Sari la conținut
Pride

Vand Aprilia RSV 1000 R Factory

Postări Recomandate

Aprilia RSV 1000 R Factory - un superbike italienesc cu motor V2 deosebit - doua bujii pe cilindru, fabricat de compania austriaca Rotax (lider de piata pentru motoare de aeronave).

Dotari:

Furca Upside down OHLINS
Frane BREMBO fata / spate (8 placute fata, 4 spate)
Amortizor SACHS reglabil
Oglinzi originale cu semnale
Capac monopost + sa pasager
Evacuari sport cu silencer detasabil

Bord digital cu urmatoarele functii:

Timer Lap - cu salvare in memorie
Shift Light
Reglaj Shift Light pe RPM
Average Speed
Top Speed
Reglaj luminozitate
Odometru cu 2 Trip
Voltaj de incarcare

Investitii

Cauciucuri cumparate recent (rulate sub 1000 km) cu factura:
PIRELLI DIABLO STRADA - fata
PIRELLI DIABLO ROSSO II - spate
Kit simeringuri
Service furca
Releu
Ulei
Filtre
Placute

Service-ul facut la B&C MOTOSHOP

Defecte

Zgarieturi minore evidentiate in poze
Vopsea putin crapata datorita varstei si expunerii la soare
Priza de aer usor crapata

Nu are erori in bord. Totul este original mai putin evacuarile. Pret 3300 eur.

post-65242-0-96138200-1533113969_thumb.jpg

post-65242-0-41681500-1533113973_thumb.jpg

post-65242-0-10253100-1533113978_thumb.jpg

post-65242-0-15910800-1533113982_thumb.jpg

post-65242-0-20676600-1533113986_thumb.jpg

post-65242-0-18836600-1533113990_thumb.jpg

post-65242-0-89489300-1533113993_thumb.jpg

post-65242-0-14872700-1533113997_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sigur tu vinzi modelul Factory? Poate zic o prostie, insa nu prea pare sa ai furca Ohlins pe ea, etrierii trebuiau sa arate alfel si amortizorul spate de pe modelul Factory tot Ohlins trebuia sa fie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

an de fabricatie?

nr km?

starea actelor, fiscal?

ITP?

telefon de contact?

unde se poate vedea?

 

 

 

 

 

Sigur vinzi modelul Factory?

si eu inclin sa cred ca nu e Factory....

Editat de apriliacluj

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

furcile fata ohlins sunt aurii, e trademarkul lor, de ce ar vospi cineva una in negru?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)
Motorul este cel upgradat V60 Magnesium prezent pe factory, cu throttle bodies mai mari de 57mm (revin cu poze unde este stantat)

Sistemul de franare este full brembo - etriere fata/spate/pompa

In talon este identificat ca Aprilia RSV model RR.

Pe motor este specificat "ERRE Factory"


Revin diseara cu poze.


Este inmatriculat pe sectorul 1 Bucuresti, itp, asigurare, totul la zi. Circul saptamanal cu el.


Se poate vedea in zona Dr. Taberei - Prelungirea Ghencea de luni pana vineri dupa ora 19. In weekend stabilim un loc in Bucuresti si vin pe el. Telefon meu este 0729 406 187 - Andrei

Editat de Pride

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La motor nu ma pronunt, pentru ca nu ma pricep. In rest insa, motocicleta ta nu are componentele specifice modelului Factory: furca (cu jambe aurii) si amortizor spate Ohlins, alti etrieri montati radial + jante Marchesini. Cred ca toate modelele de la Aprilia vin cu sisteme de franare Brembo.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

 

La motor nu ma pronunt, pentru ca nu ma pricep. In rest insa, motocicleta ta nu are componentele specifice modelului Factory: furca (cu jambe aurii) si amortizor spate Ohlins, alti etrieri montati radial + jante Marchesini. Cred ca toate modelele de la Aprilia vin cu sisteme de franare Brembo.

Chiar nu stiu ce sa iti raspund. Nu stiu daca au fost facute mai multe modele Factory sau este doar unul singur pe care l-au repetat pana au incetat productia. Eu asa l-am cumparat, asa scrie pe el, asa apare in talon, asa il dau mai departe. Bafta!

» Post actualizat in 01 Aug 2018 11:22

Pana la urma este un miar care trage de rupe, sunetul gros este demential, este deosebit fata de japonezele pe care le gasesti la fiecare colt de strada si in fiecare parcare. De cate ori m-am dat jos de pe el aveam un zambet tamp pe fata. Acum caut sa revin la ceva mai practic.

Editat de Pride

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Spor la vanzare! Am avut si eu un model de la Aprilia (RST 1000) si mi-a ramas la inima marca asta. Oricum, cine e insteresat de asa ceva, cu siguranta ar trebui sa stie despre ce e vorba.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Spor la vanzare! Am avut si eu un model de la Aprilia (RST 1000) si mi-a ramas la inima marca asta. Oricum, cine e insteresat de asa ceva, cu siguranta ar trebui sa stie despre ce e vorba.

Superb si RST-ul. Merci, toate bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pare să fie modelul R an 2004.

 

AA004L4_1.jpg

 

Modelul Factory din același an avea suspensii Öhlins față-spate, jante OZ cu 12 spițe și etrieri radiali monobloc pe față.

 

RSV_1000_R_Racing_Factory(Radial_caliper

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Posibil, revin diseara cu mai multe poze.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Hai ca va lamuresc eu! :)

Este generatia 2, printre primele modele (cadru argintiu), adica inceput de 2004.

Nu are nici o treaba cu Factory. Modelul este RSV-R. Motorul este cu corpuri de acceleratie de 57mm pentru ca e de generatie 2. Acelasi motor este si pe factory.

Furca fata este Showa, modelul cu frana non radiala. In 2005 s-a pus furca Showa cu frane radiale pe RSVR iar din 2006 furca Ohlins pe toate (si Factory si RSVR).

 

Cea mai tare treaba e aia cu 2 bujii pe cilindru. :))) Am avut 2 RSV-uri pana acum, un Factory si un RSVR, acum mai am doar Factory-ul de circuit. La ambele le-am schimbat bujiile. Fir-ar ele de bujii ca eu nu am reusit sa inghesui mai mult de 2 in toata motocicleta. :)))

Editat de dan.c.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fir-ar ele de bujii ca eu nu am reusit sa inghesui mai mult de 2 in toata motocicleta. :)

n-ai fost destul de hotarat sau incapatanat! :crack: :crack:

 

PS. macar acolo in trusa de scule mai puteai ingramadi 2 bujii...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In 2005 s-a pus furca Showa cu frane radiale pe RSVR iar din 2006 furca Ohlins pe toate (si Factory si RSVR).

 

Scuze de OT, dar sunt nedumerit: dacă au pus Öhlins și pe R, care mai era specificitatea modelului Factory? Pe ce aume cereau bani mai mulți față de R? Câteva carboane și abțibilde?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Factory fata de R are in plus:

Furca Ohlins (care de la 2006 in sus e comuna, dar doar atat)

Amortizor spate Ohlins (La R este un Sachs)

Jantele Oz usoare. Din 2006 la R au pus unele Brembo care le copiaza pe cele Oz ca aspect, dar au greutate normala.

Amortizor ghidon Ohlins. R-ul vine fara amortizor de ghidon.

Posibil sa vina si cu finale Leo Vince, nu sunt sigur.

Carboane, multe carboane.

 

La modelul anterior, Mille, varianta asta echipata misto se chema Mille R, deci nu Factory. Iar la generatia 2 varianta cheala se cheama R, deci o bulibaseala totala :)))

Editat de dan.c.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam slăbuț. Nu știu dacă au modificat și prețul, dar se pare că cine și-a luat RSV 1000 Factory nou în 2006 și-a cam luat țeapă ^_^ Un amortizor de direcție (fie el și Öhlins) și un amortizor spate ceva mai șmecher nu prea fac lumină. Cele 2-3kg câștigate la roți sunt insesizabile pe stradă. Iar carbonul la nivelul ăsta e doar pentru look.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intentia mea cu folosirea acestui forum este de a-mi vinde motocicleta, nu de a face profit sau a da tepe. Cum ziceam si mai sus: asa l-am cumparat, asa scrie pe el, asa il dau mai departe. Nu pretind ca sunt expert Aprilia, tot ce pot spune este ca m-am distrat cu el si chiar trage si suna diferit un miar V2. Nu multe motoare te fac sa zambesti ca prostu. Atasez poze noi unde se observa ca este precizat "ERRE FACTORY". Rog moderatorii sa schimbe titlul in Aprilia RSV 1000 RR in loc de Factory. Bafta!

post-65242-0-63854300-1533140955_thumb.jpg

post-65242-0-93255200-1533140960_thumb.jpg

post-65242-0-73262800-1533140965_thumb.jpg

post-65242-0-60773600-1533140970_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

True, si pilotii de teste au confirmat ca motocicleta a fost foarte reușită si in varianta R, diferenta fiind vizibila pe circuit, pentru un pilot destul de bun pentru a exploata avantajele specificatiilor Factory. Insa stim cu totii cum e clientul, ochii vad, inima cere si ridica mandru coada ca e blindat de componente exotice pe care, chipurile, le utilizeaza la capacitati maxime, facand astfel diferenta intre el si mirenii cu bani doar de R. S-a vorbit si de confortul psihic oferit de componentele de top. Cert e ca, daca stii ca exista, le vrei :))))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Spor la vanzare e o motoreta frumoasa , nu ma mir ca le a incurcat. Sincer si mie mi a dat rau cu virgula o perioada diferenta dintre factory si R. La astea stiu ce trebuie sa aiba versiunile de top si cam atat. App, am citit ca furca ohlins e nitel mai sensibila decat asta de la showa . E adevarat ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sensibilă la ce?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate doar la portofel, cand e sa ii faci revizia. Oricum nu stiu cat % din proprietari chiar simt diferentele intre furca de baza si cea de top, mai ales pe strada.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferența se simte. De la trecut peste gropi și linii de tramvai, la modul în care stă pe curbe. Dacă diferența asta justifică prețul (la mers exclusiv pe stradă) este discutabil de la caz la caz.

 

Revizia este într-adevăr mai scumpă și trebuie mers la un service cu scule Öhlins, dar nu e un capăt de țară.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sensibilă la ce?

La ploaie😂

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Scuze . N am vazut mesajul. Citeam pe apriliaforum ca ocazional furcile ohlins incepeau sa mai scape niste ulei,dar nimic grav. Engleza nici nu e punctul meu forte :)) eu doar am intrebat de curiozitate pentru ca ma tenteaza foarte mult italiencele astea ca un viitor upgrade

 

Imi pare rau de offtopic, dar cu ocazia asta ai si un up de la mine :))

Editat de Klaus Cata

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×