Jump to content

BMW X3 vs Tiguan vs ...ce ați alege?


Tornada
 Share

Recommended Posts

Nu te speria cu motorul johny a facut el repede o statistica din 2 motoare stricate... E plina nemtia de altele care inca merg mult si bine. Se mai schimba distribuția si la m20... Bine nu stiau tamplarii despre azta

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu bejul ala stai linistit, nu e asa rau cum zic colegii. Daca nu porti blugi din aia la 59 lei sa iasa culoarea din ei si o dat la nush cat timp mai dai pe scaune cu cate un servetel de curatat pielea, n-ai nevoie de curatare detaliata mai repede de 1 an sau chiar mai mult.

 

Total de acord! Si chiar daca se mai murdareste pe ici, pe colo, senzatia misto pe care o ai intr-un interior deschis/bej tot priceless ramane.

» Post actualizat in 01 Aug 2018 14:32

Pun și 2-3 poze cu ea!

 

Arata foarte bine... sa te bucuri de ea! ;)

» Post actualizat in 01 Aug 2018 14:36

As fi curios dc iti doresti un SUV

 

In mod special pentru conditiile de trafic din Ro, mi se pare o intrebare foarte... naiva :D Sunt n motive!

 

Pana si "in vest" suv-urile din toate categoriile sunt din ce in ce mai cautate. De asemenea din mai multe motive care se pare ca bat dezavantajele.

Link to comment
Share on other sites

Mersi, baieti! :10:

 

Masina a fost inmatriculata, testata deja vreo 1k km fara probleme deosebite. Nu bate, nu trancane, nu am avut inca surprize, ba dimpotriva sunt si mai convins ca pentru ce s-a dorit, a fost o alegere buna. Sper sa raman cu impresia asta cel putin vreo 2-3 ani. :D

 

Pentru viitor o sa caut un service rezonabil, masina nemaifiind chiar atat de noua, consider ca nu merita dusa la reprezentanta.

 

O curiozitate pentru cei care au scris pe aici, indicativii despre care ati metionat unii, gen N47, N47A. De unde iti dai seama de codul motorului folosit pe masina?

Link to comment
Share on other sites

Nu bate, nu trancane

 

Pentru viitor o sa caut un service rezonabil, masina nemaifiind chiar atat de noua, consider ca nu merita dusa la reprezentanta.

 

O curiozitate pentru cei care au scris pe aici, indicativii despre care ati metionat unii, gen N47, N47A. De unde iti dai seama de codul motorului folosit pe masina?

Ai uitat "trage grav" sau "trage de-ti rupe capu'", cum zince zenklawa! :lol:

Codul motorului il ai in cartea de identitate.

La stealerii bmw din ro nu merita dus nimic, poate doar vreo masina capcana! :moron:

Link to comment
Share on other sites

cand deschizi portiera soferului pe stalpul dintre portiere ai un abtibild pe care iti scrie codul motor si presiunea recomandata de producator in functie de incarcare si dimensiunile anvelopelor

Link to comment
Share on other sites

Am incercat si eu bimmer.work si m-am saturat de catte ori am prmit mesajul asta

 

Something went wrong, please try again.

Link to comment
Share on other sites

Nu are cum... ceva litera trebuie sa aibe.

Pai are. N :laugh:

 

Am incercat si eu bimmer.work si m-am saturat de catte ori am prmit mesajul asta

 

Something went wrong, please try again.

Am incercat chiar acum si mi-a mers. Am patit si eu in trecut asta. De obicei reincercam dupa 10-15 min si era ok.

Link to comment
Share on other sites

Multam ! Pe realoem a mers si am aflat ca am motor N47N.

 

Pe bimmer am incercat si aseara de multe ori de pe tel si azi de 5 ori de pe comp....

Link to comment
Share on other sites

Daca e numai o bere, hai noroc! Ma asteptam sa dai verdictul ca l-am nimerit pe ala care se dezintegreaza in mers.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ma aflu in aceeasi situatie, X3 vs Tiguan. O perioada imi doream Touareg 2.5, dar din pacate aud numai de rele.

N47 are fratele meu pe un E91 din 2007. 3200 ron a costat distributia. Se da motorul jos, rezulta manopera scumpa.

Pe seria 3 mi se pare genial motorul, chiar prea mult ... am un prieten, nu.l stiti voi, i.a dat 210, prin Austria :)

 

Acu sa revin la topic. Sambata ma duc sa vad cateva masini, Tiguan 1.4 tsi 2010, Opel Antara 2.0 2009 si ceva X3.uri.

Zi-mi, cum te impaci cu X3.ul?

Link to comment
Share on other sites

Până acum o consider o opțiune bună.

Este adevărat că am avut șansa unui X3 foarte îngrijit.

Sunt câteva motorizări și după ce am fost cu ea la o verificare și după câteva forumuri citite, plus câteva mii de km îți pot recomanda motorul de 2 litri, diesel și 177 CP: cel pe care îl am și eu!

E un echilibru între cam tot ce îți poți dori de la el.

 

Mai e un motor de 2.0 cu ceva mai putini cai putere și care am înțeles la rândul meu că ar fi de evitat!

 

Despre cele cu motor de 3.0 pot spune că am văzut 2 mașini și ambele se auzeau și se simțeau ca un tractor. Nu îți pot spune că e un lucru comun, dar îți pot spune că era ceva diferit (în minus) față de motorul de 3k al seriei 5 pe care o am de la job.

 

După ce am făcut o tură mai lungă cu ea, mi s-a întărit convingerea că nu am ales prost.

Nu este cum e seria 5 pe autostradă din cauza aerodinamicii diferite, dar are o ținută de drum foarte sigură cu un cuplu suficient să îți dea o oarecare siguranță în caz de vreme rea sau puțin off-road.

 

Consumul e decent spre ridicat, cel mai puțin indicat de calculatorul de bord a fost 8, iar cel mai ridicat 12.x totul raportat la medii de câte măcar 100km.

 

Ulterior m-am suit într-un Kuga și mi s-a părut inferior, cel puțin vizual, din punct de vedere al calității la interior. Dar care m-a impresionat ca ținută de drum, de exemplu.

 

Tiguanul îmi place in continuare atât la interior cât și la exterior, însă mai departe nu știu.

 

Ah, uite un plus pe care la altele nu l-am găsit: o vedere în exterior ceva gen panoramic. Efectiv stalpii din față (stanga/dreapta parbrizului) par a nu fi acolo. Nu te te dai stânga - dreapta să te asiguri în direcția respectiva. Nu am simțit nevoia să fac nici o mișcare suplimentara ca să mă asigur în vreo direcție!

 

Dacă mai e ceva, întreabă și dacă știu, îți răspund!

Link to comment
Share on other sites

1.Dacă mergi la un service adevărat pentru înlocuit distribuția, nu se demontează motorul!

2.Ceea ce ai auzit despre motorul cu mai putini cp, adică de M47, ai auzit prost. Foarte prost. E mai bun ca N47 la orice capitol.

3.Un 6L nu poate suna și sa se simtă ca tractorul, decât dacă are evacuarea Sparta/demontata.

4.Diferentele dintre 4L și 6L sunt foarte mari și o spun ca proprietar de ele.

5.Consumul de 8 pentru un motor de 2.0 in afara este imens, asta doar in cazul in care nu mergi doar cu minim 180-200. Afara consumul nu are cum sa sara de 6.5, iar in oraș ajunge și la 10-10.5%, depinde și de care oraș e vorba și cât e de aglomerat.

6.Nu poți compara un X3 cu seria 5 nici in poze. Seria 5 e altceva fata de X3. In X3 e gălăgie, confortul e scăzut și arata urat.

Link to comment
Share on other sites

1.!?

2-4. Foarte posibil.

5. Eu am condus-o la un drum lung și foarte puțin în București. Se prea poate să o cam fi călcat pe autostrada :D, dar nu am văzut 6.xx l la consum nici când am încercat să merg la consum. La fel și prin oraș.

6. Ce crezi, tot ca deținător (mai mult utilizator ușor dezinteresat :D) al ambelor modele, nu aș pune o așa prăpastie între cele 2 modele ca estetica și confort, dar asta e o altă discuție.

 

Dacă tot te pricepi da și o părere vs celelalte modele!

Link to comment
Share on other sites

...

N-a bagat decat `3-4000 euro in reparatii in 2 ani de cand o are, fara cauciucuri, placute, discuri, filtre si lichide care intra la mentenanta (numai cei ce vand motociclete le baga la imbunatatiri/investitii).

 

:funny: :crack: :crack:

Link to comment
Share on other sites

Da, adevarat, nu iti da motorul jos, dar iti da cutia. Dar cand vrei sa schimbi si patine si tot ce trebuie .. e mai bine.

Service-ul ales a fost unul care face doar BMW, ba chiar i-a oferit si garantia "daca in timp de 1 an crapa, e pe barba mea". Rezonabil.

 

Cat despre consum, numai de bine. Acum 2 saptamani, Constanta-Iasi, 5.0% . Si am mers linistit spre tare.

Pe oras un 7.5. Apropo, e cutie manuala.

Ei, ca sa vezi la x3 ce consum ai pe exterior, reseteaza-i C.B-ul cand iesi din oras si-ti faci o idee.

Valoarea afisata pe bord e media pe multi km si scade greu.

 

Cat despre motorul de 150CP, da, e cu distributie in fata, e gandit mai cu cap. N47-le e buha. Sa vezi cum faceau mecanicii in februarie, cand am adus masina in tara, moooaaama, N47, parca o cumparasem din banii lor.

Dar cum am zis si mai sus, motorul e in fapt genial. E silentios, trage grozav, consuma bine. Consumabile bune la timp, atentie la intervalele de service si va fi bine.

 

Acu o paranteza apropo de distributie. Ce m-a incantat maxim la Touaregul de 2.5 e faptul ca are distributie pe pinioane. Ei bine, aia iti crapa doar daca fluieri in biserica. Nici macar impozitul de 930 ron pe an nu ma deranja, vorba aia, in loc sa dau 3200 pe o distributie, platesc 2-3 ani impozitul si ies pe plus. Pont.

Link to comment
Share on other sites

Nu poți compara Touareg ul de 2.5 TDI care nu e bun la nimic, cu un BMW 2.0d de generați destul de noua!

Ia-ți n47 după 2012-2013 și ai scăpat de înlocuit distribuția. Aaa, costa 15.000 fata de Touareg 4.000. Am înțeles :).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...