Sari la conținut

California Superbike School in Romania


CaliforniaSuperbikeSchool
 Share

Postări Recomandate

Descoperă Arta virajelor alături de cea mai bună Școala din lume!

 

Pentru prima dată în România, California Superbike School va susține în această toamnă primele două sesiuni de pregătire teoretică și practică. Abordarea curbelor este o provocare pentru care California Superbike School te pregătește cu tot ceea ce trebuie să știi, fie că ți-ai luat permisul categoria A ieri, fie că ai la activ mulți km pe două roți. Nimic mai mult, nimic mai puțin: Arta virajelor pentru toți motocicliștii!

Așa că, vino cu orice tip de motocicleta ai și lasă-ne să-ți arătăm cum poți conduce cu încredere și mai în siguranță.

Informații despre Programul orientativ zilnic și alte aspecte ale metodei CSS pot fi găsite accesând www.superbikeschool.ro sau pagina de social media www.facebook.com/Romaniasuperbikeschool

Editat de CaliforniaSuperbikeSchool
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cine sunt instructorii din Romania?

Vor veni unii si din afara?

E acelasi program ca la CSS din alte tari?

Vor fi toate motoretele de la CSS din strainatate sau se vine cu motoretele cursantilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Instructorii pentru circuit sunt selectați din echipa europeană, cei care vor fi disponibili să ajungă în România în zilele de curs. Pentru că, în Europa sunt numai 20 ! Partea teoretică va fi susținută de Gary, din UK. Toți instructorii vor avea asigurată traducerea în română.

Cursanții vin cu motocicletele personale. Este aceeași metodă și același program ca în alte țări

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am vazut pe site ca sunt doua sesiuni, una in septembrie si una in octombrie. Am urmatoarele intrebari:

  1. Care este numarul maxim de cursanti acceptat pe sesiune?
  2. Cati instructori vor fi la fiecare sesiune?
  3. Care este numarul maxim de cursanti alocati fiecarui instructor?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti ca in Romania cam ploua prin septembrie si octombrie? Si parca din america a venit vorba aia ca se motocicleste doar in lunile fara “r”...

Daca ploua... vom fi uzi! Exercitile se pot face atat pe vreme uscata cat si pe ploaie. Indferent de vremea care va fi in acea zi, veti fi capabil sa aplcati notiunile invatate.

» Post actualizat in 10 Aug 2018 06:06

Salut,

Am vazut pe site ca sunt doua sesiuni, una in septembrie si una in octombrie. Am urmatoarele intrebari:

  1. Care este numarul maxim de cursanti acceptat pe sesiune?
  2. Cati instructori vor fi la fiecare sesiune?
  3. Care este numarul maxim de cursanti alocati fiecarui instructor?

Multumesc.

Salut!

Anul acesta sunt doar acestea doua. Referitor la intrebarile tale, aceste lucruri sunt interconectate.

1. In general, numarul maxim de cursanti depinde de numarul de antrenori disponibili, marimea circuitului si alti cativa factori.

2. In functie de numarul de cursanti

3 De regula sunt trei cursanti la un instructor

Zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

o initiativa bine venita in contextul actual din romania unde calitatea drumurilor si a participantilor la trafic este .......

1. cat dureaza zile si program

2. pregatirea se adreseaza celor care merg pe circuit sau STRADAL

3. nivel de echipare.... combinezon/ costum touring

4. cost curs

 

multumes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

o initiativa bine venita in contextul actual din romania unde calitatea drumurilor si a participantilor la trafic este .......

1. cat dureaza zile si program

2. pregatirea se adreseaza celor care merg pe circuit sau STRADAL

3. nivel de echipare.... combinezon/ costum touring

4. cost curs

 

multumes

 

Scrie bre pe site-ul lor....21 oct sau 15 oct, deci 1 zi (ai programul pe site), 290 Euro, pielea e obligatorie (geaca + pantaloni care se se lege cu fermoar cerinta minima)

» Post actualizat in 10 Aug 2018 08:42

Corectie: 21 sept sau 15 oct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovi,
daca scrie doar pe site`ul lor si voiau sa ramana doar acolo trebuia sa nu mai posteze aici ,daca doar au postat aici ca utilizatorii motociclism.ro sa faca trafic pe site`ul lor cand dau click iar nu e bine ,e acelasi lucru ca in rubrica de vanzari cand pui doar un amarat de link catre olx
have fun si spor la treaba

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de asta, este obligatoriu doar cu echipament integral din piele. Din pacate, pe "cioperu'" meu nu merge asa ceva, eu avand doar echipament textil sau doar geaca din piele. M-au exclus inca din primele minute. Naspa, aiurea, cam nasol...

Mi-a placut enorm treaba cu trei cursanti/instructor, si m-as fi bagat, dar... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Mda , 290 eur pt 1 zi cu mobra din dotare. Pas.

Au tinut sa-i dea peste nas aluia care spunea ca Denis are preturi din vest ,intr-un comentariu recent.😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt destui de la noi din tara care ofera cursuri de profil , si am inteles ca sunt chiar misto . Doar nu au inventat roata bajetii astia !!! ca sa nu mai poti fara ei . :peace:

 

Multe succesuri ...atat tie cat si lor :)

 

Chiar sunt buni cei de la noi. Am facut diverse cursuri cu Marius Bacila, si pot spune ca imi place mult de el. Este foarte bun. Doar ca as fi vrut sa vad si alt instructor, ca fiecare vede diferit lucrurile si pot sa invat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu denaturez deloc. A dat-o la intors mai tarziu ca-i mai deranjat de conditiile de la circuit "din est",cand a fost atentionat ca nu prea stie ce vorbeste.

Si baietii astia o sa tina cursurile tot pe acel circuit din est dar preturi cu adevarat de vest .

 

Le doresc bafta la toti .Numai bani sa avem pt ca acum avem oferte de cursuri pt toate nivelele si circuit la botul calului ,asa cum este el.

» Post actualizat in 10 Aug 2018 19:26

Pe circuitul ala" naspa "se dau Muresan ,Petrovici,Draghici,Cazacu,Rus,Mainescu...si o gramada altii care zboara la cu totul alt nivel si nu se plang asa de mult ca specialii de la grupa mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a reasfaltat circuitul, e chiar in regula. In plus, ai toate conditiile ca la un circuit normal.Mai putin partea de degajare din dreptul curbelor care se va amenaja la un moment dat, e in plan..

 

Referitor la costumatie. La ultima etapa MotoRC, un baiat cu 600rr a cazut la capatul liniei drepte, pe asfalt. Era echipat cu costum din 2 piese, legatura dintre piese a cedat, geaca s-a rupt, zona "polizata" era horror.Daca va plingeti de cerintele echipamentului, mai bine renuntati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma plang de faptul ca trebuie sa am echipament de protectie. Am si il folosesc. Eu vroiam sa invat sa stau corect pe viraje, sa invat cum sa intru si sa ies din ele, cum sa vad si sa inteleg un viraj, etc. Daca un echipament textil, cu toate protectiile la locul lor, nu este bun pentru asta, nu stiu ce sa zic. Ideea era sa invat, nu sa fac competitie.

Iar daca cineva se simte confortabil in costum de piele, cu cocoaşa, pe un cruiser, de dimineata pana in seara, in plin soare, nu pot decat sa ma bucur.

Scopul meu era sa invat. Scopul instructorului este sa ma invete, sa ma tempereze si sa fie alaturi de mine pe tot acest proces. De aceea am si vrut sa stiu cati cursanti sunt alocati unui instructor. Dar sa transmita ca un echipament textil nu ar fi suficient pentru asta, mi se pare putin fortat. Mai ales ca nu este sesiune pentru competitii, ci pentru invatare. Cel putin eu asa am inteles. :)

Succes tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Scopul instructorului este sa ma invete, sa ma tempereze

Sunt tone de oferte pentru ce cauti tu.Problema ta este ca amesteci cruiserul cu circuitul de mare viteza.Daca era asa o potrivire poate se numeau "C. Supercruiser School".

Exista si viraje de viteza mica dar si viraje de viteza mare ...Cand o sa le exersezi pe alea din urma o sa mergi destul de rapid ca echipamentul cerut face sens.Acuma este doar problema ta de ce te intereseaza sa faci cu un criuiser ceva pentru care nu prea a fost conceput.

» Post actualizat in 11 Aug 2018 09:08

La unele cursuri singurul scop este sa te invete sa abordezi virajele cat mai aproape de viteza maxima posibila pe fiecare din ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu amestec nimic. Uite, citez chiar din anuntul pus: "Abordarea curbelor este o provocare pentru care California Superbike School te pregătește cu tot ceea ce trebuie să știi, fie că ți-ai luat permisul categoria A ieri, fie că ai la activ mulți km pe două roți. Nimic mai mult, nimic mai puțin: Arta virajelor pentru toți motocicliștii!

 

Așa că, vino cu orice tip de motocicleta ai și lasă-ne să-ți arătăm cum poți conduce cu încredere și mai în siguranță."

 

Cand Marius Bacila m-a invitat prima oara pe circuit, la fel am zis eu: cu asta a mea pe circuit? Ce sa caut eu acolo?" Si mi-a raspuns foarte simplu si intelept: "Inveti sa abordezi virajele. Dar intr-un mediu sigur. Dupa ce inveti, daca o sa vrei, o sa le poti aborda si in viteza, dar o vei face corect."

 

Deci da, am ce sa caut cu motoreta mea pe circuit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

In principiu da,ai dreptate. Realitatea este cu totul alta...pentru ca nu ne ia de manuta de la 5 ani sa ne formeze direct asa cum trebuie.

Daca vreau sa comand o pizza nu sun la restaurant chinezesc.

 

Bafta!

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

o initiativa bine venita in contextul actual din romania unde calitatea drumurilor si a participantilor la trafic este .......

1. cat dureaza zile si program

2. pregatirea se adreseaza celor care merg pe circuit sau STRADAL

3. nivel de echipare.... combinezon/ costum touring

4. cost curs

 

multumes

Salut!

1. Fiecare curs se desfasoara pe parcursul unei zile. De la 7:30 am la 6:30 pm, cu sedinte teoretice si practice, alternativ

2. Cursurile se adreseaza atat celor care merg pe circuit cat si pe strada

3. Echipament moto: piele / textil, una sau două bucăți (să se închidă cu fermoar în întregime), cască integrală, mănuși din piele, cizme moto).

Echipamentul textil (Cordura) este permis daca :

a. are protectii - coate, genunchi,etc

b. exista legatura intre geaca si pantalonii,cu fermoar

4 290 e/ curs

Zi buna!

» Post actualizat in 11 Aug 2018 11:50

In afara de asta, este obligatoriu doar cu echipament integral din piele. Din pacate, pe "cioperu'" meu nu merge asa ceva, eu avand doar echipament textil sau doar geaca din piele. M-au exclus inca din primele minute. Naspa, aiurea, cam nasol...

Mi-a placut enorm treaba cu trei cursanti/instructor, si m-as fi bagat, dar... :disappointed:

Salut!

Echipamentul textil (Cordura) este permis daca are protectiile necesare ( coate. genunchi,, etc) si cele doua parti (geaca si pantalonii) pot fi unite ferm prin fermoar.

Enuntul ca "textilele" nu sunt permise face referire la sesiunile Track Days organizate de CSS cand antrenorii nu sunt prezenti pe circuit.

Ne cerem scuze pentru lipsa de claritate a mesajului de pe pagina web. Vom rectifica acest lucru cat mai curand posibil.

Zi buna!

CSS Team

» Post actualizat in 05 Sep 2018 08:49

40684181_1332222083581791_35935603873682

» Post actualizat in 05 Sep 2018 08:59

40684181_1332222083581791_35935603873682
Reaminintim ca aceste cursuri se adeseaza tuturor motciciclistilor,indiferent de tipul de motocicleta pe care o poseda.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Inca de acum foarte multi ani urmaream CSS pe afara si visam ca intr-o zi sa ajunga si pe la noi, ori sa particip la unul dintre eventuri.
Din pacate... a ajuns si pe la noi.

Spun din pacate pentru ca CSSul de din Romania se face ca orice lucru romanesc: pe genunchi.

Marketingul si PR ul imi spun totul despre cat de serioasa e treaba asta cu CSS in romanica.
Eu care sunt frecvent la pista, cu chiu cu vai abia am auzit de existenta CSS in romania.
Ca sa afli ceva concret trebuie sa faci sapaturi temeinice - gen, aflu de pe forum ca este taxa xxx Euro.

Planul zilei nu exista nicaieri - sau exista, dar trebuie sapat adanc pt a-l gasi, nu vine niciun pilot (mai) cunoscut asa cum este 'pe afara'.

O incropeala romaneasca, s-a luat in fransiza probabil denumirea si un format generic.

Cand au fost prezenti la evenimentul expo de la Motorpark, California Superbike School aveau ca imagine o masuta si un.. chopper.
Adica, n-am nicio problema cu chopperele sau oamenii care le plimba, dar.. California SUPERBIKE School, gen.. !!

Au mai fost incercari de scoli la pista (cu stradali sau raceri) cu o logistica cu mult peste ce ati aratat voi pana acum ca sunteti in stare, cu toate astea, nu s-au putut sustine in continuare.
Asta inseamna ca trebuie MAI MULT, mai multa pricepere, mai multa logistica, mai mare investitia.

Problema este ca in romanica oamenii inca au vise de afaceristi sau 'hai ba lasa, ce.. nu putem noi sa facem?' - pai NU puteti sa faceti.
Pentru ca nu sunteti pregatiti din niciun pounct de vedere: antreprenorial, logistic, PR.. etc.

Faptul ca ati facut cateva emisiuni la TV si mergeti pe motocicleta de multe zeci de mii de km sunt calitati insuficiente pt a porni asemenea proiect, care de fapt este o afacere.

Inca nu se intelege faptul ca orice proiect are nevoie de un business plan si finantare solida pentru a exista.
Atentie, pt. a exista, nu pentru a reusi.

CSS de romanica se preconizeaza un rateu tipic.

Sper sa ma insel, sunt insa de prea multi ani in domeniul asta ca sa am suficienta experienta in a mirosi potentialul.

Va doresc succes, fara iz peiorativ, daca aveti nevoie de help sau info putem discuta oricand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca de acum foarte multi ani urmaream CSS pe afara si visam ca intr-o zi sa ajunga si pe la noi, ori sa particip la unul dintre eventuri.

Din pacate... a ajuns si pe la noi.

 

Spun din pacate pentru ca CSSul de din Romania se face ca orice lucru romanesc: pe genunchi.

 

Marketingul si PR ul imi spun totul despre cat de serioasa e treaba asta cu CSS in romanica.

Eu care sunt frecvent la pista, cu chiu cu vai abia am auzit de existenta CSS in romania.

Ca sa afli ceva concret trebuie sa faci sapaturi temeinice - gen, aflu de pe forum ca este taxa xxx Euro.

 

Planul zilei nu exista nicaieri - sau exista, dar trebuie sapat adanc pt a-l gasi, nu vine niciun pilot (mai) cunoscut asa cum este 'pe afara'.

 

O incropeala romaneasca, s-a luat in fransiza probabil denumirea si un format generic.

 

Cand au fost prezenti la evenimentul expo de la Motorpark, California Superbike School aveau ca imagine o masuta si un.. chopper.

Adica, n-am nicio problema cu chopperele sau oamenii care le plimba, dar.. California SUPERBIKE School, gen.. !!

 

Au mai fost incercari de scoli la pista (cu stradali sau raceri) cu o logistica cu mult peste ce ati aratat voi pana acum ca sunteti in stare, cu toate astea, nu s-au putut sustine in continuare.

Asta inseamna ca trebuie MAI MULT, mai multa pricepere, mai multa logistica, mai mare investitia.

 

Problema este ca in romanica oamenii inca au vise de afaceristi sau 'hai ba lasa, ce.. nu putem noi sa facem?' - pai NU puteti sa faceti.

Pentru ca nu sunteti pregatiti din niciun pounct de vedere: antreprenorial, logistic, PR.. etc.

 

Faptul ca ati facut cateva emisiuni la TV si mergeti pe motocicleta de multe zeci de mii de km sunt calitati insuficiente pt a porni asemenea proiect, care de fapt este o afacere.

 

Inca nu se intelege faptul ca orice proiect are nevoie de un business plan si finantare solida pentru a exista.

Atentie, pt. a exista, nu pentru a reusi.

 

CSS de romanica se preconizeaza un rateu tipic.

 

Sper sa ma insel, sunt insa de prea multi ani in domeniul asta ca sa am suficienta experienta in a mirosi potentialul.

 

Va doresc succes, fara iz peiorativ, daca aveti nevoie de help sau info putem discuta oricand.

You have gone a very long way in making a number of assumptions based on very limited information. I do not think there is a need to discuss with you here whether our PR and marketing is convincing enough. Nor whether our Business Plan, our entrepreneurial capabilities, our logistics are all up to your standard (if I understood correctly) - or to some standard that is mentioned as "pai NU puteti sa faceti".
The facts are the following:
- This is California Superbike School as it operates in the US, UK, Australia, Greece, Cyprus and on any of the racetracks in other countries where the CSS Team travels to.
- The objective is for Romanian Students to Discover the Art of Cornering as it is coached in any other country
- The Coaches are from the existing European team of CSS Coaches. All Coaches go through rigorous training to reach the coaching level that is the CSS Standard.
- We do not have any Romanian Coaches (until now).
- California Superbike School does not give country-wide rights, franchising, operational responsibility, or any other business model to someone just because that person loves motorcycles and is a huge fan of CSS. In other words, CSS Romania has not been initiated by a person whom you think has bitten more than he can chew.
We do not appreciate your post on any level. It is based on your own beliefs that evidently arise from other unpleasant experiences you may have had with businesses in Romania (or elsewhere).
Whoever comes to the School will be coached with the CSS Standard. Whether CSS has "finantare solida pentru a exista, nu pentru a reusi" is a secondary issue. And towards this, you, personally, are not helping with your post. A more constructive approach would be to wait and see what those that come to the first School Day will have to say after completing it.
Or even better, come see for yourself!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...