Sari la conținut

Bmw k1200 s sau honda vfr 800


dadycaddy
 Share

Postări Recomandate

K1200 are mult mai multe inovatii, este mult mai complexa decat un VFR 800.

 

Abs & servo necesita mai multa atentie si un mecanic care stie ce face.

 

Ai nevoie de chei speciale pentru diverse operatiuni de intretinere.

 

Pe scurt, daca te zgarcesti la suma platita, risti sa-ti cumperi un calvar.

 

Datorita costurilor ridicate din reprezentanta, multi posesori de K ignora anumite intervale si, asa apar diverse bube la scurt timp dupa achizitie.

 

Pe partea pozitiva, franele sunt wow, are totusi 160 cai, uleiul la cardan costa nimic in comparatie cu cat te costa intretinerea unui lant.

 

Suspensia necesita un pic de timp, pentru drumurile noastre insa e wow.

 

VFR e varianta de buget, simpla, relativ usor de reparat la orice mecanic autorizat.

 

Are doar 106 cai, aceiasi greutate ca si K-ul iar doua dintre bubele cunoscute sunt la electrica si la intinzatoarele de distributie.

 

VFR-ul castiga detasat insa la sunet. Doua tobe potrivite scot Aprilia RSV4 dintr-o Onda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa mi iau vfr 800 2003 . Gasisem la un pret ft bun. Dar dupa ce m am documentat , am dat inapoi . Cateva chestii. Ca sa întinzi lantul iti trb o cheie speciala , deci probabil nu mai in service. Motorul are putina putere pentru o motocicleta destul de grea. la gol undeva la 220kg , 240la plin. Doar 110cai si 82 nm. Consumul nu este cel mai bun. Am dat niste exemple.

» Post actualizat in 18 Aug 2018 08:32

Eu zic sa mergi pe bmw. Sau alege altcva. Mai usor de intretinut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În privința service-urilor este clar că mult mai mulți mecanici se bagă la o Honda decât la un BMW.

 

Despre fiabilitate, cred că nu sunt probleme la nici una, însă la costuri de întreținere cred că e o diferență indiscutabilă în favoarea asiaticilor.

 

Nu știu, luați de vedeți cât e un ambreiaj la una și cât la cealaltă sau plutitorul vs senzorul de benzină din rezervor dacă se strică.

 

Mai sunt fazele cu duolever la bmw vs furcă la vfr...

Lanț vs cardan

Etc

Editat de Tornada
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia aia de intins lantul la VFR o gasesti in trusa de scule. Sau o cumperi din magazin, costa cat o punga de caramele.

 

La VFR Vtec 2006+ s-au cam eliminat toate hibele modelului, motocicleta e okish din toate punctele de vedere.

 

BMW K1200S - ai suspensii de top, frane foarte ok, confort cu mult peste orice VFR cu sa modificata. Problema e ca orice interventie la BMW va costa. O buba la suspensia fata atrage dupa sine costuri mari. Ca sa nu mai zic de interventia la grupul spate. Trebuie sa te documentezi bine daca nu vrei sa scoti bani multi din buzunar. Bine, asta e valabila cam la orice motocicleta veche...

 

Overall, un K in mintile lui cu un istoric de service real si verificabil e ok. Cu conditia sa ii respecti intervalele de timp. Daca nu vrei sa risti si sa dai banii cu inima indoita, atunci mergi pe VFR. Cu VFR-ul meu, incarcat cu toate pe el (geanta de rezervor, topcase si sideuri) plus pasager am mers 200 pe autostrada. Deci se descurca decent si la cei 100 de cai ai lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci n-ai cum sa compari cotetzul chinezesc cu varful technologiei germane din 2005 ... n-ai cum

 

in 2018 japonezii nu au prea multe motociclete comparabile cu K-u

 

K-ul da bataitza la vfr1200 , cu vfr 800 chiar nu ai ce compara decat numarul de roti ...

 

da, piesele sunt ceva mai scumpe decat la onda .. 10-30% dar conteaza de unde le cumperi .. oricum nu e o motocicleta pentru saraci

 

asta cu bagatu nasului de "orice" mecanic in onda ... multi il baga si nu-l mai scot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma cu piesele mai scumpe la BMW sa specificam ca sunt mai scumpa ca sunt OEM fata de piesele aftre market pt Honda. Daca comparam pretul pieselor BMW OEM si pretul pieselor Honda OEM credeti-ma BMW -ul e mai eftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. As dori si eu niste pareri de la cei care au sau au avut despre bmw k1200s an 2007 sau o honda vfr 800. Stiu ca sunt modele diferite dar ma intereseaza ca si pozitie, fiabiliate si costuri de intretinere.

 

Am mers pe amândouă (presupunând că te referi la RC46 II). VFR-ul mi se pare ceva mai versatil, K-ul ceva mai axat pe sport touring (cu accentul pus pe "sport").

 

În afară de câteva lucruri specifice, BMW-ul nu este mai scump la întreținere. Este adevărat că VFR-ul (ca orice Hondă) rezistă mai bine la lipsa de interes. În același timp, VFR-ul nu mi-a oferit niciodată senzațiile K-ului.

 

În alegerea ta ar trebui să conteze mai mult ceea ce vrei de la motocicletă.

 

(...) confort cu mult peste orice VFR cu sa modificata.

 

Discutabil. K-ul are o poziție mai sportivă. Depinde de gabarit și preferințe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...