Sari la conținut

Postări Recomandate

Am desfacut motorul 125 ului,montez un kit aftermarket mai mare.trebuiesc reglați și tachetii,nu am lere pentru tacheti și am nevoie de ajutor.ma poate ajuta cineva? Duc doar chiuloasa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unde duci doar chiuloasa? La reglat culbutorii? :alcy:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu se poate ce vrei tu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine ar fi sa le reglezi dupa montaj.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa plimb propulsorul 250km.saptamana viitoare as vrea sa termin,ca sa pot duce mizeria la ITP.cu propulsorul montat pe cadru.nu se pot regla,totul foarte compact.la evacuare e aproape imposibil.iar pentru reglarea supapelor.nu mai demontez pentru nimic în lume motorul.mi a luat o zi sa demontez plastice+ motor

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa reglezi Tachetii/Colbutorii unui motor demontat?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se poate daca e ohc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu iese bine...

Editat de Papa_Bear

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord cu Baxxter. Si cu Falkenberg.

eu sunt de acird cu Muretto! :crack:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu iese bine...

Posibil, dar se poate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de acird cu Muretto! :crack:

Eu is de acord cu colegu apriliacluj !

:crack:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu-i mai simplu sa-mprumuti un set de lere?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E un motor yamaha injecție,cod motor 5ml,din 09,4 supape,are chiuloasa compacta. Axul cu came și tachetii sunt fixați pe chiuloasa. La demontarea se scoate doar roata dințate,care e acționat lanțul de distribuție.am Demontat corect motorul,după specificațiile din manualul de reparație.daca nu se puteau regla tachetii cu chiuloasademomtata.nu mai deschideam topic.sper doar sa nu primesc ajutorul unor adevărați ca skandal,Alex en.ori gurul caesar

» Post actualizat in 04 Sep 2018 14:58

As face asta.dar nu știu cine mi ar împrumută

» Post actualizat in 04 Sep 2018 15:07

Am cumpărat mizeria de un an, ca sa il folosesc în provincie.consuma 2,5%.intre timp i am cumpărat un set motor big bore,anvelope,plăcute,filtru.primavara/vara,merg cu bicla.nu am nevoie de scuter.toamna nu mai vreau sa pedalez și m am gândit sa folosesc scutericiul,dacă tot sta degeaba în curte.cert e ca săptămâna viitoare trebuie asamblat și dus la verificare.asta dacă nu i am afectat sistemul de alimentare când am Demontat motorul

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

se regleaza jocul termic fara probleme ... alexenilor

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu gasesti un set de lere intr-un bazar? Daca nu ai chef de plimbat, emag are de toate :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:)) Eu am reusit sa imi iau acu ceva ani niste lere si le-am luat cu mine de frica ca imi vor trebui. Nu imi trebuiesc. Inca. In rest, la fel ca tine fac cu niste lere de filete (asa le zice?) Si alea, mama lor, chiar mi-ar fi folosit decat sa stau sa numar spire...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tot prin Americi ești? Eu nu am avut treaba cu fineturi din astea(gen lere și făcut joc termic la supape).trusa de 80 piese luata de pe Louis,m a ajutat enorm.la skill ul meu.imi făceam mentenanța la motor,iar acum o fac la scutere. Ala mic de 125,viitor 155cc....ma cam calca pe nervi.e singurul scuter din 5 deținute,la care am Demontat și meșterit mai mult decât toate celelalte la un loc.dar na', fudulia cu schimbul setului motor îmi consuma mult timp și nervi din cauza demontări propulsorului și a carenelor exterioare,interioare,podeaua,cu excepția celei frontale.la kymco renunț anul asta sa ii montez axa cu came sport.fac asta când o sa trebuiască segmentat la 80.000km cat are acum nu mai rezista nici ala mult fără reparații.deja bucsile motorului sunt uzate și e instabil pe viraje

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

https://www.ebay.com/itm/Metric-17-Blade-Steel-Feeler-Gauge-Spark-Plug-Measuring-Tool-By-TRIXES/200887795842?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Vine in cateva zile in mod normal.

Gasesti si prin bazar la Obor pe la vreo 15 lei dar alea pe care le-am gasit eu nu prea se potrivesc la motociclete, nu au lame mai subtiri de 0.15 parca.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

https://www.ebay.com/itm/Metric-17-Blade-Steel-Feeler-Gauge-Spark-Plug-Measuring-Tool-By-TRIXES/200887795842?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Vine in cateva zile in mod normal.

Gasesti si prin bazar la Obor pe la vreo 15 lei dar alea pe care le-am gasit eu nu prea se potrivesc la motociclete, nu au lame mai subtiri de 0.15 parca.

Eu tot din alea de '1 leu' de bazar (obor) am si ma jucasem la un scuter, deci probabil ca or fi si din astea mai finute.

 

Tot prin Americi ești? Eu nu am avut treaba cu fineturi din astea(gen lere și făcut joc termic la supape).trusa de 80 piese luata de pe Louis,m a ajutat enorm.la skill ul meu.imi făceam mentenanța la motor,iar acum o fac la scutere. Ala mic de 125,viitor 155cc....ma cam calca pe nervi.e singurul scuter din 5 deținute,la care am Demontat și meșterit mai mult decât toate celelalte la un loc.dar na', fudulia cu schimbul setului motor îmi consuma mult timp și nervi din cauza demontări propulsorului și a carenelor exterioare,interioare,podeaua,cu excepția celei frontale.la kymco renunț anul asta sa ii montez axa cu came sport.fac asta când o sa trebuiască segmentat la 80.000km cat are acum nu mai rezista nici ala mult fără reparații.deja bucsile motorului sunt uzate și e instabil pe viraje

Tot. Am la truse si la scule, ca tot ce fac fac singur. Am schimbat distributii pe lant prin parcari :D Nu ma leg la cap cu mecanici ca sunt scumpi (adica foarte) si fac treaba de rahat. Si de reprezentante chiar n-am timp si nici bani. Da stiu ca ai ceva planuri serioase cu kymcozauru'! Cat p-aci sa imi iau si eu unul de 125 pe-aici... Ia sa ma mai uit sa vad ce e pe piata :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am lere, zona Bucuresti, Mogosoaia. Dar de pe unele s-a sters scrisul. Ce grosime iti trebuie?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Așa cum zice bancul ăla cu rabinul, toată lumea are dreptate. Cunosc motoarele alea și da, se poate regla jocul cu chiulasa demontată. De ce nu se recomandă ? Pentru că reperul este o gaură pe pinion care trebuie aliniată la o linie.

Neavând axa cu came aliniată perfect cu marcajul de pe carter și volantă, ai toate șansele se obții un reglaj nepotrivit iar jocul e dat in manual atât la admisie cât și evacuare de 0.04 mm. Fiecare procedează cum dorește.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×