Sari la conținut
justme2009

vfr 800 sau suzuki-gsx-750-f-katana

Postări Recomandate

Salut.As vrea sa schimb motocicleta si sa-mi iau una din cele doua....vfr pe injectie din 2001 sau suzuki-gsx-750-f-katana din 2000.

As vrea sa aflu niste pareri in legatura cu aceste doua motorete....consum,ciclistica,probleme,daca sunt comode la drum,etc.

am pus si o poza cu suzuki.

Am vazut ca Suzuky 750 sunt rare in Romania fata de vfr.De ce?

 

post-45302-0-33594700-1531510246_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca sunt mari, grele, și leșinate

» Post actualizat in 13 Jul 2018 19:58

A, și urate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

GSX750F este de buget, e inferioara VFR-ului dar are o pozitie comoda.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 100 km nu te dor mainile pe nimic, cu atat mai putin pe VFR.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

VFR 800!

 

consuma? da, consuma ceva. dar cui ii pasa?

ciclistica? aici se impart lucrurile. pe asfalt sau pe forestiere? prin albii de rau? le-am vazut tinand piept vitezanelor de-un litru pe asfalt si GS-urilor in afara lui.

comoditate? am vazut baieti facand mia de km intr-o zi pe ele. si nu unul, mai multi.

cuplu cand iti trebuie? este.

nervoasa daca ai chef? este.

frane? este! mult peste medie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Înclin și eu spre VFR.Dar parcă și Suzuky arata bine și cred ca este comoda.Nu m-am urcat niciodată pe Suzuky ca sa-mi dau seama dacă este potrivita pentru mine....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

VFR 750 RC36 arata mai bine decat modelele de 800. Parerea mea...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci e clar ca tu tragi spre gsxf, la ce ai mai facut topic?

E un motor depasit de mult, motorul provine de pe GSXR 90-95 parca, doar ca a fost detunat. Racit pe ulei si alimentat prin carburatoare, acelasi sasiu de otel de-a lungul anilor indiferent ca e pre-facelift sau nu. Faza cea mai dura e ca la fiecare schimb de ulei iti ramane cam jumatate de litru de ulei in radiator pentru ca intrarea si iesirea din el sunt in partea de sus a radiatorului :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate ca trag spre gsxr datorita poziției. Dar ca performanta Vfrul mă incinta.

» Post actualizat in 14 Jul 2018 09:55

Dar cred ca am sa iau un Vfr în cele din urma.Pina nu vezi Cum e la drum nu știi. ..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate ca trag spre gsxr datorita poziției. Dar ca performanta Vfrul mă incinta.

» Post actualizat in 14 Jul 2018 09:55

Dar cred ca am sa iau un Vfr în cele din urma.Pina nu vezi Cum e la drum nu știi. ..

e senzatie VFR-ul , o sa-l cumperi din start , daca te citeste vanzatorul iti pune si pielea-n bat la cat iti va placea :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Colegu ,au si Suzi motorete faine dar in general sunt 4 aspecte unde nu prea se apropie de Honda

 

1 pozitie

2 frane

3 rafinament

4 ciclistica

 

Si cele doua balene alese de tine se cam conformeaza ...Balanta inclina foarte clar in favoarea vfr ,privind obiectiv .

Am doua Suzi si inteleg atractia pentru ca le iubesc pe ambele ...dar...imi place sa fiu realist.

 

Pesonal nu as alege nici una dintre ele.As merge pe ceva mai usor si mai universal cum este f4i sau 1100xx (poate chiar busa)daca as fi in cautare de un tank .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci e clar ca tu tragi spre gsxf, la ce ai mai facut topic?

E un motor depasit de mult, motorul provine de pe GSXR 90-95 parca, doar ca a fost detunat. Racit pe ulei si alimentat prin carburatoare, acelasi sasiu de otel de-a lungul anilor indiferent ca e pre-facelift sau nu. Faza cea mai dura e ca la fiecare schimb de ulei iti ramane cam jumatate de litru de ulei in radiator pentru ca intrarea si iesirea din el sunt in partea de sus a radiatorului :)

Din 92 gsxr are răcire pe lichid.nu ulei....gsxf are alt motor.honda never.cauta altceva

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Corect caracterincompatibil, deci e si mai veche generatia de motor probabil 88-91 sau ceva pe acolo. Mi se pare de tot rasul ca au mers cu motorul asta pana in 2000 si ceva, la fel cum au facut si cu gs500-le, se pare ca e un trend la Suzuki.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

honda never.cauta altceva

Argumente?!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bazata pe ce? Fler?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Wow, esti un zeu al prostiei. Marsi inapoi in pestera de unde ai iesit.

 

Ai avut motorul, te-a deranjat ceva in special?

 

P.S Pe acest forum nu incurajam prostii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vfr nu(se) merita.asta e părerea mea

 

nu se merita cand te raportezi la ce ? vino cu un pretendent din categoria lui cand spui asta , unde sa justifici calitate/performante/pret in comparatie cu VFR ul .... altfel raman doar vorbe .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma apropi vertiginos de 100000 de Km cu VFR-ul.......nu l-as da pe nimic....

 

Motorul il am de aproape 8 ani si nu am schimbat decat releul de incarcare......ca si piesa,

 

Succes.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×