Sari la conținut

Harley-Davidson’s 2020 Pan America Adventure Bike


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 99
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bai, mie cu V-ul ala mi se pare ca arata ca un Transalp pe steroizi, peste care cineva a trantit un styling de scrambler. Ar putea fi interesant, desi... nu stiu... Harley... adventure... nu stiu..

 

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la partea frontala, nu ar arata rau, insa botul, cu farul ala, este criminal. Parca este amputata... incep sa regret ciocul (pe care il detest), devenit un must have obsesiv la actuala generatie de aventuroaice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou Buell Ulysses. Și având în vedere că Ulysses a fost un eșec comercial (și nu pentru că ar fi fost o motocicletă proastă), de ce ar fi altfel acum?

 

Mi se pare o mișcare stângace, o motocicletă încropită rapid pe genunchi de către H-D, doar pentru a prinde un loc la masa din ce în ce mai bogată a sport-touring-urilor cu veleități adventure. Dacă au noroc, va ajunge un fel de Moto Guzzi Stelvio: o motocicletă interesantă dar destul de mediocră pe segmentul ei și într-un final atrăgătoare doar pentru fidelii mărcii... Doar că Stelvio măcar arată bine.

 

N-am fost fan Harley vreodată, dar mi se pare trist ce li se întâmplă. Pe de-o parte vânzările le merg în cap, pe cealaltă Trump îi ucide cu taxele vamale. Poate că aici ajungi după ce decenii la rând faci profit doar din "heritage" și soluții tehnice depășite: îți creezi o nișă solidă și bogată dar restrânsă și ești vulnerabil prin lipsa de varietate. LiveWire și Pan America asta sunt doar încercări disperate de a recupera acel timp pierdut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumoasa e!!! :)))

Acuma, daca Porsche si Jaguar fac SUV-uri, nu ma mira ca in lumea moto sa se intample struto-camile.Ma intreb cine va cumpara asa ceva, Parca e facuta la imprimanta 3d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumoasa e!!! :)))

Acuma, daca Porsche si Jaguar fac SUV-uri, nu ma mira ca in lumea moto sa se intample struto-camile.Ma intreb cine va cumpara asa ceva, Parca e facuta la imprimanta 3d.

Diferenta e ca aia de la porsche chiar au dat lovitura la cate au vandut :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum,fie vorba intre noi..cate ADV-uri frumoase ati vazut voi? Toate sunt urate cu craci! BMW fac motoare infiorator de urate si nu numai pe clasa ADV.Eu nu cred ca e o miscare inteligenta deoarece atat BMW cat si KTM domina clasa respectiva! E greu sa te iei la tranta cu cineva care face astfel de mobre de zeci de ani..restul modelelor noi prezentate de HD sunt ok-ish,mai ales bobberul.Oricum nu se vor lasa de construit motoare clasice asa ca chill! :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare o mișcare stângace, o motocicletă încropită rapid pe genunchi de către H-D..

Incropita pe genunchi nu pare. Dimpotriva, pare facuta cu multa atentie la finisaje, insa este nefericit desenata, pe ici pe colo, prin punctele esentiale. Pana la urma, pentru o motocicleta din clasa asta, primordiale sunt alte calitati, nu frumusetea: fiabilitatea, mentenanta facila, ciclistica, capacitate de transport, confort, etc. Daca bifeaza toate punctele astea (desi nu cred), ar putea avea ceva vanzari. Desigur, cu conditia sa vina si la un pret decent, pentru ca pe segmentul asta nu prea pot sa invoce "heritage".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, acuma ca e frumoasa sau urata, pana la urma asta conteaza mai putin. Daca ar fi fiabil si semi-capabil pe offroad (cat de mult offroad ai putea face cu o vaca atat de mare), nu m-ar deranja sa fiu vazut pe ea.

 

Ce ar trebui sa nimeresca sunt niste chestii legate de ergonomie (triunghiul scarite-fund-ghidon mai apropiat de enduroaice decat de cruisere sau naked-uri, cat de ingust e rezervorul, etc.), ciclistica si de centru de greutate; dupa cum il vad cu motorul ala inalt si cu rezervorul cocotat fix deasupra lui, pare sa fie destul de "top-heavy". Pacat ca nu au dezvoltat cadrul de Buell, cel care rezervorul in el, ar fi rezolvat problema asta foarte fain...

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, acuma ca e frumoasa sau urata, pana la urma asta conteaza mai putin. Daca ar fi fiabil si semi-capabil pe offroad (cat de mult offroad ai putea face cu o vaca atat de mare), nu m-ar deranja sa fiu vazut pe ea.

 

Ce ar trebui sa nimeresca sunt niste chestii legate de ergonomie (triunghiul scarite-fund-ghidon mai apropiat de enduroaice decat de cruisere sau naked-uri, cat de ingust e rezervorul, etc.), ciclistica si de centru de greutate; dupa cum il vad cu motorul ala inalt si cu rezervorul cocotat fix deasupra lui, pare sa fie destul de "top-heavy". Pacat ca nu au dezvoltat cadrul de Buell, cel care rezervorul in el, ar fi rezolvat problema asta foarte fain...

Buell are patent pe cadrul ala. Cand a plecat,a plecat cu tot cu cadru ca sa apun asa :)) Dpmdv ala nu e ok pe o motocicleta care stii sigur ca va pica pe o parte.Mir nu imi inspira durabilitate la impact cel putin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am fost niciodata fan HD, insa asta mi se pare chiar frumoasa. E masculina, agresiva, robusta, spartana si indrazneata la design. Sper sa se produca si sa o bage la test drive sa o calaresc putin ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extraordinar!...de urat!

Parca vad ca o sa bata spre 300kg la gol :)

Cred ca le-o spus Trump ca-i scoate pe BMW de pe piata de America si se grabeste HD-ul sa le ia locul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duamne. Sunt disperați. Nu cred că motoreta electrică sau hidoșenia asta îi va salva. Cum nici Buell nu i-a salvat.

 

clar vor sa muste mai mult din piata pt mai multi $$$. bosorogii americani cate touringuri sa cumpere si ei ?! ... si in europa sa dai un 30k pe o moto...mai rar

 

rsz_pan_america2935aa77.jpg

 

strutocamila....

 

rsz_20180730_190527.jpg

 

asta-i frumusel, un fel de buell sexat de un YAMAHA MT-01 din 2007

 

rsz____20180730_191436.jpg

 

si tanculetu-i dragut... da cam mere mult pe indian bobber ?!

 

motoarele-n sine sunt urate cu crengi... prea japo, prea ca la tara :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce văd eu:

 

  • Buell Ulysses 2020. Clar un prototip neterminat. Cum observau și în articol, nici nu se văd furtunele sistemului de frânare. Sau dacă lanțul de transmisie este într-adevăr conectat la ceva. Când va fi într-un final gata (peste 3-4 ani?) vor veni testele comparative, unde mă hazardez să conclud că va fi distrus de competiția de la BMW, KTM, Ducati, etc.
  • Buell XB12S. Poate la americani va prinde. Dar europenilor va trebui să le ofere o ciclistică foarte bună și mai ales un preț competitiv pentru a face concurență unui Speed Triple sau unui Ducati Monster. De Superduke R nu spun, ăla e deja în altă ligă. Partea cu ciclistica poate le iese. Partea cu prețul, am îndoieli.
  • Un Sportster 48 Bobber cu plastice mai moderne și răcire pe lichid. Nu știu pe cine ar atrage asta - poate ceva hipsteri egocentriști, tineri și cu foarte mulți bani.

 

Nu, serios, nu vi se pare ciudat că timp de zeci de ani "modelele noi" de la H-D se rezumau la ceva mai mult crom, o vopsea mai strălucitoare și tobă mai gălăgioasă? Au încercat să fie "aventuroși" doar prin prisma altor mărci. Cazuri nefericite (cf. MV Agusta, Buell)

Iar acum brusc se aventurează cu atâtea modele noi, pe atâtea nișe despre care nu au habar și unde speră că "the bar and shield" și "murica!" să fie argumente convingătoare pentru a vinde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot disperare imi subcomunica si mie modelul prezentat.

 

Cat despre al doilea din pozele de mai sus (nu le stiu dupa denumiri), mi se pare copie dupa Diavell. Din ce am inteles in State marketingul celor de la HD este foarte-foarte agresiv. Daca ai apucat sa le calci pragul reprezentantei si sa le dai e-mail sau nr de telefon foarte greu mai scapi de ei.

 

In alta ordine de idei un prieten si-a luat nightrod aproape nou. la nici 1000 de km a inceput sa ii faca belele, se aprindeau ledurile aiurea in bord.

 

Mi-am bagat nasul si , un cablu de - (masa) venea prins de propulsor cu un papuc din acela cu saiba. De la vibratiile motorului s-a rupt.

La un producator cu atatia ani de experienta.

 

Cred ca daca ar fi sa aleg motociclete pe saturate, harley ar fi una din ultimile, daca nu ultima optiune in materie de producatori.

 

Pur si simplu a ramas marketing agresiv (pana la scarbos) si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...