Sari la conținut

Vand motocicleta IJ (IZH) 56 1962


lene
 Share

Postări Recomandate

Se vinde motocicleta de colectie IJ 56, an fabricatie 1962, este in perfecta stare de functionare, tinuta in garaj, are toate piesele originale. Important: motocicleta este inmatriculata - are acte si numere noi! Se ofera fiscal! Numai buna de calarit!
NU ma intereseaza nici un fel de schimb! Motocicleta este de vanzare! Doar pentru cunoscatori, va rog nu deranjati inutil! Pret: 1500 EUR. Conctact: 0741 548 620.

 

ObpPhbK.jpg

---
e66JoPR.jpg
---
SlQNwm9.jpg
---
GQfOETW.jpg
---
FQ7KG5X.jpg
---
rINvn7t.jpg
---
AHWwuzc.jpg
Editat de lene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoscatorii (aia care au voie sa il deranjeze pe vanzator) reusesc sa dibuiasca si locatia. Pentru restu' e oricum irelevant.

 

Arata bine babuta, dar comentariul tau este 'special'.

 

Cunoscatori, au voie sa deranjeze...WTF??? E un ij :)))

 

Spor la vanzare sa ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea țin de gustibus. evident chestie știută doar de cunoscători. :). E dreptul fiecăruia să ceară cât vrea pe ce vrea, noi nu avem decât să ne minunăm de preț și să ne abținem de la a comenta răutăcios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbiti discutii! Cei care va laudati ca va ocupati de “cotete” dinastea acum 20-30 de ani, unde au ajuns fiarele voastre si in ce stare? Probabil ca si de asta ajunge in zilele noastre ca un “cotet” dinasta sa valoreze atat de mult incat sa va minunati.

Se pare ca am stiut perfect ce am scris atunci cand am cerut ca nu vreau sa fiu deranjat inutil, ci doar de cunoscatori, nu bagatori de seama. Astept in privat, sau public daca doriti, poze cu realizarile voastre in acest domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Probabil ca si de asta ajunge in zilele noastre ca un “cotet” dinasta sa valoreze atat de mult incat sa va minunati.

2.Se pare ca am stiut perfect ce am scris atunci cand am cerut ca nu vreau sa fiu deranjat inutil, ci doar de cunoscatori,

1.Ca un "cotet" (asa la-i denumit tu) din asta sa valoreze asa mult trebuie sa aiba aspectul de la mama lui nu spoiala pe care i-ai dat-o tu.

2 Tu vrei un colectionar nu un cunoscator ca ala fuge de ea ca de ciuma, dar pentru colectionar trebuie sa ai punctul 1 ok.

 

Spor la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare cu logica lui. mie personal imi plac IJ-urile. acum 25 de ani a fost primul meu motor,prima dragoste.in total am avut 7 bucati de IJ 56.momentan am 2,fara acte.cum gasesc una la pret decent ...il cumpar.de ce? pt ca sunt extraordinar de simple ca si mecanica,sunt rezistente,arata chiar retro,smad….deci cei care nu cunosc sentimentul ala,sa cumperi un motor batran,il restaureaza,il readuce la viata,si se te dai cu acel motor ...sa nu comenteze aiurea.este un sentiment de nedescris.e satisfactie curata,e medicament.nu zic,ca asta inseamna motociclismul.am si un motor japonez.cu aprindere electronica,demaror,mai multi cai,apesi butonul si te dai in curbe,de iti freci urecea de aspfalt,smad….pt mine combinatia de a repara motorul deosebit, pe care ai s-o calaresti...aia ma satisface . am prieteni ,care au motoare scumpe,tot felu de accesorii,si gadgeturi,si aere de titan,dar nu se dau ca ele.le este frica in oras,trafic,e prea cald,nu este asphalt,vreme rea (5%averse pe smatphone)..smad na! aia-s visatori comozi.dar se tin drept mari motociclisti si iti mai da si sfaturi.dute ma la terasa cu manele si bea un cuba libre.aere.

 

colac peste pupaza domnu "LENE" inca o data. arata fain motoru.felicitari.stiu ce inseamna s-a refaci un motor de la cadrul sablat.e munca ta.spor la vanzare. nu baga carcotasii in seama.aia apasa butonul s-a porneasca motoru.si daca nu porneste? …. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e ca o scuza pentru pretul cerut, nu este nevoie de o justificare pe care sa ne simtim obligati sa o facem,in fond exista o piata cu cerere si oferta care este cea ce hotaraste daca ai dreptate cand ceri un pret, ori esti pe alta planeta.

Cei ce considera pretul mare, pot linistit sa ofere un produs similar la un pret mult mai mic si vor strica sigur piata celor ce cer mult!

Sunt unii mai norocosi care le-au mostenit si care la oricare pret primesc sunt in castig, altii ce le-au cumparat destul de OK pe un pret mic,dar astea sunt deja exceptii, mai nou nemaifiind usor de achizitionat cu 200 lei un Ij complet, cu acte (asa cum visam toti).

Probabil costurile ce le pomenesc mai jos par pentru unii mari si sunt corecte pentru cei care au mai restaurat motociclete in ultima perioada (vorbim de restaurareci nu de renovare, deci nu dorim sa aducem o motocicleta la stadiu de "nou", ci completa, cu piese originale intr-o masura cat mai mare, functionala).

Ca si costuri avem:

cca 400 Eur achizitie o motocicleta cat de cat OK si cu acte vechi.

min. 100 Eur piese lipsa (de obicei nu au stop spate, capace ornament carburator, tobe,retapitare sea, etc).

cca 150 --200 Eur reparatie motor (piston+alezare=50Eur, reparatie ambielaj=50Eur, rulmenti, simeringuri, carburator uneori, ambreiaj)

cca 150Eur un set cauciucuri 3.25/19 (un set Mitas a fost 700lei)

cca 100 Eur pentru vopsire (se depaseste sigur aceasta suma cu sablare, chit, pregatire, sudura pe unde e cazul, etc)

cca 200 Eur carte RAR si realizare inmatriculare.

Constatam ca la final, fara a considera deloc munca, costurile cu plimbarea, etc. depasim 1000 Eur.

 

Este adevarat ca daca ai noroc poti sa cumperi un motor complet la pretul unui ambielaj, ori la pretul unui piston, etc., dar astea sunt "intamplari".

Zona aceasta, a motocicletelor ori masinilor vechi este in general pentru nostalgici ori pentru pasionati, nu e zona celor ce privesc functionalitatea lor (cei ce iubesc drumul nu se gansesc doar la destinatie), e alegerea fiecaruia daca "intra ori sta afara"- ca la teatru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar dacă vrei ceva de caltate, scoţi şi mai mult.

Eu am plătit următorele preţuri pentru nişte piese din Germania:

- jantă roată, fără spiţe 60 eur/buc. Am cumpărat 3 jenţi. Am un munte de roţi de IJ dar cam ca şi toate la vârsta asta, evident că sunt cam coapte

- spiţe 40-45 eur/set nu mai reţin exact ( 3 seturi)

- cablaj electric în culori, forme şi conectori identice cu cele originale 45 eur/ cablaj (puteam să fac şi eu un cablaj dar nu era la fel ca originalul)

- plasticul din far unde sunt indicatoarele de LIBER şi ÎNCĂRCARE 4-5 eur/buc (am vrut noi, cele vechi erau şterse de timp) (2 buc.)

- beculeţ de 6V cu guler (cum sunt cele originale de IJ) 4 eur/buc (2 buc.)

- anvelopă K (nu mai reţin modelul) 100 eur/buc (3 buc.)

- lanţ secundar (final) D.I.D. 50 eur (1 buc.)

- ataş BP58 din Ucraina vreo 220-250 eur, nu mai reţin exact

- stop spate 150 lei

- far complet 200 lei

- şa faţă 100-150 lei (nu mai reţin)

- şa spate- tot cam p-acolo

În plus rulmenţi, simeringuri, cabluri, manete, discuri ambreiaj, tot felul de mărunţişuri găsite pe la ucraineeni şi drumurile aferente efectuate care au depăşit 1500-2000 ron

Cromare de mărunţişuri (manete, ghidon, şuruburi şi şurubele) cam 700-800 lei. Mi-e şi frică să adun totul că mă ia cu durerea de cap.

Munca în ore/zile nici nu o mai socotesc.

 

Problema cea mai mare nu este că am pierdut o grămadă de bani şi timp, ci problema mare este că sunt în impas cu proiectul început în urmă cu vreo 4 ani iar eu între timp mi-am redefinit priorităţile. Am ajuns la stadiul în care nu mai îmi pot permite să stau în garaj ore în şir pentru un vis în loc să petrec acel timp cu familia sau plecând prin excursii cu prietenii. Altă problemă e că o mare parte din piesele (scumpe cândva) s-au rătăcit. Poate le găsesc, poate nu. Probabil mai sunt mulţi alţii aşa ca mine.

Ideea e că preţul unei motociclete vechi restaurate corect, nu va fi recuperat niciodată în România, iar cunoscătorii ştiu asta.

 

Motocicleta din prezentul anunţ nu este restaurată, este cel mult oarecum cosmetizată. Valoarea ei nu o poate comenta nimeni, asta o face piaţa. Din punctul meu de vedere, merită să restaurezi comuniste doar dacă eşti legat sufleteşte de ele, altfel restaurarea lor este mult mai scumpă şi mai anevoiaosă decât a celor vestice, în primul rând deoarece piesle bune şi originale pentru comuniste sunt greu de găsit. Pentru un Zundapp, DKW, BMW, EMW, etc. se găsesc piese mult mai repede. Iar în final şi valoarea de piaţă a comunistelor este mai mică decât a celor vestice.

 

Spor la vânzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu e ca o scuza pentru pretul cerut, nu este nevoie de o justificare pe care sa ne simtim obligati sa o facem,in fond exista o piata cu cerere si oferta care este cea ce hotaraste daca ai dreptate cand ceri un pret, ori esti pe alta planeta.

Cei ce considera pretul mare, pot linistit sa ofere un produs similar la un pret mult mai mic si vor strica sigur piata celor ce cer mult!

...

Ca si costuri avem:

...

cca 150Eur un set cauciucuri 3.25/19 (un set Mitas a fost 700lei)

..

 

 

Recunosc că mai trag și eu câte o minciună uneori, silit de împrejurări, dar tu ești un adevărat guru al mincinoșilor :P :

 

http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000023281101

 

Nu simți că nasul a început să-ți crească ?!

Editat de oldgeorge59
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi oameni buni....voi n-aveți altceva mai bun de făcut decât să frecați la icre un anunț ?

Lăsați omul să-și vândă marfa.

Mulți an la rând am avut motociclete IJ 56 la vânzare la prețuri foarte mici și nimeni nu s-a lipit de ele ( am fost nevoit sa le dezmembrez ).

Ieftine nu-s bune, scumpe nu-s bune, cu prețul pieței nu-s bune.....

Mai vedeți-vă de ale voastre japoneze !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oldgeorge59, on 17 Aug 2018 - 13:05, said:

 

 

Recunosc că mai trag și eu câte o minciună uneori, silit de împrejurări, dar tu ești un adevărat guru al mincinoșilor :P :

 

http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000023281101

 

Nu simți că nasul a început să-ți crească ?!

 

E ca si la o masina, se gasesc anvelope cu preturi de la preturi mici pana la preturi de cca 4 ori mai mari.Sunt anvelope cu profil modern, pentru motociclete noi.Nu se preteaza la aceste motociclete.

Cred ca vrei sa cumperi motocicleta si vrei un pret mai bun (ori te bagi in seama?)-ai una cu aceste cauciucuri ca contraoferta??- constat ca apar specialisti imediat ce este un subiect!

Criticile sunt corecte de la cei ce au astfel de motociclete si au restaurat astfel de motociclete! Altfel, de povestitori "am avut 10 ca asta si le-am dat la fier vechi ca consumau mult!" ori ceva similar, e plina lumea!

La fiecare eveniment unde participam cu IJ-urile (avem 4) suntem singuri.De ce daca sunt atatia "specialist" si "cunoscatori"?-(desigur erau ocupati chiar atunci ori nu au bateria incarcata!).

La intrunirea de la Buzau (a lui Lolo) cate IJ-uri au fost?

Noi am avut 2 la intrunirea de Trabant de la Covasna si nu au fost si alte "retro".

In rest "bla, bla, bla!!"- veniti cu fapte!

Pretul este o "zona" a discutiei, asa cum am mai spus, te rog sa oferi o motocicleta similara la pret mult mai mic, eu cu un pret mare nu fac decat sa "pun mingea la fileu" pentru cei ce vor sa vanda repede si ieftin.

Esti acolo??-de povestitori e plina lumea, iar de cei ce mai fac ceva e tot mai mult lipsa!

(Esti OK, nu e risc sa-ti creasca nasul, stai in casa si verifici site-uri ca sa contrazici, dar fara baza reala! Fa ceva si apoi discutam! vino cu "astea sunt realizarile mele! Vand IJ 56 complet si original, cu 500 EUR!- e greu nu??) BLA, BLA, BLA!!!!

» Post actualizat in 19 Aug 2018 11:38

 

 

 

Recunosc că mai trag și eu câte o minciună uneori, silit de împrejurări, dar tu ești un adevărat guru al mincinoșilor :P :

 

http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000023281101

 

Nu simți că nasul a început să-ți crească ?!

(Scuze, nu e BMW, trebuia mentionat, vad ca Dumeavoastra sunteti"pe BMW-uri" unde cu cat cumparati un cauciuc????(1.100 lei setul!))- da, dar IJ-ul e "mai prost, nu este BEAMWEU!"

Te rog sa te "incordezi"(daca poti!) si sa restaurezi un IJ 56 si apoi discutam, asa, "parerea mea", ori "o vechitura de 56 de ani"- "nu se numara!

 

 

 

Editat de vene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ca si la o masina, se gasesc anvelope cu preturi de la preturi mici pana la preturi de cca 4 ori mai mari.Sunt anvelope cu profil modern, pentru motociclete noi.Nu se preteaza la aceste motociclete.

 

Pinocchio, nu te comporta ca o țigancă bătrână care atunci când o prinzi că vrea să te înșele începe să te spurce, eu îți subliniam punctual că umfli cu pompa, intenționat, prețul de achiziție al cauciucurilor Mitas 3.25/19. „Cca 150Eur un set cauciucuri 3.25/19 (un set Mitas a fost 700lei)” ziceai tu că fac iar eu ți-am dat link-ul în care costă doar vreo 150 de lei ...sunt exact modelul clasic pentru motoreta IJ, ce-o mai dai prin bălării ?!

 

post-54983-0-61878000-1534770789.txt

 

 

 

(Scuze, nu e BMW, trebuia mentionat, vad ca Dumeavoastra sunteti"pe BMW-uri" unde cu cat cumparati un cauciuc????(1.100 lei setul!))- da, dar IJ-ul e "mai prost, nu este BEAMWEU!"

Te rog sa te "incordezi"(daca poti!) si sa restaurezi un IJ 56 si apoi discutam, asa, "parerea mea", ori "o vechitura de 56 de ani"- "nu se numara!

 

Iar te comporți ca o țață isterică, n-am pus în balanță calitatea sau valoarea unui IJ, m-am legat de calitatea morală (not) a celui ce voia să-l vândă.

 

Că să te liniștești află că am în garaj de câțiva ani un IJ 56 demontat, care așteaptă să am suficient timp să mă apuc de el.

 

Ei bine, spre mirarea ta, l-am primit gratis de la un prieten bun !

 

 

 

Editat de oldgeorge59
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clasic!

Am eu unul, nu am avut timp de el, dar o sa-l fac mai ceva ca de fabrica!Cei prosti chiar le fac!

Hot nu sunt, nu ti-am bagat mana in buzunar!

Am mentionat ca nu este nevoie sa ma justific pentru pretul cerut, dar am completat ca INFO cam ce inseamna o restaurare de IJ 56 IN ZILELE NOASTRE!

Cum pui tu problema, ai vrea ca femeia ce vinde rosii sa dea socoteala cu cat a luat semintele, cata apa a consumat, etc, iar tu sa stai comod in fotoliu si cand ai nevoie de rosii sa mergi si sa o iei "la ranga" de ce e pretul asta?

Oricum, astea sunt motociclete pentru "baieti", si daca ti-as da-o gratis nu ai sti ce sa faci cu ea!

Nu vreau sa intru in jocul tau "murdar" (pacat ca am facut si acesti pasi), dar ar trebui sa-ti trimit factura pentru cauciucuri (cumparate chiar din Timisoara), dar ar fi "cel ce scuza, se acuza" de ce?- eu am cerut un pret pentru un IJ 56 destul de original, poate dorit de unii (si hulit de tine!), tu ai o motocicleta rosie-sa o stapanesti sanatoasa- care e legatura dintre "galosii de guma si razele de luna?".

Cred ca devii penibil!

Nu ne cunoastem (nici nu doresc asta!) si ca sa ma faci hot, e o dovada de nesimtire!

BLA, BLA, BLA!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati offtopicul

 

Eu am restaurat un Ij 56 cu atas, costurile totale au depasit 2500 euro si desi ma plimb cu el,mai am bani de bagat in el, cauciucurile le-am luat cele mai ieftine si au fost 100 ron bucata, gaseam de firma si cu 100 euro bucata, chiar mai scumpe, daca nu te pricepi, nu ai prieteni care sa te ajute si platesti pentru orice lucru ce il faci atunci cand restaurezi, pretul la final va fi destul de mare

 

Bafta la vanzare vânzătorului si sa speram ca va mai circula pe drumurile patriei inca un Ij 56

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...