Sari la conținut

Michelin pilot road 4 GT - Test neplanificat pe furtuna


Postări Recomandate

Cam asa mi-am inceputul drumul spre Grecia. Am plecat seara ca sa ajung la ferry dimineata.

 

Distractia incepe pe la minutul 3 pt cei nerabdatori:

 

 

Tot ce pot sa spun e ca inainte ...ma cam intrebam de ce am dat atatia bani pe cauciucuri f bune pe ploaie ...daca eu nu prea merg pe ploaie.

 

Dupa ce mi-au salvat viata de vreo cateva ori in acea noaptea prin Buglaria ( mers pe ploaie pana in Grecia)...am inteles de ce.

 

 

p.s - Pentru justitiarii care vor sa-si impuna convingerile / stilul de mers ...nu va irositi timpul.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins si eu o ploaie de genul asta pe drum dar nu noaptea. Nu stiu cat te-au salvat cauciucurile sau norocul ca nu a fost o groapa in balta aia. Din cate stiu eu pr4 nu sunt cele mai stralucite cauciucuri in teste, stau bine la franarea pe ud intradevar, dar in rest sunt pe locurile 4-6. Pt un allrouder sunt ok avand in vedere ca nu mergi cu scaritele pe jos si cu peste 200 km/h.

Eu am ales metzeler roadtec01 tot pt un fz1. Pana acum sunt mai ok pe viraje decat pr4 anterioare cu care a venit mobra(nu le-am rulat de noi).

Cu pr4 nu am prins potop asa ca nu pot sa compar.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatu' de la 5:42 la ce adresa isi pune filmele :D ?

 

Acum fara misto, singura problema pe furtuna sint fulgerele si eventual copacii rupti. In ultima vreme am vazut destule furtuni cu descarcari electrice cu o frecventa halucinanta. Prin 2009 am venit de la mare cu masina pe o ploaie nasoala. Fara exagerare, timp de doua ore n-am vazut o pauza mai lunga de doua secunde intre fulgere. Cand am ajuns acasa m-am uitat sa vad care sint riscurile pe motor la fulgere. Concluzia: cam nasol :D Daca aia din conserve n-au nici un stres ca stau intr-o cusca Faraday, noi stam in cwrul gol pe un morman de fiare. Cauciucurile sint zero protectie, traznetul n-are nici o greatza sa treaca prin puncte plasate la metri intregi distanta. Asa ca daca ai de traversat o zona chiar dubioasa ca densitate de descarcari, mai bine tragi un pic pe dreapta la un adapost si astepti sa se mai linisteasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut, pe 26 iulie, ultima zi din concediu, am plecat din Timisoara dimineata la ora 9 in directia Iasi.

Nici bine nu am iesit din oras spre Remetea Mare ca mai apoi sa intru pe A1 ca a si inceput ploaia. Si a plouat si a plouat 250 km pana in Sibiu.

De la Sibiu la Brasov a fost ok, am reusit sa dau jos combinezonul de ploaie. Apoi Brasov-Targu Secuiesc-Bacau-Iasi a plouat continuu, pana am intrat in curte, adica inca 300 km.

Motocicleta era incaltata cu PR4, montate noi noute cu 3 luni inainte si cu vreo 3000 km la activ. S-au comportat exemplar. Mers pe A1 si cu 130-140 fara emotii, fara acvaplanare, fara nici un gest naspa.

Sunt cele mai reusite cauciucuri pana acum din cate am incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins si eu o ploaie de genul asta pe drum dar nu noaptea. Nu stiu cat te-au salvat cauciucurile sau norocul ca nu a fost o groapa in balta aia. Din cate stiu eu pr4 nu sunt cele mai stralucite cauciucuri in teste, stau bine la franarea pe ud intradevar, dar in rest sunt pe locurile 4-6. Pt un allrouder sunt ok avand in vedere ca nu mergi cu scaritele pe jos si cu peste 200 km/h.

Eu am ales metzeler roadtec01 tot pt un fz1. Pana acum sunt mai ok pe viraje decat pr4 anterioare cu care a venit mobra(nu le-am rulat de noi).

Cu pr4 nu am prins potop asa ca nu pot sa compar.

Asfalt uscat!

 

Daca ma crezi...nici macar nu am vazut balta aia ...pe camera se vede mai bine decat vedeam eu prin viziera. Nu stiu pe ce rank sunt la total....dar cu siguranta sunt foarte bune pe ud.

 

Ms la fel!

 

Baiatu' de la 5:42 la ce adresa isi pune filmele :D ?

 

Acum fara misto, singura problema pe furtuna sint fulgerele si eventual copacii rupti. In ultima vreme am vazut destule furtuni cu descarcari electrice cu o frecventa halucinanta. Prin 2009 am venit de la mare cu masina pe o ploaie nasoala. Fara exagerare, timp de doua ore n-am vazut o pauza mai lunga de doua secunde intre fulgere. Cand am ajuns acasa m-am uitat sa vad care sint riscurile pe motor la fulgere. Concluzia: cam nasol :D Daca aia din conserve n-au nici un stres ca stau intr-o cusca Faraday, noi stam in cwrul gol pe un morman de fiare. Cauciucurile sint zero protectie, traznetul n-are nici o greatza sa treaca prin puncte plasate la metri intregi distanta. Asa ca daca ai de traversat o zona chiar dubioasa ca densitate de descarcari, mai bine tragi un pic pe dreapta la un adapost si astepti sa se mai linisteasca.

 

La asta ma gandeam si eu , imediat dupa fulgerul ala. Totusi nu mi-am facut prea mari griji crezand ca sunt safe datorita cauciucurilor.

 

Mișelinu bun, dar ce telefon e ăla ?! Că tare bun e pe ploaie :peace:

 

One Plus 3T - recomand din tot sufletul (mult peste Samsung / Iphone la raport calitate/pret)

 

si pe mine ma roade unde ti-ai petrecut vacanta ...

 

Da faq ..?

 

Anul trecut, pe 26 iulie, ultima zi din concediu, am plecat din Timisoara dimineata la ora 9 in directia Iasi.

Nici bine nu am iesit din oras spre Remetea Mare ca mai apoi sa intru pe A1 ca a si inceput ploaia. Si a plouat si a plouat 250 km pana in Sibiu.

De la Sibiu la Brasov a fost ok, am reusit sa dau jos combinezonul de ploaie. Apoi Brasov-Targu Secuiesc-Bacau-Iasi a plouat continuu, pana am intrat in curte, adica inca 300 km.

Motocicleta era incaltata cu PR4, montate noi noute cu 3 luni inainte si cu vreo 3000 km la activ. S-au comportat exemplar. Mers pe A1 si cu 130-140 fara emotii, fara acvaplanare, fara nici un gest naspa.

Sunt cele mai reusite cauciucuri pana acum din cate am incercat.

 

Iti dau foarte multa incredere....poate chiar prea multa.

» Post actualizat in 20 Jul 2018 15:35

pe mobra anterioara am avut roadsmart 4, foarte bune, in orice conditii. Pe actuala, am Pilot road 4 GT. PE uscat, foarte ok, pe ploaie...inca nu le-am botezat:))

 

Cred ca pe uscat sunt cam mediocre....pe ud isi arata adevarata valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare....

 

Am aceste cauciucuri de 4 ani.....sunt la a doua pereche.... numai cuvinte de lauda.....mers pe ploaie.....mers pe piatra.....mers pe uscat ....nu m-au dezamagit niciodata

 

 

Daca a folosit cineva PR5 ....sa ne zica cateva cuvinte....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu PR5 pe spate. Pe fata am PR4. Ce sa zic... Tura de 7000km spre Nordkapp si nu am avut nicio emotie. Ploaie, frig... Nimic. Se încălzesc imediat, iar cand am oprit si am pus mana, s-au lipit degetele de cauciuc :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17850 km am facut cu PR3 pe R 1100 RT.

Si mentionez motoreta pt greutatea ei, cel mai putin 300kg cu 2 coburi mereu incarcati plus un motorist de 115kg gata echipat.

BMW boxer, asta insemnand decelerari mai brutale din cauza cardanului.

Recent am montat al doilea set de Michelin, din pacate numai fata e PR4 GT, spatele PR3 pt ca PR4 nu se fabrica pe dimensiune.

Le gasesc perfecte pt motostradal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...