Sari la conținut
Poctan

Motor sport carenat pentru incepatori

Postări Recomandate

Salut,

 

Sunt nou pe forum si in primul rand vreau sa zic multumesc tuturor celor care v-ati scris parerea sau ati dat sfaturi pe acest forum. Am gasit multe articole foarte interesante din care am avut multe de invatat despre ce inseamna motociclismul in Romania.

 

Mai am 2 saptamani si termin scoala de soferi pentru categoria A. Sunt de parere ca m-am descurcat destul de bine pana acum si am capatat increderea necesara pentru a conduce un motor pe strazi (daca mai conteaza, am B-ul de 7 ani fara evenimente). Mi-am cumparat deja echipament complet, iar acum incerc sa ma hotarasc asupra unei motociclete. Pana acum cateva zile eram convins ca vreau un motor mic, de A2, pe care sa pot sa invat sa merg foarte bine si sa adun experienta inainte sa trec la ceva mai mare (daca voi simti nevoia). In principiu vreau sa imi cumpar un motor sport (cu ABS), dar nu naked, iar modelele la care m-am uitat pana acum sunt ninja 300 si cbr 500r. M-am uitat si la er-6f, dar e mai mult de touring si nu ma incanta. Bugetul maxim este de 4500 de euro. Eu am 1,76 inaltime si 85-90 kg.

 

Ce alte modele puteti sa imi mai recomandati? Credeti ca fiind atat de greu ar trebui sa ma orientez catre ceva mai mare? Motoarele in 4 cilindri mi se par cam puternice pentru un incepator, mai ales ca imi doresc un motor pe care sa imi permit sa mai gresesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

La 90 de kile o sa cam omori un 300 cmc.

Da, CBR 500R e ok. ASr mai merge si CBR650F, dar nu stiu daca te incadrezi cu bugetul.

 

Pentru 300 cmc, ar mai fi Yamaha YZF-R3, KTM RC390, Kawasaki NInja 400.

 

Daca vrei si ceva mai vechi, mai ai BMW F800S (s-au facut pana in 2010), Suzuki SV650 S.

Editat de Metal Heart

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu omoara nimic :)

 

Motoarele de 300 cc sunt gandite si pentru cei.cu greutate mai mare.

 

Mai bine tragi de un 300 doi.ani si inveti sa mergi, decat sa iti iei din prima ceva de 600 cu care sa te faci de ras de fiecare data cand iesi cu cineva la o tura.

 

300 cc sunt suficienti pentru inceput.

 

Am avut ocazia sa merg cu un "Ninja" de 300 si m-am distrat copios.

 

Spor la achizitie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci tututor pentru sfaturi. Cred ca am sa raman la un 300 cc. Asa cum a zis si Gixu, imi doresc un motor de care sa trag tare si sa invat cat mai multe.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu omoara nimic :)

 

Motoarele de 300 cc sunt gandite si pentru cei.cu greutate mai mare.

 

Mai bine tragi de un 300 doi.ani si inveti sa mergi, decat sa iti iei din prima ceva de 600 cu care sa te faci de ras de fiecare data cand iesi cu cineva la o tura.

 

300 cc sunt suficienti pentru inceput.

 

Am avut ocazia sa merg cu un "Ninja" de 300 si m-am distrat copios.

 

Spor la achizitie.

 

am dat si eu o tura scurta cu un ninja de 300 cand isi cauta un amic mobra si nu m-am distrat deloc. o pozitie foarte incomoda, o mobra usoara si cam inceata.. m-am distrat mai mult cu banditu de 600 pe care am inceput.

am tras destul de el si am invatat la fel de mult, fara sa am probleme cu greutatea sau "puterea",

 

amicu respectiv si-a luat er6F pana la urma si dupa primul drum afara zicea ca e cam usurica si nu o simte prea stabila la viteze mai mari..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

CBR F4 i, este sport-touring, nu e asa nervoasa ca altele, mi se pare ideala pentru incepatori

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

....cum adica sa tragi tre demotoru de 300?? ai mare grija ca unii si au rupt gatu si cu scutere de 125.

 

daca nu experienta ai putea sa mergi pe un Enduro, street enduro, touring..de vrei sport carenata, nu stiu nimic de cele de 300,dar cbr 600 e un motor care iarta multe. eu pe el as merge.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cititi si voi criteriile omului... ABS!!!!

Pe CBR s-a pus ABS doar intre 2011-2013, motocicleta cam peste bugetul lui... Aia ar fi ok pt incepatori ca e de fapt Hornetul carenat. Dar mai trebuie oleaca de cascaval.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar totusi de ce esti chitit pe carenate? Eu cred ca un naked mai nou e mai bun pentru ce vrei tu, e mult mai confortabil decat o vitezana.

Yamaha MT 07 e vreo 6500E, sh o gasesti mai ieftin.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incearca OLX, yamaha mt 07 2015 in sus , cbr 500r 2014-2016, yamaha r3 care se apropie de putere de un cbr500r. Pe astea le gasesti cu ABS, sunt an mai nou, sunt fiabile. Tine minte : cu cat ai mai putine carene pe mobra, cu atat ai mai putine pagube la prima tranta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cititi si voi criteriile omului... ABS!!!!

Pe CBR s-a pus ABS doar intre 2011-2013, motocicleta cam peste bugetul lui... Aia ar fi ok pt incepatori ca e de fapt Hornetul carenat. Dar mai trebuie oleaca de cascaval.

 

Ma gandesc ca un CBR600R este prea puternic pentru ce am eu nevoie acum. Eu vreau ceva usor si manevrabil pe care sa adun experienta. Ceva pana in 60-70 cp mi se pare rezonabil.

 

 

Dar totusi de ce esti chitit pe carenate? Eu cred ca un naked mai nou e mai bun pentru ce vrei tu, e mult mai confortabil decat o vitezana.

Yamaha MT 07 e vreo 6500E, sh o gasesti mai ieftin.

 

Pentru ca imi place mai mult pozitia si pentru aspect. E genul de motocicleta pe care mi-am dorit-o intotdeauna. Am mers si pe naked (er-6n) si intr-adevar pozitia e foarte comfortabila, dar imi place mai mult cea de pe sport. Yamaha MT 07 ar fi intr-adevar singurul naked care imi face cu ochiul, dar e putin peste buget.

 

 

Incearca OLX, yamaha mt 07 2015 in sus , cbr 500r 2014-2016, yamaha r3 care se apropie de putere de un cbr500r. Pe astea le gasesti cu ABS, sunt an mai nou, sunt fiabile. Tine minte : cu cat ai mai putine carene pe mobra, cu atat ai mai putine pagube la prima tranta.

 

Am sa incerc sa o pregatesc cat de cat de trante (crash-paduri) si daca se intampla, aia e imi asum consecintele.

 

 

Am vazut ca sunt vreo 2 CBR500R 2012-2013 cu ABS prin tara. Par destul de atractive ofertele. Ma mai bate gandul si la un KTM RC 390. Asta e prima motocicleta la care m-am uitat cand m-am apucat de scoala. Problema e ca trebuie adusa din Germania si e un pic mai mare bataia de cap. Ninja 300 parca mi se pare din ce in ce mai putin atractiv, cred ca ar fi prea mic pentru mine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mor cand va aud ...

Ce plm va asumati ma ...nimic...nici macar analgezicele ....

Sa te duci la nevasta si sa intrebi : coana mare ...in cazul in care ma fac ca.cat , esti de acord sa ma intorci cu cersaful ? Esti de acord sa-ti strici tot universul pentru mine ? Esti de acord sa......completezi tu .

Aceleasi intrebari sa le pui si copiilor , si parintilor ...eventual si pe la serviciu ...sa vezi daca mai ai unde sa te intorci .

Va asumati...o plua

 

Vorbeam despre costuri materiale. Celelalte costuri le reduc prin faptul ca imi iau motor mic si am echipament bun pentru ce vreau eu sa fac.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca imi place mai mult pozitia si pentru aspect. E genul de motocicleta pe care mi-am dorit-o intotdeauna. Am mers si pe naked (er-6n) si intr-adevar pozitia e foarte comfortabila, dar imi place mai mult cea de pe spor

Ce dsreaqu iti place la pozitia aia infecta de pe sporturi? Mai ales ca o sa mergi relativ incet primii 1000 km. Banuiesc ca iti place pozitia asa cum te vezi pe mobra in poze. Ia incearca sa stai pe o mobra d-aia o ora fara sa pui piciorul jos, adica cam cat iti va lua sa faci 50 km pe strada in primele luni. Vezi daca-ti mai place pozitia. Daca tot iti place e ceva in neregula cu tine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Yamaha YZF R3

sau Kawa Ninja 400

 

succes si grija mare! :peace:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Si mie imi placeau motoarele sport (pe cand nu aveam permis), apoi mi-a venit mintea la cap cu un naked mic, pentru ca ulterior sa imi iau motor de om normal.

Am mers pe FZ6n, Ninja 600, Z1000SX (care, intre noi fie vorba, nu e nici naked, nici sport pur) si dintre toate astea, cel mai confortabil stau tot pe DL650. Ii admir pe cei care pot face 4-500 km pe un sport. Iar Ninja 600 e pentru contorsionisti. Am 1,80 si stateam pe mobra aia ca puiul in caserola.

In locul initiatorului as incepe tot pe vreun naked. Sau, de ce nu, pe vreun monocilindru cum e F650: bun la toate. Cine spune ca isi ia speed c aii place cum arata (si cum se vede in vitrine), ala ori vrea sa aiba succes la fomei, ori vrea sa vada daca duce tot cadranul.

Editat de Lucian_M

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca un CBR600R este prea puternic pentru ce am eu nevoie acum. Eu vreau ceva usor si manevrabil pe care sa adun experienta. Ceva pana in 60-70 cp mi se pare rezonabil.

Nu ziceam man de 600 RR.

 

Asta e CBR600F 2011.

https://www.moto.it/moto-usate/honda/cbr-600-f/cbr-600-f-abs-2011-13/7138975

Cum spuneam, este fix Hornetul cu carene. Nu are nici o legatura cu RR-ul. Ai cam 100 de cai, pozitie ok si ABS.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@

Poctan

Ce vrei sa faci exact cu motocicleta si unde vrei sa o folosesti mai mult ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

@

Poctan

Ce vrei sa faci exact cu motocicleta si unde vrei sa o folosesti mai mult ?

 

Cel mai mult am sa merg prin Bucuresti cu ea. Rareori am sa ma aventurez eu sa ies din oras. Mi-ar place sa ajung si pe track candva in viitor.

 

 

 

A mai spus cineva mai sus.. De ce nu mergi sa incerci Dominar 400 la MyMoto? Are ABS, e nou, se incadreaza in buget si are motorul de pe KTM 390 (tot ai spus ca te uitai la RC390).

Ai aici un scurt ride-test: http://www.motocicli...01-km/?hl=bajaj

 

Nu imi place Dominar pentru ca e naked. Daca ar fi sa aleg neaparat, as merge pe un Duke la mana a doua tot in banii aia.

Editat de Poctan

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult am sa merg prin Bucuresti cu ea.

 

Asta și tipologia de sport carenat se cam bat cap în cap.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar pe sport te vede lumea altfel.

Și când o scapi, plângi o lună după carene.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La victoriei e "tinuta obligatorie" carena! Plus ca e cunoscut ca mobra sport ti-o lungeste substantial.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da' de intarit? Ca ma apropii si eu de o varsta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×