Sari la conținut

Import moto din UE (acte, costuri etc)


raulus
 Share

Postări Recomandate

530 am dat la Rar acuma 2 sau 3 ani si nu cred sa se fi ieftinit.

Daca e adusa de afara, pana sa o vezi pe drum cu toate actele in regula vei lasa cca. 10 milioane.

350 am dat la RAR acum o luna, nu ma bagam aiurea in seama doar sa comentez; 100 traducerile, 150 taxe talon+inmatriculare, 64 numarul preferential si 250 asigurarea pe un an. In total cam 1000 de lei duce toata distractia, depinde mult de asigurare totusi (la mine- 1000cmc, 37 de ani, permis din 98)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cat costa toate actele pentru cumpararea unui motor din Germania si inmatricularea in romania, exceptand transportul?

Cat costa la nemti si cat costa la noi? Si macar o idee despre ce se face acolo si ce acte trebuie sa iau de la ei, la noi cam banuiesc eu.

 

Ma gandesc la doua variante, difera ceva la hartii?

1. adus pe roti, ma duc cu avionul pana acolo

2. adus de un transportator.

 

Nu in ultimul rand, cat dureaza sa-ti faca actele in Germania ca sa poti sa pleci, sa stiu ce avans de timp imi trebuie.

 

Am citit macar vreo 10pagini in urma pe topic, dar nu am gasit raspuns la cele de mai sus.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa toate actele pentru cumpararea unui motor din Germania si inmatricularea in romania, exceptand transportul?

Cat costa la nemti si cat costa la noi? Si macar o idee despre ce se face acolo si ce acte trebuie sa iau de la ei, la noi cam banuiesc eu.

 

Ma gandesc la doua variante, difera ceva la hartii?

1. adus pe roti, ma duc cu avionul pana acolo

2. adus de un transportator.

 

Nu in ultimul rand, cat dureaza sa-ti faca actele in Germania ca sa poti sa pleci, sa stiu ce avans de timp imi trebuie.

 

Am citit macar vreo 10pagini in urma pe topic, dar nu am gasit raspuns la cele de mai sus.

 

Multumesc.

Acte in Germania daca nu il aduci pe roti nu te costa nimic. Cel putin , eu nu am platit nimic, dar l-am adus pe masina. La noi, asa cum au zis baietii mai sus, si eu am platit aprox 1000 ron pt acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa vin cu motorul pe roti.

Cat timp dureaza sa faca actele sa pot pleca si cat ma va costa acolo?

 

Multumesc.

 

post-882-0-19305500-1427710727_thumb.jpg

Dupa cum se vede, ultima mea achizitie din Germania dateaza din 2013.

 

Totul se petrece foarte elegant, te prezinti cu motorul la serviciul inmatriculari din landul respectiv,

iti iei bon de ordine si in una-doua ore pleci pe roti cu revizia facuta si talon pe numele tau oriunde in Europa, in functie de cat vrei sa platesti Cartea Verde, pentru o saptamana sau o luna.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea, mai scurta, poate am cerut eu prea multe deodata.

 

Vreau sa vin cu motorul pe roti.

Cat timp dureaza sa faca actele sa pot pleca si cat ma va costa acolo?

 

Ideal ar fi ca seara sa dormi in localitatea de unde vei lua motocicleta ca a doua zi dimineata sa rezolvi cu actele, chestie care dureaza putin.

Nu inteleg de ce a scris Dan mai sus cu revizia, este necesara doar daca vehiculul respectiv nu are "itp" valabil dar normal ar fi sa-l aiba deja. Iar tie sa-ti ramana de facut doar inmatricularea/asigurarea temporara pentru ca se presupune ca ai facut deja contractul de vanzare-cumparare cu vanzatorul.

Legat de costuri, ca sa ai o idee, la o masina, daca imi aduc bine aminte, am platit cam 170€ pt. 30 zile. Poti lua si pe 15 zile si ar fi mai ieftin.

 

Ai mare grija sa nu nimeresti cumva intr-o zi de sarbatoare legala, mai ales acum primavara sunt destule si risti sa fii nevoit sa stai cateva zile in plus ca nu poti face actele. Iar unele sarbatori difera de la un land la altul deci ideal ar fi sa lamuresti cu vanzatorul exact cand vii si cand puteti face actele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE!

 

Daca vrei sa aduci motocicleta pe rotile ei din Germania

trebuie sa ai grija :

1. Motocicleta sa aibe TUV valabil, altfel, in loc de numere rosii (de tranzit)

primesti galbene, valabile doar 5 zile si poti sa o incurci graaav la prietenii unguri.

2. Cel mai bine: mergi impreuna cu proprietarul

(el radiaza, tu inscrii,Talon German si Carte Verde pe numele tau).

Succes!

:ok:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor. Prea multe de lamurit cu vanzatorul nu am, ca nu stiu germana, stiu vreo 5 limbi straine, tocmai germana lipseste, dar o rezolv eu.

O sa verific mobrele vizate cum stau cu tuv-ul, desi vad ca la multe scrie HU/AU new, altele 2016, banuiesc ca sunt valabile. O sa verific si daca vanzatorii "sprechenzesc" si alte limbi straine. :)

In principiu am ales cateva in aceeasi zona, cam in acelasi nivel de pret/dotari, toate de la dealeri honda, am exclus privatii. Sunt sanse mai mari sa vorbeasca macar unul de la dealer engleza.

O sa-mi notez cateva expresii, pasii de facut si denumirile exacte ale actelor cu care trebuie sa ma intorc.

Cel mai bine mi-ar conveni sa faca ei toate actele, chiar daca platesc.

 

Multumesc si pentru atentionarea cu sarbatorile, caut sa le descopar din timp.

 

Avertizarea cu numerele rosii vs galbene o citisem deja mai sus, dar nu strica niciodata de doua ori.

Drum intins cu bimmerul, Dan ! (nu imi place aia cu asfalt uscat, suna prea a stereotip)

 

Orice alte completari sunt extrem de apreciate, nu plec chiar zilele astea, e oribila vremea la noi, d-apoi altii care sunt mai la nord.

Astept niste grade cat de cat sa pot veni cca 1000km/zi. In weekend iar vad ninsoare.. ?!?!?

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine mi-ar conveni sa faca ei toate actele, chiar daca platesc.

 

 

Orice alte completari sunt extrem de apreciate, nu plec chiar zilele astea, e oribila vremea la noi, d-apoi altii care sunt mai la nord.

Astept niste grade cat de cat sa pot veni cca 1000km/zi. In weekend iar vad ninsoare.. ?!?!?

 

Nu cred ca ai ce plati, e jobul lor sa vanda, sa scrie un contract, sa te ajute cu actele. Nu e nimic complicat, ar trebui sa si mearga repede. Poti chiar sa le trimiti in avans copie de pe pasaport/buletin sa pregateasca actele etc. Dar asta ar presupune sa fii sigur ca iei motocicleta respectiva. Am impresia insa ca la asigurare/numere trebuie sa fii personal acolo sa semnezi.

 

Da, vremea inca nu este buna de asa ceva. Cred ca nu ar fi o idee rea o remorca, per total scapi cred cel mai ieftin (nici nu mai ai nevoie de numere/asigurare) si fiind cu masina poti sa te si duci lejer la mai multi dealeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am cautat pe Goagal si n-am gasit raspuns, asa ca intreb si aici.



Pe la sfarsitul lunii trebuie sa-mi ajunga mobra din UK cu un cunoscut care o sa mi-o aduca intr-o dubita. V5C-ul a fost trecut pe numele meu si trebuie sa-mi ajunga prin posta in cam o saptamana-doua. Din moment ce-mi vine V5C-ul, am cumva ragaz 30 de zile sa pot umbla cu ea s-o inmatriculez (RAR etc.), ca in RO, sau trebuie s-o car pe platforma la RAR? :scratch:


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poți umbla cu ea atâta timp cât ai asigurare de uk valabilă (de fapt și fără dar pe barba ta, pentru ca poate verifica politia valabilitatea pe loc), deci o poți tine pe uk cat vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr cei care bat campii cu obligativitatea existentei radierii definitive in cazul celor importate din Italia : nu-i adevarat, nu este obligatorie !

Astazi am vorbit personal la ghiseul de inmatriculari cu acte in original exemplificate.

Deci....aveti sau nu radierea pe actele de Italia.....motorul se inmatriculeaza de catre Serv. Inmatriculari. din cadrul Politiei Rutiere.

Nu va luati dupa toti nestiutorii sau samsarii care "se ofera" sa va aduca ei motoare cu actele in regula.

Daca ma luam si eu dupa sfaturile a 99% din binevoitorii participantilor la acest topic, as fi vandut motorul pe bucati ca n-as fi putut sa-l inscriu neavand radierea pe acte.

Nimic mai fals !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten voia sa isi aduca o motocicleta din Italia. A zis ca a gasit el niste tipi care se ocupa si de acte si ca transportul s-ar face cu un document cmr transport cu care sa radieze numerele de Italia. Aparent ei doar au transportat motocicleta si nu s-au mai ocupat de acte. Se poate inmatricula motocicleta pe numere rosii si dupa ce faceti rar-ul se poate inmatricula definitiv. Si nu trebuie sa dati 500 sau chiar 700 cum a dat amicul meu, sunt firme de transport care aduc si cu 200. Daca tot dai banii si oamenii nu se ocupa de acte, si tot ai de mers la rar si la inmatriculare, macar asa e mai ieftin. Ce-i drept, motocicleta trebuie impachetata, sau, si mai bine, pusa intr-o cutie.

 

Citisem si eu tot topicul, si erau multe pareri contradictorii. Acum pot sa confirm ce a zis kaferfan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor pasionatilor de motoare.

 

Vreau sa aduc o motocicleta din Elvetia, de fapt este un cadou.

Problema este ca pe factura va fi trecută ca defectă si vândută ca piese de schimb cu valoare zero franci.

Voi primi toate actele ce se eliberează de statul elvetian, credeti ca o voi putea imnatricula ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor pasionatilor de motoare.

 

Vreau sa aduc o motocicleta din Elvetia, de fapt este un cadou.

Problema este ca pe factura va fi trecută ca defectă si vândută ca piese de schimb cu valoare zero franci.

Voi primi toate actele ce se eliberează de statul elvetian, credeti ca o voi putea imnatricula ?

. Personal nu cred ca e o idee buna sa treci valoare zero . La inmatriculare trebuie sa ai contractul si ala nu poate avea valoare zero .

Saftul meu : mergi la o firma care se ocupa de inmatriculari .... si iti zic aia tot ce se poate face ... si cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta este cadou de la patronul unui service moto

El a cumparat-o pe firma sa o revanda, dar pt ca mi-o face mie cadou trebuie sa o treaca cu valoare 0 pe factura ca sa nu plătească impozit si tva pt ea. Nu poate sa treaca nici macar 1euro si trebuie obligatoriu sa fie pt piese de schimb.

O sa merg la vama sa intreb si o sa vad si care este valoare de catalog.

Este vb de suzuki sv650 din 2004.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atat timp cat ai acte de provenienta si motocicleta trece de controlul RAR eu cred ca se poate inmatricula,

 

iti scrie tie "pt piesae" acolo ca probabil a suferit un accident serios si a fost radiata din circulatie definitiv in elvetia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la.vama si mi au spus ca nu mai exista de doi ani catalog de evaluare,iar factura cu valoare zero nu acceptă.

Apoi am mers la un comisionar vamal si mi a spus sa mi faca o factura IN VOICE ce o voi folosi doar pentru formalitati vamale în care sa treaca o valoare de 500-600euro so o factura fiscală cu valoare zero ca sa nu plătească vânzătorul tva si impozite pe care nu o arat la vama.

La RAR mi au spus ca atat timp cat am. Certificat de inmatriculare imi vor face identificarea fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...