Jump to content
Sign in to follow this  
MYMOTO

RIDETEST Dominar400 @ MYMOTO.ro

Recommended Posts

Salutare,

 

Cei care doresc sa vada de ce toata lumea lauda manevrabilitatea si usurinta cu care se conduce Dominar400, sunt invitati in orice magazin din reteaua MYMOTO pentru a "da o tura"!

Pana la finalul lunii August, toti cumparatorii vor primi gratuit kit-ul de prindere topcase/sidecases si un topcase 44L. Pretul motocicletei este de 4299 EURO, tva inclus.

 

post-11875-0-99410600-1532425573_thumb.jpg

 

Al treilea producator de motociclete din lume, BAJAJ este detinatorul a 48% din KTM, cu o istorie recenta in stransa legatura cu productia motocicletelor Kawasaki (peste 12 ani!), avand in pregatire productia noilor modele Husqvarna incepand cu acest an, iar din 2020 si productia de modele Triumph.
Dominar400, bazat pe platforma KTM DUKE 390, isi propune sa ofere motociclistilor din Romania o varianta ideala, atat pentru incepatori, cat si pentru cei ce doresc o motocicleta noua, EURO4, cu dual ABS, trei supape pe cilindru, asistent "slippery clutch", lumini LED, suspensie spate NITROX si multe alte optiuni demne de o motocicleta model 2019.
Dominar400 este importat in Romania de catre reteaua de magazine MYMOTO.ro

 

post-11875-0-90861500-1532425519_thumb.jpgpost-11875-0-05536500-1532425557_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

..... toata lumea lauda....

 

 

care toata lumea ? niste linkuri la review-uri ar fi bine venite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Toata lumea care s-a suit pana acum pe Dominar400. Adica noi, ca am fost primii, instructori de la scolile moto din Bucuresti si Cluj-Napoca si altii. Avand in vedere ca acum incepem sa le scoatem pe strada pentru toata lumea, speram ca mai multe review-uri sa apara.

Daca esti interesat, te putem invita pe tine primul sa-ti spui parerea, dupa o zi de mers cu Dominar400! Ce spui?

 

Cu stima,

Echipa MYMOTO

Share this post


Link to post
Share on other sites

care toata lumea ? niste linkuri la review-uri ar fi bine venite

Cum adica care toata lumea? Uite ce fericiti sunt clientii, dupa un test-drive: click.

 

Si vis-a-vis de topicul ala unde cineva cauta o motocicleta care sa duca sute de kile ... uite de la ce vine 400 din Dominar400: click din nou.

Edited by JCDenton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic suna foarte bine, sper sa fie si in practica la fel si important sa fie fiabila de-a lungul anilor in limitele decentei.

Pentru publicul larg sa nu ne cacao pe noi ca vedem nume indiene sau altele de prin ce parti ale asiei.. bembeu-ul face motoarele mici acolo, katem-ul la fel, in viitor o sa mute fabricile si pentru modele consacrate; asta doar ca sa iasa mai ieftin si sa ramana compania cu mai mult bani.
Timpul o sa raspunda la toate intrebarile legate de motoare noi intrate pe piata europeana, cel putin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum te inscrii la DriveTest? In Cotroceni exista? Il lasati o zi intreaga cum ati zis mai sus? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic suna foarte bine, sper sa fie si in practica la fel si important sa fie fiabila de-a lungul anilor in limitele decentei.

 

Pentru publicul larg sa nu ne cacao pe noi ca vedem nume indiene sau altele de prin ce parti ale asiei.. bembeu-ul face motoarele mici acolo, katem-ul la fel, in viitor o sa mute fabricile si pentru modele consacrate; asta doar ca sa iasa mai ieftin si sa ramana compania cu mai mult bani.

Timpul o sa raspunda la toate intrebarile legate de motoare noi intrate pe piata europeana, cel putin :)

Bajaj este de fapt detinatorul a 48% din KTM. Foarte multe modele se produc acolo, iar Dominar400 este dezvoltat pe baza motorului Duke 390. Inainte de relatia cu KTM, pe langa toate marcile proprii, Bajaj a produs modelel Kawasaki de 250cc, peste 12 ani.

Acum probabil ca au inceput deja productia si de Husqvarna, iar din 2020 se incepe si cu Triumph, modelele mici si de pana in 800cc.

Cine are prejudecati.., este invitat la magazine.

post-11875-0-86315400-1532439650_thumb.jpg

Cum te inscrii la DriveTest? In Cotroceni exista? Il lasati o zi intreaga cum ati zis mai sus? Multumesc

Ia legatura cu colegii de la magazin. Pentru moment nu putem face drive test pentru o zi, ci doar cativa kilometri. Mai mult, motocicletele sunt inca limitate...

 

Cu stima,

Echipa MYMOTO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai dacă sunt și limitate ce mai rămâne sa i placa unui potențial client? Nu credeți ca foarte multă lume ar aștepta pana eliminați limitarea? Zic sa nu va așteptați la marea înghesuiala la test...

Aa, încă ceva. Nu sunt interesat nici de ea, nici de test !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca a vrut sa zica "numar limitat" de motociclete disponibile pentru teste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai fiti carcotasi, e clar ca nu au nr nelimitat de motociclete sa dea la toata lumea zile intregi. Eu am intrebat ca mai sus au zis unui user sa isi spuna parerea dupa o zi intreaga de plimbat. Intr-adevar, fiind ceva nou pe piata romaneasca si mai ales nu o japoneza clasica, e greu sa iti dai seama de capabilitati dupa doar cativa km, mai ales ca pe strada nu e niciuna sa iti faci idee de ele, sa vezi pe altii, intalniri etc.

 

Pe de alta e de inteles..

 

bafta la vanzare si sa nu se intoarca nimeni cu ele la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm..romanul,desi nu s-a urcat niciodata ori pe asta ori pe altceva nou oferit gratuit de cineva la un test drive , are o manie de a-si etala intai prejudecatile si apoi mintea.

 

Spunea careva de review-uri,la o prima cautare am gasit sute pe youtube.

 

Ia sa iau primele 2 la intamplare:

 

 

Cateva alte zeci aici : https://www.youtube.com/results?search_query=bajaj+dominar+400+review

 

Si unul dupa 40 000 de km rulati .

 

 

Cine ar fi interesat de o astfel de motocicleta de clasa ei , pana la urma nici nu are nevoie de vreun vanzator sa i-o prezinte. Se uita pe net,apoi face drive-test si pam pam.

 

La 4300 euro cu bagaje cu tot,consum de 3.5litri, ABS,far led si tot ce mai spun astia ca au pe ea + review in care e intreaga dupa 40 000 pe "drumurile" Indiei eu zic ca e tzutz.

 

Racerii de bulevard sa nu o probeze,s-ar putea sa planga cu dezamagire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic suna foarte bine, sper sa fie si in practica la fel si important sa fie fiabila de-a lungul anilor in limitele decentei.

 

KTM nu exceleaza la capitolul fiabilitatii nici pentru motocicletele produse in Europa.. iti dai seama ce calitate au cele produse in India. Vrei sa vezi ce inseamna fiabilitate indiana, nu ai decat sa compari cu Royal Enfield.. :D Lucru valabil si pentru BMW, care produce GS310 tot in India, iar mai noile GS750 si 850 au motoare, ghici... chinezesti. Loncin, daca nu ma inseala memoria. Adica, cumperi o chinezarie la pret de BMW, o caruta de bani pentru o motocicleta care nu ar trebui sa coste mai mult de 2-3000 de euro. La ce fiabilitate te poti astepta???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai e fiabil ceva în societatea actuală de consum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am auzit ca s-ar infiinta o companie romaneasca de fabricat motociclete, stie cineva ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Sa le luam pe rand...

 

Pai dacă sunt și limitate ce mai rămâne sa i placa unui potențial client? Nu credeți ca foarte multă lume ar aștepta pana eliminați limitarea? Zic sa nu va așteptați la marea înghesuiala la test...
Aa, încă ceva. Nu sunt interesat nici de ea, nici de test !

Sunt limitate la turatie, pana la 2000km, cand se delimiteaza singure. Pentru o tura in oras, cuplul este cel care conteaza, deci este ok.

Intelegem ca nu doriti un ridetest cu Dominar, dar v-am putea aduce un Pulsar de 200cc, mai apropiat ca forma de 1000RR!

 

Cred ca a vrut sa zica "numar limitat" de motociclete disponibile pentru teste.

Am raspuns deja mai sus. Avem peste 12 motociclete inmatriculate permanent, gata pentru teste... Evident, "imprastiate" prin toata tara!

 

Nu mai fiti carcotasi, e clar ca nu au nr nelimitat de motociclete sa dea la toata lumea zile intregi. Eu am intrebat ca mai sus au zis unui user sa isi spuna parerea dupa o zi intreaga de plimbat. Intr-adevar, fiind ceva nou pe piata romaneasca si mai ales nu o japoneza clasica, e greu sa iti dai seama de capabilitati dupa doar cativa km, mai ales ca pe strada nu e niciuna sa iti faci idee de ele, sa vezi pe altii, intalniri etc.

 

Pe de alta e de inteles..

 

bafta la vanzare si sa nu se intoarca nimeni cu ele la service.

De fapt, fiind atat de manevrabila si cu o asa buna etajare a cutiei, coroborat cu triple-spark-ul (are trei bujii), iti va placea instant, dupa primii kilometri. Cel putin asta este opinia celor care s-au dat pana acum.

Multumim pentru urari, noi speram sa se intoarca cu ele la service cat mai repede... pentru revizii!

Si da, suntem dispusi sa o lasam la test si pe perioada mai indelungata unor motociclisti care doresc sa scrie un review, si care au experienta necesara (a conducerii si a scrisului...). Oricand!

 

M ar tenta un drivetest cu o astfel bestie

Ce ati avea de pierdut?

 

KTM nu exceleaza la capitolul fiabilitatii nici pentru motocicletele produse in Europa.. iti dai seama ce calitate au cele produse in India. Vrei sa vezi ce inseamna fiabilitate indiana, nu ai decat sa compari cu Royal Enfield.. :D Lucru valabil si pentru BMW, care produce GS310 tot in India, iar mai noile GS750 si 850 au motoare, ghici... chinezesti. Loncin, daca nu ma inseala memoria. Adica, cumperi o chinezarie la pret de BMW, o caruta de bani pentru o motocicleta care nu ar trebui sa coste mai mult de 2-3000 de euro. La ce fiabilitate te poti astepta???

De fapt... fabrica din India este cea care a produs 12 ani Kawasaki, acum produce KTM, Husqvarna si Dominar, iar in 2 ani va produce Triumph. Conceptul fabricii este pur Japan, de la tehnologie la oameni.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Toata lumea care s-a suit pana acum pe Dominar400.

E, nu chiar toata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare o motocicleta numa' buna pt @pasagera - flower power! Ea era dominata de mobra de scoala :crack:

Serios acum, initiativa de a oferi atatea unitati pt ride test merita toata lauda! Pretul mi se pare ok pt un motor nou, ramane sa se verifice in timp fiabilitatea. La auto deja marci low end asiatice le-au taiat pe cele cu traditie si, impreuna cu niste garantii f lungi, constituie alternative atractive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt... fabrica din India este cea care a produs 12 ani Kawasaki, acum produce KTM, Husqvarna si Dominar, iar in 2 ani va produce Triumph. Conceptul fabricii este pur Japan, de la tehnologie la oameni.

De ce nu mai produce Kawasaki si au trecut pe productia de europene?? O intrebare care asteapta un raspuns... Poate tehnologia este Japan, dar oamenii cu siguranta sunt autohtoni, ca asta e si ideea relocarii in tari din lumea a III-a, folosirea resursei umane locale, foarte ieftine. Si imi este greu sa cred ca dupa retragerea celor de la Kawasaki de acolo, au mai ramas ingineri japonezi in fabrica, ca sa construiasca motorete europene.

 

In ceea ce ma priveste, va doresc mult succes, insa singurul atu al acestui model ar trebui sa fie pretul. Ei bine, aici ar mai trebui lucrat si am sa va spun de ce: pentru 1000 de euro in plus, clientul poate opta pentru un MT 03 sau pentru un CB500F, de exemplu. Japan, branduri recunoscute, fiabilitate, intretinere facila, etc, etc. Tot pentru 1000 de euro ,in plus, poate lua 390 Duke, daca tot ii place motorul de la KTM. Pentru ca Dominar-ul 400 sa aibe o sansa, ar trebui sa coste undeva in jur de 3500 euro cu TVA, bani cu care un potential client ar putea sa cumpere cel mult un 125cmc de la japonezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu mai produce Kawasaki si au trecut pe productia de europene?? O intrebare care asteapta un raspuns... Poate tehnologia este Japan, dar oamenii cu siguranta sunt autohtoni, ca asta e si ideea relocarii in tari din lumea a III-a, folosirea resursei umane locale, foarte ieftine. Si imi este greu sa cred ca dupa retragerea celor de la Kawasaki de acolo, au mai ramas ingineri japonezi in fabrica, ca sa construiasca motorete europene.

Odata cu achizitionarea a 48% din KTM, in baza unei strangeri de mana btw, era natural ca parteneriatul cu Kawasaki sa inceteze, din foarte multe motive. Din ce am inteles noi, cel mai usor de explicat este partea de know-how si cercetare, une lucrurile sunt destul de... delicate.

post-11875-0-22961500-1532462463_thumb.jpg

post-11875-0-18114000-1532462552_thumb.jpgpost-11875-0-92864300-1532462559_thumb.jpgpost-11875-0-33960400-1532462567_thumb.jpg

 

Oamenii din fabrica sunt toti, dar absolut toti, cu pregatire tehnica de baza. Adica nu sunt muncitori necalificati pusi sa lucreze la banda. Nu uita te rog ca Bajaj este producatorul numarul 3 in lume, sunt leaderi de piata in majoritatea pietelor pe care opereaza (exceptie USA, Japan si Europa - unde acum se lanseaza). O motocicleta este produsa la fiecare 25 de secunde.

Totodata sa nu uitam ca au produs peste 10 milioane de Pulsar...

 

post-11875-0-72212000-1532463286_thumb.jpg

 

In ceea ce ma priveste, va doresc mult succes, insa singurul atu al acestui model ar trebui sa fie pretul. Ei bine, aici ar mai trebui lucrat si am sa va spun de ce: pentru 1000 de euro in plus, clientul poate opta pentru un MT 03 sau pentru un CB500F, de exemplu. Japan, branduri recunoscute, fiabilitate, intretinere facila, etc, etc. Tot pentru 1000 de euro ,in plus, poate lua 390 Duke, daca tot ii place motorul de la KTM. Pentru ca Dominar-ul 400 sa aibe o sansa, ar trebui sa coste undeva in jur de 3500 euro cu TVA, bani cu care un potential client ar putea sa cumpere cel mult un 125cmc de la japonezi.

Pretul nu este singurul avantaj, ci faptul ca este o motocicleta noua, cu specificatii 2018, cu triple spark, cadru perimetral, dublu abs, etc, la un pret decent pentru cei care de fapt se gandesc la o motocicleta SH, si care cu un mic efort pot avea o motocicleta la alte standarde.

post-11875-0-37063400-1532462916_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca daca mai lansati o promotie ca la salanoul moto, o sa aveti mai multi cumparatori :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

In brasov se poate testa avand in vedere ca baietii de aici nu sunt prietenosi nici cand ai banii in mana :)) ? Poate peste 2 saptamani as incerca si eu sa vad cum e o motocicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare o motocicleta numa' buna pt @pasagera - flower power! Ea era dominata de mobra de scoala :crack:

 

Aiurea, pt wannabe trebuie minim de 600, astfel "se" rade lumea de tine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelul poate fi cumparat nou de pe olx cu cu 3690euro (TVA inclus).

 

Trei culori (alb, negru, albastru) disponibil pe stoc in tara... livrabil imediat prin curier pentru ~30eur.

 

Disclaimer: nu vand eu, nu cunosc vanzatorul, nu primesc comision si poate contine urme de alune si alergeni, Pastrati-va tara curata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca daca mai lansati o promotie ca la salanoul moto, o sa aveti mai multi cumparatori :).

Aia a fost promotie de lansare in RO, cu sustinerea directa a producatorului!

In brasov se poate testa avand in vedere ca baietii de aici nu sunt prietenosi nici cand ai banii in mana :)) ? Poate peste 2 saptamani as incerca si eu sa vad cum e o motocicleta.

Probabil ca de saptamana viitoare o sa fie redeschis magazinul, la noua locatie, si este si acolo un Dominar pe stoc!

Aiurea, pt wannabe trebuie minim de 600, astfel "se" rade lumea de tine...

Sa punem sticker cu 600cc?

Modelul poate fi cumparat nou de pe olx cu cu 3690euro (TVA inclus).

 

Trei culori (alb, negru, albastru) disponibil pe stoc in tara... livrabil imediat prin curier pentru ~30eur.

 

Disclaimer: nu vand eu, nu cunosc vanzatorul, nu primesc comision si poate contine urme de alune si alergeni, Pastrati-va tara curata.

Era... eroare de la colegii nostri de la MYMOTO Craiova. Era pretul fata TVA, rotunjit (probabil). Multumim de atentionare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...