Jump to content

Recommended Posts

Nu mi se pare un consum fabulos daca chiar a tinut-o spre 180 Km/h. Daca avem in vedere ca este motor cu carburatie, pozitia pe Varadero este ridicata, daca mai bate si vantul o leaca din fata, presiune necorespunzatoare in anvelope, poti sa ajungi la 12%.

 

In definitiv rezistenta la inaintare creste patratic fata de viteza. Adica ai dublat viteza si forta de rezistenta la inaintare creste de 4 ori. Drept urmare motorul trage din greu si arde benzina pe masura.

 

Nu am avut curiozitatea sa fac consumuri la mobre dar imi aduc aminte ca in Germania pe autostrada cu R1200RT alergata in regim constant cu 180 km/h cum faceam 200 Km trebuia sa alimentez. Deci consumul era probabil in jur de 10%.

 

Cu BMW-ul am facut de 2 ori pana prostului in Bucuresti. Mobra asta nu merge pina se goleste rezervorul. Desi mai ai un pic de benzina, de genul 1-2 litri, motorul se opreste.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Virgil, cu VTR-ul am patit-o si eu. De doua ori :) Odata in oras si a trebuit sa o imping putin. Si odata pe langa Buzau. De atunci nu mai merg fara furtun la mine.

Si da, cu VTR-ul faceam cam 170km cu un plin. La 150km se aprindea rezerva. Cand am ramas in pana s-au dus baietii pana la benzinarie si mi-au adus 2L de benzen. I-am pus in rezervor si am ajuns pe vapori sa alimentez.

Link to post
Share on other sites

Inainte de fiecare drum verific presiunile, 2,3 cu 2,5 spate. Am intr-adevar un parbriz after market mai maricel si cu puigul , dar nu cred ca asta este cauza principala ci gazul din belsug.Oricum stiu ca este cam lacoma vechitura mea , dar nu mi-am facut griji ,pt ca functioneaza ireprosabil, si a ramas cum a reglat-o neamtul.Intotdeauna m-am bazat pe minim 230-250 km cu un rezervor , si cu cativa litri ramasi.Se pare ca nu i-au placut cele 7500 de ture timp de un ceas si ceva si s-a razbunat

Link to post
Share on other sites

Inainte de fiecare drum verific presiunile, 2,3 cu 2,5 spate. Am intr-adevar un parbriz after market mai maricel si cu puigul , dar nu cred ca asta este cauza principala ci gazul din belsug.Oricum stiu ca este cam lacoma vechitura mea , dar nu mi-am facut griji ,pt ca functioneaza ireprosabil, si a ramas cum a reglat-o neamtul.Intotdeauna m-am bazat pe minim 230-250 km cu un rezervor , si cu cativa litri ramasi.Se pare ca nu i-au placut cele 7500 de ture timp de un ceas si ceva si s-a razbunat

Mobra ta este cu 5 trepte. Daca avea 6 trepte te mai ajuta un pic la consum.

Dar cum ai spus: cat timp functioneaza las-o in pace.

Precum cunosti: mai binele este dusmanul binelui :).

Link to post
Share on other sites

Intrebare :ma bate gandul sa-i pun foaia pe spate cu 45 de dinti in loc de 47.A mai facut cineva asta ? Cred ca-mi va scadea un pic cuplul , dar si turatia cu 300-400 rot/min.

Link to post
Share on other sites

Clar ca am mai slabit-o , asta este , mi-am luat-o.Plaja pe autostrada si inotat la intoarcere spre Buc.(printre masini).Doar nisipul a mai lipsit.

 

Virgile, da-o dracului, nu te mai amari, n-a fost sa fie si cu asta basta. Data viitooare recuperezi, pleci de sambata si stai doua zile la plaja.

Link to post
Share on other sites

R12GS se duce la 6% la 130 .. e destul si asa. Nici eu nu suport autostrazile, le evit cat pot dar nici sa merg cu 180 nu as putea (consum, zgomot, amenzi, etc ..). Nu ajungi cu mult mai repede, poti face un calcul .. la 200 km, intre 130 si 180 sunt vreo 26 minute. Merita bataia de cap ?

Link to post
Share on other sites

R12GS se duce la 6% la 130 .. e destul si asa. Nici eu nu suport autostrazile, le evit cat pot dar nici sa merg cu 180 nu as putea (consum, zgomot, amenzi, etc ..). Nu ajungi cu mult mai repede, poti face un calcul .. la 200 km, intre 130 si 180 sunt vreo 26 minute. Merita bataia de cap ?

Daca ai de mers 700 km ca sa ajungi la o intalnire si esti strans cu timpul, si ai si autostrazi pe distante mari, o faci. Daca esti in vacanta evident ca nu ai ce cauta pe autostrada.

Oricum nu poti sa o tii non stop 180 km/h pentru ca sunt multe zone cu restrictie, mai ales pe langa marile orase. Am mai avut si cele 3 alimentari :).

Dar pe lungimea asta mare se face o economie de timp suficienta, evident platind benzina.

Link to post
Share on other sites

Da. Vorbeam strict pentru cazul de fatza ... dar si daca am distante mari de parcurs prefer sa ajung la destinatie, nu sa ajung mai repede in alte .. locuri :)

Link to post
Share on other sites

Se pare ca nu i-au placut cele 7500 de ture timp de un ceas si ceva si s-a razbunat

pai normal, tinand cont ca tu ai mers o ora la aproximativ 90% din capacitatea maxima a motorului...,

nu crezi ca si consumul e aproape dublu la 8k ture fata de 3,5-4k rotatii?? :tempted:

cu aer nu se ajunge la turatia aia......

da' bine ca totul s-a terminat cu bine :peace:

Link to post
Share on other sites

Varadero consuma destul de mult la viteze mari si in oras. Mie imi ia cam 9 in Bucuresti, din 2006, injectie, 6 trepte. La drum lung am ajuns si pana la 400 km cu un plin, insa mers 110-130kmh. Daca o tii in 160-180 kmh consuma de sparge.

Edited by dionysos
Link to post
Share on other sites

Sar de la moto la altceva. Ce ar fi daca pe autostrazi , in dreptul benzinariilor ar exista un panou informativ pe care sa scrie distanta pana la urmatoarea statie de alimentare ?

» Post actualizat in 16 Jul 2018 11:19

Cu cateva panouri ar rezolva problema in romania

Link to post
Share on other sites

Mergi in Grecia , si acolo nu ai nici o benzinarie. Atunci sa vezi distractie, ca trebuie sa iesi de pe autostrada :))

Legat de consum, eram undeva pe la Predeal, ma uit la indicator, zic, aha, e ok, mers dinamic, de la Ploiesti autostrada. Ma uit in bord, asa, fugitiv, hopa, eram deja pe rezerva. Mers ca o floricica, 30 km, pana pe centura :))

E clar, cu cat e mai mare utilajul, opune mai multa rezistenta, vant, tras de gaz, sare si consumul. Eu am vazut diferenta, de pana la 1l + - doar din parbriz maxim ridicat-maxim coborat, la RT.

Link to post
Share on other sites

Sar de la moto la altceva. Ce ar fi daca pe autostrazi , in dreptul benzinariilor ar exista un panou informativ pe care sa scrie distanta pana la urmatoarea statie de alimentare ?

» Post actualizat in 16 Jul 2018 11:19

Cu cateva panouri ar rezolva problema in romania

pai cam dupa ce treci granita exista :) Nu stiu cum e in Ungaria , da in Austria, Elvetia te avertizeaza. Si stii dece? pentru ca daca ramai in pana pe autostrada platesti si amenda

Edited by derkleine
Link to post
Share on other sites

Am vazut ca au scris unii 'colegi' ca i-au dat 160 cu transalp si colegul Virgil 180 cu Varadero.

Mai baieti,dar mobrele voastre nu sunt facute pentru viteze din astea.

 

Un transalp e turat de-l ia dracu la 160km/h si nu e facut sa mergi cu viteza aia (nu e etajata in asa fel cutia,motorul , de fapt toata motocicleta e gandita pt altceva).

 

Eu pe VTR 1000F (Acelasi motor de pe varadero) am scos maxim 10.5 % in oras, si cred ca 7 si ceva in afara. Tot carburatie.

 

Pe Aprilia RSV Mille am scos si 5.5 sau 5.4% la mers pana in 110% (un coleg mai sus,cu Tuono spunea ca lui ii ia 7% la viteza aia).

 

Eu gasesc din ce in ce mai putine drumuri unde poti sa mergi linistit cu 160 km/h, nu mai zic de mobre care nu-s cele mai potrivite pt viteza asta....

Link to post
Share on other sites

Sar de la moto la altceva. Ce ar fi daca pe autostrazi , in dreptul benzinariilor ar exista un panou informativ pe care sa scrie distanta pana la urmatoarea statie de alimentare ?

» Post actualizat in 16 Jul 2018 11:19

Cu cateva panouri ar rezolva problema in romania

Pai la necivilizatii de austrieci sub panoul indicator pentru benzinarie este un panou mai mic in care iti spune la cati km este urmatoarea benzinarie de pe autostrada.

 

Mergi in Grecia , si acolo nu ai nici o benzinarie. Atunci sa vezi distractie, ca trebuie sa iesi de pe autostrada :))

Legat de consum, eram undeva pe la Predeal, ma uit la indicator, zic, aha, e ok, mers dinamic, de la Ploiesti autostrada. Ma uit in bord, asa, fugitiv, hopa, eram deja pe rezerva. Mers ca o floricica, 30 km, pana pe centura :))

E clar, cu cat e mai mare utilajul, opune mai multa rezistenta, vant, tras de gaz, sare si consumul. Eu am vazut diferenta, de pana la 1l + - doar din parbriz maxim ridicat-maxim coborat, la RT.

Normal, dar cine e jupan cu parbrizul ridicat? :)

Link to post
Share on other sites

Sar de la moto la altceva. Ce ar fi daca in dreptul benzinariilor ar exista un panou informativ pe care sa scrie distanta pana la urmatoarea statie de alimentare ?

» Post actualizat in 16 Jul 2018 11:19

Cu cateva panouri ar rezolva problema in romania

Faza asta e rezolvată dacă ai instalat Sygic.

post-92464-0-43479100-1531754628_thumb.png

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

Apropo de Sygic (aka telefon pe ghidon), in weekend am reusit sa pierd telefonul din suport! L-am pus in suport fix pentru a ma duce spre cea mai apropiata benzinarie si dupa ce am alimentat l-am lasat acolo. Cand ma uit pe centura Buc., vad ca lipsea si am inceput, in mers, sa ma caut in buzunare :))).

Cu ocazia asta am descoperit ca firebladeu are ceva apetit la benzina :)))

Edited by Claudiu_Lucian
Link to post
Share on other sites

Cu un suport chinezesc nu am reușit să pierd niciun telefon. Ce e drept, i-am modificat tija de prindere cu una din aluminiu de 4 mm, mai solidă.

 

Ontopic- era să rămân fără gaz venind spre Petroșani, pe un drum vai mama lui, după ce am traversat parcul Domogeac(g). Cu ocazia asta am retestat că Vstrom 650 are autonomie de minim 400 km. Mai exact, am făcut cu el vreo 430 km, in condițiile in care aveam masa totală de 450 kg și am mers in condiții de offroad vreo 50 km numai în primele două trepte.

Mint, i-am dat câteva secunde și intr-a treia. 😉

Abia în momentele alea îmi părea rău că nu am luat de acasă furtun de 2m pentru benzină sau măcar o canistra mică, de 1-2 litri. Nici nu am zis că ajung la benzinărie...

 

Btw: telefonul meu stă sus pe bord, nu pe ghidon.

post-92464-0-50032800-1531756029_thumb.jpg

Edited by Lucian_M
Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru gestul tau.

» Post actualizat in 16 Jul 2018 18:46

As fi fost prima mumie descoperita pe autostrada

Retineti poza baiatului. Care-l vede, sa-l loveasca c-o bere.

Link to post
Share on other sites

Poza cred ca e a potentialei mumii :P

Cand se aprinde becul/clipeste liniuta sau ce naiba mai fac mobrele cand e gazul pe terminate eu cred ca tre sa dai blana ca sa ajungi mai repede la benzinarie, sa nu apuce sa se epuizeze rezerva! :D

@Lucian, am si eu un suport din ala in X de la galbejiti, a functionat la vreo 2 drumuri dar mi-e din ce in ce mai greu sa-l blochez. Strang rotita mare sa se adune cracii si sa prinda tilifonul, dar aia mica nu are efectul scontat si cracii se desfac lejer...

Edited by john17
Link to post
Share on other sites

Daca ma crezi, are vreo 30k km in doua sezoane si a mers inclusiv pe offroad. Nu s-a stricat nimic. Nici telefonul nu-l leg suplimentar cu elastice sau alne chestii. Am dat pe el pana in 9 USD, deci e o porcarie ordinara, dar sta unde-l pun. SI am facut o chestie sa nu zbarnaie cand nu-i atasez telefonul: desfacut spatele, pus niste filtru de hota, infiletat suruburile inapoi- sta teapan si nici nu mai face galagie. Suruburile le-am dat cu ceva thread-locker, ca totusi n-am chiar asa multa incredere in chinezarie.

Exact asta e: https://www.aliexpress.com/snapshot/8485074155.html?spm=a2g0s.9042647.6.2.1f704c4dD9gmaK&orderId=80497836127956&productId=32764136582 Doar ca i-am inlocuit tija ala.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...