Sari la conținut

zakinthos mai 2018


Postări Recomandate

salutare tuturor,

 

in mai am facut o tura pe insula asta, planuiam de cativa ani sa o vizitez dar am ratat sansa din diverse motive

 

era s-o ratez si anul asta pt ca inmatricularea motoretei a durat muuuult mai mult decat ma asteptam, in special pe la rar si anaf, cu doar 2 zile inaintea plecarii am avut toate actele in regula

 

motoreta kawasaki gtr 1400 s-a comportat exemplar, este ceva de vis, ,,,protectie la vant f buna, motorul este parca electric, fara vibratii si foarte liniar, pozitie confortabila, frane f eficiente, .

 

Practic a fost primul meu drum cu ea, am cumparat-o fara sa fac vreodata o proba cu asa ceva, stiu ca pare o nebunie , am luat-o studiind

 

cateva luni review uri, filmuletze pe you tube, etc. aveam de ales intre yamaha fjr 1300 , honda paneuropean 1300 si kawasaki gtr1400

 

drumul , atat la dus cat si la intors , l-am facut din 2 bucati aproximativ egale, plecarea a fost din bucuresti , ne-am oprit pe langa kavala apoi kylini de unde am luat ferry

 

am facut si un filmulet, , protagonistii fiind eu si un bun prieten Dan,

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wakasaki e wakasaki. Din toate mobrele de le-am avut (si am schimbat cateva si prin Ro si pe alte meleaguri, chiar de unele le-am 'purtat' doar cateva sute de km), gandul mi-a ramas la marca Kawasaki. Mai ales la modelul 1200 de l-am avut inainte sa las Romania in urma. Bembe n-am avut, da' mi-e frica ca daca ma sui pe unul imi apar brusc seminte in buzunar si imi creste vreun ghiul pe dejtu' mare. Glumesc, din auzite cica ar fi interesante pana la partea de servisare. De Grecia nici nu mai zic, acum ca sunt departe rau, imi aduc cu aminte (si mai placut) clipele petrecute pe la bulgari si grecotei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

cum ti se pare GTR ul, ca si ciclistica-manevrabilitate? Ce generatie ai? Ca am urmarit si eu mult modelul, cat si Pan ul si FJR ul.

Isi ascunde bine greutatea?

Legat de clip, foarte fain. O intrebare, cum ai adaugat muzica, fara sa te bazaie la cap iutubu, cu drepturile de autor? ai adaugat tu manual , descrierea melodiilor, ca si credits?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu la fel. Dar nu de la distanța. Cunosc pe cineva in Serbia cu așa ceva și îmi place mult. S a oferit omul sa fac și ture cu el, am refuzat însă. Nu mi place sa dau motorul împrumut, deci nu mi place nici sa cer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

o sa incerc sa raspund obiectiv,

 

este 2011, ( generatia noua este 2010+), care are mici modificari fata de generatia veche cum ar fi:

 

2 moduri de pilotat , full sport si economic, practic se schimba maparea motorului, cica in eco e mai imblanzit motorul,,,oricum tot dracul gol este pe accelerare, iar daca o setezi pe eco si depasesti 6000 ture intra instant pe full sport si revine la eco sub 6000 ture

 

oglinzile sunt pozitionate putin mai sus pt o vedere mai buna, la modelul vechi vezi o mare parte din cutiile laterale,,,oglinzile actioneaza ca niste protectii de vand pt maini, nu stiu daca e gandita traba asta ori asa s-a nimerit

 

carenele sunt regandite pt disiparea mai rapida a caldurii de la motor

 

abs combinat si controlul tractiunii, ambele pot fi decuplte din buton

adica abs ul ramane dar nu mai este combinat,,,eu deseori cu suzuki vstrom 1000 franam doar spatele in curbe, foarte foarte rar franam si cu fata doar putin, dar dozarea o facea eu cum trebuie pt ca imi cunosteam motoreta f bine. La gtr dozarea franei pe fata este cam mare pt curbe si simt cum se strica dinamica pe curbe. Deja sunt in curs de adaptare, incet incet incep sa franez numai in linie dreapta, inainte de intrarea in curba. Nu consider un neajuns treaba asta, la urma urmei nu prea trebuie sa franezi in curba iar daca decuplez abs ul combinat, imi dozez eu fata - spatele cum vreau, separat. in multe review uri am remarcat ca cei care testau gtr urile se plangeau de aspectul asta , trebuiau doar sa apese un buton si totul devenea normal pt ei

 

cand am luat nr rosii am scos-o imediat la o scurta testare spre lehliu sa prind si ceva curbe si sa am si o portiune de autostrada la intoarcere , am fost f dezamagit pt ca avea o grava tendinta de subvirare. cauciucurile aveau o uzura foarte mare totusi,,,am inlocuit a 2 a zi cauciucurile si am repetat traseul,,,,din fericire a devenit neutra pe curbe, exact cum imi place mie

 

este o motocicleta grea la arox 300kg ,eu am 180 si 88 kg si mi se pare dificil de manevrai in spatii mici de parcare, insa in mers, chiar si la viteze mici devine f manevrabila, protectia la vant este buna mai ales cu deflectorul acela micut, parbrizul electric isi face treaba bine, putere din plin la 155 cai, o simt foarte stabila la viteze mari, iar motorul nu este chinuit niciodata, este si f elastic in plaja de turatii

 

referitor la filmulete de pe you tube, cel mai bine incarci un filmulet la intamplare(needitat) si atasezi o melodie sau mai multe si astepti sa vezi ce se intampla,,,apoi daca nu primesti notificari privind drepturi de autor, le poti folosi fara frica de a ti le sterge. Eu am in 'carantina" cateva melodii pe care le voi folosi in clipuri viitoare. Pana acum mi-ai sters o singura melodie dintr-un clip si mi-au bagat ei o melodie la intamplare dintr-o baza de date

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...