Sari la conținut

Motoredard ptr naveta - xmoto


cozmino
 Share

Postări Recomandate

Dragilor, cum timp de plimbat nu prea mai am si nici chef de facut naveta, cu alte mijloace, am decis, cu chiu cu vai, sa iau o moto pe care s-o tarsai prin oras.

Dupa lungi cautari am luat un xmoto. Departe de a fi perfecta, cea mai puternica sau cea mai usoara.

 

Momentan e okay. Au destul de putine hibe cunoscute si asta manifesta doua din trei: senzor cric si problema relanti la rece. Ambele se pot rezolva relativ usor, prima prin anulare iar a 2-a prin curatarea actuatorului de relanti si a clapetei de acceleratie. Cand o fi timp, ma voi ocupa. Pana atunci apa, paie si bataie.

 

post-73091-0-52330700-1533395608_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la tipu care vindea parca si un Trimph ceva?

Toate au pacatele lor! Asa ca exact cum ziceai: benzina si consumabile, ca altfel oricum o sa isi faca treaba.
Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Este tot din Bucuresti, insa nu cea postata aici acum cateva zile de tipul care vinde Triumph.


» Post actualizat in 07 Aug 2018 20:28

M-am grabit. Le manifesta pe toate 3 :) . A 3-a, probabil cea mai scump de rezolvat depinzand de solutia aleasa, se manifesta prin aproape imposibilitatea de a selecta neutru, stationar si cu motorul cald si pornit.

Problema e cauzata de lipsa unei bucsi in capacul ambreiajului. In 2009 au inlocuit capacul cu unul cu bucsa.

 

Din ce am citit se poate rezolva in trei feluri, descrescator bazat pe costuri:

- capac nou BMW, cu garnitura, 2 rulmenti, siguranta. Cam 200 de europeni, doar piesele.

- capac nou Husqvarna, cu garnitura, 2 rulmenti, siguranta. Mult mai ieftin, insa de culoare gri si cu logoul Husky...

- bucsat capacul existent, garnitura, 2 rulmenti.

 

Ramane de vazut ce aleg, cel mai probabil la sfarsit de sezon.


» Post actualizat in 19 Aug 2018 13:18

Se pare ca partea cu ambreiajul mai poate astepta, dupa un reglaj al cablului e mult mai okay acum.

I-am demontat clapeta de acceleratie si actuatorul de relanti. Curatat temeinic si acum nu se mai opreste la pornirea la rece, plus relantiul mult mai stabil.

 

Am apucat sa fac si o tura de Transfagarasan, toate bune si frumoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...