucruri.

Ca sa incheiem discutia asta, care nu duce nicaieri, eu spun ca lucrurile trebuie facute pe rand. Mai intai, baietii de la Iwata sa puna mana sa faca cea mai puternica motocicleta de pe grila, cu cea mai buna electronica, etc, dupa care nu au decat sa se ocupe de piloti. Deocamdata, la ce progrese au facut Honda si Ducati, nu se poate face performanta cu troaca aia, indiferent de pilot.

» Post actualizat in 15 Jul 2018 08:43

Daca tc ar fi mai putin eficient nu ar mai putea fi rapizi pe un sg tur,problema unui tc mai "arhaic" i-ar penaliza si pe un sg tur,nu?

Pai ii penalizeaza, fratioare, ii penalizeaza, ca de la circuit la circuit sunt mai lenti decat concurenta cu 2-6 zecimi, in medie. Aici, la Sachsenring sunt penalizati mai putin, pentru ca este un circuit scurt, inghesuit, fara linii drepte lungi, dar pe alte circuite este dezastru. Problema ta este cum intelegi si interpretezi cifrele. Vad ca pentru tine doua sau trei zecimi sunt neglijabile, in conditiile in care sunt calificari/curse in care diferentele se fac la miimi si sutimi de secunda. Man, asistam la un moment, in istoria competitiei, in care o zecime pe tur face diferenta dintre victorie si infrangere, intre a fi lent si a fi rapid.

» Post actualizat in 15 Jul 2018 09:31

Asta pe langa aberatia zic eu de a cauta avantaje la altii intr-un unified software.E ca si cum ai spune ca respectivii triseaza,fura,dar ei au fost controlati iar si iar si nimic,si pe deasupra nu prea au vreo modalitate de a "fura" dar aia tot insista ca fura...e putin patetic.

Da man, ai pus punctul pe I. Unii fura... o manaresc din acel IMU, dupa cum spunea articolul ala. Yamaha, mai virgini, s-au prins mult mai tarziu cum merg treburile.

» Post actualizat in 15 Jul 2018 10:24

Macel la Moto 2...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un livestream care sa mearga pe telefon?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Binder, în sfârșit! :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dovi ! Dovi ! Dovi !

 

In sfarsit s-a relansat in lupta pentru titlu :crack:

not today :)) tocmai cand zic si eu ca incepe sa-mi placa de loredana, se stafideste...:)) vale exceptional la 39 de ani

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×