Sari la conținut

Scurgeri motor


Postări Recomandate

Va rog putin ajutor :



Dupa 3 ore de mers cu motorul o honda crf 250x imi apar aceste scurgeri.O spal iar apoi apar iar deci curge mai mereu dupa fiecare iesire. Imi puteti spune despre ce e vorba?E grav?


:(



https://imgur.com/a/IMPswpD


https://imgur.com/a/lZByNYJ



Urmatoarele sunt de la ultima iesire(2 ore):



https://imgur.com/a/tv4tvss


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cureti motorul, il pornesti si il turezi ca sa fie presiune de ulei. In timp ce e turat aproape la maxim sunt 90 la suta sanse sa vezi pe unde curge. Am avut si eu asa o scurgere greu de identificat deoarece la relanti nu se vedea nimic. La 4500 ture scuipa cu bolta ulei pe alta parte a motorului unde de fapt nu era nici o scurgere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ce spui Mihai Pop dar la mine e clar ca e chiar de acolo de unde se vede .Cum a spus si mai sus colegul Superbec,scapa pe la garnitura dintre cele doua piese. Intrebarea mea ar fi daca este ceva normal dupa ce am mers pe caldura si turata sau viteze mici sa dea asa uleiul pe afara ? Mersi mult de raspunsuri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.pieseauto.ro/silicon-garnituri/pasta-silicon-etansare-garnituri-negru-160160818.html

Acu asta e ca exemplu. Nu stiu de care am folosit ca nu mai gasesc tubul sau ambalajul. Mergi la magazin de piese auto si stiu ei ce sa iti dea. Important: sa reziste si la presiune, nu doar temperatura. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa nu te hazardezi. Totusi sa o suci la un mecanic mai ales daca nu ai mai desfacut un motor pana acum. La mine, pe unde scapa ulei avea si o garnitura metalica dar era crapata. Am lasat garnitura la locul ei si am pus peste pasta neagra care a intrat in crapatura. Am strans suruburile la paramtrii si treaba a fost rezolvata. Totusi garnitura aia avea peste 1 mm grosime si nu eram sigur ca renuntand la ea nu schimb ceva parametrii de functionare. Totusi cei de la magazinul de piese mi-au spus ca pasta respectiva se foloseste la chiuloase de camion. Daca au spus tampenii ori nu, nu stiu. In plus mie imi trebuia sa imi reziste la o presiune de ulei de maxim 14 bari cred, parca atat era in manual cifra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat curge ( picura) la tine este f. putin. Verifici mai des nivelul de ulei. Daca esti pretentios la estetica atunci este altceva. Pe vremuri unul avea o Dacie noua lucram la una mai veche si mi-a zic ca el nu are ulei acolo.erau scurgeri de la capacul chiulasei am zis sa nu-si faca probleme ca va avea. :eek:

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce vad eu din poza, e garnitura dintre chiulasa si cilindru. Acolo nu prea merge sa pui silicon. Se schimba garnitura si se strange la loc. Problema e ca ai ceva de demontat si sigur nu se face in regim de mecanic amator. Nu stiu istoricul motocicletei, dar avand in vedere tipul(enduro) poate a fost schimbat pistonul sau ....cilindru si nu s-a facut o treaba ca la carte.

 

Avand in vedere cantitatea de ulei (poate antigel) pierduta pe acolo eu zic sa nu iti bati capul sa desfaci tot motorul. Maxim ce poti sa faci e sa verifici ca suruburile care tin chiulasa/cilindri sunt stranse la cuplul din manual. Asta tot de un mecanic trebuie sa fie facuta. Daca nu consuma ulei prea mult sau antigel, nu-ti bate capul inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ce spuneam, tu daca te tai la deget si nu ti se inchide rana te duci la dosctor sau incerci diverse metode anrtizanale sa limitezi scurgerea?!? e vorba de garnitura de chiloasa, asa cum zcea si colegu' mai sus! trebuie schimbata!!! poate genera probelme mult mai mari si in loc de 150euro sa te coste 150euro. motocicletele de curse necesita o atentie si o intretinere sporite... d-aia merg asa tare! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai gasit pokemoane?

Nu m-am spart cautand dar ce am gasit erau la set complet. si sincer nici nu am stiut ce sa caut exact ,care garnitura specific.

 

 

Cat curge ( picura) la tine este f. putin. Verifici mai des nivelul de ulei. Daca esti pretentios la estetica atunci este altceva. Pe vremuri unul avea o Dacie noua lucram la una mai veche si mi-a zic ca el nu are ulei acolo.erau scurgeri de la capacul chiulasei am zis sa nu-si faca probleme ca va avea. :eek:

Numai bine

Da , asta e un caz mai mult cred ca nu am spalat bine locul si poate ramasese si din urma. La ultima iesire am avut mai putin. mersi de sfat

 

 

Din ce vad eu din poza, e garnitura dintre chiulasa si cilindru. Acolo nu prea merge sa pui silicon. Se schimba garnitura si se strange la loc. Problema e ca ai ceva de demontat si sigur nu se face in regim de mecanic amator. Nu stiu istoricul motocicletei, dar avand in vedere tipul(enduro) poate a fost schimbat pistonul sau ....cilindru si nu s-a facut o treaba ca la carte.

 

Avand in vedere cantitatea de ulei (poate antigel) pierduta pe acolo eu zic sa nu iti bati capul sa desfaci tot motorul. Maxim ce poti sa faci e sa verifici ca suruburile care tin chiulasa/cilindri sunt stranse la cuplul din manual. Asta tot de un mecanic trebuie sa fie facuta. Daca nu consuma ulei prea mult sau antigel, nu-ti bate capul inca.

Am inteles. Multumesc pentru sfaturi o sa tin cont.Suruburile sunt cele care se vad afara,nu ? Am si manual pot verifica chiar eu strangerile ,CRED.

 

 

exact ce spuneam, tu daca te tai la deget si nu ti se inchide rana te duci la dosctor sau incerci diverse metode anrtizanale sa limitezi scurgerea?!? e vorba de garnitura de chiloasa, asa cum zcea si colegu' mai sus! trebuie schimbata!!! poate genera probelme mult mai mari si in loc de 150euro sa te coste 150euro. motocicletele de curse necesita o atentie si o intretinere sporite... d-aia merg asa tare! :)

Am inteles. O sa tin cont de sfaturile primite. Cred ca o sa o schimb pana la urma ,asta e. Mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intristat ce am citit pe prima pagina a acestui topic! Nu te zgarci si nu pune silicoane si alte kkturi "tipic romanesti"!
Daca ai serie de sasiu si iti poate aduce orice dealer garnitura de chiulasa, nu e musai sa cumperi set! La CRF este metalica, se strica greu, dar se mai strica.

Daca vrei sa ai baza in motoreta si sa nu te lase in padure fa treaba calumea!
Si eu iti recomand sa verifici planeitatea daca tot desfaci cilindrul. Am patit-o la un motor in 4 timpi, din cauza planeitatii stricate nu sigila bine cu toate ca am schimbat tot setul de garnituri, imi scapa compresia din cilindru in circuitul de racire, imi pocneau furtunele, un adevarat calvar. Si toate astea pornesc de la un semering stricat de la pompa de apa, e poveste lunga.. Ideea e ca daca nu servisezi mobra cum trebuie ajungi la diverse complicatii destul de costisitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intristat ce am citit pe prima pagina a acestui topic! Nu te zgarci si nu pune silicoane si alte kkturi "tipic romanesti"!

Daca ai serie de sasiu si iti poate aduce orice dealer garnitura de chiulasa, nu e musai sa cumperi set! La CRF este metalica, se strica greu, dar se mai strica.

Daca vrei sa ai baza in motoreta si sa nu te lase in padure fa treaba calumea!

Si eu iti recomand sa verifici planeitatea daca tot desfaci cilindrul. Am patit-o la un motor in 4 timpi, din cauza planeitatii stricate nu sigila bine cu toate ca am schimbat tot setul de garnituri, imi scapa compresia din cilindru in circuitul de racire, imi pocneau furtunele, un adevarat calvar. Si toate astea pornesc de la un semering stricat de la pompa de apa, e poveste lunga.. Ideea e ca daca nu servisezi mobra cum trebuie ajungi la diverse complicatii destul de costisitoare.

Inteleg ce spui CazyRo. Mersi mult de raspunsuri :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa o tragedie sa folosesri pasta in loc de garnitura in anumite locuri unde nu conteaza toleranta oferita de o garnitura: pompa de apa, carcasa termostat, galerie de admisie etc. Eu am folosit la intinzatorul la tului de distributie si de 3 ani deja nu scapa strop de ulei. Daca problema ar fi fost la chiuloasa as fi luat garnitura dar nu era cazul. In plus pasta se poate folosi impreuna cu garnitura. Eu am lasat si garnitura crapata la locul ei tocmai ca sa nu schimb tolerantele. Repet, de 3 ani nu a scapat un strop de ulei iar reparatia a durat 10 minute pe marginea drumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...